معرفی سه کشور توریستی آسیایی

معرفی سه کشور توریستی آسیایی


منبع: روزانه

3

1402/6/19

01:06


کلمه کلیدی: کشور های توریستی اسیا لینک: تور تایلند – تور چین – ویزای چین – تور ژاپن آسیا قاره‌ای است که دارای تنوع فرهنگی، طبیعی و تاریخی بسیار زیاد است. این قاره شامل برخی از کشورهای توریستی محبوب و مشهور جهان است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کنند. در این […]

معرفی سه کشور توریستی آسیایی

کلمه کلیدی: کشور های توریستی اسیا لینک: تور تایلند – تور چین – ویزای چین – تور ژاپن

آسیا قاره‌ای است که دارای تنوع فرهنگی، طبیعی و تاریخی بسیار زیاد است. این قاره شامل برخی از کشورهای توریستی محبوب و مشهور جهان است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کنند. در این مقاله، ما به معرفی سه کشور توریستی آسیایی خواهیم پرداخت که ممکن است برای شما جذاب باشند. این مطلب برای افرادی مناسب است که می خواهند تور تایلند ، چین یا ژاپن را دریافت کنند اما نمی دانند که کدام یک بیشتر با سلیقه آن ها جور در می آید. پس اگر برای تعطیلات پیش رویتان به دنبال مقصدی متفاوت و خاص می گردید با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید.

از تایلند ساده نگذرید

معرفی سه کشور توریستی آسیایی

تایلند یکی از مقاصد محبوب گردشگران از سراسر جهان است. این کشور با داشتن طبیعت زیبا، فرهنگ رنگارنگ، غذاهای خوشمزه و مردم مهربان، بسیار جذاب و دیدنی است. با توجه به زیبایی های متعدد و تفریحات خاص و خاطره انگیز این کشور، نمی توان آن را نادیده گرفت. قطعا اگر قصد سفر داشته باشید تایلند نیز جزو یکی از بهترین گزینه هایتان در میان معرفی سه کشور توریستی آسیایی است. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم با این کشور بیشتر آشنا شوید. برخی از عناوین برجسته در معرفی تایلند به شرح زیر است.

* پایتخت تایلند، بانکوک، یک شهر پر جنب و جوش و متنوع است. شما می توانید در این شهر از دیدن معابد بودایی، موزه ها، بازارها، پارک ها و ساختمان های بلند لذت ببرید. بانکوک همچنین یک مرکز خرید و تفریح است که برای هر سلیقه ای چیزی دارد.

* تایلند دارای جزایر زیبا و سواحل خیره کننده ای است که علاقه مندان به طبیعت و ورزش های آبی را به خود جذب می کند. شما می توانید در جزیره های پوکت، کوساموی، کوفی فی، کوچانگ و دیگر جزایر از آفتاب گرفتن، شنا، قایق سواری، غواصی و غیره لذت ببرید. همچنین می توانید با زندگی در کنار محلی ها آشنا شوید و فرهنگ و سنت های آن ها را از نزدیک لمس کنید. به همین دلیل است که تایلند در لیست معرفی سه کشور توریستی آسیایی قرار گرفته است.

* تایلند یک کشور باستانی و تاریخی است و بسیاری از آثار فرهنگی و هنری را در خود جای داده است. شما می توانید در شهرهای شمالی تایلند مانند چیانگ مای، چیانگ رای، لامپانگ و … از دیدن قصرها، معابد، نقاشی ها، مجسمه ها و صنایع دستی تایلندی لذت ببرید. همچنین می توانید در جشنواره ها و مراسمات مذهبی و فرهنگی شرکت کنید.

* با سفر به تایلند به دیدار کشوری می روید با غذاهای خوشمزه و منحصر به فردش نظر شما را جلب می کند. غذاهای تایلند اغلب بر پایه برنج، نودل، سبزیجات، گوشت، ماهی و ادویه های مختلف تهیه می شود. شما می توانید در رستوران ها و یا . بعضی از غذاهای معروف تایلند عبارتند از پد تای (نودل سرخ شده با میگو و تخم مرغ)، تام یام (سوپ تند و ترش با ماهی یا گوشت)، سوم تام (سالاد پاپایا سبز)، کائو پات (برنج سرخ شده با گوشت و سبزیجات) و دیگر خوراکی ها.

سفر به چین از شما انسان دیگری می سازد

معرفی سه کشور توریستی آسیایی

چین یکی از کشورهای بزرگ و پرجمعیت دنیا است که دارای تاریخ، فرهنگ و طبیعت بسیار غنی و متنوع است. این کشور با داشتن بیش از ۵۰ میراث جهانی یونسکو، مقصد بسیار محبوب گردشگران از سراسر جهان است. اگر تا به حال به تور چین نرفته اید و ویزای چین را ندارید می توان گفت که چیز زیادی را از دست داده اید! چین حرف های زیادی برای گفتن دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برنامه ای را برای بازدید از چین بچینید. در ادامه برخی از جذابیت های این کشور را می بینید.

* دیوار چین: این دیوار عظیم که به عنوان یکی از هفت عجایب جهان شناخته می شود، بلندترین و قدیمی ترین دیوار دفاعی دنیا است. دیوار چین در طول تاریخ به صورت مرحله ای ساخته شده و در حال حاضر طول آن بیش از ۲۱ هزار کیلومتر است. این دیوار با دیدن مناظر خیره کننده اطراف خود، تجربه ای فراموش نشدنی را برای بازدید کنندگان به ارمغان می آورد.

* فرودگاه بین المللی داشینگ یا همان ستاره دریایی که در سال ۲۰۱۹ افتتاح شده است، یکی از بزرگترین و مدرن ترین فرودگاه های جهان است. طراحی آن الهام گرفته از شکل گل لوتوس (نیلوفر دریایی) است و دارای چهار بخش مسافربری با ظرفیت سالانه ۱۰۰ میلیون مسافر است. فرودگاه داشینگ با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، خدمات راحت و سریع را به مسافران ارائه می دهد.

* پکن؛ پایتخت چین، شهری است که در آن تاریخ و مدرنیته در کنار هم قرار گرفته اند. در پکن می توانید آثار تاریخی و فرهنگی مانند میدان تیان‌آن‌مِن، ارتش سفالین، کاخ ممنوعه و غیره را بازدید کنید. چین به این دلیل در فهرست معرفی سه کشور توریستی آسیایی قرار گرفته که برای هر سلیقه ای پاسخی مثبت دارد. در پکن می توانید از خرید در بازارهای رنگین و شلوغ، طعم غذاهای خوشمزه و محلی لذت ببرید و شاهد رویدادهای هنری و فرهنگی باشید.

* شانگهای بزرگترین شهر و مرکز تجاری و مالی چین است که با نورپردازی های خیره کننده، ساختمان های بلند و لوکس، پارک های سبز و زیبا، و موزه های جالب توجه خود، جذابیت های فراوانی را برای گردشگران دارد. شانگهای نمادی از رشد و توسعه چین است که با حفظ بخشی از میراث فرهنگی خود، به یک شهر جهانی تبدیل شده است.

* شهر هانگژو یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری، فرهنگی و توریستی چین است. این شهر در استان ژجیانگ چین واقع شده و جمعیت آن بیش از ۱۰ میلیون نفر است. شهر هانگژو به دلیل زیبایی طبیعی، تاریخ و فرهنگ غنی و توسعه صنعت و فناوری مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

* جزیره هاینان بزرگترین جزیره چین و یکی از بهترین مقاصد گردشگری است. این جزیره دارای آب و هوای گرم و معتدل، سواحل شنی و آبی، درختان نارگیل، جنگل های بارانی، روستاهای محلی، پارک های ملی و … است. جزیره هائینان به عنوان هاوایی چین معروف است و مکان مناسبی برای تفریح، استراحت و لذت بردن از طبیعت شناخته می شود.

لمس ساکورا در اوساکای ژاپن

معرفی سه کشور توریستی آسیایی

ژاپن یکی از کشورهایی است که برای بسیاری از مسافران جذابیت های فراوانی دارد به همین دلیل آن را در معرفی سه کشور توریستی آسیایی قرار داده ایم. حتما می دانید که ژاپن به درخت شکوفه های گیلاسش یا همان ساکورا معروف شده است. اگر دوست دارید این شکوفه ها را از نزدیک ببینید تور ژاپن را در برنامه سفر خود بگنجانید. این کشور با ترکیبی از فرهنگ سنتی و مدرن، طبیعت زیبا و متنوع، غذاهای خوشمزه و متفاوت، هنر و صنایع دستی، فناوری پیشرفته و خدمات عالی، می تواند تجربه ی یک سفر را برای شما به یاد ماندنی کند.

در این مطلب قصد داریم به شما بعضی از جذابیت های ژاپن را معرفی کنیم که شاید تا به حال نشنیده باشید یا ندانسته باشید. این جذابیت ها شامل موارد زیر هستند:

*موزه های عجیب و غریب: ژاپن دارای بسیاری از موزه های جالب و منحصر به فرد است که در هر زمینه ای ممکن است چیزی برای ارائه داشته باشد. برای مثال موزه شین یوکوهاما رامن ، تالار آکیتا اینو (موزه سگ آکیتا)، موزه کاپ نودل یوکوهاما، موزه توالت فرنگی و دیگر موارد. این موزه ها علاوه بر نمایش تاریخچه، فرآیند تولید و نمونه های مختلف از هر زمینه، اغلب فعالیت های تفریحی و آموزشی هم برای بازدید کنندگان دارند.

* جشنواره های رنگارنگ: ژاپن به فستیوال هایش معروف است و در طول سال بسیاری از جشنواره های محلی و ملی را برگزار می کند. این جشنواره ها با نشان دادن فرهنگ، آداب و رسوم، باورها و اعتقادات، هنر و صنعت، غذا و نوشیدنی و … ژاپن، روح و روان شاداب و پر انرژی شما را خواهند کرد. بعضی از جشنواره های معروف ژاپن عبارتند از: جشنواره گیون ماتسوری ژاپن، آتش بازی بزرگ خلیج توکیو، جشنواره اومیزوتوری و دیگر فستیوال ها.

در پایان این مطلب امیدواریم که بهترین مقصد را برای تعطیلات خود انتخاب کنید. مقصدی که بتواند به نیازهای شما پاسخ دهد و روزهایی خاطره انگیز را برایتان به ارمغان بیاورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو