دانلود بازی Wolfenstein Cyberpilot – International Version برای کامپیوتر

دانلود بازی Wolfenstein Cyberpilot – International Version برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

267

1398/5/5

01:46


بازی واقعیت مجازی Wolfenstein Cyberpilot توسط استودیوی ماشین‌گیمز (MachineGames) توسعه یافته و شرکت بتسدا سافت‌ورکز (Bethesda Softworks)، وظیفه‌ی تبلیغات و انتشار آن را برعهده داشته است. بازی‌بازان در این نسخه قرار است تجهیزات ارتش ناتزی‌ها را تحت کنترل خود در آورده و به نیروهای فرانسوی کمک نمایند. این بازی تاکنون شاهد بازخوردهای نبستا ناموفقی از سوی منتقدین بوده و اکثر آن‌ها به محتوای کم و کوتاه بودن این عنوان، اشاره داشته‌اند. اما به نظر می‌رسد، طرفداران مجموعه‌ی Wolfenstein‌ همچنان می‌توانند از کشتار ناتزی‌ها لذت ببرند. بازی Wolfenstein Cyberpilot در مجموع دارای ۲۳ تروفی است که شامل ۱۰ جام برنز، ۴ جام نقره، ۸ جام طلا و ۱ پلانتیوم می‌شود. برای بدست آوردن پلانتیوم شما باید تمامی تروفی‌های بازی را باز نمایید. جام‌های برنز این بازی بیشترین تعداد را دارند که خود می‌تواند نشانه‌هایی از میزان کیفیت تروفی‌های Cyberpilot به حساب بیاید. نکته‌ی دیگر این‌ که باتوجه به شرط بدست آوردن تروفی پلانتیوم به نظر می‌رسد سازنده قصد داشته تا شما تمامی بخش‌های بازی را بررسی کنید.

بازی Wolfenstein Cyberpilot ایده‌های خوبی را در خود جای داده است. اما اگر توسعه‌دهندگان آن بشتر به این ‌ایده‌ها می‌پرداختند، می‌توانستیم عنوان شگفت‌انگیزی را شاهد باشیم. داستان این بازی به خوبی پیش می‌رود و بخش‌های میانی آن به اندازه‌ی کافی رضایت‌بخش است؛ مخصوصا برای بازی‌بازانی که به تازگی با هدست‌های واقعیت مجازی آشنا شده‌اند. اما این بازی می‌توانست عملکرد بهتری را از خود بر جای بگذارد زیرا بسیار کوتاه است و فقدان محتوای اضافی، آن را تبدیل به یک تجربه‌ی یک‌بار مصرف نموده است. این بازی که بر کشتار ناتزی‌ها تمرکز دارد، تمام عناصر یک عنوان هیجان‌انگیز واقعیت مجازی را در خود جای داده است. اما در نهایت، محتوای کمی را دارا بوده و عنوانی جاه‌طلبانه محسوب نمی‌شود.

Wolfenstein Cyberpilot International Version PC-x.X.RIDDICK.X.x

دانلود-بازی-Wolfenstein-Cyberpilot-International-Version

info

Wolfenstein®: Cyberpilot™ brings virtual reality to the revolution against the Nazis. Paris. 1980. You’re the best hacker in town. Your mission: aid the French resistance by taking control of powerful Nazi war machines. Ram, gun down, and burn your way through the City of Love, leaving dead Nazis in your wake.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)

Processor: Intel Core i5-4590 or AMD FX 8350 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1070 / AMD RX Vega 56 or better

Storage: 30 GB available space

Notice: Requires one of the following virtual reality headsets: HTC Vive, Windows Mixed Reality, or Valve Index. See the VR Support section for more info

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)

Processor: Intel Core i7-6700K or AMD Ryzen 5 1600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1080 / AMD RX Vega 64

Storage: 30 GB available space

Notice: Requires one of the following virtual reality headsets: HTC Vive, Windows Mixed Reality, or Valve Index. See the VR Support section for more info

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای فایل ستاپ به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

هشدار بسیار مهم!! این بازی فقط برای کسانی می باشد که دستگاه واقعیت مجازی دارند. یکی از هدست های VR شامل HTC Vive یا Windows Mixed Reality یا Valve Index برای اجرای این بازی الزامی است. در ضمن، این بازی با جدیدترین نسخه ی ولفنشتاین که Youngblood نام دارد متفاوت است! این بازی کرک شده است و به راحتی می توانید اجرا کنید. اما Youngblood تماما آنلاین می باشد و بعید است کرک آن به زودی منتشر شود. با تشکر.

—————-

دانلود بازی Wolfenstein Cyberpilot International Version VRx.X.RIDDICK.X.x:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو