بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و iOS

بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و iOS


منبع: پلازا

2

1402/12/7

12:24


بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و iOS

امروزه آموزش از طریق بازی جایگزین روش‌های قدیمی شده است که همین موضوع سبب شده تا یادگیری کودکان و نوجوانان برای درک بهتر زبان انگلیسی با رشد قابل توجهی همراه باشد. برای آشنایی با بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی با پلازا همراه باشید.

در گذشته حفظ کردن لغات و یا درک مفهوم در انگلیسی تقریبا برای اکثر دانش آموزان دشوار بود. با پشت سرگذاشتن این دوره، وارد نسل جدیدی شده‌ایم که می‌توان زبان انگلیسی را از طریق بازی یاد گرفت. در همین زمینه اگر تصمیم دارید به فرزند خود زبان انگلیسی آموزش دهید و یا به دنبال یادگیری بهتر این زبان برای خودتان هستید، کافیست نیم نگاهی به فهرست بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی (Games to Learn English) داشته باشید؛ زیرا در این زمینه به نمونه‌های ارزشمندی اشاره نموده‌ایم که می‌تواند سطح دشوار زبان را به یک مسیر هموار تبدیل کند.

فهرست مطالب

بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی

دنیای اپلیکیشن و بازی‌های اندروید میزبان تنوع بالایی از ابزارها بوده که بررسی تمامی آنها کار دشواری بوده است. در همین زمینه مقاله‌ای با محوریت بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی را برای شما تدارک دیده‌ایم که در آن می‌توانید با تعداد قابل توجهی از بازی‌های مرتبط با زبان انگلیسی مواجه باشید. در این فهرست هر یک از بازی‌ها با روش خاصی زبان را آموزش می‌دهد که این موضوع سبب خواهد شد تا همیشه عبارات و مفهوم موارد ارائه شده در ذهن کودک نقش ببندد.

1. Learn English – Studycat

بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی

در میان بازی و اپ‌های بسیاری که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارند این ابزار یک گزینه مناسب برای پوشش دادن بخش‌های مختلف زبان انگلیسی بوده که برای کودکان ۳ تا ۱۰ سال طراحی شده است. از طریق این برنامه به مجموعه‌ای از بازی‌ها و فعالیت‌های موجود برای یادگیری بخش‌های مختلف زبان انگلیسی دسترسی خواهید داشت که باید بدانید این برنامه شامل ۶ بازی مختلف برای هر یک از دروس موجود بوده است.

با نصب این ابزار می‌توانید به بازی‌های تطبیقی و پیچ و خم‌های متنوع در کنار مسائل مربوط به املا و فعالیت‌های رنگ آمیزی دسترسی داشته باشید که تمامی آنها در قالب بازی‌های آرکید برای شما در نظر گرفته شده‌اند. بازی با واژگان و آشنایی با رنگ‌ها و اعداد و حیوانات می‌تواند به فرزند شما این امکان را بدهد تا در محیطی بسیار عالی به یادگیری زبان بپردازد. ناگفته نماند که این برنامه از زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی و فرانسوی و آلمانی و چینی پشتیبانی می‌کند.

2. SAT Vocab by MindSnacks

بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی

دومین برنامه موجود که برای پلتفرم iOS در نظر گرفته شده گزینه خوبی برای تقویت ذهن در یادگیری زبان‌های خارجه به ویژه انگلیسی بوده است. این برنامه را نمی‌توان به عنوان یک بازی سرگرم کننده دانست زیرا وجود بخش‌های متنوع در آن به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید از این ابزار به عنوان یک معلم آموزشی برای فرزند خود استفاده کنید.

چالش‌ها و بخش‌های موجود در این برنامه روی یادگیری واژگان و مهارت‌های مکالمه متمرکز شده‌اند که باید بدانید بیش از ۱۰۰۰ لغت واژگان را می‌تواند در مدت زمان مناسبی به فرزند شما آموزش دهد. در کنار یادگیری این واژگان می‌توان به این موضوع اشاره داشت که چگونه افعال را به یکدیگر پیوند داد که این موضوع یکی از مهم‌ترین مشکلات افرا در یادگیری زبان انگلیسی بوده است که بسیاری از اشخاص با آن مشکل دارند. به طور کلی این برنامه شامل ۵۰ درس که مدت زمان آن به بیش از ۴۰ ساعت خواهد رسید بوده که می‌توان از آن برای یادگیری زبان‌های مختلف نظیر اسپانیایی و فرانسوی و آلمانی و ایتالیایی و پرتغالی و چینی و ژاپنی استفاده نمود.

  • دانلود بازی SAT Vocab by MindSnacks برای: iOS

3. Drops

بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی

سومین برنامه این لیست که به قطره (Drops) معروف بوده برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده که باید بدانید این برنامه شامل ۴۲ زبان زنده دنیا بوده که از اصلی‌ترین آن می‌توان به فرانسوی و انگلیسی و آلمانی و ایتالیایی و اسپانیایی اشاره داشت. در هر یک از زبان‌ها بیش از ۳ هزار کلمه و عبارات تعبیه شده است که با پشت سر گذاشتن مراحل ابتدایی می‌توانید شاهد سخت شدن سطوح درسی بازی باشید که این موضوع سبب تقویت زبان انگلیسی فرزند شما خواهد شد.

به کارگیری صداهای شفاف این امکان را به فرزند شما می‌دهد تا بتواند در یک محیط آموزشی کاملاً دقیق با طرز گفتار کلمات و عبارات نیز آشنا شود که باید بدانید این برنامه در رویدادهای مختلف توانسته جوایز متعددی را کسب کند و به عنوان یک برنامه کاربردی برای یادگیری زبان خارجه شناخته شود.

4. Learn Languages – FunEasyLearn

بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی

چهارمین برنامه این لیست که از طریق بخش‌های سرگرم کننده زبان انگلیسی را آموزش می‌دهد برای پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده که بد نیست بدانید از طریق این برنامه می‌توانید به ۳۴ زبان مختلف که از مهم‌ترین آنها می‌توان به چینی و فرانسوی و ایتالیایی و اسپانیایی اشاره داشت دسترسی داشته باشید. در این برنامه کاربردی حدود ۱۵ هزار کلمه و جمله برای هر یک از زبان‌ها در نظر گرفته شده است که بدنیست بدانید بیش از ۳۰۰ موضوع در برنامه وجود داشته که می‌توانید با طیف گسترده‌ای از بازی‌ها و حالت‌ها به دنبال یادگیری آن باشید.

ماهیت اصلی این برنامه به صورت آفلاین قابل اجرا بوده که این موضوع سبب خواهد شد تا در هر مکان از زمانی که تصمیم گرفتید آن را راه‌اندازی کنید و بدون نیاز به اینترنت بتوانید از مزایای کاربردی آن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. این برنامه به صورت رایگان عرضه شده است که برای دستیابی به بخش‌های بیشتر می‌توانید از طریق خریدهای درون برنامه‌ای به نسخه کامل آن دسترسی داشته باشید.

  • دانلود بازی Learn Languages – FunEasyLearn برای: اندروید | iOS

5. HelloWords

معرفی بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی برای موبایل

برنامه هلوورد مخصوص یادگیرندگان زبان بصری بوده که در این زمینه ۲۹ زبان مهم و زنده دنیا پوشش داده شده است که از اصلی‌ترین آن می‌توان به ویتنامی و تایلندی و هندی و ایسلندی و حتی عبری اشاره داشت. برای آموزش واژگان این برنامه از روش بسیار مناسبی استفاده شده که می‌توانید از طریق ۴ عکس به دنبال یادگیری مفاهیم و معنای کلمات باشید که این موضوع سبب یادگیری سریع‌تر و بهتر زبان در مدت زمان ۳ دقیقه خواهد شد. باید بدانید برنامه زمانبندی این اپلیکیشن در طول روز فقط ۳ دقیقه از شما زمان خواهد گرفت که این موضوع سبب خواهد شد تا در یک مدت زمان کوتاه بتوانید با بخش‌های مختلف زبان‌های خارجی آشنا شوید.

6. Nextlingua

بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی

ششمین برنامه این لیست که Nextlingua نام داشته به صورت رایگان برای پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده است که باید بدانید این برنامه از زبان‌های مختلفی نظیر انگلیسی و فرانسوی و آلمانی و ایتالیایی و پرتغالی و روسی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند. حالت‌های متنوع و سرگرم کننده بسیاری برای آموزش زبان در این برنامه وجود داشته است که می‌توانید از طریق حدسیات و فلش کارت‌های موجود به دنبال یادگیری زبان از طریق بازی باشید که این موضوع در سطوح مختلفی تقسیم بندی شده است.

۱۲ سطح یادگیری در این برنامه وجود داشته که با اتصال به اینترنت می‌توانید به تمرین‌های روزانه مختلفی دسترسی پیدا کنید و از طریق این برنامه‌های روزانه به دنبال تقویت زبان خارجی خود باشید. ناگفته نماند که این برنامه به دور از هرگونه بخش‌های فرعی فقط روی آموزش زبان متمرکز بوده است که می‌توان آن را گزینه خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها دانست.

سخن پایانی

معرفی و بررسی بازی‌های مرتبط با زبان انگلیسی به پایان رسید که در این زمینه به ۶ بازی مفید اشاره نمودیم. باتوجه به موارد نامبرده، اکنون می‌توانید به منبع آموزشی جدیدی برای یاد دادن زبان انگلیسی به فرزند خود دسترسی داشته باشید. مقاله بهترین بازی های آموزش زبان انگلیسی بی‌تردید سبب افزایش دانش فرزند شما در این حوزه خواهد شد که پیشنهاد می‌شود نظرات و نقدهای خود در این زمینه را برایمان به اشتراک بگذارید و به تکمیل شدن فهرست کمک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو