دختر 13 ساله‌ای که با یک تکه کاغذ جانش را نجات داد!

منبع: خبرنما

4

1402/5/2

15:32


بر اساس گزارش‌های منتشر شده یک دختر ۱۳ ساله در آمریکا سه روز پس از آن که توسط یک مرد ۶۱ ساله ربوده شد، توانست با جان خود را نجات داده و از دست این آدم ربا رها شود…

دختر 13 ساله‌ای که با یک تکه کاغذ جانش را نجات داد!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده یک دختر ۱۳ ساله در آمریکا سه روز پس از آن که توسط یک مرد ۶۱ ساله ربوده شد، توانست با جان خود را نجات داده و از دست این آدم ربا رها شود.

خبرها حاکی از آن است که این دختر بر روی یک تکه کاغذ نوشته بود “کمکم کنید” و آن را از داخل به پنجره خودرو چسباند تا بتواند توجه عابران را به خود جلب کند. او در این کار موفق شد و درست زمانی که در یک پارکینگ در جنوب لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا داخل ماشین قرار داشت، عابران متوجه کاغذ و نوشته روی آن شدند.

عابرانی که متوجه او شده بودند، بدون هیچ تردیدی بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و تقاضای کمک کردند.

ماموران پلیس پس از رسیدن به محل متوجه مردی شدند که رو به روی ماشین ایستاده بود و یک دختر هم داخل خودرو قرار داشت که با حرکات دهانش کلمه “کمک” را لب می‌زد. پلیس با دیدن این صحنه مرد را دستگیر کرده و دختر ربوده شده را از درون ماشین نجات دادند.

دختر 13 ساله که جانش را نجات داد

پس از بازداشت آدم ربا و نجات دختر، مشخص شد که این مرد به تاریخ 6 ژوئیه زمانی که در یک ایستگاه اتوبوس در شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس ایساده بوده، مرد با ماشنیش جلوی او را گرفته و با اسلحه وادارش می‌کند که سوار ماشین شود.

بر اساس تحقیقات پولیس این مرد مدت سه روز با آن دختر در راه بوده و از ایالت های نیومکزیکو و آریزونا در مسیر 2200 کیلومتری عبور کرده تا بالاخره در کالیفرنیا توقف کرده است. او چندین بار دختر را مورد آزار جنسی قرار داده است. ظاهرا این فرد به دلیل دزدی در لیست افراد تحت تعقیب پولیس قرار داشته است. او قبل تر هم به دلیل سرقت مسلحانه، نامش در لیست افراد خطرناک ثبت شده است.

در حال حاضر قرار است استوین رابرت سبلان ۶۱ ساله به خاطر اتهام “آدم‌ربایی و آزار جنسی” محاکمه شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو