شگفت انگیز است: زن ۷۲ ساله‌ای که همسن دخترش به نظر می‌رسد!

منبع: خبرنما

6

1402/5/5

12:35


لیندا کارتر، ستاره تلویزیونی شگفت انگیزی که طرفداران زیادی دارد، به تازگی تولد 72 سالگی خود را جشن گرفت. او با دختر دوست داشتنی خود جسیکا کارتر آلتمن که 32 سال سن دارد و همچنین یک خواننده بسیار با استعداد است عکسی گرفته و در اینستاگرام منتشر کرده است. نکته جالب توجه در مورد تصویر […]

شگفت انگیز است: زن ۷۲ ساله‌ای که همسن دخترش به نظر می‌رسد!

لیندا کارتر، ستاره تلویزیونی شگفت انگیزی که طرفداران زیادی دارد، به تازگی تولد 72 سالگی خود را جشن گرفت. او با دختر دوست داشتنی خود جسیکا کارتر آلتمن که 32 سال سن دارد و همچنین یک خواننده بسیار با استعداد است عکسی گرفته و در اینستاگرام منتشر کرده است. نکته جالب توجه در مورد تصویر منتشر شده این است که لیندا به شدت جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر می‌رسد به طوری که افراد زیادی گفته‌اند آنها بیشتر شبیه دوقلو هستند تا مادر و دختر!!

پشت صحنه زندگی شخصی او همیشه همه چیز عالی نبود

کارتر علی‌رغم زندگی حرفه‌ای درخشان و پررونقی که داشته، دوران تاریکی را در زندگی شخصی خود سپری کرده است. اولین ازدواج او با ران ساموئلز شش سال به طول انجامید و کاملا به دور از خوشبختی بود.

کارتر شکست در ازدواج اول خود را به سن کم خود نسبت می‌دهد و بر این باور است که در پذیرش این پیشنهاد عجله به خرج داده است. وقتی به گذشته نگاه می‌کند، اعتراف می‌کند که اشتباه کرده و با این جمله به خود جوان‌ترش توصیه می‌کند: «با اولین کسی که ازت خواستگاری می‌کند ازدواج نکن!» او پس از جدایی، در حالی که چالش‌های آن دوران سخت را پشت سر می‌گذاشت، دوره ای از رفتارهای خود ویرانگر را نیز سپری کرد.

لیندا فرزندانش را بی نهایت دوست دارد

لیندا فرزندانش را بی نهایت دوست دارد

جیمز آلتمن و جسیکا کارتر آلتمن، فرزندان لیندا و رابرت، به بزرگسالانی جذاب تبدیل شده‌اند و هر کدام مانند پدرشان شغل حقوقی را انتخاب کرده‌اند. با این حال، آنها علاقه عمیق مادرشان به موسیقی را نیز به ارث برده اند. جسیکا، به ویژه، عشق زیادی به خوانندگی دارد و حتی آهنگ‌های خود را منتشر کرده است، که نشان از تعهد او نسبت به آرزوهایش در زمینه موسیقی دارد.

کارتر با داشتن یک زندگی حرفه‌ای درخشان هنوز معتقد است که مهمترین نقش او نقش مادری خوب برای فرزندانش بوده است. او می‌گوید: «در نهایت فهمیدم بزرگترین ماجراجویی من مادر شدن بود و من هر دقیقه از آن را عاشقانه دوست داشتم.»

او اخیرا تولد 72 سالگی خود را جشن گرفت

ستاره تلویزیونی که لیندا ژان کوردووا کارتر نام دارد، روز تولد خود را اخیرا جشن گرفت و عشق و محبت خود را نسبت به طرفدارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در یک پست دلچسب، او در تصویری کنار دختر 32 ساله اش، جسیکا کارتر آلتمن دیده شد. جسیکا به عنوان یک خواننده راه مادرش را دنبال می‌کند و اخیراً چند آهنگ جدید فوق العاده منتشر کرده است.

لیندا از همه آرزوهای شیرینی که هوادارانش به مناسبت تولدش ابراز کرده بودند، قدردانی کرد و اشاره کرد که آخر هفته آرامی را با دختر با استعدادش سپری کرده است. دیدن اینکه چگونه عشق لیندا به موسیقی به دخترش منتقل شده است فوق العاده است، و جای تعجب نیست که این دو تیم خارق‌العاده‌ای را تشکیل می‌دهند!

کارتر در نهایت همسر مورد علاقه خود را پیدا کرد

کارتر در نهایت همسر مورد علاقه خود را پیدا کرد

بعدها، کارتر خوش شانس بود که همسر مورد علاقه خود، رابرت آلتمن پیدا کرد و آنها نزدیک به چهار دهه با هم ماندند. ملاقات آنها پس از طلاق قبلی او اتفاق افتاد و رابطه آنها برای او واقعاً متحول کننده و شفابخش بود. شاید هم به این دلیل باشد که لیندا تا این حد جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر می‌رسد.

کارتر اغلب از توانایی آلتمن در خنداندن او و بیرون کشیدن او از لحظات پر از استرس و نگرانی صحبت می‌کند. این ازدواج نقطه عطفی برای لیندا بود و به او کمک کرد تا مشکلات گذشته خود را پشت سر بگذارد. این زوج صاحب دو فرزند شدند.

متاسفانه در سال 2021، رابرت آلتمن درگذشت. کارتر به احترام همسر فقیدش، صندوقی را برای تحقیقات میلوفیبروز (بیماری که جان او را گرفته بود) تأسیس کرد. این صندوق به عنوان ادای احترام به او عمل می‌کند و با هدف حمایت از تلاش‌های تحقیقاتی برای مبارزه با این بیماری و نجات دیگران فعالیت دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو