این سریال در مورد چه چیزی است؟

منبع: زیبامون

5

1402/5/3

20:23


سریال پدر گواردیولا بازیگران متعدد و معروفی را در خود جای داده است که هر یک از آن‌ها به نحوی دارای اهمیت هستند. این سریال به زودی پخش خود را شروع خواهد کرد. توصیه می‌کنیم در ادامه متن با ما همراه باشید تا شما را با بیشتر با این سریال و کلیه حواشی مربوط به آن آشنا کنیم.

این سریال در مورد چه چیزی است؟

سریال‌های ایرانی همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌‌اند. یکی سریال‌های مهمی که در سال‌های اخیر نظر بسیار از کاربران را به خود جلب کرده، سریال پدر گواردیولا است. داستان سریال پدر گواردیولا یک داستان اجتماعی محسوب می‌شود که می‌توان رگه‌هایی از ژانر درام را نیز در آن پیدا کرد.

این سریال توسط کارگردان معروف ایرانی، سعید نعمت‌الله ساخته شده است. سعید نعمت‌الله از جمله کارگردان‌هایی به شمار می‌آید که می‌توان آن‌ها را صاحب سبک خاص خود دانست. با تماشا مواردی همچون سریال "مدینه" و سریال "برادر جان" می‌توان به خوبی چنین موضوعی را درک کرد.

سریال پدر گواردیولا بازیگران متعدد و معروفی را در خود جای داده است که هر یک از آن‌ها به نحوی دارای اهمیت هستند. این سریال به زودی پخش خود را شروع خواهد کرد. توصیه می‌کنیم در ادامه متن با ما همراه باشید تا شما را با بیشتر با این سریال و کلیه حواشی مربوط به آن آشنا کنیم.

تصویر از پوستر سریال پدر گواردیولا

این سریال در مورد چه چیزی است؟

تاکنون از داستان سریال پدر گواردیولا چیزی به بیرون درز نکرده است و به همین دلیل، نمی‌توان اطلاعات خاصی را در این زمینه بیان کرد. در واقع، نه تنها در مورد داستان این سریال سخنی به میان نیامده، بلکه حتی خلاصه داستان خاصی نیز از آن به بینندگان ارائه نشده است. همین موضوع موجب افزایش جذابیت سریال پدر گواردیولا می‌شود؛ زیرا به غیر از عوامل اصلی تولید، هیچ فرد دیگری دانش خاصی از داستان سریال مذکور ندارد.

از آنجایی که نویسندگی این سریال نیز بر عهده سعید نعمت‌الله بوده است، می‌توان ژانر کلی آن را تشخیص داد. این کارگردان محبوب دارای تبحر خاصی در زمینه تولید سریال‌های ژانر اجتماعی است و برخی از مهم‌ترین آثار وی مربوط به همین ژانر می‌شود. با توجه به همین نکته اساسی می‌توان بیان کرد که داستان سریال پدر گواردیولا نیز از در حوزه ژانر اجتماعی قرار می‌گیرد.

سریال‌هایی که از این ژانر تبعیت می‎کنند، معمولاً به مسائل روز جامعه می‌پردازند و مشکلات آن را بیان می‌کنند. سریال‌های پیشین سعید نعمت‌الله با مد نظر قرار دادن همین مسائل به موفقیت بالایی رسیدند و علاقه‌مندان بسیار زیادی را به سمت خود جلب کردند. با توجه به این مورد می‌توان بیان کرد که سریال پدر گواردیولا می‌تواند تبدیل به یکی از سریال‌های بسیار موفق امسال شود.

پیش‌بینی می‌شود که داستان این سریال بسیار جذاب باشد

پیش‌بینی می‌شود که داستان این سریال بسیار جذاب باشد

بازیگران این سریال چه کسانی هستند؟

همان طور که از داستان سریال پدر گواردیولا اطلاعات موثقی منتشر نشده، از لیست بازیگران آن نیز اطلاعات خاصی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است، اما می‌توان با توجه به پوسترهای پخش شده برخی از مهم‌ترین بازیگران این سریال را تشخیص داد. اولین بازیگری که می‌توانیم درباره او صحبت کنیم، مهران مدیری است. این احتمال می‌رود که مهران مدیری نقش اول سریال پدر گواردیولا باشد و در طول سریال به طور کامل شاهد تعریف شدن مراحل زندگی او باشیم.

مهران مدیری تا پیش از این سریال عموماً در سریال‌های تماماً کمدی ساخت خودش بازی می‌کرد، البته او سابقه مناسبی در اجرای نقش‌های جدی نیز دارد. این مورد نیز یکی دیگر از مهم‌ترین جذابیت‌های سریال پدر گواردیولا به شمار می‌آید که باید به آن توجه داشته باشیم.

بازیگر مهم دیگری که در این سریال به ایفای نقش پرداخته، حمید فرخ نژاد است. حمید فرخ نژاد را با بازی‌های جدی و عالی او در فیلم‌های سینمایی مختلف می‌شناسیم. حضور حمید فرخ نژاد و مهران مدیری در این سریال تضمین‌کننده وجود پیچش‌های مهمی در داستان سریال پدر گواردیولا است.

این سریال چه حواشی خاصی داشت؟

پس از خارج شدن حمید فرخ نژاد از کشور در سال گذشته، پخش سریال پدر گواردیولا با مشکلات متعددی روبه‌رو شد. این امر نیز حواشی مختلفی را برای این سریال به وجود آورد که تا همین امروز نیز ادامه دارند. علاوه بر این، مدتی پیش رقم قراردادهای نجومی مهران مدیری و حمید فرخ نژاد به بیرون درز کرد. بر اساس این قراردادها هر یک از این بازیگران برای بازی در سریال پدر گواردیولا بیش از چهار میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده‌اند که خود یک رکورد جدید به شمار می‌آید.

مهران مدیری در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد

مهران مدیری در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد

چه زمانی فصل دوم این سریال پخش می‌شود؟

در حالی که هنوز فصل اول سریال پدر گواردیولا پخش نشده است، اما بسیاری از کاربران دوست دارند در مورد تاریخ پخش فصل دوم آن گمانه‌زنی کنند. به طور کلی نمی‌توان تاریخ مشخصی را برای این موضوع عنوان کرد؛ زیرا نه تهیه‌کننده و نه کارگردان این سریال حرف خاصی در این مورد بیان نکرده‌اند، اما در هر صورت می‌توان به نکاتی در این زمینه اشاره کرد.

بیشتر سریال‌های نمایش خانگی که در فصل اول خود موفق بوده‌اند، برای ساخت فصل دوم خود نیز به سرعت برنامه‌ریزی کرده‌اند. در واقع، همه چیز به داستان سریال پدر گواردیولا در فصل اول و میزان موفقیت این سریال در جذب مخاطبان جدید بستگی دارد.

از سوی دیگر، باید به این نکته اشاره کنیم که سعید نعمت‌الله تاکنون تجربه ساخت سریال‌های دو فصلی را نداشته، اما مهران مدیری سال‌ها پیش با سریال قهوه تلخ این کار را انجام داده است. احتمال می‌دهیم که در صورت چراغ سبز گرفتن فصل دوم، شاهد همکاری این دو کارگردان بزرگ با هم باشیم تا سریال پدر گواردیولا در فصل دوم نیز دیدنی‌تر از قبل شود.

فصل دوم سریال‌‌های مربوط به حوزه نمایش خانگی به طور معمول یک سال پس از فصل اول آن‌ها در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد. ساختن فصل دوم سریال پدر گواردیولا در صورت وجود جذابیت بالا شاید از اوایل تابستان آغاز شود. در این بین، برای دیدن سریال پدر گواردیولا می‌توانید به تماشاخانه مراجعه کنید.

در این سریال بازیگران معروفی حضور دارند

در این سریال بازیگران معروفی حضور دارند

سخن پایانی

از بین سریا‌ل‌های ایرانی خاصی که به تازگی وارد عرصه نمایش خانگی شده‌اند، سریال پدر گواردیولا یک گزینه بسیار خاص محسوب می‌شود. این سریال از جمله معدود سریال‌هایی به شمار می‌آید که حتی پیش از پخش خود نیز حاشیه‌های گوناگونی داشته‌اند.

داستان سریال پدر گواردیولا هنوز به شکل کامل مشخص نشده است، اما به طور کلی باید گفت که این سریال نیز همانند سایر سریال‌های سعید نعمت‌الله احتمالاً داستانی جذاب و درگیرکننده خواهد داشت. در هر صورت، باید منتظر پخش فصل اول پدر گواردیولا باشیم. شما می‌توانید به محض پخش اولین قسمت آن، این سریال را از تماشاخونه مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو