سایت قرعه کشی اینستاگرام

سایت قرعه کشی اینستاگرام


منبع: فوت و فن

3

1402/5/2

20:18


بهترین روش قرعه کشی در اینستاگرام استفاده از سایت قرعه کشی اینستاگرام برای انتخاب برنده از بین کامنت ها و فالوور ها است

سایت قرعه کشی اینستاگرام

بهترین روش قرعه کشی در اینستاگرام استفاده از سایت قرعه کشی اینستاگرام برای انتخاب برنده از بین کامنت ها و فالوور ها است بعد از برگزاری مسابقه اینستاگرامی برای اینکه اعتماد کاربران را جلب کنید باید انتخاب برنده و قرعه کشی را آنلاین انجام دهید در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه انجام این کار بیشتر آشنا شوید.

قرعه کشی اینستاگرام چگونه انجام میشود؟

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام را یاد بگیرید تا به راحتی خودتان مسابقه اینستاگرامی را طراحی و قرعه کشی کنید معمولا قرعه کشی اینستاگرام از بین کامنت‌ها، لایک‌ها یا فالوورهای پیج انجام می‌شود. قرعه کشی در اینستاگرام را مطابق مراحل زیر انجام دهید

  1. ابتدا وارد سایت قرعه کشی اینستاگرام شوید
  2. برای قرعه کشی کامنت گزینه comment را انتخاب کنید
  3. لینک پست مسابقه را copy کرده و بخش لینک جایگذاری یا paste کنید
  4. بعد از تکمیل فرم، قرعه کشی آنلاین و انتخاب برنده را انجام دهید

برنامه قرعه کشی کامنت اینستاگرام

برنامه قرعه کشی کامنت اینستاگرام سایت مارکتینگ 98 امکان قرعه کشی بین کامنت های پست مسابقه اینستاگرامی را رندوم و بیشترین تگ برای شما فراهم کرده است شمارش کامنت ها و تگ ها دقیق انجام شده و تعداد منشن هر کاربر در فایل اکسل کامنت ها بعد از دانلود قابل مشاهده است.

قرعه کشی بیشترین تگ اینستاگرام

با استخراج کامنت های اینستاگرام در اکسل می توانید قرعه کشی بیشترین تگ و کامنت اینستاگرام را به راحتی انجام دهید سایت مارکتینگ 98 مطابق تصویر زیر برنده بیشترین کامنت را مشخص می کند.

برگزاری مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور

مسابقه‌هایی که در اینستاگرام برگزار می‌شوند بهترین روش برای جذب مخاطب و افزایش فالوور واقعی هستند، چرا که شما به آن‌ها (مخاطبین) برای مشغول و درگیر شدن با محتوایی که دارید، جایزه داده و در ادامه به فالوورهای جدید دست پیدا خواهید کرد.

برگزاری مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور نسبت به سایر مسابقات اینستاگرام مثل مسابقه تگ یا مسابقه هشتگ کمی سخت و پیچیده است برای جذب فالوور های جدید شما باید ایده جالبی داشته باشید یا جایزه بزرگی را تعیین کنید تا کاربران را برای شرکت در مسابقه و فالوور کردن پیج مورد نظر ترغیب کنید

ایده مسابقه اینستاگرامی

برای اینکه بهترین نتیجه را از برگزاری مسابقه اینستاگرامی داشته باشید باید یک ایده مسابقه اینستاگرامی جالب و خلاق داشته باشید تا کاربران را برای شرکت در مسابقه تشویق کنید.

ایده برای جایزه دادن

ایده برای جایزه دادن مهم ترین بخش طراحی مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور است . مثلا جایزه ای که صفحه اینستاگرامی هایپر استار برای شرکت در مسابقه تعیین کرده بود هیجان مسابقه را چندین برابر کرد.

در واقع جایزه‌ اختصاص داده شده می‌بایست تناسب خوبی با میزان تلاشی که افراد برای شرکت در مسابقه انجام می‌دهند داشته باشد. به طور مثال یک جایزه یا هدیه ساده که می‌تواند هدیه‌ای در رِنج قیمتی پایین باشد برای یک مسابقه که شرط شرکت در آن تگ کردن یکی از دوستان در قسمت کامنت‌ها است، مناسب می‌باشد چرا که الزام و تعهد بزرگی بر گردن شرکت کننده‌ها نیست.

اگر مسابقه شامل ایجاد محتوا در اینستاگرام توسط شرکت کننده‌ها و تگ کردن کسب و کار شما باشد، شرط و درخواست بزرگی خواهد بود که باید جایزه‌ بزرگ تر باشد همانند دادن مشاوره رایگان در حوزه تخصصی.

علاوه بر آن‌چه که گفته شد توجه به این موضوع بسیار مهم است که جایزه‌ی در نظر گرفته شده برای برنده باید متناسب و مرتبط با مخاطبان هدف شما باشد.

شما نمی‌خواهید که یک آی‌پد، یک کارت هدیه چند صد تومانی و یا یک پکیج برای گذراندن تعطیلات (بسته سفر) را به عنوان جایزه به برنده بدهید چرا که تمامی افراد طرفدار این نوع جایزه‌ها هستند و شما در نهایت تعداد بسیاری فالوور خواهید داشت که مخاطب واقعی شما، محصولات و یا خدماتتان نخواهند بود و پس از اتمام مسابقه به راحتی پیج شما را ترک خواهند کرد.

نحوه تگ کردن در مسابقه های اینستاگرامی

شما نمی‌توانید از کاربران درخواست کنید که خود یا افراد دیگری را که در عکس‌ها نشانی از آن‌ها نیست، تگ کنند، همچنین درست نیست که اشخاصی که در تصویر اثری از آن‌ها وجود ندارد را بر روی تصویر تگ نمود. البته این ممنوعیت شامل تگ کردن افراد در کامنت‌ها نمی‌شود و می‌توان از مخاطبین یا همان فالوورها با گفتن عبارتی همچون «یکی از دوستانتان را در زیر پست تگ کنید»، درخواست کرد که افراد دیگری را در کامنت تگ یا به عبارت بهتر منشن کنند.

قوانین مسابقه اینستاگرامی را تعیین کنید

لازم است که تمامی شرایط شرکت در مسابقه شرح داده شوند، به طور مثال تاریخ شروع و پایان مسابقه را تعیین کنید، شرایط شرکت در مسابقه را بیان نمایید و نحوه قرعه کشی و تعیین برندگان را نیز مشخص کنید.

نکته‌ی قابل ذکر این‌ که پیش از راه‌اندازی مسابقه می‌بایست درباره شرایط مسابقه به اطمینان رسیده و تصمیم نهایی را اتخاذ کرده باشید.

همچنین مدت زمان مسابقه مشخص کننده ای این موضوع است که در ارتباط با مسابقه چند پست در پیج درج می‌گردد.

عکس مسابقه اینستاگرامی

عکس مسابقه اینستاگرامی را حرفه ای طراحی کنید عکس مسابقه باید همانند پوستر و بنر تبلیغاتی اینستاگرام جذاب طراحی شود اگر به دنبال ساخت بنر برای پست مسابقه اینستاگرامی هستید ما در اینجا بهترین سایت ها و ابزارها را معرفی خوهیم کرد همچنین نمونه بنر تبلیغاتی و عکس مسابقه را رایگان می توانید دانلود کنید

برای طراحی یک بنر تبلیغاتی جذاب برای مسابقه اینستاگرامی نیازی به هزینه کردن نیست. در واقع ساخت بنر اینستاگرام کاملا رایگان است! تنها چیزی که شما خرج می‌کنید کمی زمان و انرژی است. پس شروع کنید و مسابقه اینستاگرامی خود را برگزار کنید . برای پست مسابقه شما باید یک عکس داشته باشید و یک کپشن.

نتیجه گیری

پیج های اینستاگرامی که مسابقات جایزه دار برگزار می کنند می توانند 70٪ فالوور بیشتری را در مقایسه با مواردی که مسابقات را برگزار نمی کنند جذب نمایند . اگر در مورد قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی و نحوه طراحی آن نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می توانید به وب سایت مارکتینگ 98 مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو