بهترین اقامتگاه های پاتایا

بهترین اقامتگاه های پاتایا


منبع: تالاب

6

1402/5/1

16:53


بدون شک رزرو یک اقامتگاه خوب،‌ سفرتان را می سازد! اگر در تعطیلات امسال به دنبال مقصدی متفاوت هستید، پیشنهاد می کنیم به دیدار پاتایا شهر گناه در کشور دیدنی تایلند بروید و لذت آب تنی و تفریح را از نزدیک لمس کنید. تور تایلند از بهترین گزینه های روی میز برای این سفر هیجان […]

بهترین اقامتگاه های پاتایا

بدون شک رزرو یک اقامتگاه خوب،‌ سفرتان را می سازد! اگر در تعطیلات امسال به دنبال مقصدی متفاوت هستید، پیشنهاد می کنیم به دیدار پاتایا شهر گناه در کشور دیدنی تایلند بروید و لذت آب تنی و تفریح را از نزدیک لمس کنید. تور تایلند از بهترین گزینه های روی میز برای این سفر هیجان انگیز است. البته باید بدانید که برای ورود به این کشور نیاز به اخذ ویزای تایلند دارید که آن هم از طریق یک آژانس هواپیمایی معتبر قابل دریافت است. اگر می خواهید هزینه ها را تا حد امکان کنترل و مدیریت کنید توصیه می کنیم هماهنگی های سفرتان را به آژانس هواپیمایی قصر شیرین بسپارید. پس از خرید تور پاتایا و صادر شدن بلیط هواپیما ایران به تایلند برای شما، تمام مراحل سفر به خوبی برنامه ریزی شده و بدون نگرانی از چالش های سفر، مانند انتخاب بهترین هتل پاتایا روزهایی خاص و جذاب انتظارتان را خواهد کشید.

 

عوامل مهم در انتخاب بهترین هتل پاتایا

اگر شماهم جزو آن دسته از افراد هستید که کیفیت خواب شب روی کیفیت روزتان تاثیر می گذارد این یادداشت برای شخص شما گردآوری و نوشته شده است. به طور کلی انتخاب یک اقامتگاه با کیفیت از مهم ترین عناصر سفر است مخصوصا اگر یک مسافرت خارج از کشور و به صرف گشت و گذار و تفریح باشد.

 

علاوه بر کیفیت یک اقامتگاه موارد دیگری هم وجود دارد که آن هتل را برایتان جذاب تر از قبل می کند. مثلا این که هتلتان دقیقا طبق نیاز خدمات دهد و هر موردی که طی اقامتتان احتیاج داشتید برایتان فراهم کند. شاید با خواندن این مطلب ذهنتان به سمت استخر و سالن اسپا و یا حتی خدمات ماساژ برود اما قرار است موضوعی مهم را با یکدیگر بررسی کنیم که کمتر کسی قبل از سفر به فکر آن است.

بهترین اقامتگاه های پاتایا

این موضوع چیزی نیست جز تفکیک هتل ها برای افراد مجرد و افرادی که به صورت خانوادگی به پاتایا می روند.

 

قطعا بهترین هتل پاتایا در هر دو دسته وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید اما نکته ای که وجود دارد انتخاب درست هتل است. مخصوصا زمانی که قرار است با کودک خود به این سفر جذاب بروید.

 

در ادامه قصد داریم برخی از بهترین اقامتگاه های پاتایا را با یکدیگر بررسی کنیم تا در نهایت بتوانید برای سفر مجردی یا خانوادگی خود مناسب ترین هتل را رزرو کنید.

 

بهترین هتل پاتایا برای مجردها

اگر می خواهید با دوستان خود به یک سفر هیجان انگیز در پاتایا بروید نیاز است که بدانید بهترین هتل پاتایا برای مجردها کدام است؟ بدیهی است که جمع های دوستانه نیاز به تفریحات بیشتری در هتل دارند و بهتر است که وعده های غذایی برای آن ها سرو شود. علاوه بر آن جوانان بیشتر دوست دارند که از خیابان های معروف پاتایا مثل واکینگ استریت دیدن کنند و شب های تمام نشدنی را بگذرانند. در هتل هایی که در ادامه این بخش می بینید استخر و سالن بدنسازی،‌ اتاق های بسیار با کیفیت با تخت های نرم و کینگ سایز، خدمات خانه داری و نظافت ۲۴ ساعته وجود دارد.

 

هتل سیام ات سیام دیزاین پاتایا -Siam@Siam design Pattaya

سیام ات سیام یک هتل شیک و امروزی است که جزو لیست بهترین هتل پاتایا قرار گرفته ترکیبی منحصر به فرد از طراحی مدرن، رنگ‌ های زنده و فضایی بصری خیره ‌کننده را برای مسافران ایجاد می ‌کند.

این هتل دارای طیف وسیعی از گزینه‌ های اقامتی، از جمله اتاق‌ ها و سوئیت ‌ها است که هر کدام با سبکی متمایز طراحی شده ‌اند و مجهز به امکانات مدرنی هستند.

بهترین اقامتگاه های پاتایا

هتل دوسیت دی 2 باراکودا پاتایا -DusitD2 Baraquda Pattaya

این هتل ۵ ستاره ترکیب متنوعی از زیبایی خیره کننده و خدمات با کیفیتی است که در اختیار میهمانان قرار می دهد. در این هتل ۷۲ اتاق وجود دارد که می تواند به بهترین شکل از شما استقبال کند. این هتل در نزدیکی واکینگ استریت قرار دارد.

 

هتل ال کی متروپل پاتایا -LK Metropole Pattaya

این هتل ۴ ستاره در مرکز شهر پاتایا واقع شده و فاصله کمی تا ساحل دارد. خبر خوب دیگر این است که با اقامت در این هتل تنها یک ساعت تا فرودگاه راه دارید و به نایت کلاب ها و تفریحات مجردی نزدیک هستید.

 

هتل دیاموند بیچ پاتایا -Diamond Beach Hotel Pattaya

اگر با دوستانتان قصد سفر به پاتایا را دارید و می خواهید که هزینه اقامت برایتان ارزان تر تمام شود می توانید هتل ۳ ستاره دیاموند بیچ را برای سفرتان رزرو کنید. با یک دقیقه پیاده روی به خیابان واکینگ استریت می رسید و به تمامی اماکن تفریحی پاتایا دسترسی دارید.

 

بهترین هتل های خانوادگی پاتایا

مواردی که باید در مسافرت های خانوادگی به پاتایا رعایت کنید تقریبا برعکس مسافرت های مجردی است. به عنوان مثال باید به دنبال هتل هایی باشید که آرامش برقرار باشد و نایت کلاب ها ترجیحا فاصله زیادی از هتل داشته باشد. یا اگر با فرزند خود به سفر می روید خاطرتان باشد که در هتل خدماتی برای ارائه به بچه ها وجود داشته باشد. مثلا اتاق بازی کودک، استخر مناسب کودک یا غذاهای کودک که همگی حائز اهمیت است و عدم وجود آن شما را درگیر خود می کند. در ادامه می توانید چند هتل مناسب سفر خانوادگی در پاتایا را ببینید.

بهترین اقامتگاه های پاتایا

هتل آماری اوشن – AMARI OCEAN HOTEL PATTAYA

هتل آماری اوشن پاتایا یک هتل مجلل واقع در شهر پاتایا تایلند است. از دیگر امکانات این هتل می ‌توان به استخر، مرکز تناسب اندام، اسپا، تخت های نرم با سایز استاندارد و نظافت ۲۴ ساعته اشاره کرد. موقعیت مکانی هتل دسترسی آسان به سواحل، مناطق خرید و مکان های تفریحی را فراهم می کند. با توجه به این که از واکینگ استریت شلوغ و پر هیاهو حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل بای ویو – Siam Bayview Pattaya

یک هتل خانوادگی دیگر که جزو لیست بهترین هتل پاتایا قرار گرفته می توان به هتل بای ویو اشاره کرد. این هتل تفریحات زیادی را به خانواده ها ارائه می دهد. حتی اگر هر کدام از اعضای خانواده سلیقه خاص خود را داشته باشد باز هم این هتل از تمام نیازها به خوبی برمی آید. اتاق هایی جا دار با امکانات کامل، استخر، اتاق بیلیارد، باشگاه کودکان، زمین های تنیس و فضایی آرام از ویژگی های این هتل است. نکته دیگر قابل توجه در این هتل دور بودن از نایت کلاب ها و خیابان های پر از ترافیک شهری است.

 

هتل کوزی بیچ – Luxury Cosy Beach Condominium Apartments

هتل کوزی بیچ یک اقامتگاه لوکس و دنج است که دقیقا شرایطی را برای سفر خانوادگی جذاب فراهم می کند. در این هتل اتاق ها و سوئيت های با کیفیت و بزرگی وجود دارد که حس زندگی در یک خانه لوکس را به شما می دهد. در نزدیکی این هتل کافه ها و فروشگاه های متعددی واقع شده که از پس اوقات فراغت شما به خوبی بر می آید.

 

به صورت کلی برای سفر نیاز است که امکانات مورد نیاز خود را بشناسید و بعد نسبت به خرید تور و رزرو هتل اقدام کنید. سفر به پاتایا برای هر شخصی جذاب و منحصر به فرد است اما باید قبل از سفر برای انتخاب اقامتگاه و نوع تفریحات برنامه ریزی ویژه ای داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو