سکندری خوردن خنده دار آقای ظریف! تصاویر

سکندری خوردن خنده دار آقای ظریف! تصاویر


منبع: ناز وب

4

1402/4/31

13:43


تصویری خنده دار از سکندری خوردن آقای ظریف وزیر امور خارجه!   محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه هنگام خروج از جلسه و گیرکردن پای او به فرش او را از حالت عادی خارج کرد و باعث سکندری خوردن او شد.     انتشار تصویر آقای ظریف هنگام زمین خوردن صحنه ی طنزی بجا گذاشت. اما […]

تصویری خنده دار از سکندری خوردن آقای ظریف وزیر امور خارجه!

 

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه هنگام خروج از جلسه و گیرکردن پای او به فرش او را از حالت عادی خارج کرد و باعث سکندری خوردن او شد.

 

سکندری خوردن خنده دار آقای ظریف! تصاویر

 

انتشار تصویر آقای ظریف هنگام زمین خوردن صحنه ی طنزی بجا گذاشت. اما ظاهرا اطرافیان خیلی جلوی خنده شان را گرفتند و این صحنه خنده دار را زود جمع کردند!

 

سکندری خوردن خنده دار آقای ظریف! تصاویر

 

دکتر محمدجواد ظریف کیست؟

 

بیوگرافی محمدجواد ظریف

 

دکتر محمدجواد ظریف در 17 دی ماه 1338 در یک خانواده مذهبی سنتی در تهران متولد شد. وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در دبستان و دبیرستان علوی انجام داد ولی پیش از پایان تحصیلات دبیرستانی و به دلیل شرایط سیاسی و امنیتی برای ادامه تحصیل به آمریکا عزیمت کرد.

در خلال دوران دانشجوئی از فعالان و مسئولین انجمن اسلامی دانشجویان در آمریکا و کانادا بود. سوابق تحصیلی دانشگاهی دکتر ظریف از سال 1356 در دانشگاه ایالتی سانفرانسیکو در رشته روابط بین‌الملل شروع و تا سال 1367 با اخذ دکتری مطالعات بین‌المللی (روابط و حقوق بین‌الملل) از دانشگاه دنور آمریکا ادامه داشت.

دکتر ظریف دارای سوابق سیاسی و مدیریتی طولانی در وزارت امور خارجه می باشد؛ مسئولیت وزارت امورخارجه و ریاست هیات مذاکرات هسته ای در دولت تدبیر و امید، معاونت حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه به مدت 10 سال (1371 تا 1381)، سفیر و نماینده دائم در سازمان ملل متحد در نیویورک به مدت 5 سال (1381 تا 1386) مهمترین مسئولیت های وی در وزارت خارجه به شمار می رود.

وی در دوران وزارت مفتخر به دریافت نشان درجه یک لیاقت شده و هرسال به عنوان وزیر و یا دستگاه نمونه، شناسایی شده و پیش از آن در دوره معاونت و سفارت نیز چندین بار به عنوان مدیر نمونه ملی و دستگاهی شناخته شده است.

دکتر ظریف مسئولیت‌های گوناگون و مهم بین‌المللی نیز احراز کرده است که مهمترین آنها رییس کمیته حقوقی مجمع عمومی ملل متحد، رئیس کمیسیون فرهنگی یونسکو، عضو گروه حقوقدان برجسته اصلاح منشور سازمان کنفرانس اسلامی، معاون مجمع عمومی ملل متحد، رئیس کمیسیون خلع سلاح ملل متحد و رئیس کمیته سیاسی دوازدهمین اجلاس سران عدم تعهد در دوربان است.

 

 

سکندری خوردن خنده دار آقای ظریف! تصاویر

 

 

وی مسئولیت سیاسی برگزاری اجلاس سران کنفرانس اسلامی در تهران و ریاست ستاد برگزاری اجلاس تاسیسی بین المجالس اسلامی در تهران را نیز به عهده داشت. سابقه تدریس دکتر ظریف بیش از دو دهه است؛ از جمله استاد میهمان در دانشکده روابط بین‌الملل و استاد میهمان در دانشکده حقوق و علوم سیاسی‌ دانشگاه تهران.

 

سکندری خوردن خنده دار آقای ظریف! تصاویر

 

 

دکتر ظریف دارای تألیفات متعددی به صورت مقاله و کتاب در خصوص موضوعاتی چون دیپلماسی چندجانبه، سازمان‌های بین‌المللی، مسائل سیاسی و امنیتی، خلع سلاح، و… به زبان‌های فارسی و انگلیسی می‌باشد که در نشریات معتبر داخلی و بین‌المللی منتشر شده است. وی دو فرزند متاهل دارد که در ایران به زندگی و کار مشغولند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو