بهترین رستوران رشت | لیست 25 رستوران برتر رشت

بهترین رستوران رشت | لیست 25 رستوران برتر رشت


منبع: همگردی

3

1402/6/4

13:40


در جای جای شهر رشت می توانید رستوران های مختلف با غذاهای رنگارنگ را مشاهده کنید. یکی از دلایل شهرت شهر رشت و استان گیلان، دقیقاً همین تنوع غذایی و فرهنگ خوراک در آن است. اما بهترین رستوران رشت کدام است و چگونه می توان در میان این همه واحد تجاری مرتبط با انواع غذاهای مختلف، رستوران خوب رشت را شناسایی کرد؟ ما در اینجا 25 رستوران رشت را به شما معرفی می کنیم که می توانید از طعم لذیذ غذاهای آن لذت ببرید.

بهترین رستوران رشت | لیست 25 رستوران برتر رشت

بهترین رستوران رشت

1. رستوران رازقی

گروه رستوران های رازقی شامل 4 رستوران در رشت و لاهیجان است که شعبه اصلی آن یعنی رستوران رازقی، واقع در بلوار سمیه رشت، بهترین رستوران گلسار محسوب می شود.

در این رستوران می توانید متنوع ترین منوی غذایی را شامل انواع غذاهای محلی، انواع غذاهای ایرانی، انواع کباب ها، انواع خوراک های فرنگی، انواع پیتزا و... در کنار هم داشته باشید و جزو معدود رستوران هایی است که در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام، به مشتریان خود خدمات ارائه می کند. صبحانه رستوران رازقی یکی از متنوع ترین و گسترده ترین صبحانه های سلف در ایران است که به صورت پکیج های بیرون بر نیز قابل سفارش خواهد بود.

رستوران رازقی

یکی از بارزترین ویژگی های رستوران رازقی این است که در کنار تنوع گسترده منوی غذایی، کیفیت تمامی غذاها را نیز در بالاترین سطح نگاه داشته و تلاش می کند تا همیشه با بهترین و تازه ترین مواد اولیه و با بهره گیری از رسپی اصیل هر غذا، بهترین طعم و مزه را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در کنار تمامی این موارد، فضای داخلی رستوران رازقی، موسیقی زنده دلنشین، خدمات ویژه و رفتار حرفه ای پرسنل، همه و همه گرد هم آمده اند تا یک وعده غذای خاطره انگیز و توام با رضایت خاطر را برای شما به ارمغان بیاورند. سفارش تلفنی، سفارش از وب سایت و سفارش از طریق اپلیکیشن اختصاصی رستوران رازقی نیز از دیگر خدمات ویژه این رستوران است.

مشاهده منو رستوران کلیک نمایید.

2. کافه کباب

کافه کباب رشت واقع در گلسار، از دیگر رستوران های مشهور این شهر است که در وعده های صبحانه، ناهار و شام، انواع کباب های ایرانی، برخی خورشت های گیلانی و برگرهای دست ساز مشهور خود را به عنوان منوی غذایی ارائه می کند.

3. رستوران گرند

در فهرست بهترین رستوران گلسار می توان به رستوران گرند اشاره داشت که جزو رستوران های درجه یک شهر به شمار می رود. در منوی این رستوران می توان انواع غذاهای بین المللی مانند پیتزا، پاستا، استیک و... را در کنار انواع کباب و برخی غذاهای محلی گیلانی در دو وعده ناهار و شام سفارش داد.

4. محرم

یکی از قدیمی ترین و مشهورترین رستوران های رشت، رستوران محرم واقع در بلوار امام خمینی است که انواع کباب ها و غذاهای محلی گیلانی را در دو وعده ناهار و شام به سبک و سیاق گذشته ارائه می کند.

5. شورکولی

یکی دیگر از رستوران های مشهور رشت، رستوران شور کولی است که می توان آن را در زمره بهترین رستوران گلسار دانست. شور کولی در زمینه انواع غذاهای محلی گیلانی و غذاهای ایرانی با کیفیت و اصیل، حسن شهرت دارد و در دو وعده ناهار و شام، پذیرای میهمانان است.

6. وحید

رستوران وحید واقع در بلوار گیلان رشت، یکی دیگر از رستوران های محبوب شهر است که برای وعده ناهار انواع غذای ایرانی و برای وعده شام انواع غذای فرنگی و فست فود را ارائه می کند.

7. اردشیر

یکی دیگر از رستوران های قدیمی و محبوب رشت، رستوران اردشیر واقع در خیابان فلسطین رشت است که منوی غذای ایرانی شامل انواع کباب ها و خورشت های محلی و خوراک ماهی را در منوی خود دارد و در دو وعده ناهار و شام، پذیرای میهمانان است.

8. جهانگیر

از دیگر رستوران های قدیمی رشت، می توان به رستوران جهانگیر اشاره کرد که در دو وعده اصلی ناهار و شام، با انواع کباب و انواع خورشت محلی از میهمانان خود پذیرایی می کند.

جهانگیر

9. شکم الملوک

رستوران شکم الملوک رشت، بخشی از هتل پنج ستاره کادوس است که در بخش رستورانی آن واقع شده و از جمله رستوران های معروف رشت به شمار می رود. این رستوران در دو وعده ناهار و شام فعالیت می کند و منوی کافی شاپ آن در کنار منوی ایرانی و فرنگی موجود، یک پکیج کامل را فراهم آورده است.

10. حاج حسین

رستوران حاج حسین رشت یکی از رستوران های با سابقه و معروف شهر است که منوی کباب و غذای محلی را برای دو وعده ناهار و شام به مشتریان خود ارائه می کند.

11. رستوران گیلانه

رستوران گیلانه واقع در خیابان استاد معین رشت، یکی دیگر از رستوران های مشهور است که انواع غذاهای محلی گیلان را با تنوعی عالی در کنار انواع کباب و انواع غذاهای فرنگی در دو وعده ناهار و شام ارائه می کند.

12. چلوشیش

یکی از اولین رستوران های دارای تم شخصی در استان گیلان، رستوران چلوشیش بود که با تم محلات قدیمی شهر رشت شروع به کار کرد و در دو وعده ناهار و شام، به ارائه انواع غذاهای محلی و انواع کباب های مشغول است.

13. یاسر

پلوکبابی یاسر دارای دو شعبه در بلوار قلی پور و لب آب رشت، یکی از محبوب ترین پلوکبابی های این شهر است که برای طرفداران پلوکباب گیلانی با سبک و سیاق خاص گیلانی و عطر هیزمش، یک گزینه عالی به شمار می رود.

14. کته کبابی جواد

یکی دیگر از کته کبابی های معروف رشت که در دو وعده ناهار و شام خدمات ارائه می کند، کته کبابی جواد واقع در خیابان تختی است.

15. محمود

رستوران محمود واقع در بلوار امام خمینی رشت، یکی دیگر از رستوران های قدیمی و پرطرفدار این شهر است که انواع غذاهای محلی و کته کباب گیلانی را به مشتریان خود در دو وعده ناهار و شام ارائه می کند.

16. آریانا

رستوران آریانا واقع در میدان جهاد، دارای تنوع بالای غذایی در منوی ایرانی، محلی، فرنگی بوده و علاوه بر ناهار و شام، در وعده صبحانه نیز، خدماتی را به مشتریان ارائه می کند.

17. حسن رشتی

رستوران حسن رشتی در دو وعده ناهار و شام، انواع خورشت های محلی گیلانی و کته کباب های مخصوص را در کنار چاشنی ها و مخلفات پرطرفدار گیلانی ارائه می کند.

18. خانواده

رستوران خانواده واقع در بلوار امام خمینی رشت، از جمله رستوران های نسبتاً قدیمی است که اغلب اوقات برای مراسمات مختلف رزرو می شود و در دو وعده ناهار و شام، غذای ایرانی و انواع کباب را ارائه می کند.

19. کباب مهدی

یکی از کبابی های صاحب سبک رشت، کباب مهدی است که علاوه بر ارائه انواع کباب ، استیک های مخصوص خود را به سبکی مخصوص و معروف برای مشتریان سرو می کند.

کباب مهدی

20. مهیار

رستوران سنتی مهیار در جاده رشت انزلی، از رستوران های سنتی معروف است که برخی شب ها با موسیقی زنده در کنار غذاهای محلی و ایرانی از مشتریان پذیرایی می کند.

21. ترنگ طلایی

رستوران ترنگ طلایی رشت واقع در جاده جیرده، یکی دیگر از رستوران های معروف گیلان است که انواع کته کباب و غذای محلی را در کنار غذاهای ایرانی در دو وعده ناهار و شام برای مشتریان خود سرو می نماید.

22. رستوران افشار

یکی دیگر از رستوران های جاده جیرده رشت، رستوران افشار است که انواع غذای محلی را در دو وعده ناهار و شام ارائه می کند.

23. رستوران کولمه

رستوران کومله یک رستوران با تم محلی است که فضایی زیبا متشکل از آلاچیق هایی روی آب دارد و در دو وعده ناهار و شام، غذای محلی گیلان را سرو می کند.

24. رستوران ماهیگ

رستوران ماهیگ در رشت، با میزهایی در میان آب و ماهیانی شناور در آن است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مشتریان خود ارائه می کند.

25. رستوران عاشوری

رستوران عاشوری واقع در جاده رشت انزلی یکی از رستوران های قدیمی و با اصالت این شهر است که فضای داخلی شگفت انگیز و غذایی لذیذ شامل انواع کباب و انواع غذای ایرانی و محلی در دو وعده ناهار و شام دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو