بیوگرافی گلوریا هاردی؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی

بیوگرافی گلوریا هاردی؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی


منبع: پلازا

5

1402/5/3

12:51


بیوگرافی گلوریا هاردی؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی

گلوریا هاردی بازیگر ایرانی فرانسوی است که با ساعد سهیلی ازدواج کرد. او نخستین بار برای بازی در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار جلوی دوربین رفت. در این مقاله از و‌ب‌سایت پلازا قصد داریم تا به بیوگرافی گلوریا هاردی بپردازیم.

گلوریا هاردی از بازیگران تازه وارد در این حرفه است که تا کنون در آثار سینمایی و تلویزیونی متفاوتی نقش‌آفرینی داشته است. از کارهایی که گلوریا در آن‌ها بازی داشته،  می‌توان به سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم‌دوست اشاره کرد. او در یک جشنواره با ساعد سهیلی آشنا شد و بعد از مدتی این دو هنرمند با هم ازدواج کردند. شاید برای شما هم زندگی این زوج هنری و حواشی که دارند جالب باشد. ما در این مقاله به بیوگرافی گلوریا هاردی می‌پردازیم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی گلوریا هاردی

  • نام و نام خانوادگی: گلوریا هاردی (Gloria Hardy)
  • تاریخ تولد: 11 بهمن 1360
  • سن گلوریا هاردی: 42 سال
  • محل تولد: فرانسه
  • قد گلوریا هاردی: 172 سانتی‌متر
  • وضعیت تاهل: متاهل. همسر: ساعد سهیلی (بازیگر)
  • فرزند گلوریا هاردی: یک پسر به نام هامون
  • خویشاوندان: سعید سهیلی نویسنده و کارگردان سینما (پدرشوهر)، سینما مهراد بازیگر (برادر شوهر) و صبا سهیلی بازیگر (خواهر شوهر)
  • تحصیلات گلوریا هاردی: فارغ‌التحصیل مدرسه عالی موسیقی
  • صفحه اینستاگرام گلوریا هاردی: @gloria_hardy

زندگی خصوصی گلوریا هاردی

زندگی خصوصی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی در یازدهمین روز از ماه بهمن سال 1360 در کشور فرانسه به دنیا آمد. او دو رگه است و مادری ایرانی با اصالت شیرازی و پدری فرانسوی متولد بوردو دارد. در حال حاضر تمام اقوام گلوریا ساکن کشور فرانسه هستند. او در رشته موسیقی از مدرسه عالی خصوصی فارغ التحصیل شده است. علاقه‌اش به حرفه بازیگری از فرانسه با چند کلاس کوتاه استارت خورد تا اینکه سال 1391 در جشنواره فیلم پاریس رفته بود که از طریق یک دوست مشترک با همسر آینده‌اش ساعد سهیلی آشنا شد.

زندگی شغلی گلوریا هاردی

همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد او از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت و در همین راستا چند کلاس کوتاه مدت گذرانده بود. گلوریا پس از ازدواج با ساعد سهیلی و گذراندن کلاس‌های آزیتا حاجیان، سال 1393 برای بازی در سریال 150 قسمتی کیمیا کاری از جواد افشار معرفی شد. در این سریال تلویزیونی علاوه بر گلوریا، بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، آزیتا حاجیان، نیکی کریمی، رضا کیانیان، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، مهدی پاکدل، امیرحسین آرمان و حامد بهداد به ایفای نقش پرداختند. او درباره ورودش به سریال کیمیا اذعان نمود که در کلاس‌های بازیگری فهمیده بود که گروهی به دنبال یک دختر خارجی برای سریال کیمیا هستند که این مسئله را با آزیتا حاجیان در میان گذاشت. او در ادامه ادعا کرد که: ساعد برای اینکه به سریال کیمیا راه پیدا کنم هیچ وقت از اعتبار خودش استفاده نکرد و دخالتی نداشت. ساعد همزمان با فیلمبرداری کار سریال کیمیا، در حال بازی در فیلم مالاریا به کارگردانی پرویز شهبازی بود، ولی همیشه به من کمک می‌کرد و همراهم بود.

گلوریا درباره کارش با گروه سریال کیمیا چنین گفت: من قبل از اینکه بروم سر صحنه سعی می‌کردم خیلی آماده بشوم که زیاد اذیت نشویم. فیلمنامه را فینگلیش می‌نوشتم. بعد از روی آن فینگلیش‌ها مدام می‌خواندم و تکرار می‌کردم تا بتوانم حفظ شوم. مدام فکر می‌کردم که هر جمله را چطور بهتر است که بیان کنم. مدل‌های مختلفی را اتود می‌زدم تا مشکلی نباشد.

سریال های گلوریا هاردی

از دیگر آثار تلویزیونی که پس از کیمیا گلوریا در آن به ایفای نقش پرداخت، می‌توان به سریال سرباز در نقش لیلا اشاره کرد، که کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را هادی مقدم‌دوست برعهده داشت. در سریال سرباز بازیگرانی چون آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، سیاوش خیرابی، رؤیا تیموریان، پدرام شریفی، جواد خواجوی، گلوریا هاردی و نیما شعبان نژاد حضور داشتند. در ادامه با عکسی از این بازیگر در سریال سرباز به معرفی آثار تلویزیونی او می‌پردازیم.

سریال های گلوریا هاردی

سالنام سریالکارگرداننقش
1393کیمیاجواد افشارآزاده (رها معین) دختر سلما و عادل، نامزد شهریار
1396-1399سربازهادی مقدم‌دوستلیلا

فیلم های گلوریا هاردی

گلوریا هاردی در حوزه سینما هم با فیلم پسرکشی کاری از محمدهادی کریمی بازیگری را تجربه کرد. در این فیلم علاوه بر او بازیگرانی مثل ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، صحرا اسدالهی، لیلا اوتادی و فرخ نعمتی به نقش‌آفرینی پرداختند.

سالنام فیلمکارگردان
1398پسر کشیمحمدهادی کریمی

تئاترهای گلوریا هاردی

در سال 1396 گلوریا هاردی در نمایش رامشدگی به نویسندگی و کارگردانی پویان ‌باقرزاده، بازیگری در تئاتر را تجربه نمود. در این نمایش علاوه بر او سعید ‌زارعی، میثم ‌میرزایی، امیررضا ‌رنجبران، نرگس پویا و سیامک احصایی حضور داشتند که در مرکز نمایش تئاتر مستقل تهران به اجرا درآمد.

سالنام نمایشکارگردانزمان اجرا
1396رامشدگیپویان ‌باقرزادهدی 1396

گلوریا هاردی در شبکه نمایش خانگی

گلوریا در حوزه نمایش خانگی هم در رئالیتی شو شب‌های مافیا کاری از  سعید ابوطالب به شرکت کننده حضور داشت.

گلوریا هادری در شبکه نمایش خانگی

سالنام برنامهکارگردان
1399رئالیتی شو شب‌های مافیاسعید ابوطالب

جوایز و افتخارات گلوریا هاردی

گلوریا هاردی باتوجه به کارنامه‌ای که در بازیگری دارد، هنوز در ابتدای حرفه این است و تا کنون کاندید و برنده جایزه‌ای در این حوزه نشده است، که البته چیزی از ارزش‌های این بازیگر کم نمی‌کند.

شایعات و حواشی گلوریا هاردی

از حواشی مهم درباره این این بازیگر ازدواجش با ساعد سهیلی بود که تا دو سال برای مخاطبان سینما و تلویزیون مخفی مانده بود که بالاخره با بازی در سریال کیمیا ازدواج آن‌ها در رسانه‌ها علنی شد. او از بازیگران محبوب ایرانی محسوب می‌شود که به‌دلیل دوتابعیتی بودنش بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و تا کنون صفحه شخصی اینستاگرام گلوریا هاردی بیش از 400k فالوور دارد.

از شایعات داغ گلوریا هاردی می‌توان به ماجرای بچه دار شدن مجدد او و ساعد سهیلی اشاره کرد، که حداقل در هنگام نگارش این مقاله خبر بچه دوم آن‌ها کذب بوده است.

شایعات و حواشی گلوریا هاردی

حقایق پنهان گلوریا هاردی

گلوریا پس از ازدواج با حمایت ساعد، سال 1393 در کلاس‌های آزاد آزیتا حاجیان دوره بازیگری را گذراند و از طریق ایشان برای بازی در سریال کیمیا به کارگردان کار جواد افشاری معرفی شد. او بعد از بازی در این سریال به شهرت بالایی رسید و پس از آن در دیگر آثار هم به ایفای نقش پرداخت.

گلوریا هاردی طی یک مصاحبه اذعان داشت که طرفدار سرسخت فیلم‌های آقای اصغر فرهادی نویسنده و کارگردان نامدار سینمای ایران است و در بین بازیگران زن هم بازی لیلا حاتمی را بسیار دوست دارد.

از دیگر نکات جالب درباره این بازیگر این است که او پیش از ازدواج اصلاً فارسی بلد نبوده و تسلط تقریبی به زبان‌های مختلف چون آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی دارد. گلوریا پس از ازدواج با زبان فارسی آشنا شد‌. او طی مصحابه‌ای اذعان داشت با وجود اینکه اصالت مادری‌اش به ایران می‌رسد، هیچ وقت در خانه فارسی صحبت نکرده‌اند.

شاید شما در این بخش از مقاله مایلید تا بدانید که با توجه به دوتابعیتی بودن این بازیگر، گلوریا هاردی چه دینی دارد؟ به طور کلی مقوله دین موضوعی شخصی است و درباره دین این بازیگر اطلاع معتبری در این فضای اینترنت و رسانه وجود ندارد.

از دیگر حقایق درباره گلوریا هاردی و همسرش باید به اختلاف سنی آن‌ها اشاره کرد. در واقع گلوریا هاردی 6 سالی از شوهر خود ساعد سهیلی بزرگتر است. او در سال 1391 به واسطه یکی از دوستان مشترک با ساعد آشنا شد و باهم ازدواج کردند، که ثمره این زندگی یک پسر به نام هامون بود. در ادامه با عکسی از گلوریا هاردی و ساعد سهیلی همراه با پسرشان هامون این بخش را به اتمام می‌رسانیم.

حقایق پنهان گلوریا هاردی

کلام آخر

در این مقاله به زندگی نامه گلوریا هاردی، کارنامه هنری و حواشی این بازیگر پرداختیم. او کارش را در حرفه بازیگری با سریال کیمیا آغاز کرد و پس از آن در آثاری چون سریال سرباز و فیلم پسر کشی به ایفای نقش پرداخت. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما مخاطبان محترم را با گلوریا هاردی و همسرش و فرزندش تا حدممکن آشنا نماییم.

امید است مقاله بیوگرافی گلوریا هاردی برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفاً پس از مطالعه کامل این مقاله نظرات شخصی خود را درباره این بازیگر با ما در وب‌سایت پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو