هدفون بیتس استودیو پرو؛ تجربه‌ای همه جانبه و جدید

منبع: پلازا

6

1402/5/4

10:29


هدفون بیتس استودیو پرو؛ تجربه‌ای همه جانبه و جدید

هدفون بیتس استودیو پرو جدیدترین محصول از شرکت نام آشنای اپل بوده است که در ساختار ظاهری آن شاید ویژگی های خاصی بکارگیری نشده باشد ولی باید بدانید که قرار است با یکی از بهترین هدست های سال جاری آشنا شوید. پیشنهاد می شود با پلازا همراه باشید.

اگر از دوست داران موسیقی و یا گیمرهای حرفه ای باشید حتما میدانید که در اختیار داشتن یک هدست خوب و کارآمد میتواند به افزایش سطح کیفی اثر یا صدایی که دوست داریم بشنویم کمک شایانی نماید. در این میان هدفون Apple Beats Studio Pro یک محصول جدید و قدرتمند بوده است که قصد داریم آن را از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار دهیم. براساس گفته های اپل، این هدست تا 80 درصد نسبت به Beats Studio3 بهبود یافته است که نباید این موضوع را نادیده گرفت.

فهرست مطالب

هدفون بیتس استودیو پرو

هدفون Apple Beats Studio Pro یک آکوستیک سفارشی و بهبود یافته از Beats Studio Pro بوده که میتواند تجربه ای جدید و فراگیر را برای شما به همراه داشته باشد. بدنیست بدانید وضوح هردو بلندگوی هدست به شکل حرفه ای بهینه سازی شده است که این مورد سبب بهبودی محصول تا 80 درصد نسبت به Beats Studio3 شده است. همین موضوع عاملی بر محبوبیت این هدست بی سیم بوده که بعد از معرفی هدفون بیتس استودیو پرو به بررسی اختصاصی آن خواهیم پرداخت.

بررسی هدفون Apple Beats Studio Pro

بررسی هدفون Apple Beats Studio Pro

در ادامه با ویژگی های اصلی محصول آشنا خواهید شد:

حالت حذف نویز فعال و شفافیت

حالت شنیداری پویای هدست میتواند به شما در زمینه شنیدن هرچه بهتر صدا کمک نماید که در این زمینه نویزگیر تطبیقی که برپایه ANC شکل گرفته روی تمامی نویز های اطراف شما نظارت خواهد داشت. استفاده از یک فیلتراسیون قدرتمند و قابل تنظیم میتواند به حذف هرچه بهتر نویز ها و افزایش شفافیت صدا در هدست کمک کند. این موضوع عاملی بر یکپارچه سازی صدا و موسیقی خواهد بود که صدای اطرافتان نیز با صدای پخش شده از هدست قابل ترکیب بوده است.

حالت صوتی فضایی

یکی دیگر از ویژگی های برجسته و مهم این هدست اپل صدای فضایی نام داشته است که به نوعی میتوان آن را شبیه به صداهای تئاتر دانست. در این حالت شما میتوانید موسیقی و فیلم هایی که در Dolby Atmos موجود است را به شکلی غوطه ور و با صدای فراگیر 360 درجه گوش کنید. این ویژگی با ردیابی صدا میتواند تجربه ای پویا و تعاملی را برایتان به همراه داشته باشد که بیشتر ویژگی های آن را میتوانید از طریق گوشی های آیفون شخصی سازی کنید.

سازگاری هرچه بهتر با ویژگی های روز

از دیگر ویژگی های هدفون بیتس استودیو پرو میتوان به قابلیت های بومی اشاره داشت که در ادامه تعدادی از آنها را برایتان شرح خواهیم داد:

  • راه اندازی آسان هدست با یک لمس ساده که قابل اتصال با حساب های iCloud نیز بوده است.
  • حضور دستیابی صوتی هوشمند که برای فعالسازی آن فقط کافیست بگویید Hey Siri
  • یافتن هدست که برای مواقعی کاربرد داشته که نمیدانید هدست کجاست. در این زمینه آخرین مکان متصل شده را از طریق گوشی مشاهده خواهید نمود.
  • دریافت خودکار و مداوم اطلاعات مختلف نظیر شرایط جوی و هوایی

سازگاری پیشرفته با پلتفرم اندروید

این هدست قدرتمند با بخش های بسیاری از گوشی های اندروید سازگاری داشته که برخی از آنها عبارت اند از:

  • Google Fast Pair یک ویژگی جدید بوده که از طریق آن و با یک لمس ساده میتوانید تمام اطلاعات مهم خود که در Android یا Chrome به ثبت رسیده اند را از طریق اکانت جمیل وارد کنید.
  • سوئیچ صوتی هوشمند که برای انتقال یکپارچه صدا بین Android و Chromebook کاربرد داشته است.
  • Find My Device ویژگی دیگری از اپل بوده که به شما این امکان را میدهد تا به راحتی هدفون گم شده خود را روی نقشه با Google Find My Device پیدا کنید.
  • برنامه Beats برای Android برای قفل دسترسی به سفارشی‌سازی محصول کاربرد داشته است.

ویژگی های برجسته هدفون بیتس استودیو پرو

ویژگی های برجسته هدفون بیتس استودیو پرو

این هدست با برخورداری از قدرتمندترین پلتفرم آکوستیک سفارشی Beats میتواند یک صدای جدید و عالی را برایتان به همراه داشته باشد. تمامی صداهایی که از طریق این هدست میشنوید با شبیه سازی فضایی بهبود یافته اند که در بخش های بسیاری قادر به شخصی سازی آنها خواهید بود.

نویزگیر فعال و قدرتمند همیشه در حال کار یکی دیگر از مزایایی بوده که میتواند به شما در زمینه گوش دادن هرچه بهتر صدا کمک نمایید. این ویژگی رو شفافیت تاثیر خوبی داشته که اپل روی آن تمرکز زیادی داشته است. سازگاری با اپل و اندروید از دیگر ویژگی های این هدست در بخش ادغام و ارتباط بوده است.

امکان متصل نمودن هدست از طریق بلوتوث و UCB-C و ورودی صوتی 3.5 میلی متری را خواهید داشت. همچنین باید بدانید که دو نمایه بهینه سازی شده با EQ درهدست بکارگیری شده است. عمرباتری 40 ساعت نیز یکی دیگر از مزایایی بوده که میتواند برای دوست داران فیلم و سریال مفید باشد.

بالشتک های پوششی دور بلندگوها که به صورت مهندسی UltraPlush طراحی شده اند برای افزایش کارایی و عمر بیشتر درنظر گرفته شده اند که این موضوع میتواند از خسته شدن شما در استفاده زیادی از هدست جلوگیری نماید.

تاریخ عرضه ی هدفون Apple Beats Studio Pro

در حال حاضر زمان دقیقی برای عرضه این هدست مشخص نشده ولی میتوان گفت که قبل از آغاز سال 2024 منتشر خواهد شد.

قیمت هدفون Apple Beats Studio Pro

شرکت اپل قیمت پایه محصول را 350 دلار درنظر گرفته است که بی تردید نسبت به ویژگی های برجسته محصول قیمت مناسبی بوده است. طراحی شکیل و برجسته که از تصاویر هدفون Apple Beats Studio Pro پیداست عامل دیگری برافزایش قیمت خواهد بود.

سخن پایانی

بررسی هدفون بیتس استودیو پرو به اتمام رسید که در این زمینه میتوانید نظر خود را نسبت به مزایا و ویژگی های هدست بیان کنید. اگر احساس میکنید که نکته مهمی در خصوص هدفون Apple Beats Studio Pro وجود داشته که به آن اشاره نشده است، میتوانید با ما در بخش نظرات همراه باشید و اطلاعات مهم خود را به اشتراک بگذارید. بی تردید انجام چنین کاری به افزایش سطح کیفی مقاله کمک خواهد نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو