۱۰ مورد از بهترین بازی های استیکمن (Stickman) اندروید

۱۰ مورد از بهترین بازی های استیکمن (Stickman) اندروید


منبع: پلازا

2

1402/12/6

12:24


۱۰ مورد از بهترین بازی های استیکمن (Stickman) اندروید

Stickman یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های موجود در میان بازی‌های اندرویدی بوده است که باید بدانید در این زمینه به فهرستی از بهترین بازی های استیکمن اندروید اشاره خواهیم داشت که می‌توانید با عناوین برتر این فهرست آشنا شوید.

Stickman ها یک کاراکتر ساخته شده که اغلب بدون چهره هستند، امروزه در بازی‌های بسیاری حضور دارند. هدف از آماده سازی این مقاله آشنایی شما با برترین بازی‌های Stickman بوده است زیرا تمامی بازی‌هایی که میزبان این شخصیت هستند با گیم پلی خوب و سرگرم کننده همراه بوده و همین موضوع سبب شده تا درطول روز کاربران بسیاری به دنبال آشنایی با بهترین بازی های استیکمن اندروید باشند. در توضیحات هربازی به لینک دانلود آنها نیز اشاره خواهیم داشت.

فهرست مطالب

بهترین بازی های استیکمن اندروید

طرفداران شخصیت و بازی‌های Stickman خوب می‌دانند که در این زمینه بازی‌های غیررسمی بسیاری منتشر شده است که بسیاری از آنها برای سوء استفاده از این عنوان توسعه یافته‌اند. به همین دلیل ما به تعدادی از بازی‌های رسمی استیکمن اشاره خواهیم داشت تا بتوانید با جذابیت‌های اصلی و واقعی این سبک آشنا شوید. لازم به ذکر است بدانید که یکایک بازی‌های استیکمن امروزه میزبان هزاران گیمر از سراسر جهان بوده‌اند که پیشنهاد می‌شود بهترین بازی های استیکمن اندروید را از دست ندهید.

1. Anger of Stick 5: Zombie

لیست بهترین بازی های استیکمن برای اندروید

بازی Anger of Stick 5: Zombie یک محصول اکشن و هیجان انگیز برای پلتفرم اندروید بوده که ماهیت اصلی آن مبارزه شما با زامبی‌ها بوده است. در این بازی شما در نقش کنترل کننده استیکمن خواهید بود که باید در برابر زامبی‌های بسیاری که علیه نابودی شما را دارند از شخصیت مربوطه دفاع کنید. برای محافظت از استیکمن سلاح‌ها و تجهیزات بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته شده که با جمع آوری آنها می‌توانید روند نابودسازی دشمنان و زامبی‌ها را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید.

حالت‌های متنوعی در خصوص مبارزه با زامبی‌ها در این بازی وجود داشته که بد نیست بدانید تمامی مراحل بازی در یک محیط گرافیکی و دیدنی جریان خواهد داشت که این موضوع سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی خواهد شد. این بازی استیکمن در گوگل پلی امتیاز قابل قبولی را کسب نموده که قادر است شما را برای مدت زمان مناسبی سرگرم نماید.

  • دانلود بازی Anger of stick 5 : zombie برای: اندروید

2. Stickman Archer

لیست بهترین بازی های استیکمن برای اندروید

دومین بازی لیست که Stickman Archer نام داشته مربوط به مهارت تیراندازی استیکمن بوده است که در این زمینه حالت‌ها و مراحل بسیاری برای سرگرمی شما در نظر گرفته شده است. طراحی دیدنی بازی سبب خواهد شد تا در طول مراحل با یک گرافیک بسیار جذاب مواجه باشید که در کنار این طراحی دلنشین سبک مناسبی برای شما در نظر گرفته شده که ماهیت آن مربوط به هدف‌گیری شما و ثبت رکوردهای جدید برای استیکمن بوده است. سیستم دشواری مراحل بازی قادر است شما را با چالش‌های بسیاری مواجه کند که در این زمینه باید از سد رقبای دیگر خود که استیکمن هستند عبور کنید.

  • دانلود بازی Stickman Archer Online: PvP برای: اندروید

3. Shadow of Death: Dark Knight – Stickman Fighting

لیست بهترین بازی های استیکمن برای اندروید

بازی Shadow of Death: Dark Knight – Stickman Fighting که در رتبه سوم این لیست قرار گرفته با محدودیت سنی بالای ۱۲ سال همراه بوده که بد نیست بدانید سبک آرت استیکمن آن می‌تواند شما را با تجربه جدیدی از سری بازی‌های استیکمن مواجه کند. داستان بازی شما را در نقش یک قهرمان قرار می‌دهد که از تاریکی و ظلمات باید به روشنایی و امید برسد که برای این هدف هیولاها و دشمنان بسیاری سد راه او خواهند شد.

خدایان تاریکی تصمیم دارند که شما را برای همیشه نابود کنند که برای این کار قوی‌ترین نیروهای خود را به سمت شما روانه کرده‌اند. سیستم مبارزه‌ای بازی می‌تواند شما را با چالش‌های بسیاری مواجه کند که با افزایش مهارت‌ها و کسب سلاح‌های بیشتر و بهتر می‌توانید دشمنان خود را به نابودی سوق دهید. موضوعی که باید بدانید امکان ارتقاء شخصیت بوده که در برابر هیولاهای قدرتمند باید شخصیت خود را با مهارت‌های جدید تطبیق دهید تا امکان شکست دادن آنها را داشته باشید در غیر این صورت فقط و فقط کشته خواهید شد.

4. Stickman Legends: Shadow Fight

لیست بهترین بازی های استیکمن برای اندروید

بازی اکشن و آرکید Stickman Legends: Shadow Fight چهارمین محصول این فهرست بوده که بد نیست بدانید در طول این بازی نیز با دشمنان جهش یافته بسیاری مواجه خواهید شد که هدف آنها نابودی شما و پرورش دادن تاریکی در سراسر جهان‌ها بوده است. این بار مدیریت قهرمان استیکمن به شما واگذار شده که باید بدانید مهارت‌های رزمی بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است که با سیستم ارتقا دهی آن می‌توانید به بخش‌های بیشتری از مهارت‌های استیکمن در بازی Stickman Legends: Shadow Fight دسترسی داشته باشید. از طریق هنرهای رزمی می‌توانید دشمنان خود را شکست دهید که باید بدانید به کارگیری انیمیشن‌های داینامیک در کنار طراحی دیدنی سبب به وجود آمدن یک گیم پلی سرگرم کننده شده است که می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید.

  • دانلود بازی Stickman Legends Offline Games برای: اندروید

5. Stickman Party 2 3 4 MiniGames

لیست بهترین بازی های استیکمن برای اندروید

اگر از دوستداران بازی‌های آنلاین هستید باید بدانید که بازی Stickman Party 2 3 4 MiniGames یک محصول چند نفره و آنلاین بوده که تمامی شخصیت‌های آن را استیکمن‌ها تشکیل داده‌اند. این بازی برای اجرا در محیط‌های دوستانه و خانوادگی طراحی شده که بدنیست بدانید در آن به مسابقات و چالش‌های فوتبالی و حتی گلف دسترسی خواهید داشت که این مینی گیم‌ها برای سرگرمی گروهی گزینه خوبی هستند.

هر یک از بازی‌های موجود در این محصول میزبان قوانین منحصر به فردی بوده که با رعایت آنها می‌توانید به یک گیم پلی خوب و سرگرم کننده دسترسی داشته باشید. طراحی ساده و انیمیشن مانند بازی سبب خواهد شد تا بتوانید بازی Stickman Party 2 3 4 MiniGames را برای سرگرمی کودکان نیز در نظر بگیرید.

  • دانلود بازی Stickman Party 2 3 4 MiniGames برای: اندروید

6. Stickman Ghost 2: Ninja Games

لیست بهترین بازی های استیکمن برای اندروید

بازی Stickman Ghost 2: Ninja Games یکی دیگر از عناوین محبوب از سری بازی‌های استیکمن بوده که در سبک اکشن و مبارزه‌ای قرار داشته است. همانطور که از نام بازی پیداست این محصول با الهام گیری از جهان نینجا توانسته جذابیت‌های بسیاری را در گیم پلی خود جای دهد که در طول مراحل بازی Stickman Ghost 2: Ninja Games با چالش‌های هیجان انگیز بسیاری مواجه خواهید شد.

دشمنان و هیولاهای بسیاری برای نابودی شما قد علم کرده‌اند که در نقش یک نینجای استیکمن باید با تکیه بر مهارت‌های شخصی خود این خطر را بپذیرید و به دنبال نابود کردن آنها باشید. مهارت‌های رزمی بسیاری برای شما در نظر گرفته شده که با یادگیری آنها می‌توانید به روش‌های مختلفی برای نابود کردن دشمنان اقدام کنید. طراحی دیدنی و صداگذاری هیجان انگیز شما را با یک محصول کاملاً جذاب مواجه خواهد نمود که پیشنهاد می‌شود این بازی را از دست ندهید. باتوجه به توضیحات ذکر شده درخصوص بازی Stickman Ghost 2: Ninja Games باید بدانید که بخش‌های طولانی مدت بسیاری در این اثر بکارگیری شده که همین موضوع سبب طولانی شدن گیم‌پلی بازی شده است. نظر شما نسبت به فهرست بهترین بازی های استیکمن چیست؟ با ما همراه باشید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

  • دانلود بازی Stickman Ghost 2: Ninja Games برای: اندروید

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی ۶ مورد از بازی‌های برتر استیکمن به پایان رسید که در این زمینه به محبوب‌ترین‌های این شخصیت اشاره شد. نظر شما نسبت به لیست بهترین بازی های استیکمن اندروید چیست؟ ایا با بازی خوبی مواجه شدید؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظر خود را نسبت به این موضوع بیان کنید و اگر سوال یا ابهامی در این میان وجود داشت باما در بخش نظرات همراه باشید و سوالات خود با کارشناسان پلازا در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو