بهترین بازی های فوتبال بدون اینترنت و آفلاین موبایل کدامند؟

بهترین بازی های فوتبال بدون اینترنت و آفلاین موبایل کدامند؟


منبع: پلازا

3

1403/1/4

13:04


بهترین بازی های فوتبال بدون اینترنت و آفلاین موبایل کدامند؟

همانطور که می‌دانید بسیاری از بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال در گوشی‌های هوشمند ماهیت آنلاین دارند. اگر به دنبال نصب بازی فوتبال آفلاین هستید پیشنهاد می‌شود فهرست بهترین بازی فوتبال بدون اینترنت را از دست ندهید و با پلازا همراه باشید.

مهم‌ترین موضوع در میان بازی‌های موبایلی، گیم‌پلی است که اگر محصول مورد نظر بتواند سرگرمی را برای کاربر به همراه داشته باشد دیگر نیازی به بررسی آفلاین یا آنلاین بودن آن نیست. اما در این زمینه کاربران بسیاری با محدودیت اینترنت همراه هستند که همین موضوع سبب شده تا دوست داران بازی‌های فوتبال به سمت عناوینی بروند که ماهیت آفلاین و بدون اینترنت داشته باشد. این فهرست مربوط به معرفی بهترین بازی فوتبال بدون اینترنت است که در آن به نمونه‌های خوبی اشاره شده است.

فهرست مطالب

بهترین بازی فوتبال بدون اینترنت

لازم به ذکر است بدانید که درطول این فهرست با بازی‌های مختلفی که درسال‌های گوناگون منتشر شده‌اند مواجه خواهید شد. برخی بازی‌ها مربوط به سال ۲۰۱۷ و برخی مربوط به ۲۰۲۴ هستند که این موضوع می‌تواند به معنای واقعی کلمه شما را با بهترین بازی فوتبال بدون اینترنت آشنا کند. در این زمینه برای آسودگی شما عزیزان به مشخصات تکمیلی بازی‌ها اشاره کرده‌ایم که از این طریق می‌توانید بدون مشکل خاصی به سراغ نصب بازی‌های مدنظر خود بروید.

1. بازی Dream League Soccer 2017

فهرست بهترین بازی های فوتبال بدون نیاز به اینترنت برای گوشی

بازی Dream League Soccer 2017 یک عنوان محبوب و قدیمی در نزد گیمرهایی است که به دنبال بازی‌های آفلاین و شبیه‌سازی فوتبال هستند. در طول این بازی ورزشی می‌توانید به تیم‌های مختلفی دسترسی داشته باشید که این موضوع سبب خواهد شد تا بتوانید بسته به نیاز و سلیقه خود تیمی که مد نظر داشته‌اید را انتخاب نمایید. ماهیت امروزی این بازی به سمت رقابت‌های آنلاین سوق داده شده است.

اگر به دنبال نسخه سال ۲۰۱۷ این عنوان هستید باید به دنبال دریافت آن از سایت‌های داخلی باشید زیرا نسخه‌ای که در گوگل پلی درج شده مربوط به سال و ماه جاری می‌باشد که به صورت آفلاین قابل اجرا نیست. رقابت‌ها و تورنومنت‌های بسیاری در بازی Dream League Soccer 2017 تعبیه شده است که با حضور در آنها می‌توانید به خودتان این اجازه را بدهید تا از طریق تاکتیک‌های متنوع برای شکست دادن حریفان استفاده کنید. گیم پلی روان و طراحی نسبتا مناسب بازی سبب خواهد شد تا با یک بازی ایده‌آل و سرگرم کننده مواجه باشید.

2. بازی Score! Hero

فهرست بهترین بازی های فوتبال بدون نیاز به اینترنت برای گوشی

بازی Score! Hero توانسته رتبه دوم این فهرست را به خود اختصاص دهد که بد نیست بدانید این بازی به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا به بیش از ۵۰۰ مرحله چالش برانگیز دسترسی داشته باشید که هر یک برای سرگرم نمودن شما گزینه خوبی خواهد بود. در طول بازی می‌توانید شاهد تمرینات و روش‌های مختلفی برای سرگرمی باشید که در این زمینه شاهد یک طراحی خوب و دیدنی خواهید بود که برای مدیریت بهتر بازیکنان دکمه‌های خوبی برای شما در نظر گرفته شده است. بر اساس بازخوردها و نظراتی که در خصوص این بازی در گوگل پلی به ثبت رسیده باید بدانید که این عنوان یکی از شبیه سازی‌ترین بازی‌های ورزشی به شمار می‌رود که می‌تواند شما را در نقش یک مربی و بازیکن حرفه‌ای قرار دهد.

3. بازی Head Soccer

فهرست بهترین بازی های فوتبال بدون نیاز به اینترنت برای گوشی

بازی Head Soccer تقریباً برای تمام دوستداران عناوین شبیه‌سازی فوتبال شناخته شده است که با ارائه یک حالت متنوع توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد. بازی فوتبال با سر به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در مقابل رقبای مختلفی قرار بگیرید که امکان اجرا به صورت آفلاین را نیز خواهد داشت. هدف اصلی شما در بازی گل نخوردن و به ثمر رساندن گل می‌باشد که در این زمینه باید ضربات خود را از طریق سر شخصیت‌ها انجام دهید.

در این زمینه کاراکترهای مختلفی در بازی وجود داشته است که با خریداری هر یک می‌توانید به مزایا و قدرت‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید که لازم به ذکر است بدانید این بازی از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده و به عنوان یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های ورزشی در جهان شناخته شده است. در کنار تمامی مزایای نام برده گیم پلی اعتیادآور و کنترلرهای ساده بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بدون دغدغه و مشکل خاصی بتوانید شخصیت بازی را مدیریت نمایید.

4. بازی Soccer Stars

فهرست بهترین بازی های فوتبال بدون نیاز به اینترنت برای گوشی

بازی ستاره‌های فوتبال یکی دیگر از گزینه‌های سرگرم کننده در این فهرست می‌باشد که به دو صورت آفلاین و آنلاین قابل اجرا است. همانطور که می‌دانید این بازی با یک تیم ۵ نفره قابل اجرا می‌باشد که با مدیریت نمودن مهره‌های خود نباید این اجازه را به حریف بدهید تا به شما گلی بزند. در سمت دیگر با سوق دادن توپ به سمت دروازه حریف باید دو گل را به ثمر برساند تا بتوانید برنده بازی شوید.

در حالت آنلاین بازی رقابت‌های چالش برانگیزی برای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید در یک محیط دیدنی وارد لیگ‌های معتبر شوید که در آن پاداش‌های مختلفی برای اشخاص برنده در نظر گرفته شده است. بی تردید می‌توان گفت که بازی Soccer Stars یکی از اعتیادآورترین عناوین موجود در این فهرست می‌باشد که به عنوان یک بازی رومیزی سرگرم کننده نیز شناخته شده است. لازم به ذکر است بدانید که در طراحی بازی Soccer Stars شاهد زیبایی‌های بسیاری خواهید بود که این موضوع سبب خواهد شد تا با یک عنوان گرافیکی آفلاین مواجه باشید که برای نصب و حضور در رقابت‌های آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

5. بازی Flick Shoot 2

فهرست بهترین بازی های فوتبال بدون نیاز به اینترنت برای گوشی

اگر تصمیم دارید به یک بازی واقع گرایانه دسترسی داشته باشید بازی Flick Shoot 2 را به شما پیشنهاد می‌کنیم که بد نیست بدانید این عنوان دارای حالت‌های مختلف تک نفره و چند نفره می‌باشد که در طول هر حالت می‌توانید شاهد چالش‌ها و مسابقات متنوعی باشید. دکمه‌های موجود در بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با کنترل منحصر به فرد شخصیت به سراغ انجام کارهای مختلفی نظیر شوت زدن بروید.

گرافیک دیدنی و بهبود یافته بازی شماره در محیط‌های سه بعدی قرار می‌دهد که در آن از انیمیشن‌های واقعی برای تجربه بهتر بازی فوتبال استفاده شده است. مزایای نامبرده سبب شده‌اند تا این بازی در وب سایت گوگل پلی امتیاز بالایی را کسب نماید و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های فوتبال آفلاین در جهان شناخته شود. با این تفاسیر بدنیست بدانید که بازی Flick Shoot 2 سال‌های بسیاری است که میزبان گیمرها می‌باشد و در طول این زمان ویژگی و حالت‌های مختلفی را برای سرگرمی آنها ارائه داده است. در ادامه فهرست بهترین بازی‌های فوتبال آفلاین با ما همراه باشید که تصمیم داریم به گزینه خوب دیگری اشاره داشته باشیم.

6. بازی Soccer Star 24 Top Leagues

بهترین بازی فوتبال بدون اینترنت

بازی Soccer Star 24 Top Leagues در حال حاضر آخرین محصول معرفی شده در این لیست است که بد نیست بدانید در آن شاهد حضور تیم‌ها و بازیکنان مختلفی از سراسر جهان خواهید بود. بازی Soccer Star 24 Top Leagues میزبان حالت‌های معتبری است که در آن می‌توانید روی بخش‌هایی که مد نظر داشته‌اید تمرکز کنید. حالت فوتبال و یا کاشته و حتی پنالتی به شما این امکان را می‌دهد تا پیش از وارد شدن به مسابقات بازی بتوانید روی نقاط ضعف خود کار کنید و از این طریق به دنبال تقویت خود در مراحل بازی باشید.

بد نیست بدانید شرکت سازنده از مزایای ظاهری خوبی برای افزایش جذابیت‌های آن استفاده نموده است. باتوجه به این تفاسیر می‌توان گفت که این عنوان قادر است شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند که در این زمینه بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید وارد چالش‌های گوناگونی شوید و از بازی لذت ببرید. نظر شما نسبت به بازی Soccer Star 24 Top Leagues و دیگر عناوین معرفی شده در این فهرست چیست؟ با ما همراه باشید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید در طول این لیست به 6 مورد از بهترین بازی فوتبال بدون اینترنت اشاره شد. عناوین فوق براساس امتیازات جهانی کاربران و نقدهای به ثبت رسیده انتخاب شده‌اند که به معنای واقعی کلمه می‌توانید با بهترین بازی‌های فوتبال آفلاین جهان در اندروید و آیفون آشنا شوید. در این زمینه بازی‌های خوب دیگری نیز وجود داشته که اگر آنها را می‌شناسید کافیست با ما در بخش نظرات همراه باشید و موارد مدنظر خود را برایمان ارسال کنید. همچنین می‌توانید دیدگاه خود نسبت به مقاله بهترین بازی فوتبال بدون اینترنت را به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو