بهترین بازی های آموزش موسیقی کدامند؟

بهترین بازی های آموزش موسیقی کدامند؟


منبع: پلازا

1

1402/12/10

12:24


بهترین بازی های آموزش موسیقی کدامند؟

امروزه یادگیری موسیقی و آشنایی با نت‌های آن از طریق بازی‌های موبایلی نیز امکان پذیر بوده است. در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با تعدادی بازی آموزش موسیقی آشنا کنیم که بدنیست بدانید موارد نامبرده جزو بهترین‌های گوگل پلی هستند.

موسیقی را می‌توان یک زبان ثابت نه تنها در جهان کنونی بلکه تمام کهکشان دانست که دانشمندان از طریق آوا و نت‌های موسیقی به دنبال برقراری ارتباط با جهان‌های دیگر هستند که در این میان تصمیم داریم شما را با تعدادی از بهترین بازی آموزش Music آشنا کنیم. یادگیری موسیقی درکنار بخش آموزشی می‌تواند سرگرم کننده و آرامش بخش باشد که تاحد ممکن سعی نمودیم به مواردی اشاره داشته باشیم که بتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم و چالش‌های متنوعی را در اختیار شما قرار دهند.

فهرست مطالب

بازی آموزش موسیقی

دنیای نت‌های موسیقی فقط شامل چند نت بوده که معمولا درمیان اشخاصی که فعالیت در این زمینه دارند به “دو – ر – می – فا – سل – لا – سی” شناخته می‌شوند. اما ترکیب این نت‌ها سبب به وجود آمدن سبک و ژانرهای جدیدی از موسیقی شده که امروزه شاهد هزاران هزارن اثر در این زمینه هستیم که از طریق همین نت‌های ساده تهیه شده‌اند. برای اینکه بهتر بتوانید با این نت‌ها آشنا شوید به بازی آموزش موسیقی نیاز خواهید داشت که برای شروع به ۶ نمونه قدرتمند در این زمینه اشاره نموده‌ایم.

1. Piano Game: Classic Music Song

آموزش موسیقی با بازی های موبایلی

در فهرست بهترین بازی‌های آموزش موسیقی بازی Piano Game: Classic Music Song یک سبک کلاسیک پیانو بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق انگشتان خود بتوانید با بخش‌های مختلف پیانو آشنا شوید. اگر احساس می‌کنید که استعداد موسیقی را در وجود خود دارید این بازی گزینه خوبی برای شکوفا نمودن آن بوده زیرا از طریق بخش‌های سرعتی بازی می‌توانید به چالش‌های بسیاری دعوت شوید.

چالش‌هایی که قطعاً سبب سرگرمی شما خواهد شد. مراحل بازی Piano Game: Classic Music Song به افزایش سطح دانش شما در خصوص پیانو اضافه خواهد نمود که باید بدانید این بازی کاملاً آفلاین بوده که بیش از ۱۰۰ پیانو با کیفیت بالا برای شما در نظر گرفته شده است. در کنار این مورد طراحی منحصر به فرد بازی که با زیبایی‌های بسیاری همراه بوده می‌تواند شما را با محیطی دیدنی با کیفیت عالی مواجه کند که در طول مراحل بازی با زیبایی‌های بسیاری مواجه خواهید بود.

  • دانلود بازی Piano Game: Classic Music Song برای: اندروید

2. Piano Keyboard & Music Tiles

آموزش موسیقی با بازی های موبایلی

بازی Piano Keyboard & Music Tiles یکی دیگر از بازی‌های مرتبط با موسیقی بوده که شامل جلسات و دروس متنوعی بوده است. از طریق این بازی جذاب می‌توانید به بخش‌های مختلف موسیقی نظیر جاز و بلوز دسترسی داشته باشید که وجود موسیقی کلاسیک می‌تواند شما را به معنای واقعی کلمه با پیانو کلاسیک مواجه کند.

در کنار پیانو بخش‌های دیگری نیز برای شما در نظر گرفته شده که در خصوص این موضوع می‌توان به ارگ و هارپیکورد و آکاردئون و هارپ اشاره داشت که برای هر یک از این موارد سطوح و چالش‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. بد نیست بدانید ۸۸ مرحله جذاب برای شما تعبیه شده که با پشت سر گذاشتن هر یک می‌توانید به سطح دانش خود در مورد موسیقی و پیانو بیفزایید که این بازی فرصت مناسبی برای تبدیل شدن به یک پیانیست بزرگ بوده است که در محیطی زیبا و دیدنی جریان خواهد داشت.

3. Beatstar – Touch Your Music

آموزش موسیقی با بازی های موبایلی

سومین بازی این لیست که Beatstar – Touch Your Music نام داشته توانسته امتیاز بسیار خوبی را از سوی کاربران کسب نماید که باید بدانید برای حضور داشتن در بازی باید ریتم اصلی موسیقی را رعایت کنید و اگر از ضربه زدن دست بکشید قطعاً بازنده خواهید بود. سبک و ماهیت بازی بدین شکل بوده که تعدادی نت‌های موسیقی در نمایشگر برای شما به نمایش در خواهد آمد که با لمس به موقع آنها می‌توانید شاهد پخش صدای مربوطه باشید و اگر در این زمینه سرعت خوبی را در اختیار نداشته باشید شاهد از دست رفتن نت خواهید بود.

چالش‌های متنوع بسیاری در بازی Beatstar – Touch Your Music وجود داشته که با پشت سر گذاشتن هر یک می‌توانید امتیاز خوبی را از سوی بازی کسب کنید و با جمع آوری امتیازات خود در لیست‌های معتبر بازی رتبه و جایگاه خوبی را کسب نمایید. طراحی زیبای بازی می‌تواند شما را با ساختارهای نوین بصری خوبی مواجه کند که برای هر یک از مراحل زیبایی‌های مناسبی در نظر گرفته شده است.

4. Beat Fire – Edm Gun Music Game

Beat Fire - Edm Gun Music Game

بازی Beat Fire – Edm Gun Music Game به معنای واقعی کلمه تلفیقی از موسیقی و سرگرمی بوده که باید بدانید سبک این بازی بدین شکل بوده که کاشی‌های موسیقی از بالا به پایین سقوط می‌کنند که شما با اسلحه‌ای که در اختیار دارید باید آنها را از بین ببرید. با نابودی هر یک از نت‌های موسیقی صدای مربوط به آن برای شما پخش خواهد شد و از این طریق می‌توانید یک موسیقی زیبا و دلنشین را بسازید.

سلاح‌های مختلفی در کنار مراحل پویای بسیار برای شما در نظر گرفته شده که با حضور در آنها می‌توانید شاهد ساخت شاهکارهای حماسی بسیاری باشید که این بازی میزبان نت‌ها و آثار محبوب جهانی نیز بوده است. طراحی زیبا و گیم پلی سرگرم کننده از دیگر مزایای بازی Beat Fire – Edm Gun Music Game بوده که پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید.

  • دانلود بازی Beat Fire – Edm Gun Music Game برای: اندروید

5. Piano Music Go-EDM Piano Games

آموزش موسیقی با بازی های موبایلی

بی تردید یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پیانو که تا به امروز منتشر شده بازی Piano Music Go-EDM Piano Games بوده است که باید بدانید این محصول با طراحی و گرافیک ساده خود می‌تواند شما را به یک استاد پیانو تبدیل کند. موسیقی متن و جلوه‌های صوتی عالی که با کیفیت بسیار خوبی همراه هستند شما را در یک محیط آموزشی بسیار مناسب قرار خواهند داد که در حالت‌های مختلف می‌توانید به دنبال یادگیری پیانو باشید.

سطوح بسیاری برای شما در بازی Piano Music Go-EDM Piano Games در نظر گرفته شده است که با حضور در هر یک می‌توانید با ریتم‌های موسیقی مختلفی برای ایجاد ملودی‌های متنوع مواجه باشید. طلا و الماس بسیاری در بازی وجود داشته که با جمع آوری آنها می‌توانید به سراغ آزادسازی دیگر نت‌های موسیقی بروید.

  • دانلود بازی Piano Music Go-EDM Piano Games برای: اندروید

6. Guitar Arena – Hero Legend

آموزش موسیقی با بازی های موبایلی

بازی Guitar Arena – Hero Legend در حال حاضر آخرین محصول معرفی شده در این لیست بوده که باید بدانید این محصول مربوط به آموزش گیتار بوده است که در یک محیط سه بعدی می‌تواند این موضوع را به شما آموزش دهد. از اصلی‌ترین مزایای بازی می‌توان به طراحی دیدنی آن و وجود یک گاراژ اختصاصی اشاره داشت که در این زمینه می‌توانید روی بخش‌های مختلفی از گیتار خود تمرکز داشته باشید و آن را به صورت شخصی سازی تبدیل نمایید.

هر یک از سازهای موجود امکان ارتقا را داشته است که با جمع آوری امتیاز و پاداش‌های بازی می‌توانید به دنبال افزایش مزایای گیتار و یا دیگر آلات موسیقی باشید. گیم پلی پویای بازی Guitar Arena – Hero Legend می‌تواند در طول جلسات متعدد شما را با مزایای منحصر به فرد بسیاری مواجه کند که در این زمینه برای شما سطوح متنوع و پویای مناسبی در نظر گرفته شده که از طریق آنها می‌توانید برای مدت زمان مناسبی سرگرم شوید.

سخن پایانی

معرفی لیست بازی آموزش موسیقی به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این فهرست سعی نمودیم به بهترین‌های این حوزه اشاره داشته باشیم. شما عزیزان در پایان این مقاله می‌توانید باما همراه باشید و نظرات و پیشنهادات خود نسبت به لیست بازی آموزش موسیقی را برایمان به اشتراک بگذارید. بی‌تردید نظرات شما روی رشد بهتر این مطلب تاثیرگذار خواهد بود که از این طریق می‌توانید سایر بازی‌های موجود را به کاربران سایت معرفی نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو