۸ مورد از بهترین بازی های جنگ جهانی اندروید

۸ مورد از بهترین بازی های جنگ جهانی اندروید


منبع: پلازا

3

1402/12/23

15:10


۸ مورد از بهترین بازی های جنگ جهانی اندروید

ماهیت جنگ جهانی به کاربران این امکان را می‌دهد تا در نبردهای شبیه‌سازی شده بسیاری حضور پیدا کنند. این مقاله مربوط به معرفی تعدادی از بهترین بازی های جنگ جهانی اندروید می‌باشد که در این زمینه سعی نمودیم به محبوب‌ترین آنها اشاره داشته باشیم.

فاکتورهای مختلفی را برای انتخاب عناوین موجود در فهرست مدنظر داشته‌ایم که این موضوع سبب خواهد شد تا بتوانید با لیست مفیدی از بهترین بازی های جنگ جهانی اندروید آشنا شوید. امروزه استودیوهای بسیاری در ساخت بازی‌های این چنینی فعالیت دارند که همین موضوع سبب شده تا شناخت بهترین آنها کار دشواری به نظر بیاید. در ادامه می‌توانید با لیست ۱۰ تایی از بهترین بازی های جنگ جهانی Android آشنا شوید که پیشنهاد می‌شود با سایت پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های جنگ جهانی اندروید

همانطور که در توضیحات فوق نیز گفته شد این لیست میزبان عناوین خوبی برای سرگرمی است. برخی بازی‌ها ماهیت آنلاین و برخی دیگر ماهیت آفلاین دارند. این تنوع سبک سبب خواهد شد تا بسته به شرایط خود بتوانید در بازی‌ها حضور پیدا کنید و سرگرم مواردی شوید که برایتان درنظر گرفته شده است. ناگفته نماند که در لیست بهترین بازی های جنگ جهانی اندروید به لینک دانلود بازی‌ها نیز اشاره شده است که می‌توانید مستقیما آنها را از گوگل پلی دریافت کنید.

1. بازی Supremacy 1914

بهترین بازی های جنگ جهانی برای اندروید

بازی Supremacy 1914 در میان هزاران بازی جنگی استراتژیک دیگر توانسته رتبه نخست این فهرست را به خود اختصاص دهد. داستان و سبک بازی در کشورهای مختلفی جریان داشته که در نقش یک رهبر در جریان جنگ جهانی اول باید به دنبال شکست دادن دشمنان خود باشید. در طول بازی Supremacy 1914 باید این اطمینان را به مردم خود بدهید که پیروزی برایتان به دست خواهد آمد. در طول جنگ به فناوری‌ها و سلاح‌های جدیدی دسترسی خواهید داشت که از این طریق می‌توانید قدرت نیروهای نظامی خود را افزایش دهید. تاکتیک‌های متنوع و پویایی در بازی Supremacy 1914 وجود داشته است که با به کارگیری آنها می‌توانید درصد پیروزی خود را افزایش دهید و فرصت مناسبی برای تقویت عضلات استراتژیک خود در اختیار داشته باشید. طراحی مناسب و گیم پلی طولانی در کنار حالت آنلاین بازی می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید.

2. بازی World of Tanks Blitz

بهترین بازی های جنگ جهانی برای اندروید

بازی World of Tanks Blitz دومین عنوان موجود در این فهرست بوده که بد نیست بدانید این بازی یک محصول تیراندازی هیجان انگیز می‌باشد. بازی در رقابت‌های ۷ به ۷ جریان داشته که با مدیریت یک تانک نظامی می‌توانید در برابر رقبایی از سراسر جهان قرار بگیرید. طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه تاریخی در این بازی وجود داشته که در این زمینه جناح‌های مختلفی نظیر شوروی، فرانسه، ژاپن، بریتانیا، چین، ایالات متحده آمریکا و کشورهای دیگر در آن حضور داشته‌اند. حالت pvp بازی می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا در نبردهای مختلفی برای شکست دادن دشمنان حضور پیدا کنید. بازی World of Tanks Blitz بر اساس طرح‌هایی توسط مهندسان واقعی شبیه سازی شده که در طول رقابت‌های آن می‌توانید با مجموعه‌های انیمه‌ای بسیاری مواجه باشید. ناگفته نماند که سلاح و تجهیزات و تانک‌های مختلفی در بازی وجود داشته است که با دستیابی به قوی‌ترین آنها می‌توانید درصد پیروزی خود در نبردهای بازی را افزایش دهید که این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

3. بازی Call of War: Frontlines

بهترین بازی های جنگ جهانی برای اندروید

بازی Call of War: Frontlines سومین عنوان موجود در این فهرست بوده که با تمرکز بر جنگ جهانی اول و رویکردهای مربوط به جنگ جهانی دوم شما را در محیط‌های مختلفی برای مبارزه قرار می‌دهد. در طول این بازی ۱۰ کشور وجود داشته است که با انتخاب کشور مد نظر خود می‌توانید در نبردهایی که علیه کشورتان تدارک دیده شده است حضور پیدا کنید. در طول نبردها سلاح و تجهیزات و نیروهای مختلفی برایتان در نظر گرفته خواهد شد که با دستیابی به آنها می‌توانید روند شکست دادن دشمنان خود را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید. طراحی دیدنی و وجود جزئیات کاربردی از دیگر مزایای بازی Call of War: Frontlines بوده است که پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید.

  • دانلود بازی Call of War: Frontlines برای: اندروید

4. بازی Conflict of Nations: World War 3

بهترین بازی های جنگ جهانی برای اندروید

بازی Conflict of Nations: World War 3 یک عنوان استراتژی مربوط به جنگ جهانی با گیم پلی پویا و سرگرم کننده بوده است که بد نیست بدانید این بازی شما را در برابر صدها کاربر دیگر از سراسر جهان قرار می‌دهد. ماهیت اصلی بازی شما را در یک محیط شبیه سازی شده قرار می‌دهد که به آرامی باید به دنبال تقویت نیروهای نظامی خود باشید. این بازی استراتژی به صورت رایگان عرضه شده است که می‌توانید در نبردهای مختلفی علیه دشمنان حضور پیدا کنید. ناگفته نماند که بازی در ارتباط جنگ جهانی سوم عرضه شده که موضوع می‌تواند اطلاعات شما در خصوص نبردهای جهانی را افزایش دهد.

  • دانلود بازی Conflict of Nations: WW3 Game برای: اندروید

5. بازی Warpath

بهترین بازی های جنگ جهانی برای اندروید

اگر به دنبال یک بازی همه جانبه برای سرگرمی در جنگ جهانی دوم هستید بازی Warpath گزینه خوبی برای شما خواهد بود که بد نیست بدانید در طول این بازی با واحدهای مختلفی از نیروهای هوایی و زمینی مواجه خواهید شد. میدان جنگ به شما این امکان را می‌دهد تا در جبهه شرقی و سواحل نرماندی حضور پیدا کنید و نیروهایی که در اختیار داشته‌اید را فرماندهی نمایید. آغاز بازی در یک شبه نظامی کوچک جریان خواهد داشت که در آن باید به دنبال ایجاد ارتش قدرتمند برای از بین بردن جناح‌های مخوف و دشمن باشید که اگر نتوانید علیه آنها نیروهای خوبی را استخدام کنید شاهد از دست دادن مناطق تحت تسلط خود خواهید بود. همانطور که گفته شد بازی میزبان نیروها و تجهیزات زمینی و هوایی بسیاری بوده که با دستیابی به ماشین آلات جدید می‌توانید قدرت خود را افزایش دهید.

6. بازی Company of Heroes

بهترین بازی های جنگ جهانی برای اندروید

بازی Company of Heroes اگرچه ممکن است با تعریف سنتی رقابت‌های جنگی مواجه باشد اما باز هم گزینه خوبی برای حضور در جنگ جهانی دوم می‌باشد که قادر است تجربیات جدیدی را در اختیار شما قرار دهد. این بازی جنگ جهانی اندرویدی میزبان نبردهای کلاسیک بوده که در رابط کاربری بازسازی شده می‌تواند شما را در میدان‌های نبرد بسیاری قرار دهد که در آن راهی جز شکست دادن دشمنان نخواهید داشت. از دیگر مزایا و عناصر اصلی بازی می‌توان به نیروهای مختلف و جزئیات تکمیلی اشاره داشت که هر یک برای افزایش واقع گرایانه بودن بازی کارآمد هستند.

7. بازی Pacific Fire

بهترین بازی های جنگ جهانی برای اندروید

بازی Pacific Fire یکی دیگر از ورودی‌های جدید و جذاب برای جنگ جهانی بوده که در سال ۲۰۱۹ به صورت یک بازی مستقل توانست گیم پلی خوبی را برای سرگرمی ارائه دهد. این بازی ترکیبی شگفت‌آور و عمیق بوده که می‌تواند شما را در نبردهای مربوط به اقیانوس آرام قرار دهد. سناریوهای بسیاری در بازی Pacific Fire وجود داشته که وظیفه شما استفاده از بهترین نیروهای زمینی و دریایی و هوایی برای شکست دادن دشمنان و ایمن سازی مرز کشور خود بوده است. بازی میزبان یک حالت انفرادی بوده که در آن می‌توانید وارد رقابت‌های آنلاین مختلفی شوید. رقابت‌ها و نبردها به صورت نوبتی جریان داشته که در آن تمام دستورات شما به صورت همزمان در بازی پیاده‌سازی خواهد شد و این موضوع می‌تواند نبردهایی که به صورت گروهی علیه شما تدارک دیده شده است را تحت الشعاع شکست قرار دهد.

8. بازی Wars Across the World

بهترین بازی های جنگ جهانی برای اندروید

بازی Wars Across the World با ارائه یک برداشت از جنگ جهانی از سیستم‌های نوین توانسته طیف وسیعی از سناریوها و تنظیمات مختلف را به نمایش بگذارد که در آن باید وارد یک جنگ جهانی شوید. بازی در مکان‌های مختلفی نظیر جنگل‌ها و سواحل جریان داشته که در طول نبردها باید در برابر کشورهای متحد بسیاری قرار بگیره که این موضوع سبب خواهد شد تا وارد دوره‌ای جدید شوید که کشورهای بسیاری علیه شما قیام کرده‌اند. امکان سفارشی سازی بازی وجود داشته است که در این زمینه می‌توانید به نیروهای پایه متنوع دسترسی داشته باشید که با آموزش دادن آنها و انتقال سناریو جنگ می‌توانید این امکان را به نیروهای خود بدهید تا در مواقع دشوار بتوانند از اطلاعات تکمیلی شما برای شکست دادن دشمنان استفاده نمایند. بازی Wars Across the World قادر است تجربه‌ای نوین و سرگرم کننده و چالش برانگیز را در اختیار شما قرار دهد که در طول نبردها با کارت‌های متنوعی مواجه خواهید شد.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی ۸ مورد از بهترین بازی های جنگ جهانی اندروید به پایان رسید که در این زمینه به موارد خوبی برای سرگرمی اشاره شد. باتوجه به لیست فوق نظر شما نسبت به موارد انتخابی چیست؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید با ما همراه باشید و نظرات و پیشنهادات خود جهت تکمیل نمودن این فهرست را برایمان به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو