معرفی سریال کره ای پلیس های تازه کار (Rookie Cops) + تریلر و خلاصه داستان

معرفی سریال کره ای پلیس های تازه کار (Rookie Cops) + تریلر و خلاصه داستان


منبع: پلازا

5

1402/5/3

18:15


معرفی سریال کره ای پلیس های تازه کار (Rookie Cops) + تریلر و خلاصه داستان

سریال پلیس های تازه کار یکی از سریال‌های کره ای جذاب بود که در سال 2022 برای اولین بار پخش شد و توانست توجهات زیادی را جلب کند. در ادامه مقاله پیش‌رو با معرفی کامل سریال Rookie Cops همراه شما هستیم.

سریال پلیس های تازه کار به کارگردانی کیم بیونگ-سو (Kim Byung-soo) ساخته شد و لی ها-نا (Lee Ha-na) نویسندگی آن را برعهده داشت. این اثر در واقع یک سریال اینترنتی بود وه از Star سرویس Disney+ پخش شد و اولین مجموعه‌ای بود که در Star پخش می‌شد. در ادامه این مقاله پلازا قصد داریم تا سریال کره ای پلیس های تازه کار به طور کامل معرفی کنیم.

در این قسمت می‌توانید تریلر سریال کره ای Rookie Cops را تماشا کنید:

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال پلیس های تازه کار کره ای

ژانر این سریال درام، عاشقانه و مختص جوانان است. این اثر نخستین بار در تاریخ 26 ژانویه 2022 (6 بهمن 1400) بر روی پلتفرم Star در Disney+ قرار گرفت و در هر هفته دو قسمت آن‌ منتشر می‌شد تا اینکه در تاریخ 16 مارس 2022 (25 اسفند 1400) به پایان رسید. اگر سوال شما این باشد که سریال پلیس های تازه کار چند قسمت است؟ در پاسخ باید بگوییم 16 قسمت از این سریال پخش شد. اما نکته قابل توجه این است که سریال پلیس های تازه کار برخلاف اکثر مجموعه‌های کشور کره یک فصل ندارد و احتمالا فصل دومی نیز خواهد داشت. تاکنون اخبار تایید شده‌ای برای تایید فصل دوم دریافت نکرده‌ایم اما احتمالا در اواخر سال 2023 شاهد دومین فصل سریال باشیم.

داستان سریال کره ای پلیس های تازه کار

معرفی سریال کره ای پلیس های تازه کار / داستان سریال کره ای پلیس های تازه کار

وی سونگ هیون (Wi Seung Hyeon) یک دانشجوی ممتاز است که در دانشگاه پلیس ملی کره کار می‌کند. پدر او کمیسر آژانس پلیس است. وی سونگ هیون همیشه پدرش را تحسین می‌کند و او را الگو خود می‌داند. در همین حین که سونگ هیون با سختی‌های دانشگاه دست و پنجه نرم می‌کند با دختری به نام گو اون گانگ (Go Eun Gang) آشنا می‌شود. برای دانستن ماجراهای جذاب این دو پلیس، این سریال را از دست ندهید.

بازیگران سریال پلیس های تازه کار

با ما همراه باشید تا با بیوگرافی بازیگران سریال کره ای پلیس های تازه کار آشنا شوید.

کانگ دنیل در نقش وی سونگ هیون

بررسی سریال کره ای Rookie Cops 2022 / بازیگران سریال پلیس های تازه کار

در این بخش از بررسی بازیگران سریال جدید کره ای پلیس های تازه کار به کانگ دنیل (Kang Daniel) می‌رسیم. او متولد 10 دسامبر 1996 یعنی 20  آذر 1375 است. دنیل تک‌فرزند است. او گروه موسیقی 11 نفره‌ای دارد که قطعا نشانه‌ی موفقیت این سلبریتی است. جالب است بدانید که کانگ دنیل بازیگری را با سریال پلیس‌های تازه کار آغاز کرد.

دنیل در رشته موسیقی کاربردی از دانشگاه کیونگ هی فارغ‌التحصیل شده است. او یکی از پول‌دارترین بازیگران کی‌پاپ محسوب می‌شود. از علایق این بازیگر می‌توان به رقص و اسکیت اشاره کرد که زمان زیادی را برای این‌ دو علاقه خود صرف می‌کند. او همچنین به دیدن فوتبال علاقه خاصی دارد و از فوتبالیست‌های مورد علاقه او وین رونی است.

چه سو بین در نقش گو اون گانگ

داستان سریال کره ای Rookie Cops / سریال پلیس های تازه کار چند قسمت است

چه سو بین (Chae Soo Bin) یکی از زیباترین بازیگران کره جنوبی است که متولد 10 جولای 1994 یعنی 19 تیر 1373 است. او فارغ‌التحصیل رشته فیلم از دانشگاه کنکوک است. اولین هنرنمایی این بازیگر معروف، بازی در فیلم دیکتاتور من محصول سال 2014 است. چه سو بین پس از بازی در این فیلم، مورد توجه بسیاری از کارگردانان قرار گرفت و توانست در دو درام موفق ایفای نقش کند.

زمانی‌که چه سو بین در سریال تاریخی محبوب عشق در مهتاب محصول سال 2016 ایفای نقش کرد، شهرت بسیاری کسب کرد. او علاقه بسیاری به پیلاتس دارد. جالب است بدانید که چه سو بین به صنایع دستی علاقه خاصی دارد و سعی می‌کند این هنر را از طریق اینستاگرام نشان دهد.

لی شین یونگ در نقش کیم تاک

بازیگران سریال کره ای پلیس های تازه کار ۲۰۲۲ / داستان سریال کره ای پلیس های تازه کار

در این بخش از بررسی سریال کره ای Rookie Cops به بازیگر لی شین یونگ (Lee Shin Young) می‌رسیم. او متولد 24 ژانویه 1998 یعنی 4 بهمن 1376 است. لی شین یونگ یک برادر بزرگ‌تر از خودش دارد. اولین بازی  او در فیلم Just One Bite محصول سال 2018 است.

اولین حضور شین یونگ در تلویزیون با بازی در سریال Crash Landing On You بود که استعداد خود را به خوبی در این اثر نشان داد. او همچنین توانست در سال 2020 جایزه بهترین بازیگر مرد را در درام کوتاه کسب کند. شما می‌توانید.

پارک یو نا در نقش کی هان نا

بازیگران سریال پلیس های تازه کار

پارک یو-نا (Park Yoo-na) بازیگر اهل کره جنوبی در 23 دسامبر سال 1997 برابر با 2 دی 1376 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2015 با سریال Cheer Up! شروع کرد و سپس در سریال معروف Six Flying Dragons حضور پیدا کرد. از پررنگ‌ترین نقش‌های او باید به سریال‌های پرطرفدار My ID is Gangnam Beauty، Sky Castle و مهمتر از همه Hotel del Luna اشاره کنیم یو نا در سال 2023 نیز با سریال Spirit Fingers و فیلم سینمایی Long Distance جلوی دوربین می‌رود.

پارک سونگ جون در نقش یو دا ایل

هنرپیشه‌های پلیس‌های تازه‌کار

پارک سونگ-جون (Park Sung-joon) در 5 نوامبر 1992 برابر با 14 آبان 1371 متولد شد. او بازیگری را در سال 2013 با بازی در سریال The King’s Daughter, Soo Baek-Hyang شروع کرد و سپس کار خود را با سریال‌های Strongest Deliveryman و Doctor Detective ادامه داد. او دو فیلم به نام‌های Honest Candidate و Missing Yoon نیز در کارنامه خود دارد و بعد از سریال پلیس های تازه کار، در One Dollar Lawyer ایفای نقش داشت.

مین دو هی در نقش وو جو یونگ

سریال پلیس های تازه کار چند قسمت است

مین دو-هی (Min Do-hee) که با نام هنری دوهی معروف شده، یک خوانند و بازیگر اهل کره است. او در 25 سپتامبر 1994 برابر با 3 مهر 1373 به دنیا آمد و در سال 2012 به عنوان خواننده گروه دخترانه Tiny-G انتخاب شد. سپس در سال 2013 او اولین سریال خود به نام Reply 1994 را بازی کرد. پس از اینکه گروه Tiny-G در سال 2015 منحل شد، دو هی بیشتر تمرکز خود را روی بازیگری گذاشت. سریال‌های My Horrible Boss، Clean with Passion for Now و How to Buy a Friend از آثار دیدنی او هستند. او همچنین در فیلم The Leading Role بازی کرد.

سایر هنرپیشه‌های پلیس‌های تازه‌کار عبارتند از:

  • کیم وو سوک (Kim Woo Seok) در نقش سو بوم جو
  • چون یونگ مین (Cheon Young Min) در نقش شین آه ری
  • کیم سانگ هو (Kim Sang Ho) در نقش چا یو گون
  • سو یی سوک (Seo Yi Sook) در نقش کیم سون یونگ
  • چوی وو ری (Choi Woo Ri) در نقش بانگ هی سان
  • سون چانگ مین (Son Chang Min) در نقش وی کی یونگ
  • جی سون وون (Ji Soo Won) در نقش اوه سوک جا
  • لی مون سیک (Lee Moon Sik) در نقش گو یانگ چول
  • جانگ یونگ جو (Jung Young Joo) در نقش لی هی سوک

بررسی سریال پلیس های تازه کار

اگر بخواهیم بگوییم این سریال اثری بی‌نقص است، اغراق و اگر بگوییم ارزش تماشا ندارد، اشتباه کرده‌ایم. پلیس‌های تازه کار فضای خوب و شروعی قابل قبول دارد. اما رفته‌رفته با جلو رفتن سریال افت کیفیت را مشاهده می‌‌کنیم تا جایی که در 5 قسمت پایانی شخصیت‌ها از آنچه در ابتدا نشان می‌دادند فاصله می‌گیرند و فضای سریال پر از استرس می‌شود.

Rookie Cops دیالوگ‌های خوبی دارد و به موضوعات جالبی اشاره می‌‌کند اما اگر از آن دسته افراد هستید که تنها به تماشای آثار سطح بالا کره ای علاقه دارید، این مجموعه برای شما کافی نخواهد بود. از طرف دیگر اگر به درامای کره ای علاقمندید، حتما فضای این سریال را دوست خواهید داشت.

کلام پایانی

خلاصه داستان سریال کره ای پلیس های تازه کار / زمان پخش سریال پلیس های تازه کار کره ای

تلاش کردیم در این مقاله خلاصه داستان سریال کره ای پلیس های تازه کار را برای شما بازگو کنیم. اگر از این‌گونه آثار خوشتان می‌آید، به هیچ وجه این سریال را از دست ندهید. اگر توانستید مطالب مورد نیاز خود را از این مقاله به دست آورید، حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو