آشنایی با تمامی رستوران‌های ساحلی در جزیره کیش و لیست خدمات آن‌ها

منبع: فوت و فن

7

1402/5/3

15:30


مراجعه به رستوران های ساحلی کیش می‌تواند یکی از تجربیات بسیار جالب باشد. در این شرایط در کنار آبی دریا و صدای آرامش بخشی که دارد، غذای بسیار خوشمزه‌ای را نوش جان خواهید کرد.

آشنایی با تمامی رستوران‌های ساحلی در جزیره کیش و لیست خدمات آن‌ها

مراجعه به رستوران های ساحلی کیش می‌تواند یکی از تجربیات بسیار جالب باشد. در این شرایط در کنار آبی دریا و صدای آرامش بخشی که دارد، غذای بسیار خوشمزه‌ای را نوش جان خواهید کرد.

با سفر به جزیره کیش می‌توانید مطمئن باشید که روزهای بسیار خوبی را پیش رو داشته و همچنین تفریحات هیجان انگیزی انتظار شما را می‎کشد. علاوه بر تمامی این تفریحات، رستوران‎های بسیار زیادی در این جزیره وجود دارند که همگی کیفیت خوبی در ارائه غذا داشته و می‌دانید که غذاهای جنوبی و دریایی را می‌توانید با بالاترین کیفیت نوش جان کنید.

بیشتر بخوانید:» در مقاله “معرفی 10 مورد از بهترین رستوران‌های کیش” با این موضوع به طور کامل آشنا شده و با اطلاعاتی بیشتر مکانی مناسب با ذائقه خود برای طبخ غذا در جزیره کیش پیدا کنید.

به طور کلی یکی از اصلی‌ترین و موثرترین نکات در دلپذیرتر شدن طعم غذا، مکانی است که در آن غذا سرو می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از آفرهای رستورانی در تور کیش از تهران در آژانس همسفرها، به این جزیره سفر کرده و با استفاده از این راهنما، لیست رستوران‌های مورد علاقه خود را برای صرف وعده‌های ناهار و شام انتخاب کنید.

رستوران میرمهنا

بعید است که کسی به جزیره کیش سفر کرده و حداقل یک وعده غذایی را در این رستوران نخورده باشد. رستوران میرمهنا یکی از معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران های ساحلی کیش بوده و در یکی از سواحل بسیار زیبای خلیج همیشه فارس قرار دارد.

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و بهترین کباب‌ها در رستوران ساحلی میرمهنا سرو شده و می‌توانید از منو متنوع، هر کدام که دوست داشته باشید را انتخاب نمایید.

میگوها و ماهی‌های این مجموعه بسیار معروف بوده و کیشوندان نیز جزء طرفداران آن هستند. میرمهنا امکانات بسیار زیادی داشته و برای مثال می‌توانیم به پارکینگ اختصاصی این مجموعه اشاره کنیم.

رستوران ساحلی هوک لانژ

هوک لانژ فقط یک رستوران نبوده و بخشی از آن نیز به عنوان کافی شاپ فعالیت دارد. باید بدانید که این رستوران به تازگی در مجموعه آوای خلیج فارس ساخته شده و با دیوارهای شیشه‌ای که دارد، منظره دریا را برای مراجعه کنندگان به نمایش می‌گذارد. در واقع بین رستوران های ساحلی کیش، هوک لانژ طرفداران زیادی دارد.

همچنین نور پردازی بسیار زیبا و خیره کننده‌ای داشته و به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می‎دهند برای صرف شام به این رستوران مراجعه کنند تا بتوانند در کنار لذت از ساحل زیبای خلیج فارس، این نور پردازی را نیز مشاهده کنند.

در نهایت باید این را بدانید که کیفیت غذاهای این مجموعه بسیار عالی بوده و می‌توانید از منو متنوع رستوران، هر غذایی که خواستید را سفارش دهید.

رستوران بام رویایی

بام رویایی یکی دیگر از رستوران های ساحلی کیش بوده و باید بدانید که معماری بسیار خاصی داشته و اگر یک بار به آن مراجعه کنید، به یکی از طرفداران پر و پا قرص رستوران بام رویایی تبدیل خواهید شد.

بام رویایی در ارتفاع 50 متری ساخته شده و تمامی دیوارها و حتی کف و سقف آن از شیشه می‌باشند. اگر ترس از ارتفاع دارید بهتر است به هیج وجه به این رستوران نروید ولی اگر دوست دارید منظره بسیار بی نظیری را مشاهده کرده و علاوه بر آن، در آسمان غذای خود را نوش جان کنید، حتما یک وعده غذایی را در رستوان بام رویایی بگذرانید.

چشم انداز این رستوران رو به ساحل و دریا بوده و ساعت کاری آن بین ساعات 1 ظهر تا 1 شب می‌باشد. البته باید بدانید که در کنار منو رستورانی، منو کافی شاپی نیز داشته و می‌توانید انواع دسر و نوشیدنی گرم و سرد را نیز سفارش دهید.

در منو رستورانی آن انواع غذاهای ایرانی، دریایی، جنوبی، خارجی و … وجود دارد. این نکته را نیز باید بگوییم که موسیقی دل نواز پیانو نیز به صورت دائمی و زنده در فضا پخش شده و به همین دلیل آرامش بسیار زیادی تجربه خواهید کرد.

رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی

گزینه بعدی در لیست رستوران های ساحلی کیش، رستوران توتی فروتی است که به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها به شما معرفی خواهیم کرد. می‌دانید که اسکله تفریحی کیش طرفداران بسیار زیادی داشته و خیلی خوب است که بعد از یک روز هیجان انگیز در این اسکله، برای صرف غذا به نزدیک‌ترین رستوران، یعنی رستوران توتی فروتی مراجعه کنید.

این رستوران کار خود را در سال 1384 آغاز کرد و حدود 1400 متر مربع مساحت دارد. به همین دلیل 500 نفر می‌توانند به صورت همزمان در آن حضور داشته و از تمامی خدمات استفاده کنند.

در رابطه با منو رستوران ساحلی توتی فروتی باید بگوییم که بسیار متنوع بوده و همچنین برای پخت غذاهای آن از تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود که همین موضوع باعث شده تا کیفیت و طعم فوق العاده‌ای داشته باشند.

یکی از بخش‌های بسیار جالب این رستوران، پشت بام آن است. این قسمت تماما از چوب ساخته شده و دکوراسیون بسیار زیبایی دارد. خیلی از افراد دوست دارند تا در پشت بام این مجموعه غذای خود را نوش جان نموده و بی کران خلیج فارس را تماشا کنند.

همچنین باید بدانید که در تمامی ساعاتی که در این رستوران حضور داشته باشید، می‌توانید از موسیقی زنده لذت ببرید. البته در اکثر رستوران های ساحلی کیش موسیقی پخش می‌شود ولی طبیعتا موسیقی زنده حس و حال دیگری دارد.

بهتر است برای اینکه بعد از مراجعه به این رستوران میز خالی پیدا کنید، از قبل میز خود را رزرو کرده باشید. به این صورت معطل نخواهید شد.

رستوران بین المللی مارینا

مجموعه مارینا در جزیره کیش بسیار معروف بوده و باید بدانید که ساحل اختصاصی بسیار وسیعی با انواع تفریحات و امکانات دارد. یکی از رستوران های ساحلی کیش در این ساحل قرار داشته و به نام رستوران بین المللی مارینا معروف است.

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی (مانند سایر رستوران های ساحلی کیش) در منو این رستوران نیز وجود داشته و علاوه بر آن می‎توانید از منو کافی شاپ آن نیز استفاده کنید.

باید این نکته را بیان کنیم که رستوران بین المللی مارینا یکی از لاکچری‌ترین رستوران‎ها در این جزیره بوده و دارای دو فضای باز و بسته است که بیشتر مراجعه کنندگان دوست دارند از فضای باز آن استفاده کرده و غذای خود را در این قسمت نوش جان کنند.

می‌توانید از طریق سایت مجموعه مارینا منو رستوران را مشاهده کرده و قیمت دقیق تمامی غذاها را متوجه شوید. همچنین بهتر است قبل از مراجعه، حتما میز خود را رزرو نمایید.

منبع: مجله گردشگری همسفرها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو