بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی برای گوشی

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی برای گوشی


منبع: پلازا

1

1403/1/4

13:24


بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی برای گوشی

گسترش هوش مصنوعی امروزه سبب شده تا در زمینه‌های مهم بسیاری شاهد بکارگیری مزیت‌های AI در صنایع مختلف باشیم. در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با لیستی از بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی اشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

ورود هوش مصنوعی به عرصه گوشی‌های هوشمند سبب شد تا در مدت زمان کوتاهی شاهد بکارگیری آنها در اپلیکیشن‌های اندرویدی و آیفونی باشیم. این فناوری پیشگامانه توانسته جایگاه بسیار خوبی را نزد توسعه‌دهندگان اپ و بازی کسب کند به نحوی که در این زمینه شاهد عناوین برجسته بسیاری هستیم. لازم به ذکر است بدانید که برای آشنایی بهتر شما در این زمینه به تعدادی از بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی موبایل اشاره خواهیم داشت.

فهرست مطالب

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی

از سال ۲۰۲۳ بود که شاهد رشد هیجانی هوش مصنوعی در صنایع مختلف بودیم که سهم عظیمی از آن را می‌توان به هوش مصنوعی ChatGPT ربط داد که محصولی از شرکت OpenAI است. در حال حاضر هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلفی نظیر ویرایش عکس و عکاسی و… بکارگیری می‌شود که اگر تصمیم دارید در این زمینه با نمونه‌های خوبی برای گوشی‌های اندرویدی آشنا شوید کافیست که در ادامه فهرست بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

۱. Grammarly

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی

اگر به دنبال یک دستیار نوشتاری مجهز به هوش مصنوعی هستید باید بدانید که برنامه Grammarly بهترین گزینه برای شما خواهد بود که از طریق مزایای بسیار آن می‌توانید با خیالی آسوده مشکلات مربوط به گرامر و املا و حتی موارد نگارشی و واژگان را بدون دردسر بهینه سازی کنید. این برنامه دارای ابزار خوبی برای یافتن مترادف کلمات است که از طریق واژگان و مهارت‌های املایی می‌تواند بخش نوشتاری شمارا تقویت کند.

از دیگر قابلیت‌های برنامه Grammarly می‌توان به صفحه کلید کاربردی آن با تم روشن و تاریک اشاره داشت که در این زمینه می‌توانید به یک فرهنگ لغت شخصی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید که از طریق این برنامه می‌توانید به ویژگی‌های بسیار خوی درخصوص بهبود وضوح کلمات و تنظیمات لحن گفتاری نیز دسترسی داشته باشید. در حقیقت صفحه کلید مجهز به هوش مصنوعی برای بررسی گرامر و املا در شفافیت در کنار ارائه پیشنهادات مربوط به تعاملات بهتر از اصلی‌ترین مزایای برنامه Grammarly بوده است که نباید آن را ساده از دست داد. موارد ذکر شده سبب شده‌اند تا این برنامه مجهز به صفحه کلید بتواند در فهرست بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی رتبه نخست را کسب کند.

2. Otter

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی

Otter ai یک مولد مصنوعی قدرتمند و ازهمه مهم‌تر کارآمد می‌باشد که بدنیست بدانید این اپ هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید صداهای مدنظر خود را ضبط و سپس از صدا رونویسی را دریافت کنید. این برنامه امکان یادداشت برداری را نیز برای شما فراهم می‌کند که در این زمینه می‌توانید خلاصه‌ای مفید از جلسات را دریافت کنید.

این برنامه با ابزارهایی نظیر Zoom، Google Meet، Microsoft Teams سازگار است که از طریق آن می‌توانید موارد مختلفی نظیر حاشیه نویسی و اشتراک گذاری و جستجوی سریع را در دستورکار خود قرار دهید. لازم به ذکر است بدانید که اپلیکیشن Otter ai امکان ویرایش پروژه‌های ذخیره سازی شده را نیز به شما می‌دهد که از این طریق به آسانی می‌توانید روی داده‌های خود مدیریت و تمرکز داشته باشید.

باتوجه به این موضوع بدنیست بدانید که این هوش مصنوعی از سایر ابزارها و پلتفرم‌ها نیز پشتیبانی می‌کند که به آسانی قادر به نصب آن روی گوشی‌های اندرویدی و آیفونی خواهید بود. باتوجه به توضیحات فوق می‌توان این اطمینان را به کاربران داد که در این فهرست برنامه Otter ai یکی از بهترین نمونه‌های معرفی شده است که پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید و در ادامه لیست بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

3. ELSA Speak

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی

ELSA Speak یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی قدرتمند در این فهرست است که موضوع آن مربوط به درس‌های انگلیسی می‌باشد. از طریق این ابزار هوش مصنوعی می‌توانید در زمینه‌های مختلفی نظیر تلفظ و لهجه و واژگان و حتی گرامر ورود کنید و به دنبال یادگیری زبان از طریق هوش مصنوعی باشید.

برنامه ELSA Speak برای دانش آموزانی که به دنبال روش‌های نوین برای یادگیری زبان هستند بسیار مفید می‌باشد که بدنیست بدانید در این زمینه به آسانی می‌توانید با اصلی‌ترین اطلاعات مربوط به زبان برای استفاده از آنها در خارج از کشور آشنا شوید. از دیگر ویژگی‌های برنامه ELSA Speak می‌توان به: یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی تلفظ در زمان واقعی و بازخورد گرامر، یادگیری شخصی، امکان ساخت واژگان، دسترسی آفلاین اشاره داشت. رابط کاربری ساده و وجود ابزارهای تکمیلی از دیگر عناصر برجسته این اپلیکیشن بوده است که پیشنهاد می‌شود آنرا از دست ندهید و با ما همراه باشید.

4. starryai

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی

اپلیکیشن StarryAI یک ابزار رایگان برای تولید تصاویر با کمک هوش مصنوعی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید مستقیما به ترکیب بندی تصاویر دسترسی پیدا کنید. این برنامه به صورت رایگان روزانه 5 اثر هنری که بدون واترمارک هستند را برای شما تولید می‌کند که در این زمینه می‌توانید اطلاعات درخواستی خود نظیر مدل و سبک و ابعاد و نمونه‌های مشابه را به StarryAI وارد کنید و سپس به دنبال سفارشی سازی تصاویر خود باشید.

این اپلیکیشن از جدیدترین روش‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کند که به طور مرتب می‌توانید با یک محیط بهبود یافته سروکار داشته باشید. از اصلی‌ترین ویژگی‌های StarryAI می‌توان به سبک هنری متنوع نسبت به نمونه‌های مشابه اشاره داشت. برای دستیابی به StarryAI محدودیتی پیش روی شما نخواهد بود زیرا این ابزار برای اندروید و آیفون منتشر شده است که به آسانی می‌توانید آن را دریافت و نصب نمایید. در ادامه این لیست جهت معرفی دیگر اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

5. Lensa

بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی

Lensa AI یک برنامه هوش مصنوعی قدرتمند در زمینه ویرایش عکس می‌باشد که از طریق مزایای آن می‌توانید روی موضوعات مختلفی نظیر تصاویر سلفی فعالیت‌هایی که مدنظر دارید را انجام دهید. این ابزار دارای فیلترها و ویژگی‌های هوشمند بسیاری است که می‌تواند فرایند ساده‌ای را برای شما درپی داشته باشد. جلوه‌های پالایش پوست، ویرایشگر تصاویر، قرار دادن پس زمینه برای عکس‌ها، تنظیم رنگ و… را به آسانی می‌توانید از طریق برنامه Lensa AI انجام دهید.

این برنامه با ابزارهای هنری بسیاری همراه است که می‌تواند در زمینه‌های ویرایش عکس مفید واقع شود. اپلیکیشن Lensa AI امروزه برای اندروید و آیفون قابل دستیابی است که به آسانی و بدون محدودیت خاصی می‌توانید آن را روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنید. همچنین باید بدانید که رابط کاربری ساده این ابزار می‌تواند گزینه خوبی برای فعالیت باشد که در این بین نیازی به آموزش نخواهید داشت.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی و بررسی یکایک ابزارهای موجود در فهرست بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی را برایتان شرح دادیم. لازم به ذکر است بدانید که در این زمینه سعی نمودیم به اپ‌هایی اشاره داشته باشیم که در موضوعات مختلف بتوانند کارایی مناسبی برایتان داشته باشند. دیدگاه شما عزیزان نسبت به توضیحات و موارد نامبرده چیست؟ آیا برنامه خوب دیگری را سراغ دارید که در لیست بتواند حضور داشته باشد؟ شما کاربران پلازا اکنون می‌توانید نظرات خود نسبت به این نوشته را برایمان ارسال کنید و باما همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو