بهترین بازی های شمشیری اندروید کدامند؟

بهترین بازی های شمشیری اندروید کدامند؟


منبع: پلازا

1

1403/1/2

12:26


بهترین بازی های شمشیری اندروید کدامند؟

عناوین سرگرم کننده بسیاری برای اندروید منتشر شده است که اگر تصمیم دارید با فهرستی از بهترین بازی شمشیری اندروید مواجه شوید با ما همراه باشید که در ادامه ۱۰ مورد از بهترین آنها را برای شما عزیزان تدارک دیده‌ایم.

ماهیت شمشیر بازی، همیشه از سوی کاربران در پلتفرم‌های مختلف مورد استقبال قرار گرفته است. همین موضوع سبب شده تا در این زمینه شاهد فعالیت شرکت‌‎های بسیاری باشیم که در نتیجه سبب انتشار عناوین بسیاری در این زمینه شده است. اگر به دنبال دستیابی به لیستی از بهترین بازی شمشیری اندروید هستید بدنیست بدانید که پلازا در این زمینه ۱۰ بازی برتر شمشیر زنی را برایتان تدارک دیده است که در ادامه می‌توانید با آنها آشنا شوید و اگر موردی مدنظرتان بود آن را دریافت کنید.

فهرست مطالب

بهترین بازی شمشیری اندروید

جهت آشنایی با بهترین بازی شمشیری اندروید در ادامه با ما همراه باشید که لازم است بدانید تمامی عناوینی که در اختیار شما قرار گرفته‌اند با لینک دانلود همراه هستند که می‌توانید آنها را مستقیما از گوگل پلی دریافت کنید.

1. بازی Shadow Legends: Sword Hunter

بهترین بازی شمشیری اندروید

بازی Shadow Legends: Sword Hunter یک عنوان اکشن و نقش آفرینی در ‌سبک‌های هک‌اند اسلش می‌باشد که در دنیای فانتزی با نبردهای شدید جریان خواهد داشت. در طول این بازی شما باید به نگهبانان فرشتگان در برابر نیروهای تاریکی ملحق شوید و از بشریت در برابر نیروهایی که از شیطان دستور می‌گیرند محافظت کنید.

داستان بازی در محیط‌های اساطیری آشنا جریان خواهد داشت که باید به نبرد هزار ساله بین فرشتگان و نیروهای شیطانی پایان دهید زیرا نیروهای تاریکی تمام توان خود را جمع نمودند تا بتوانند برای یک بار از شر نیروهای روشنایی خلاص شوند. در این میان امنیت ۵۰۰۰ ساله بشریت در خطر قرار گرفته است که باید در نقش یک قهرمان در مقابل هیولاهای مختلفی که قیام کرده‌اند حضور پیدا کنید و با استفاده از تجهیزات و شمشیر افسانه‌ای که در اختیار داشته‌اید به سراغ نابودسازی نیروهای تاریکی بروید. بازی Shadow Legends: Sword Hunter از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار است که می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم و ماموریت‌های متنوعی را در اختیار شما قرار دهد.

  • دانلود بازی Shadow Legends: Sword Hunter برای: اندروید

2. بازی Sword Play! Ninja Slice Runner

بهترین بازی شمشیری اندروید

بازی Sword Play! Ninja Slice Runner از یک سبک نوآورانه و جذاب برخوردار است که به شما این امکان را می‌دهد تا در برابر یک ایده شاهکار و نوآورانه قرار بگیرید. این بازی یک دوئل سرنوشت ساز می‌باشد که در مسیرهای مشخص با استفاده از شمشیری که در اختیار داشته‌اید باید به دنبال نابودسازی آدمک‌هایی باشید که با تمام توان به سمت شما حمله کردند.

این بازی به صورت آفلاین قابل اجرا می‌باشد که می‌توانید از آیتم‌های مختلف نظیر پرش برای جا خالی دادن از حملات دشمنان استفاده کنید. طراحی ساده در کنار گیم پلی روان می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید که پیشنهاد می‌شود بازی Sword Play! Ninja Slice Runner را از دست ندهید.

  • دانلود بازی Sword Play! Ninja Slice Runner برای: اندروید

3. بازی Sword Chronicles: AWAKEN

بهترین بازی شمشیری اندروید

بازی Sword Chronicles: AWAKEN میزبان شخصیت‌های انیمه‌ای و قهرمانان نمادین بسیاری می‌باشد که در نبردهای باستانی باید به دنبال نابودسازی نیروهای تاریکی و فرقه تنچو باشید. فرقه‌ای که در مقابل شما قرار گرفته از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و همین موضوع سبب شده تا برای ایجاد تعادل به سراغ دستیابی به سلاح افسانه‌ای و الهی بروید تا بتوانید در برابر جانوران جادویی و نیروهای متخاصم ایستادگی کنید.

در این بازی جذاب ۱۰۰ قهرمان متنوع با مهارت‌های گوناگون وجود داشته است که تمامی آنها در چهار جناح تقسیم بندی شدند و برای انتخاب هر یک باید شرایط مد نظر بازی را کسب کنید تا بتواند به شخصیت دلخواه دسترسی پیدا نمایید. امکان ارتقا دادن مهارت شخصیت‌ها و دستیابی به جادوهای جدید وجود داشته است که اگر تصمیم دارید شخصیت مد نظر خود را به یک کاراکتر منحصر به فرد تبدیل کنید باید از تمام آیتم‌های تشویقی که در بازی قرار گرفته است استفاده کنید و آنها را جمع آوری نمایید. طراحی دیدنی بازی در جهان‌های بسیاری جریان خواهد داشت که این موضوع می‌تواند گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در اختیار شما قرار دهد.

  • دانلود بازی Sword Chronicles: AWAKEN برای: اندروید

4. بازی Slash of Sword 2 – Offline RPG

بهترین بازی شمشیری اندروید

بازی Slash of Sword 2 – Offline RPG با یک زاویه دید مناسب توانسته رتبه چهارم فهرست بهترین بازی‌های شمشیری اندروید را به خود اختصاص دهد که لازم است بدانید نسخه دوم این بازی با گرافیک بهبود یافته و مراحل جدید توانسته روایتگر داستان جذابی باشد. داستان بازی در مورد جرمی است که به آن مرتکب نشده‌اید و در این زمینه نیروهای بسیاری برای مجازات شما وارد میدان خواهند شد که با استفاده از مهارت‌های شخصی و شمشیری که در اختیار داشته‌اید باید به دنبال نابودسازی آنها باشید.

نبردهای تاکتیکی و خونین بسیاری برای بقا وجود داشته است که با استفاده از مهارت‌های پیش رو باید به دنبال نابودسازی قهرمانان مقابل باشید. ناگفته نماند که در این زمینه می‌توانید مهارت‌های بیشتری را کسب کنید و برای رسیدن به عدالت با شخصیت‌های مختلفی که در مقابل شما قرار می‌گیرند به تعامل بپردازید. گیم پلی جذاب بازی قادر از شما را برای زمان طولانی سرگرم نماید که همین دلیل سبب خواهد شد تا بازی این گزینه خوبی برای سرگرمی به شمار بیاید.

  • دانلود بازی Slash of Sword 2 – Offline RPG برای: اندروید

5. بازی Sword Game

بهترین بازی شمشیری اندروید

بازی Sword Game یک محصول دوبعدی با جذابیت بسیار مناسبی می‌باشد که گیم پلی آن یادآور عناوین کلاسیک و مشابه خواهد بود. این بازی شمشیری به شما این امکان را می‌دهد تا در برابر شاه کاووس‌ها و گروه‌های شیطانی قرار بگیرید که در این زمینه کاراکترهای منحصر به فرد بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است که با جذب نمودن آنها به سمت حزب خود می‌توانید قهرمانان دشمنان را با قدرت بالاتری شکست دهید.

امکان ترکیب نمودن مهارت‌ها در بازی وجود داشته است که در این زمینه می‌توانید روی زمین به هوا به مبارزات خود ادامه دهید و از یک لحظه برای نابودی دشمنان غفلت نکنید. اگر به دنبال این هستید تا یک بازی شمشیری سرگرم کننده را در اختیار فرزند کودک خود قرار دهید این بازی گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

6. بازی Dark Sword 2

بهترین بازی شمشیری اندروید

بازی Dark Sword 2 در جهان‌های تنگ و تاریک جریان خواهد داشت که در کنار این موضوع باید بدانید بازی با گرافیکی پر جنب و جوش توسعه یافته است. این بازی شمشیری اندروید بیش از ۱۰ میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده که بد نیست بدانید داستان آن در مورد شخصیت‌های قهرمانی است که فقط در مواقع شورش نمایان می‌شوند تا بتوانند امنیت شهروندان خود را تامین کنند.

در طول گیم پلی بازی با شمشیر افسانه‌ای که در اختیار داشته‌اید باید دشمنان خود را به کام مرگ بکشانید و رحمی برای آنها قائل نشوید زیرا دشمنانی که از تاریکی برخاسته‌اند هیچ گونه رحم و مروتی را نمی‌شناسند و فقط برای نابودی مردم بی‌گناه اقدام به خشونت کرده‌اند. بازی Dark Sword 2 با اکشن‌های تصویری متعددی همراه است که در طول مراحل بازی می‌توانید شاهد زیبایی‌های بسیاری باشید که این موضوع روی تقویت گیم‌پلی نقش مهمی خواهد داشت. در این زمینه باید بدانید که جهت نصب بازی Dark Sword 2 نیازی به صرف حجم بالایی از اینترنت نخواهید داشت.

7. بازی Dark Sword

بهترین بازی شمشیری اندروید

دنیای تیره و تار بازی Dark Sword به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از امید به وجود آمده برای بازگشایی مسیری به سمت خورشید استفاده کنید. بازی Dark Sword در جهان تاریک جریان خواهد داشت که تمام موجودات آن به تاریکی محکوم شده‌اند و برای آزادسازی خودشان با وعده دروغین اینکه شما را از بین ببرند مواجه هستند. درد ابدی دشمنان سبب شده تا آنها از هر فرصت به دست آمده برای شکست دادن شما استفاده کنند که بد نیست بدانید در این زمینه بیش از ۱۵۰ مهارت و شخصیت برای شما در نظر گرفته شده که در طول حملات مختلف باید به سیاه‌چاله‌هایی که میزبان نیروهای تاریکی هستند حمله کنید. این بازی جذاب در سبک‌های اکشن و نقش آفرینی جریان داشته که امکان اجرای آنلاین آن به صورت pvp وجود داشته است.

8. بازی Hero Sword – Idle RPG

بهترین بازی شمشیری اندروید

یکی دیگر از بازی‌های شمشیری کودکانه و جالب برای سرگرمی بازی Hero Sword – Idle RPG می‌باشد که در نقش یک جنگجو باید به ابعاد جدیدی که در سرزمین شما به وجود آمده است پاسخ دهید. این بازی به شما امکان احضار نمودن قهرمانان بزرگ را می‌دهد که در این زمینه می‌توانید از طریق مهارت‌های خیره کننده بر دشمنان غلبه کنید.

امکان ارتقا دادن مهارت‌ها در بازی وجود داشته که بد نیست بدانید طراحی نیمه پیکسلی بازی می‌تواند یادآور خوبی برای عناوین مشابه و کلاسیک باشد که در گذشته شاهد حضور بازی‌های این چنینی در کنسول‌های سونی ۱ و حتی سگا بودیم. با توجه به این موارد می‌توان گفت که این بازی از گیم پلی خوبی برخوردار است و می‌تواند شما را برای مدت زمان مناسبی سرگرم نماید.

  • دانلود بازی Hero Sword – Idle RPG برای: اندروید

9. بازی Tower And Swords

بهترین بازی شمشیری اندروید

اگر نگاهی به تصویر بازی Tower And Sword داشته باشید متوجه خواهید شد که در این بازی مهارت‌ها و آیتم‌های مناسبی برای شما در نظر گرفته شده است که اصلی‌ترین سلاح شما برای نابودسازی دشمنان شمشیری می‌باشد که محدودیتی در استفاده از آن نخواهید داشت. جادو و رمز و رازهای مختلفی در بازی وجود داشته که از طریق توانایی‌های خود می‌توانید آنها را افزایش دهید و با استفاده از قدرت به وجود آمده به دنبال نابودسازی هیولاهای قدرتمند باشید.

داستان و سبک بازی در برج‌های شیطانی جریان خواهد داشت که هر شیطان میزبان نیروهای مخصوصی است که برای رسیدن به آن باید در ابتدا از سد نیروهایی که به سمت شما روانه شده‌اند عبور کنید و سپس از طریق قدرت به دست آمده برای نابودسازی شیطان اصلی استفاده نمایید. طراحی مناسب بازی در کنار گیم پلی روان آن می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد که بد نیست بدانید این بازی به صورت آفلاین قابل اجرا بوده و نیازی به دریافت دیتا جهت دستیابی کامل به بازی نخواهید داشت.

10. بازی Slash of Sword – Arena

بهترین بازی شمشیری اندروید

و در پایان بازی Slash of Sword – Arena یک عنوان چند جانبه و هیجان انگیز است که می‌تواند شما را در مقابل رقبا و دشمنان مختلفی قرار دهد. در طول بازی سلاح و زره‌های متنوعی برای شما در نظر گرفته خواهد شد که در جنگ‌های سرد باید به دنبال نابودسازی دشمنانی باشید که برایتان مشکلات مختلفی را به وجود آورده‌اند.

در طول این بازی می‌توانید خود را به عنوان یک گلادیاتور معرفی کنید که لازم است بدانید در یک زمان مشخص باید به مراحلی که برایتان در نظر گرفته شده است پایان دهید. زاویه دید مناسب و وجود سیستم دشواری مراحل سبب خواهد شد تا با گیم پلی خوبی برای سرگرمی مواجه باشید همچنین باید بدانید که بازی Slash of Sword – Arena در محیط‌های مختلفی جریان خواهد داشت و این موضوع سبب سرگرمی شما برای مدت زمان طولانی خواهد شد.

  • دانلود بازی Slash of Sword – Arena برای: اندروید

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی شمشیری اندروید به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این فهرست به ۱۰ بازی برتر شمشیری برای اندروید اشاره شد. دیدگاه شما عزیزان نسبت به این مقاله چیست؟ با ما همراه باشید و نظرات خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو