بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)


منبع: تالاب

4

1402/5/1

05:40


آبمیوه با انبه با 15 دستور تهیه مختلف دیگه چی میخوای !!! اول خواص راب خون بعد هم برو پایین تا بهت انواع دستورات تهیه آب میوه با انبه را بهت بگم. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز بـه مناسبت روز انبه 15 دستور العمل برتر آب انبه برای کمک بـه […]

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

آبمیوه با انبه با 15 دستور تهیه مختلف دیگه چی میخوای !!! اول خواص راب خون بعد هم برو پایین تا بهت انواع دستورات تهیه آب میوه با انبه را بهت بگم. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز بـه مناسبت روز انبه 15 دستور العمل برتر آب انبه برای کمک بـه افزایش سطح انرژی و کمک بـه کاهش وزن شـما را منتشر کرده ایم.

 

فواید آب انبه برای سلامتی

انبه مملو از ویتامین ها، موادمعدنی، آنتی اکسیدان ها و فیبر اسـت کـه میتواند بـه طرق مختلف برای سلامتی شـما مفید باشد. در این جا چند مورد برجسته اسـت کـه ما پیدا کردیم:

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه چاتنی انبه

 

برای پوست

انبه دارای مقدار زیادی ویتامین C اسـت کـه سیستم ایمنی بدن شـما را تقویت می کند و قلب شـما را تقویت می کند. اما چیزی کـه ممکن اسـت ندانید این اسـت کـه ویتامین C همچنین پوست شـما را الاستیک و بدون چین و چروک نگه می دارد.

 

بر اساس مطالعات مختلف، یک فنجان انبه حاوی حدود 67 درصد از مصرف روزانه توصیه شده ویتامین C برای سرعت بخشیدن بـه متابولیسم و کاهش التهاب اسـت. این خواص مهم هستند زیرا سرعت متابولیسم و تورم آهسته می‌تواند باعث ایجاد مشکلات پوستی مختلف از جمله آکنه و حلقه هاي‌ تیره شود.

 

علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد کـه ویتامین C نقش اساسی در ایجاد کلاژن دارد. کلاژن یک پروتئین مهم برای بدن شـما اسـت. اساساً این چیزی اسـت کـه پوست شـما را صاف و بدون افتادگی نگه می دارد. اما ویتامین C دراین چالش برای حفظ سلامت و زیبایی پوست شـما تنها نیست.

 

یک فنجان انبه همچنین حاوی 10 درصد از ویتامین A مورد نیاز روزانه شـما اسـت. ویتامین A برای رشد مو هاي قوی و محافظت از پوست شـما در برابر اشعه هاي‌ مضر UV ضروری اسـت.

 

فراموش نکنید کـه تعداد زیادی از مشکلات پوستی مانند بثورات، تاول‌ها و واکنش‌هاي‌ آلرژیک درصورت داشتن سیستم ایمنی ضعیف ممکن اسـت ظاهر شوند. آب انبه بـه دلیل ترکیبی از ویتامین C و پلی فنول ها، سیستم ایمنی بدن شـما را تقویت می کند. این پلی فنل ها آنتی اکسیدانی هستند کـه با استرس اکسیداتیو و پیری مقابله میکنند. بنابر این، می‌توانید سالم تر باشید و برای مدت طولانی تری پوستی جوان تر داشته باشید.

 

برای کاهش وزن

انبه پر از فیبرهای طبیعی اسـت کـه گرسنگی را کاهش داده و هضم شـما را التیام می بخشد. بنابر این، اگر در هنگام یبوست احساس نفخ میکنید و چند پوند اضافه میکنید، بدانید کـه انبه برای حل این مشکل بهتر از اکثر مکمل ها اسـت.

 

علاوه بر این، انبه سرشار از مواد مغذی دیگری اسـت کـه می‌تواند بـه شـما در حفظ وزن سالم کمک کند:

 

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

 

آنتی اکسیدان ها:

انبه ویتامین C و آنتی اکسیدان زیادی دارد. ویتامین C سرعت متابولیسم شـما را افزایش می دهد و همراه با آنتی اکسیدان ها و سایر ویتامین ها و موادمعدنی موجود در انبه، سیستم ایمنی بدن شـما را تقویت می کند. این خواص مهم هستند زیرا تعداد زیادی از مشکلات کاهش وزن ناشی از متابولیسم کند، التهاب و سیستم ایمنی ضعیف اسـت.

 

پلی فنل ها:

آب انبه پر از پلی فنول اسـت. این آنتی اکسیدان ها ذخایر چربی را می سوزانند زیرا سطح انسولین شـما را التیام می بخشند و کلسترول بد را کاهش میدهند.

 

ویتامین ها و مواد معدنی:

عده اي از افراد زمانی کـه انرژی ندارند یا خلق و خویشان ضعیف اسـت، احساس گرسنگی میکنند. اگر اینطور اسـت، بدانید کـه ویتامین ها، موادمعدنی و قندهای طبیعی موجود در آب انبه بـه شـما کمک می کند تا احساس انرژی و آرامش داشته باشید.

 

کمپلکس ویتامین B و منیزیم موجود در انبه نیز بـه التیام طرز فکر کمک می کند زیرا مغز شـما را سالم نگه می دارد و بـه تبدیل سریع تر غذا بـه انرژی کمک می کند. آب انبه برای کاهش وزن مفید اسـت، اما از آنجایی کـه انبه نسبت بـه سایر میوه ها کالری نسبتاً بالاتری دارد، توصیه میکنیم مصرف خودرا بـه یک فنجان در روز محدود کنید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه بستنی فلفلی انبه

 

15 دستور العمل برتر آب انبه

چه آبمیوه خودرا بـه صورت خالص و بدون تقلب ترجیح دهید، یا با ترکیبی از طعم‌هاي‌ تند، این دستور العمل‌هاي‌ آب انبه بی‌پایان اسـت. از پیچ و تاب هاي‌ تند گرفته تا رویاهای خامه اي، این نوشیدنی هاي‌ پر جنب و جوش و استوایی، ذائقه شـما را مجذوب خود می کند و با هر جرعه شـما را بـه بهشتی غرق آفتاب میرساند.

 

علاوه بر طعم و مزه، این نوشیدنیها سرشار از مواد مغذی هستند کـه ممکن اسـت سیستم ایمنی بدن شـما را تقویت کند، انرژی شـما را افزایش دهد، بـه مدیریت وزن کمک کند و از بیماری هاي‌ مختلف پیش گیری کند. اگر خوردن انبه را خیلی یکنواخت می دانید، تبدیل ان بـه نوشیدنی‌هاي‌ لذیذ و لب‌کوب‌کننده ممکن اسـت راهی باشد.

 

آبمیوه با انبه

1. آب پرتقال انبه – آبمیوه با انبه

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

این آب پرتقال انبه ترکیبی جادویی از لذت استوایی و زینگ مرکبات اسـت. شیرینی لذیذ انبه هاي‌ رسیده را تصور کنید کـه کاملاً با ترکش تند پرتقال هاي‌ آبدار ترکیب شده اسـت. این بازی ساخته شده در بهشت میوه اي اسـت!

 

حتی بهتر از ان؛ با چهار ماده ساده ساخته شده اسـت و نیازی بـه شکر اضافی ندارد، بنابر این می‌توانید ان را در چند دقیقه کنار هم بگذارید ودر یک چشم بـه هم زدن از خانه بیرون بیایید – برای انرژی دادن بـه خود در ان صبح هاي‌ شلوغ عالی اسـت.

 

مواد اولیه آب پرتقال انبه

16 اونس انبه

12 فنجان آب پرتقال

1 لیوان آب

یخ 1 فنجان

 

طرز تهیه آب پرتقال انبه

انبه و آب را داخل مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا پوره شود.

انبه را از یک الک ریز صاف کنید تا فیبر ان جدا شود.

آب پرتقال را اضافه کنید.

ان را سرد شده با تکه هاي‌ یخ سرو کنید

 

2. آب انبه خانگی – آبمیوه با انبه

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

برای زمانی کـه احساس ناراحتی می‌کنید بـه یک نوشیدنی نیروبخش نیاز دارید؟ خبر خوب: این آب انبه سبک کـه دریک لحظه درست می شود، می‌تواند همان چیزی باشد کـه شـما بـه دنبال ان هستید! این ترکیبی مخملی و لذیذ از انبه تازه، آب لیمو، آب نارگیل و یک شیرین کننده اسـت کـه حواس شـما رابا طعم هاي‌ زنده پر می کند. وقتی هوا گرم می شود، مطمئن شوید کـه انرژی خودرا با این آب انبه سالم ذخیره کنید.

 

مواد اولیه آب انبه خانگی

2 انبه بزرگ یا 2 فنجان تکه هاي‌ یخ زده کـه ذوب شده اند یا 2 فنجان تفاله از قبل خرد شده

2 قاشق غذاخوری شکر مانند عسل، زایلیتول، میوه راهب

2 فنجان آب سرد یا آب نارگیل سرد

2 قاشق چایخوری آب لیمو

 

طرز تهیه آب انبه خانگی

انبه را بشویید ودر یخچال بگذارید تا پوست ان آسان‌تر جدا شود و برای نوشیدن خوب و خنک باشد.

انبه رابا برش دادن کناره هسته و سپس برش دادن برش هاي‌ کناری بـه مکعب، اما نه از طریق گوشت، بـه مکعب برش دهید. سپس از یک قاشق یا چاقو برای بیرون آوردن خمیر استفاده کنید. هرگونه خمیر نرم اطراف هسته فیبری را بردارید. تفاله انبه را بـه مخلوط کن اضافه کنید.

در آب یا آب نارگیل، شکر و آبلیمو بریزید. حدود 15 ثانیه یا تا زمانی کـه یکدست شود مخلوط کنید.

آب انبه را بلافاصله سرد یا روی یخ سرو کنید.

 

3. آب انبه آناناس – آبمیوه با انبه

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

با این آب انبه آناناسی برای شروع یک ماجراجویی گرمسیری آماده شوید. این نوشیدنی با طعم شیرین پر جنب و جوش و رایحه هاي‌ جوان کننده، انفجاری از آفتاب خالص اسـت کـه جوانه هاي‌ چشایی شـما را بـه بهشت ساحلی منتقل می کند. چه درکنار استخر استراحت کنید، چه میزبان یک باربیکیو تابستانی باشید، یا صرفاً بـه دنبال یک نوشیدنی تازه باشید، اجازه دهید این نوشیدنی خوشمزه و مقوی همراه شـما باشد.

 

مواد اولیه آب انبه آناناس

16 اونس آب آناناس «از 18 اونس آناناس»

8 اونس انبه

0.5 اونس زنجبیل

2 قاشق غذاخوری آب لیمو

1 لیوان آب

2 فنجان تکه هاي‌ یخ

 

طرز تهیه آب انبه آناناس

1. آناناس، انبه و زنجبیل را بشویید. آناناس و زنجبیل را پوست بگیرید. بـه اندازه هاي‌ کوچک برش دهید کـه در آبمیوه گیری شـما جا شود. انبه را پوست بگیرید و بـه صورت حلقه برش دهید. مغز را دور بریزید.

 

2. 8 اونس انبه را بـه مخلوط کن اضافه کنید و بـه مایع یک دستی تبدیل کنید. 16 فنجان آناناس و 0.5 اونس زنجبیل را در آبمیوه گیری بریزید و آب ان را دریک پارچ جمع کنید.

 

3. مخلوط انبه را در پارچ بریزید. 2 قاشق غذاخوری آب لیمو و 1 فنجان آب اضافه کنید. هم بزنید تا مخلوط شوند.

 

4. لیوان ها رابا یخ پر کنید و مخلوط را داخل ان بریزید. با قاچ آناناس تزئین کنید. خدمت.

 

4. آب میوه شور انبه – آبمیوه با انبه

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

در بهشت گرمسیری این آب میوه انبه غرق شوید، جایی کـه هر جرعه ان انفجاری از شادی خالص اسـت. میوه شور تند رنگی پر جنب و جوش می بخشد، در حالی کـه انبه صاف طعم شیرینی استوایی را بـه ارمغان می آورد. این یک ترکیب هماهنگ اسـت کـه دریک لحظه شـما را سرحال و شاداب می کند – یک رفع کننده تشنگی عالی برای ان روزهای گرم تابستان.

 

مواد اولیه آب میوه شور انبه

12 اونس انبه

6 اونس میوه شور

شکر 3 قاشق غذاخوری

3 لیوان آب

1 قاشق غذاخوری آبلیمو

 

طرز تهیه آب میوه شور انبه

برش هاي‌ انبه و آب را در مخلوط کن بریزید. مخلوط کنید تا یکدست شود.

انبه را از یک الک ریز صاف کنید. شکر، آب لیموترش و میوه شور را بـه مخلوط آبمیوه اضافه کنید.

سرو کنید.

 

5. آب هویج انبه – آبمیوه با انبه

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

هویج و انبه درکنار هم خیلی جذاب بـه نظر نمیرسند، اما اجازه ندهید کـه شـما را از امتحان کردن این آب منصرف کند. از این کـه چقدر شیرینی زمینی هویج با شور و نشاط استوایی انبه هماهنگ اسـت، حيرت زده خواهید شد. علاوه بر این، سرشار از مواد مغذی اسـت کـه ممکن اسـت سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و فواید زیادی برای چشم، پوست و دندان ها داشته باشد.

 

مواد اولیه آب هویج انبه

12 اونس انبه

4 فنجان آب هویج «از 8 تا 10 اونس هویج»

1 قاشق غذاخوری آبلیمو

1 قاشق غذاخوری شکر

1 1/2 فنجان آب

 

طرز تهیه آب هویج انبه

1. 12 اونس انبه، 4 قلیوان یا نصف فنجان آب هویج «از قبل آب گرفته بودیم»؛ 1 قاشق غذاخوری آبلیمو، 1 قاشق غذاخوری شکر و نصف مقدار آب را بـه مخلوط کن اضافه کنید و مخلوط کنید. خرد کردن انبه بـه مکعب هاي‌ کوچک قبل از مخلوط کردن کمک می کند. پس از اتمام مخلوط کردن، آب باقیمانده را اضافه کنید، بـه مدت 5 ثانیه مخلوط کنید، سپس مخلوط کن را خاموش کنید.

 

2. یک الک بردارید و ان را روی یک کاسه بزرگ قرار دهید. مخلوط را داخل الک بریزید «در حدی کـه الک پر شود» و با قاشق هم بزنید. وقتی تمام مایع از صافی عبور کرد، اینکار را تکرار کنید تا تمام مخلوط صاف شود.

 

3.مخلوط را در لیوان هاي‌ سرو یا یک پارچ بزرگ بریزید. بسته بـه سلیقه خود ان را همانگونه کـه هست یا با یخ سرو کنید.

 

6. کوکتل انبه لاغر – آبمیوه با انبه

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

آبمیوه با انبه

این کوکتل انبه کم کالری روشی عالی برای بالا بردن هر مناسبتی اسـت، و ظرافت و طعمی را بـه مجموعه کوکتل شـما اضافه می کند. این یک ترکیب صاف و بدون درز از انبه تازه، شیرین کننده، آب گازدار، یخ و آب لیمو اسـت. این ترکیب یک نوشیدنی شیرین و گازدار بـه شـما می دهد کـه از همان نخستین جرعه، جوانه هاي‌ چشایی را هیجان زده می کند.

 

مواد اولیه کوکتل انبه لاغر

1 انبه بزرگ، پوست کنده و مرکز ان جدا شده اسـت

1 قاشق غذاخوری شکر «مانند مانک فروت، شربت افرا یا عسل»

12 اونس آب گازدار طعم دار مانند پرتقال، گل ساعتی یا مرکبات «1 قوطی»

آب لیموترش 2 شماره

یخ

برگ نعناع تازه «اختیاری»

 

طرز تهیه کوکتل انبه لاغر

1. در مخلوط کن، گوشت انبه، ودکا، آبلیمو و شکر را اضافه کنید و هم بزنید تا پوره یک دستی بـه دست آید.

 

2. در 3-4 لیوان یخ را اضافه کنید و پوره انبه را بین لیوان ها تقسیم کنید. روی هر کدام را آب گازدار بمالید «بـه احتمال زیاد مقداری باقیمانده اسـت» سپس مخلوط رابا هم مخلوط کرده و با برگ نعناع تازه تزئین کنید.

 

7. لیموناد انبه

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

این لیموناد انبه با طراوت، سرزنده و بی دردسر، ماهیت آفتابی و بی دغدغه تابستان را بـه خوبی بـه تصویر میکشد. طعم مرکبات کلاسیک لیموناد دارای پیچ و تاب استوایی اسـت کـه ان رابا نت هاي‌ شیرین پر جنب و جوش و رایحه اي وسوسه انگیز می پوشاند. ان را دریک لیوان پر از یخ برای یک طراوت تابستانی سرو کنید کـه فورا گرمای مزاحم را از بین می‌برد.

 

مواد اولیه لیموناد انبه

یا 8 فنجان لیموناد مورد علاقه شـما

2 شماره انبه بزرگ

2 ق غ آبلیمو

 

طرز تهیه لیموناد انبه

1. لیموناد آماده مورد علاقه خودرا بـه ارزش حدود 8 فنجان آماده کنید.

 

2. انبه را از هسته جدا کرده و پوست ان را جدا کنید. درصورت تمایل تاس بزنید. چند قاشق غذاخوری انبه تازه را برای قرار دادن در پارچ یا لیوان رزرو کنید.

 

3. انبه و 3 فنجان لیموناد آماده و آب لیموترش را در مخلوط کن بریزید. مخلوط کنید تا یکدست شود. مخلوط را در پارچ بریزید، برای لیموناد نازک‌تر، از صافی ریز بریزید.

 

4. 5 فنجان باقیمانده لیموناد را بـه پارچ اضافه کنید و هم بزنید. انبه هاي‌ تازه را برای سرو بـه لیوان هاي‌ یخ اضافه کنید. با لیموترش تزیین کنید.

 

8. Mango Agua Fresca

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

Agua fresca یک نوشیدنی مکزیکی اسـت کـه از ترکیبی از میوه هاي‌ تازه، آب، آب لیموترش و کمی شیرین کننده آماده میشود. با این دستور غذا، انبه در مرکز قرار میگیرد و بـه نوشیدنی شیرینی زنده اي می بخشد کـه هرگز در جذب جوانه هاي‌ چشایی کوتاهی نمی‌کند. این در سه مرحله ساده و یک پنج دقیقه سریع جمع میشود، بنابر این مشکلی برای چیدن یک پارچ بزرگ برای لذت بردن در ان روزهای گرم تابستان نخواهید داشت.

 

مواد اولیه Mango Agua Fresca

3 فنجان انبه – – حدود 2 یا 3 انبه

4 ½ فنجان آب صاف شده

1 قاشق غذاخوری آبلیموی تازه – – درصورت تمایل مقدار بیشتری اضافه کنید

گیاهان تازه – نعناع، ریحان، رزماری، آویشن – – «اختیاری»

برش هاي‌ انبه یا لیموترش برای تزئین – – «اختیاری»

1 تا 3 قاشق غذاخوری شکر

1 تا 3 قاشق غذاخوری عسل

1 تا 3 قاشق غذاخوری آگاوا

قطره استویا مایع

 

طرز تهیه Mango Agua Fresca

1. انبه خودرا پوست بگیرید و بـه تکه هاي‌ بزرگ برش دهید. انبه و آب را بـه مخلوط کن با سرعت بالا اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

 

2. «اختیاری» آب انبه رابا یک الک متوسط صاف کنید تا پالپ و فیبر ان گرفته شود.

 

3. آگوا فرسکا انبه را دریک پارچ بزرگ بریزید و آبلیمو و شیرین کننده را بـه ان اضافه کنید. شیرین کننده رابا توجه بـه شیرینی انبه خود تنظیم کنید. اگر از گیاهان استفاده می‌کنید، قبل از افزودن انها را مخلوط کنید. سرد یا روی یخ سرو کنید. 6 تا 7 فنجان درست می کند.

 

9. مانگو موهیتو – آبمیوه با انبه

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

Mango Mojito Crowded Kitchen این موهیتو انبه با رام، نعناع تازه، لیموترش و شهد انبه، کوکتل شیرین و با طراوت شـما در زندگی شـما اسـت. درست کردن ان آسان اسـت، بسیار خوشمزه اسـت و باعث می شود احساس کنید در جزیره اي زیر نور خورشید هستید!

 

انبه، آناناس، رام، برگ‌هاي‌ نعناع، تکه‌هاي‌ لیموترش و آب گازدار، این‌ها تمام چیزی اسـت کـه برای کنار هم گذاشتن این نوشیدنی خوب کـه طعمی شبیه آفتاب دارد دریک لیوان نیاز دارید. شیرین و کمی ترش با نواحی گازدار اسـت کـه بـه طرز لذتبخشی روی جوانه هاي‌ چشایی می سوزد. هر زمان کـه می‌خواهید چیزی خنک و آرامبخش اما همان‌ گونه پر از طعم هاي‌ مهیج هستید، یک لیوان دم دست داشته باشید.

 

مواد اولیه مانگو موهیتو

4 اونس شهد انبه

2 اونس آب آناناس «اختیاری – میتوانید با شهد انبه بیشتر»

½ اونس شهد آگاو یا شربت ساده

16-20 برگ نعناع

نصف یک لیموترش، بـه قطعات کوچک برش داده شده اسـت

 

طرز تهیه مانگو موهیتو

1. برگ هاي‌ نعناع را بـه کوکتل شیکر با تکه هاي‌ لیمو و آگاو اضافه کنید. حدود 15 ثانیه خوب مخلوط کنید، مطمئن شوید کـه تا حد ممکن آب لیموها را بگیرید.

 

2. کوکتل شیکر را تا نیمه با یخ پر کنید، سپس شهد انبه، آب آناناس را اضافه کنید. بـه مدت 10-15 ثانیه بـه شدت تکان دهید، سپس دریک لیوان سرد صاف کنید.

 

3. با لیموترش و نعناع تازه تزیین کنید و لذت ببرید!

 

10. چای سبز انبه

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

چای سبز لطیف و خوشبو کـه با خواص گرمسیری انبه مخلوط شده اسـت، نوشیدنی اي بـه شـما می دهد کـه طعمی شبیه بهشت خالص دارد. تنها کاری کـه باید انجام دهید این اسـت کـه انبه هاي‌ تازه رابا پوره مخلوط کنید، چای را دم کنید و این مواد رابا هم مخلوط کنید – یک فرآیند آسان کـه بـه زحمت 15 دقیقه طول می‌کشد. چند تکه یخ و چند برگ نعناع را داخل ان بیندازید و وویلا، قطعه اي از بهشت خودرا کـه دریک لیوان نوشیدنی سرد محصور شده اسـت.

 

مواد اولیه چای سبز انبه

4 شماره چای سبز کیسه اي

5 لیوان آب

2 فنجان انبه مکعبی شده

¼ فنجان عسل

نعناع تازه

یخ

 

طرز تهیه چای سبز انبه

1. انبه خرد شده را بـه همراه 1 فنجان آب و عسل در مخلوط کن بریزید. پوره کنید تا کاملا یکدست شود. پوره انبه شیرین را کنار بگذارید.

 

2. 4 فنجان آب باقیمانده را بجوشانید. چای کیسه اي را اضافه کنید و از روی حرارت بردارید. کیسه هاي‌ چای سبز را بـه مدت 10 دقیقه دم کنید و سپس چای کیسه اي را فشار دهید و تا حد امکان آب از ان خارج شود. چای کیسه اي خشک را دور بریزید.

 

3. بگذارید چای دم کرده سرد شود. چای دم کرده سرد و پوره انبه رابا هم مخلوط کنید. داخل 4 لیوان بریزید و یخ اضافه کنید. با برگ نعنا تزیین کنید و با نی نوش جان کنید!

 

11. آب زردچوبه انبه هویج پرتقال

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

 

با پرتقال، هویج، انبه و زردچوبه بـه عنوان مواد اصلی، این آب یک نیروگاه مغذی اسـت کـه فواید بالفعل مختلفی برای سلامتی دارد. علاوه بر این، طعم ان بـه طرز شگفت انگیزی منحصر بـه فرد اسـت، با نت هاي‌ شیرین، تند و فلفلی کـه بـه طور یکپارچه با یک دیگر ترکیب می‌شوند. صبح خودرا با یک لیوان از این نوشیدنی زیبا و رنگارنگ شروع کنید و با هر جرعه احساس کنید کـه حواس خودرا بیدار می کند.

 

مواد اولیه آب زردچوبه انبه هویج پرتقال

1 انبه، پوست کنده و هسته ان جدا شده اسـت

1 پرتقال، پوست کنده

3 شماره هویج بزرگ، پوست کنده

ریشه زردچوبه 1 اینچی، پوست کنده «یا از حدود 1 قاشق چایخوری پودر زردچوبه استفاده کنید»

1 1/2 فنجان آب

1/8 قاشق چایخوری فلفل سیاه «برای جذب زردچوبه»

 

طرز تهیه آب زردچوبه انبه هویج پرتقال

1. محصولات تازه را بشویید و خشک کنید. پوسته ها را بردارید. اگر آب ان را صاف نمی‌کنید، هویج ها را حتماً پوست بگیرید وگرنه بافت شنی باقی میماند.

 

2. همه ی مواد را بـه مخلوط کن با سرعت بالا اضافه کنید و حدود 60 ثانیه یا تا زمانی کـه یکدست شود، با حرارت زیاد هم بزنید.

 

3. اختیاری: آب رابا استفاده از کیسه شیر آجیل صاف کنید تا سطحی صاف و بدون پالپ داشته باشید. لذت ببرید!

 

12. لیموناد میوه انبه اژدها – آبمیوه با انبه

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

آبمیوه با انبه

این لیموناد میوه اژدهای انبه فریبنده و چشم نواز، یک اکسیر شادی آور اسـت کـه تمام جشن هاي‌ تابستانی شـما را بـه ارمغان می آورد. این معجونی از آب انبه، آب آناناس، میوه اژدها و آب لیمو اسـت. شیرینی آبدار انبه بـه طور هماهنگ با میوه پر جنب و جوش اژدها ترکیب می شود و نوشیدنی اي را ایجاد می کند کـه بـه همان اندازه کـه از نظر بصری جذاب اسـت، خوشمزه اسـت.

 

و بیایید ترکیب شیرین لیموناد را فراموش نکنیم کـه طعمی با طراوت و مرکباتی را اضافه می کند و این نوشیدنی را بـه همراهی عالی برای روزهای گرم آینده تبدیل می کند.

 

مواد اولیه لیموناد میوه انبه اژدها

1 فنجان دراگون فروت مخلوط شده

4 قاشق غذاخوری آب لیمو 2 شماره لیمو کامل

1/2 فنجان آب آناناس

1/2 فنجان آب انبه

تکه هاي‌ یخ

لیمو برای تزئین

 

طرز تهیه لیموناد میوه انبه اژدها – آبمیوه با انبه

1. ابتدا با قطعه قطعه کردن دراگون فروت شروع کنید. با آب لیمو در مخلوط کن مخلوط کنید. همچنین میتوانید از دراگون فروت یخ زده یا بسته هاي‌ اسموتی کـه من برای این دستور استفاده می‌کنم استفاده کنید.

 

2. مخلوط دراگون فروت و لیمو را دریک پارچ بریزید. آب انبه و آب آناناس رابا هم مخلوط کنید. قبل از ریختن نوشیدنی، تکه هاي‌ یخ را بـه لیوان خود اضافه کنید. در آخر برای خود یک لیوان لیموناد دراگون فروت انبه بریزید و با یک تکه لیمو تزیین کنید و لذت ببرید.

 

13. تونیک انبه طلایی

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

این تونیک انبه ترکیبی هیپنوتیزم کننده از چای بابونه تازه دم شده، سرکه سیب، آب انبه، و آب لیمو اسـت کـه همگی با زنجبیل، زردچوبه و فلفل هندی دم کرده و طعم تند و لذیذی دارد. می‌توانید ان رابا آب گازدار پر کنید تا یک حس گازدار داشته باشید

 

مواد اولیه تونیک انبه طلایی

4 فنجان آب

2 اینچ زنجبیل تازه، ورقه شده

4 کیسه چای بابونه یا 2 قاشق غذاخوری چای شل

2 قاشق غذاخوری عسل کم و بیش بـه سلیقه خود استفاده کنید

1 قاشق چایخوری زردچوبه آسیاب شده

1/2 قاشق چایخوری فلفل هندی آسیاب شده

1 فنجان آب انبه خالص

1/3 فنجان آب لیموی تازه

2 قاشق غذاخوری سرکه سیب

آب گازدار، برای رویه کردن

 

طرز تهیه تونیک انبه طلایی

1. آب و زنجبیل را بـه جوش بیاورید. از روی حرارت بردارید. چای را اضافه کنید، روی ان را بپوشانید و 5-10 دقیقه دم کنید. چای را از طریق یک الک توری ریز دریک پارچ بزرگ یا پارچ شیشه اي صاف کنید.

 

2. بـه پارچ، عسل، زردچوبه، کاین، آب انبه، آب لیمو و سرکه سیب را اضافه کنید. خوب بـه هم بزنید. مزه کنید، درصورت نیاز عسل اضافه کنید. خنک کنید تا آماده سرو شوید.

 

3. روی یخ بریزید. روی ان رابا آب گازدار پر کنید. لذت ببرید!!

 

14. پانچ آناناس انبه – آبمیوه با انبه

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

یک پارچ بزرگ از این پانچ آناناس انبه دقیقا همان چیزی اسـت کـه برای غلبه بر گرمای شور تابستان بـه ان نیاز دارید. این فقط بـه چهار ماده ساده نیاز دارد – آب انبه، آب آناناس، آب لیموترش و آب گازدار برای ایجاد یک معجون با طراوت و گرمسیری کـه فوراً شـما را خنک می کند. بنابر این، یک لیوان را بردارید، ان رابا این پانچ تا لبه پر کنید و برای شرکت در هر جشن تابستانی آماده شوید!

 

مواد اولیه پانچ آناناس انبه

1 انبه، پوست کنده و هسته ان جدا شده اسـت

1 پرتقال، پوست کنده

3 شماره هویج بزرگ، پوست کنده

ریشه زردچوبه 1 اینچی، پوست کنده «یا از حدود 1 قاشق چایخوری پودر زردچوبه استفاده کنید»

1 1/2 فنجان آب

1/8 قاشق چایخوری فلفل سیاه «برای جذب زردچوبه»

 

طرز تهیه پانچ آناناس انبه

1. محصولات تازه را بشویید و خشک کنید. پوسته ها را بردارید. اگر آب ان را صاف نمیکنید، هویج ها را حتماً پوست بگیرید وگرنه بافت شنی باقی میماند.

 

2. همه ی مواد را بـه مخلوط کن با سرعت بالا اضافه کنید و حدود 60 ثانیه یا تا زمانی کـه یکدست شود، با حرارت زیاد هم بزنید.

 

3. اختیاری: آب رابا استفاده از کیسه شیر آجیل صاف کنید تا سطحی صاف و بدون پالپ داشته باشید. لذت ببرید!

 

15. انبه مایکلادا بیر

بهترین دستورالعمل های آبمیوه با انبه 🥭 (+15 دستور تهیه)

بهترین دستورالعمل هاي‌ آبمیوه با انبه

Michelada یک نوشیدنی مکزیکی اسـت کـه با ماء شعیر، آبلیمو، سس و ادویه آماده میشود. این دستور غذا با آب انبه ترکیبی استوایی بـه ارمغان می‌آورد کـه تعادل کاملی از شیرینی، طعم‌دار و لذیذ بـه ان می دهد، همراه با یک ضربه تند کـه جوانه‌هاي‌ چشایی را گزگز میکند. ان را دریک لیوان سرد با لبه نمک سرو کنید تا یک غذای فوری برای خود تهیه کنید.

 

مواد اولیه انبه مایکلادا بیر

11 اونس ماء شعیر اسلامی

8 فنجان اونس آب انبه

½ لیموترش «آبمیوه»

1 قاشق چایخوری جوگو ماگی «یا سس سویا»

1 قاشق چایخوری سس Worcestershire

2 قاشق چایخوری سس تند مکزیکی

½ قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز

انبه تازه «مکعب»

نمک

پودر فلفل قرمز

سس تند مکزیکی

 

طرز تهیه انبه مایکلادا بیر

1. آب انبه، آب لیموترش، جوگو مگی، سس ورسسترشر، پودر فلفل قرمز، نمک و چند قطره سس تند را دریک پارچ کوچک ترکیب کنید. نمک و پودر فلفل قرمز را در ظرفی بریزید و مقداری سس تند را دریک بشقاب عمیق دیگر بریزید.

 

2. لبه هاي‌ دو لیوان را ابتدا بـه سس تند و سپس در مخلوط نمک فرو کنید. چند تکه یخ بـه لیوان ها اضافه کنید و مخلوط آب انبه را بریزید. لیوان ها رابا ماء شعیر سرد پر کنید. مخلوط ملایمی بـه ان بدهید، ان رابا انبه تازه تزئین کنید و لذت ببرید!

 

بیشتر بخوانید: 6 میوه خیلی مفید برای سلامت پوست که از خواص آنها بی‌خبر هستید!

 

در پایان

خوشمزه و مغذی، این دستور العمل هاي‌ آب انبه بهترین گزینه برای نوشیدنی برای هر موقعیتی اسـت. استراحت درکنار استخر؟ یک لیوان آب انبه سرد دم دست داشته باشید. میزبانی یک مهمانی سرگرم کننده؟ کوکتل انبه راهی برای رفتن اسـت. بـه چیزی سبک و آرامش بخش نیاز دارید؟ برای خود یک لیموناد انبه یا چای سرد انبه درست کنید تا لحظاتی ارام بخش داشته باشید. هر چه کـه باشد، همیشه می‌توانید روی این نوشیدنیها حساب کنید تا با شـما همراهی کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو