منو رستوران معین درباری + قیمت

منبع: فوت و فن

4

1402/6/22

07:03


مقصد سفر شما شهر مذهبی مشهد یا شهر باران یعنی رشت است؟ رستوران مدنظر خودتان را پیدا کرده‌اید؟ در رشت یا مشهد به کدام رستوران می‌روید؟ تفاوتی ندارد مقصد شما رشت یا مشهد باشد. این بار سراغ رستوران معین درباری مشهد ، رستوران شکم الملوک و رستوران شورکولی در رشت می‌رویم.

منو رستوران معین درباری + قیمت

مقصد سفر شما شهر مذهبی مشهد یا شهر باران یعنی رشت است؟ رستوران مدنظر خودتان را پیدا کرده‌اید؟ در رشت یا مشهد به کدام رستوران می‌روید؟ تفاوتی ندارد مقصد شما رشت یا مشهد باشد. این بار سراغ رستوران معین درباری مشهد، رستوران شکم الملوک و رستوران شورکولی در رشت می‌رویم. آماده‌اید! طعم خوشمزه غذای شمالی و شیشلیک‌های رستوران معین درباری مشهد را امتحان کنید؟

رستوران معین درباری مشهد

اگر تابه‌حال به مشهد سفرکرده باشید؛ متوجه تعداد زیاد رستوران در مشهد شده‌اید. یکی از رستوران‌های محبوب در مشهد رستوران معین درباری مشهد است. این رستوران در چندین دهه در شهرک نوفل لوشاتو فعالیت می‌کند. اکنون مدیر رستوران معین دربای مشهد محمد و امین معین درباری است. سال‌ها تجربه این رستوران باعث شده است که مسافران در سفر بعدی به رستوران معین درباری مشهد بیایند.

ترکیب نور و معماری ایرانی

رستوران معین درباری مشهد به‌گونه‌ای طراحی شده است که حس نوستالژیک خانه قدیمی را به شما القا می‌کند. از زمان ورود به رستوران معین درباری مشهد گل‌های رنگارنگ باغچه و حوض آبی‌رنگ را می­بینید. سقف رستوران معین دربای مشهد به شکل گنبد طراحی شده است. دیوار‌های آجری شکل، فانوس‌های آویزان روی دیوار شما را به حس و حال قدیم می‌برد. در واقع در طراحی رستوران معین درباری مشهد از معماری ایرانی الهام گرفته شد است.

رستوران شورکلی رشت

بخش‌های مختلف رستوران

رستوران معین درباری مشهد دو شعبه در مشهد دارد که شعبه اول در شهرک نوفل شالتو و شعبه دوم در شاندیز قرار گرفته است. شعبه شاندیز رستوران معین دربار مشهد دو بخش به نام آبگینه و آپامه دارد. در شعبه شهرک نوفل شالتو یک سالن آینه‌کاری قرار گرفته است که در معماری و طراحی نظیر ندارد. حوض آبی حیاط، بوی گل‌های شمعدانی در حیاط رستوران حس طراوت و سرزندگی را به شما منتقل می‌‌کند.

تالار رستوران معین درباری

رستوران معین درباری مشهد دو تالار با سبک معماری سنتی دارد. این تالارها امکاناتی از جمله: آسانسور مجزای بانوان، سفر عقد و نورپردازی را در اختیار مسافران و مردم مشهد قرار می­دهند.

منو رستوران معین درباری

هر روز در رستوران معین درباری مشهد انواع متنوعی غذاهای ایرانی سرو می‌شود. چلوشیشلیک و کباب از غذاهای اصلی در منو رستوران معین درباری مشهد است. در منو این رستوران سینی‌های متفاوت در اندازه‌های دو، سه، چهارنفره وجود دارد. کنار غذا می‌توانید انواع نوشیدنی سرد (دوغ، نوشابه، دلستر) سالاد، ماست را نوش جان کنید. در جدول زیر قیمت غذاهای متنوع را در منو رستوران معین درباری می‌بینید:

غذا قیمت
خوراک کباب وزیری 125000 تومان
خوراک ماهیچه 285000 تومان
خوراک کباب شیشلیک 285000 تومان
چلو ماهیچه 305000
سینی شیشلیک (سه‌نفره) 379000 تومان
سینی ماهیچه (سه‌نفره) 419000 تومان
سینی گوشت ویژه (سه‌نفره) 379000 تومان

البته یادتان باشد برای دسترسی کامل به منو به سایت اصلی رستوران معین درباری مشهد مراجعه کنید.

امکان ارسال غذا با پیک

رستوران معین درباری مشهد امکان بیرون بری غذا را برای مشتریان فراهم می‌کند. شما می‌توانید با شماره‌گیری تلفن رستوران معین درباری مشهد غذا را سفارش دهید. پیک‌های رستوران معین درباری مشهد غذا را سریع به شما تحویل می‌دهند، پس نگران سردشدن غذا در مسیر نباشید.

آدرس رستوران معین درباری

شعبه مرکزی: مشهد، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو، بین میدان تلویزیون و میدان پارک

شعبه دوم: مشهد، شاندیز، بین کوچه امام رضا هشت تا 10

شماره تماس: 05138783777

ساعت کاری: از شنبه تا جمعه از ساعت 12 ظهر تا 24 شب

رستوران معین درباری

رستوران شکم الملوک رشت

رستوران شکم الملوک رشت در بلوار منظریه کنار هتل بزرگ کادوس قرار دارد. این رستوران از لحاظ طراحی داخلی و کیفیت غذا جزو پرطرف‌دارترین رستوران‌های رشت است. اما رستوران شکم الملوک به‌خاطر سینی خوشمزه‌اش همراه با دوغ محلی طرف‌داران زیادی دارد. در وعده‌های ناهار و شام که به رستوران شکم المولک رشت بروید، صفی طولانی از طرف‌داران غذاهای این رستوران را می‌بینید. برای لمس‌کردن طعم غذاهای خوشمزه این رستوران کمی باید منتظر بمانید.

منو رستوران شکم الملوک رشت

منو این رستوران از پیش‌غذاها (زیتون‌پرورده) و غذاهای ایرانی و شمالی تشکیل شده است.

آدرس: رشت، بلوار منظریه، هتل بزرگ کادوس

شماره تماس: 01334350

آدرس سایت رستوران: shekamolmolok.ir

رستوران شورکلی رشت

رستوران شورکلی رشت یکی از بهترین رستوران‌های رشت است. اسم این رستوران از یک ماهی به نام کولی شور انتخاب شد. این رستوران در سال 1395 جایزه محبوب‌ترین رستوران رشت را کسب کرد. قطعا خوشمزه‌ترین غذاهای رشت را می­توانید در این رستوران امتحان ‌کنید. رستوران شور کلی در یک‌خانه قدیمی با فضای صمیمی و آرام قرار دارد، خاطرات به یاد ماندی را برای شما ثبت می‌کند.

منو رستوران شور کلی

منو رستوران شور کلی بخش‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید طبق سلیقه خودتان از میان بخش‌های مختلف منو غذا را انتخاب کنید. در جدول زیر بخش‌های مختلف منو رستوران شور کلی را می‌بینید:

منو هر بخش غذاهای هر بخش
منو صبحانه سیب‌زمینی، تخم‌مرغ، سوسیس، پنیر واویچ
منو وگان میرزاقاسمی، کشک‌بادمجان، بشقاب سبزیجات
منو خورشت‌ها آلواسفناج، مرغ ترش، ترش تره، واویشکا
منو دریایی ماهی سفید، شکم پر، خوراک قزل‌آلا
منو کباب‌ها کباب، شیشلیک، جوجه‌کباب
منو شام دنده گوساله دودی، سینه مرغ گریل، آغوز کوکو
منو دسر فالوده بستی، اسکمو، آب‌هویج بستنی

آدرس: رشت، بلوار توحید، بین میدان احمدرضا ثقفی و بهمن

شماره تماس: 01332121749

آدرس سایت رستوران : shoorecooli.com

انتخاب رستوران در سفر

حتما تا الان انتخابتان را برای رستوران کرده‌اید. به رستوران معین درباری مشهد، رستوران شکم المولک یا رستوران شورکولی می‌روید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو