۵ مورد از بهترین بازی های آفرود برای گوشی

۵ مورد از بهترین بازی های آفرود برای گوشی


منبع: پلازا

1

1403/1/15

13:27


۵ مورد از بهترین بازی های آفرود برای گوشی

در میان بازی‌های ماشین سواری اندروید و آیفون، سبک آفرودسواری جذابیت‌های خودش را داشته و طرفداران خاصی را به سمت خود جذب نموده است. این مقاله مربوط به معرفی لیستی از بهترین بازی آفرود برای گوشی می‌باشد که نباید آن را از دست دهید.

در کنار جذابیت‌های بسیاری که در آفرودسواری وجود داشته بدنیست بدانید رانندگان باید سختی‌های بسیاری را درطول مسیرها متحمل شوند. این موضوع سبب شده تا Offroad به یکی از دشوارترین حالت‌های موجود در میان بازی‌های ماشینی تبدیل شود که اگر تصمیم دارید در این زمینه با عناوین خوب و سرگرم کننده‌ای آشنا شوید بدنیست بدانید که فهرستی از بهترین بازی آفرود برای گوشی‌های اندروید و آیفون را برای شما عزیزان تدارک دیده‌ایم که می‌توانید آنها را اکنون دریافت و نصب نمایید.

فهرست مطالب

بهترین بازی آفرود برای گوشی

اینکه بتوان گفت کدام عنوان شایسته دریافت لقب بهترین بازی آفرود است قطعا کار دشواریست زیرا در این زمینه نمونه‌های بسیاری وجود داشته که ما براساس فاکتورهای مختلف نظیر امتیاز کاربران، مقدار دانلود شده از گوگل پلی و اپ استور و نظرات گیمرها آنها را انتخاب نموده‌ایم. این روند انتخاب می‌تواند شما را تاحدود بسیاری به بهترین بازی آفرود برای گوشی نزدیک کند که در ادامه به معرفی 5 مورد از آنها خواهیم پرداخت که می‌توانید دیگر عناوین مدنظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

1. بازی Offroad Adventure

لیست بهترین بازی های آفرود برای گوشی

بازی Offroad Adventure یک عنوان شبیه‌سازی و جذاب بوده که می‌تواند شما را در مراحل چالش برانگیز بسیاری قرار دهد. درطول مراحل بازی باید پشت فرمان اتومبیل خود به دنبال فرار از موانع باشید زیرا مسیرهایی که درطول بازی Offroad Adventure تعبیه شده است خارج از شهر بوده و همین مورد سبب روی کار آمدن زمین‌های ناهموار شده است.

بازی آفرود ماجراجویی دارای ماشین‌های بسیاری است که در این زمینه بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید گزینه‌ای که مدنظر دارید را خریداری نمایید. استودیویی که این بازی را عرضه کرده بود مدتی بعد از بروزرسانی، صفحه بازی را از گوگل پلی حذف کرد که برای جلوگیری از مشکل‌ساز شدن این موضوع صفحه دیگری را برای دانلود بازی Offroad Adventure قرار داده‌ایم. همچنین باید بدانید که این بازی ماشینی دارای طراحی و صداگذرای بسیار خوبی است که می‌تواند گیم‌پلی طولانی مدتی را برای سرگرمی شما عزیزان ارائه دهد. برای آشنایی با بازی‌های بیشتر با ما همراه باشید.

2. بازی Truck Simulator Offroad 4

لیست بهترین بازی های آفرود برای گوشی

بازی Truck Simulator Offroad عنوانی دیگر در این فهرست ارزشمند است که بدنیست بدانید درطول این بازی می‌توانید با چشمگیرترین ماشین‌های افرودی و کامیون‌ها مواجه شوید. هدف اصلی شما درطول مراحل بازی Truck Simulator Offroad حمل و نقل ماشین آلات سنکین و خطرناک است که درطول مسیرها باید مهارت رانندگی خود را به شدت ارتقاء دهید.

موانع دشوار و مسیرهای خطرناکی در بازی تعبیه شده است که این موضوع گیمر را مجاب می‌کند تا با تجربه بالاتری به سراغ پایان دادن به مراحل بازی باشد. امکان کنترل سرعت و دیگر بخش‌های ماشین در بازی Truck Simulator Offroad وجود داشته است که این موارد دقیقا مانند واقعیت شبیه‌سازی شده‌اند تا کاربر بتواند حس بسیار خوبی را از بازی دریافت کند. بدنیست بدانید که تمام وسایل نقلیه بازی دارای یک سیستم رانندگی پیچیده هستند که این موضوع می‌تواند شرایط بازی را بسته به مدل خودرو تغییر دهد. از دیگر عناصر کلیدی بازی Truck Simulator Offroad می‌توان به گیم‌پلی روان و سرگرم کننده درکنار طراحی دیدنی و زیبا اشاره داشت که موسیقی متن پس زمینه بازی می‌تواند روی افزایش هیجانات آن نقش مهمی داشته باشد.

3. بازی Offroad Outlaws

لیست بهترین بازی های آفرود برای گوشی

اگر تصمیم دارید از طریق وسایل نقلیه متنوع به افرودسواری بپردازید بدنیست بدانید که بازی Offroad Outlaws یک گزینه عالی در این زمینه است که امکان شخصی‌سازی خودرو را با آیتم‌های گوناگون می‌دهد. در این زمینه شما با چالش‌های بسیاری مواجه خواهید بود که بدنیست بدانید بازی Offroad Outlaws دارای حالت‌های متنوعی بوده که به شما این اجازه را می‌دهد تا بسته به نیاز و شرایط خود در حالت انفرادی یا چندنفره حضور پیدا کنید.

در حالت آنلاین بازی رقبای بسیاری درانتظار شما هستند که برای کسب مقام اولی و دریافت پاداش‌های بازی باید تک تک آنها را شکست دهید. ماموریت‌های متنوعی برایتان در این بازی درنظر گرفته شده است که از طریق کنترلرهای مناسب بازی Offroad Outlaws می‌توانید خودروی خود را مدیریت کنید. پدال گاز و ترمز را باید همیشه زیرنظر داشته باشید زیرا این بازی جایی برای اشتباه ندارد زیرا درصورت بروز مشکل باید تاوان سختی بپردازید. آیتم‌های کمکی نیز در این عنوان وجود داشته است که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به سرعت سنج اشاره داشت.

4. بازی Driving Zone: Offroad

لیست بهترین بازی های آفرود برای گوشی

بازی Driving Zone: Offroad یکی دیگر از شبیه‌سازهای جذاب است که وظیفه اصلی شما درطول این بازی تحویل دادن بسته‌ها در یک جزیره است. جزیره یا محیطی که در آن قرار دارید از چالش‌های گوناگونی برخوردار می‌باشد و همین موضوع سبب شده تا بازی Driving Zone: Offroad تاحدودی به یک ماجراجویی رانندگی نیز تبدیل شود.

با انجام ماموریت‌های موجود می‌توانید پاداش‌های خوبی را از بازی دریافت کنید که لازم است بدانید با جمع آوری هزینه‌ها می‌توانید به سراغ خرید ماشین‌های بهتر و یا آزادسازی المان‌های کاربردی بروید. هرمقدار که سرمایه بیشتری داشته باشید وسایل نقلیه بهتر و پیچیده‌تری دراختیار شما خواهد بود.

بازی Driving Zone: Offroad یکی از واقع‌گرایانه‌ترین عناوین این فهرست است که درطول مسیرها باید مدیریت مناسبی روی خودرو داشته باشید زیرا ممکن است بنزین شما تمام شود و یا به صورت ناخواسته تصادف کنید.  ردیابی وظاف و انجام کارهای محوله می‌تواند شمارا در این بازی به یک راننده حرفه‌ای تبدیل کند. جهت آشنایی با بازی‌های بیشتر در این زمینه باما همراه باشید.

5. بازی Offroad Car Games Racing 4×4

لیست بهترین بازی های آفرود برای گوشی

Offroad Car Games Racing 4×4 یکی دیگر از شبیه‌سازهای 4×4 است که در آن ماشین‌های قدرتمند بسیاری وجود داشته است. از طریق خودروهای موجود در بازی Offroad Car Games Racing 4×4 باید مسیرهای بسیاری را پشت سر بگذارید که اغلب آنها از اعماق طبیعت تا بیابان‌ها و صخره‌ها عبور می‌کنند. این موضوع سبب شده تا این بازی میزبان گرافیکی دیدنی باشد زیرا استودیو سازنده می‌بایست نسبت به هر مکانی، دنیایی دیدنی را طراحی می‌نمود.

هرسری از اتومبیل‌های بازی دارای سناریوهای خاصی هستند و این موضوع سبب خواهد شد تا برای دستیابی به آنها نیازمند دریافت مجوزهای لازم باشید. بازی Offroad Car Games Racing 4×4 دارای طیف وسیعی از ماشین و ابزارها بوده است که بسته به نیاز خود می‌توانید قفل آنها را باز و سپس از آنها استفاده کنید. با حضور در این بازی، مهارت رانندگی خود را به طور کامل به چالش خواهید کشید زیرا مراحل دشواری در این عنوان نهفته است که می‌تواند هرگیمری را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند. بازی Offroad Car Games Racing 4×4 برای اندروید و آیفون در دسترس است که می‌توانید آن را اکنون نصب نمایید. دیدگاه شما نسبت به این بازی و دیگر عناوین نامبرده چیست؟

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی آفرود برای گوشی به پایان رسید که در این زمینه به گزینه‌های خوبی برای سرگرمی اشاره شد. همانطور که شاهد بودید برای هریک از بازی‌های نامبرده، صفحاتی قرار گرفته که به صورت مستقیم می‌توانید بازی دلخواه خود را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت کنید. دیدگاه شما عزیزان نسبت به موارد نامبرده چیست؟ شما اکنون می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود درمورد این مقاله را برایمان به اشتراک بگذارید و به تکمیل شدن آن از زوایای دیگر کمک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو