بهترین هدست های گیمینگ 2023 ؛ راهنمای خرید هدست مخصوص بازی

بهترین هدست های گیمینگ 2023 ؛ راهنمای خرید هدست مخصوص بازی


منبع: تکراتو

7

1402/5/2

10:32


هدست مناسب که وضوح صدا و تاخیر کمی داشته باشد، بازی کردن را به تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر و لذت‌بخش تبدیل می‌کند. راهنمای خرید بهترین هدست های گیمینگ 2023 به شما کمک می‌کند که گزینه‌ای مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین هدست های گیمینگ 2023 ؛ راهنمای خرید هدست مخصوص بازی

هدست مناسب که وضوح صدا و تاخیر کمی داشته باشد، بازی کردن را به تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر و لذت‌بخش تبدیل می‌کند. راهنمای خرید بهترین هدست های گیمینگ 2023 به شما کمک می‌کند که گزینه‌ای مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

شنیدن صدا با کیفیت بالا هنگام انجام بازی از ضروریات است و می‌تواند تفاوت زیادی در تجربه بازی برای گیمر ایجاد کند. در واقع پخش صدای باکیفیت می‌تواند هیجان بازی را دوچندان کند. البته استفاده از اسپیکر نیز می‌تواند کارساز باشد؛ اما استفاده از بهترین هدست ها برای بازی جزئیات صدای بیشتری را در شما اختیار قرار می‌دهد.

بیشتر بازی‌ها صداهایی جذاب در پس‌زمینه خود دارند که شنیدن آن در افزایش هیجان بازی موثر است. گذشته از این، در بسیاری از بازی‌ها شنیدن صدای پای حریف و جهت حمله وی اهمیت بالایی دارد، زیرا شما می‌توانید در لحظه عکس‌العمل نشان دهید. پس استفاده از یک هدست در چنین شرایطی ضروری است.

هدست های 2023 که در بازار موجود هستند، می‌توانند انتخابی مناسب برای افرادی باشند به دنبال یک هدست گیمینگ عالی می‌گردند. این هدست‌های باکیفیت صدای قابل قبولی دارند و می‌توانند صدا را به‌صورت واقعی و واضح به گوش مخاطب برسانند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های گیمینگ بازار

بهترین هدست های ریزر

بهترین هدست های گیمینگ 2023

یکی از لوازم جانبی مهم که داشتن آن برای هر گیمری ضروری است، هدست گیمینگ است. هدست‌ها در شنیدن صدای بهتر هنگام بازی بسیار تاثیرگذار هستند و می‌توانند به گیمر کمک کنند تا جزئیات بازی را بهتر درک کند. استفاده از بهترین موس گیمینگ 2023 و بهترین کیبورد گیمینگ 2023 هم می‌تواند به تجربه بازی بهتر کمک کند؛‌ اما اگر به بهترین هدست ها برای بازی نیاز دارید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

ریزر مدل Blackshark v2 pro

بهترین هدست های گیمینگ 2023

بهترین هدست های گیمینگ 2023

اگر صدای واضح و میکروفونی قوی می‌خواهید، هدست Blackshark v2 pro بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این محصول یکی از بهترین هدست های گیمینگ 2023 به شمار می‌رود که از فناوری Razer™ HyperSpeed Wireless در ساخت آن استفاده شده است.

با این محصول هرگز تاخیر در صدا را تجربه نخواهید کرد و می‌توانید این هدست را به عنوان سلاح قدرتمند در بازی‌های خود داشته باشید تا در شرایط سخت در کنار شما باشد.

این هدست تا 24 ساعت شارژدهی دارد و کاربران برای شارژ آن باید از پورت Micro USB استفاده کنند. جنس بدنه تیتانیوم این محصول زیبایی و استحکام خاصی به آن بخشیده است. میکروفون 9.9 میلی‌متری این هدست از نوع جداشونده است و الگوی قطبی آن Super Cardioid است. این الگوی قطبی نسبت به کاردیویید توان بیشتری در خنثی‌سازی نویزها از طرفین و پشت میکروفون دارد و به لطف پاسخ فرکانسی عالی و دیافراگم بزرگ‌تر، صدای شما را با گیرایی بالاتری منتقل می‌کند.

از طریق نرم‌افزار Razer Synapse 3 شما می‌توانید کنترل کاملی روی تنظیمات این میکروفون داشته باشید. با این نرم‌افزار تنظیماتی مثل ولوم میکروفون، حذف نویزهای محیطی، افزایش وضوح وکال، نرمال‌سازی ولوم، اکولایزر میکروفون و … تحت کنترل شما خواهد بود.

برند ریزر با استفاده از فناوری جدید THX، صدای سه بعدی و 7.1 کاناله را در هر هدفون بی‌نظیر گیمینگ (حتی هدفون‌های معمولی استریو) امکان‌پذیر می‌کند. این تکنولوژی، آگاهی محیطی و تمرکز شما را در بازی‌ها افزایش می‌دهد و باعث می‌شود لذت بیشتری از فضای بازی ببرید. تمام بازی‌های سازگار با این فناوری، موقعیت صداها را نشان می‌دهند.

این فناوری جذاب تجربه شما از بازی‌های کامپیوتری را متحول خواهد کرد. برای استفاده از تکنولوژی THX باید نرم‌افزار THX SPATIAL AUDIO را نصب کنید. این برنامه با هر هدفون 3.5 میلی‌متر بلوتوث یا USB کار می‌کند؛ ولی بیشترین سازگاری آن با هدفون‌های ریزر از جمله Razer BlackShark V2 Pro است.

تسکو مدل ‌GH 5157

 

بهترین هدست های گیمینگ 2023

هدست‌ گیمینگ ‌GH 5157 یکی دیگر از بهترین هدست های گیمینگ 2023 بوده که از محصولات برند معروف تسکو است. این محصول دارای ظاهری ارگونومیک و جذاب است و کابلی کتان بافته شده به طول دو متر دارد. اتصال این هدست به دستگاه مورد نظر از طریق درگاه USB انجام می‌شود.

این هدست حرفه‌ای دارای صدای 7.1 کاناله بوده و توانایی سرویس‌دهی طولانی مدت را نیز دارد. وزن این محصول نیز بسیار سبک است و گیمر احساس سنگینی و خستگی نخواهد داشت. G‌H 5157 با بهره‌مندی از درایوهای 50 میلی‌متری با ابعاد بسیار مناسب فضای اطراف گوش شما را بصورت کامل پوشش می‌دهد.

شما می‌توانید مکان قرار گیری میکروفن این هدست را تا 120 درجه تنظیم کنید. انعطاف‌پذیری سر میکروفون نیز باعث شده گیمر هیچ نگرانی بابت آسیب فیزیکی نداشته باشد. میکروفن این هدست حرفه‌ای از نوع‌ Omni-Directional انتخاب شده تا صدای محیط کمتر منتقل شود و شنونده صدا را با بهترین کیفیت دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های واقعیت مجازی

بهترین هدست های 2022

سونی مدل PULSE 3D

بهترین هدست های گیمینگ

بهترین هدست های گیمینگ

یکی از بهترین هدست های گیمینگ 2023 هدست سونی مدل PULSE 3D است. ابعاد این هدست 132*222*226 میلی‌متر بوده و وزن آن 290 گرم است. این ابعاد و وزن مناسب، هدست سونی مدل PULSE 3D را تبدیل به محصولی حرفه‌ای و خوش‌ساخت کرده است و شما هنگام استفاده از آن احساس ناراحتی و سنگینی نخواهید داشت.

این محصول فوق‌العاده سونی با ویندوز 10، مک، کنترلر دوال سنس، PlayStation VR، کنسول ps5 و ps4 سازگار بوده و به صورت سیمی و بی‌سیم قابل استفاده است. در حالت بی‌سیم اتصال محصول از طریق دانگل صورت می‌گیرد و برای حالت سیمی هم از کابل AUX استفاده می‌شود.

برای مکالمه و ارتباط با دوستان خود در هنگام بازی می‌توانید از میکروفون تعبیه شده در آن استفاده کنید که دوگانه است و به صورت داخلی در نظر گرفته شده است. گیمر قابلیت خاموش و روشن کردن هدست را نیز دارد و برای این منظور می‌توان از دکمه مخصوص آن استفاده کرد. برای تغییر حجم صدا، قطع و وصل کردن میکروفون و بالانس صدا نیز دکمه‌هایی بر روی هدست قرار دارند.

از دیگر ویژگی‌های مهم این هدست که باعث شده در لیست بهترین هدست های گیمینگ 2023 قرار بگیرد، می‌توان به قابلیت پخش صدای سه بعدی، صدای فراگیر هفت کاناله و سازگاری با گوشی‌های هوشمند اشاره کرد. این محصول یک باتری قدرتمند نیز دارد که تا 12 ساعت پخش صدا را ساپورت می‌کند.

استیل سریز مدل Arctis Nova Pro Wireless

از بهترین هدست های 2023 می‌توان هدست بی‌سیم استیل سریز مدل Arctis Nova Pro Wireless را نام برد. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای بازی‌کردن بسیار مناسب است. این هدفون حرفه‌ای توانسته گیمرهای بسیار زیادی را جذب خود کند.

این هدفون دارای قابلیت حذف نویز فعال است که کاربرد بسیار زیادی برای افرادی دارد که به بازی علاقه‌مند هستند و به‌صورت آنلاین بازی می‌کنند. کمپانی سازنده این محصول تمام تلاش خود را کرده تا محصولی باکیفیت و مناسب به بازار عرضه کند.

هدست بی‌سیم استیل سریز مدل Arctis Nova Pro Wireless که از بهترین هدست های گیمینگ 2023 است، از پخش صدای بسیار باکیفیتی برخوردار شده و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید صداها را به‌راحتی و با وضوح بسیار بالا دریافت کنید. پلی‌استیشن از قابلیت ارائه صدای سه‌بعدی برخوردار است و این هدست به‌صورت کامل با این قابلیت سازگاری دارد.

قابلیت حذف نویز فعال این هدست و حذف صداهای اضافی بازی باعث شفافیت بیشتر صداهای دریافتی می‌شود که یک ویژگی بسیار کاربردی برای گیمرها است. یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول به‌کارگیری فرکانس 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث است که باعث شده این هدست قابلیت ترکیب صدا و پخش چندرسانه‌ای به‌صورت هم‌زمان را به دست آورد که می‌توان صدای بازی و تلفن همراه را برای تماس‌های ضروری ترکیب کرد.

میکروفن به‌کار رفته در این محصول حرفه‌ای دارای هوش مصنوعی است که به‌صورت خودکار صداها را تنظیم می‌کند و صداهای نویز و سایر صداها را برای برقراری ارتباط صوتی شفاف خاموش می‌کند. این هدست با داشتن 2 پورت usb می‌تواند به تلفن همراه، کامپیوتر، مک و پلی‌استیشن متصل شود و با دستگاه‌های شما سازگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های گیمینگ

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2022

ریزر مدل Nari Ultimate

بهترین هدست ها برای بازی

بهترین هدست ها برای بازی

یکی دیگر از بهترین هدست ها برای بازی ریزر Nari Ultimate است. این محصول نیاز به معرفی ندارد زیرا یکی از معروف‌ترین هدست های 2023 گیمینگ موجود در بازار است که کیفیت بالای آن باعث شده به یک محصول پرطرف‌دار و محبوب تبدیل شود. هدست گیمینگ ریزر Nari Ultimate محصول مورد علاقه بسیاری از گیمرها است.

هدست جذاب ریزر Nari Ultimate از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است که استفاده از آن هنگام بازی به شما کمک می‌کند تا یک گیم جذاب و هیجان‌انگیز را تجربه کنید. این محصول دارای ارزش بسیار زیادی است که می‌تواند در بازی به گیمر کمک کند. استفاده از آن لذت بازی را افزایش می‌دهد و می‌توانید صداها را با وضوح بیشتری دریافت کنید و در بازی آنلاین با افراد تیم خود ارتباط بهتری بگیرید.

هدفون گیمینگ ریزر باتری بسیار مقاومی دارد که می‌تواند ساعت‌ها شما را در بازی همراهی کند. در این محصول یک میکروفن جمع‌شونده قرار گرفته که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به‌وسیله آن می‌توانید با افرادی که در بازی هستند ارتباط بگیرید و صدای خود را به‌صورت واضح به آن‌‌ها منتقل کنید.

استفاده از هدفون ریزر به کاربران و گیمرها احساس خوبی منتقل می‌کند. یکی از دلایلی که باعث شده است این محصول در بین گیمرها محبوب شود و در لیست بهترین هدست های گیمینگ 2023 قرار بگیرد، طراحی ساده و کاربردی آن است. افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند بر این باورند که یک بازی پیشرفته و منحصربه‌فرد را تجربه کرده‌اند.

لنوو مدل Legion H200

بهترین هدست های گیمینگ 2023

این محصول لنوو نسبت به طراحی جذاب و مشخصات بسیار خوبی که دارد، با قیمت مناسبی عرضه می‌شود و به همین دلیل، یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این هدست دارای درایورهای قدرتمند 50mm است که صداها را با شفافیت و کیفیت عالی به گوش شما می‌رساند و به راحتی می‌‌توان تشخیص داد که محصولی گیمینگ از برند لنوو است.

این محصول با بیشتر سیستم عامل‌ها و کنسول‌های بازی سازگاری دارد و برای جلب رضایت گیمرها، بدون افت کیفیت طراحی شده است. از تجربه شنیداری غنی، ساختار سبک وزن، مواد قابل تنفس و ویژگی‌های قابل استفاده متفکرانه در این هدست لذت خواهید برد.

این محصول با استفاده از کابل 2 متری خود که در انتهای آن یک جک 3.5 میلی‌متری قرار گرفته به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود و یک میکروفون خارجی نیز روی آن قرار دارد. از جمله مشخصات فنی محصول می‌توان به محدوده فرکانس 20 تا 2 هزار هزتر، حساسیت 102 دسی‌بل و آمپدانس 32 اهم اشاره کرد که در نهایت توانسته بهترین کیفیت صدا را با جزئیات بالا در اختیار کاربران قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

هیسکا مدل GHR-01

 

بهترین هدست های گیمینگ 2023

هدست های 2023

این روزها بازی‌ها بیشتر تمرکز خود را بر روی صداهای واقعی‌تر و با کیفیت‌تر گذاشته‌اند و یکی از مهمترین عوامل برای بالا بردن هیجان یک بازی، در واقع همین صدای آن است. GHR-01 یک هدست گیمینگ از برند HISKA با طراحی عضلانی قاب بیرونی کاپ‌ها است که حالتی قدرتمند دارد و زمانی که بر روی گوش کاربران قرار می‌گیرد، این حس کاملا به دیگران القا می‌شود.

بدنه این هدست از جنس پلاستیک با کیفیت و مقاوم بوده و 200 گرم وزن دارد. این محصول با سیم دو متری و جک 3.5 میلی‌متری به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. همچنین یک پورت USB دارد که مخصوص نورپردازی آن است. بر روی خود هدفون هم دکمه‌هایی قرار گرفته که قابلیت کنترل صدا را به شما می‌دهد.

هدست گیمینگ GHR-01 از نوع روگوشی بوده و کل گوش را به خوبی می‌پوشاند تا صداهای دنیای بیرون وارد دنیای بازی شما نشود. حساسیت اسپیکر این هدست 42 دسی بل و مقاومت آن 16 اهم است. استفاده از نورپردازی آبی رنگ برای تزئین کاپ‌ها، میکروفن منعطف، هدبند با قابلیت تنظیم خودکار از دیگر ویژگی‌های جالب GHR-01 است که باعث شده یکی از بهترین هدست های گیمینگ 2023 باشد.

از دیگر مشخصات فنی این هدست پیشرفته که باعث شده در لیست بهترین هدست های گیمینگ 2023 قرار گیرد، می‌توان به محدوده فرکانس 20 تا 20000 هرتز و قطر درایور 50 میلی‌متر اشاره کرد که به خوبی نشان دهنده کیفیت صدایی است که در حین بازی تولید می‌کند.

سوالات متداول

ویژگی‌ مهم هدست های 2023 چیست؟

کیفیت بالای صدا و پخش جزئیات، قابلیت نویز کنسلینگ، دارا بودن میکروفون دقیق و خاص، دارای LED و نورهای RGB، دارا بودن اتصالی پایدار و بدون تاخیر از ویژگی‌های مهم بهترین هدست ها برای بازی است.

بهترین هدست های گیمینگ 2023 کدام‌ها هستند؟

از جمله بهترین هدست های گیمینگ 2023 می‌توان به ریزر Nari Ultimate، استیل سریز مدل Arctis Nova Pro Wireless، ریزر Blackshark v2 pro و سونی مدل PULSE 3D اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین هدست های گیمینگ 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو