کیت دانه جدید و قابل انتقال LG Tuewoon معرفی شد

منبع: فوت و فن

4

1402/5/6

14:32


ال‌جی الکترونیکس قرار است تجربه مشتریان از پرورش گل و گیاه در داخل خانه را ارتقا ببخشد و در همین راستا نیز کیت دانه ماژولار را برای محصولات پرورش گیاه در داخل خانه LG Tuewoon و همچنین LG Tuewoon Mini عرضه خواهد کرد

کیت دانه جدید و قابل انتقال LG Tuewoon معرفی شد

ال‌جی الکترونیکس قرار است تجربه مشتریان از پرورش گل و گیاه در داخل خانه را ارتقا ببخشد و در همین راستا نیز کیت دانه ماژولار را برای محصولات پرورش گیاه در داخل خانه LG Tuewoon و همچنین LG Tuewoon Mini عرضه خواهد کرد که در آن، بذرها مستقیماً کاشته می‌شوند و سپس گیاهان رشد پیدا کرده آن‌ها به‌راحتی به ظرفی دیگر یا گلدان انتقال داده می‌شوند.

کیت دانه ماژولار جدید ساختاری دارد که دو ماژول کیت بذر و هر کدام با پنج سوراخ است. برخلاف کیت‌های همه کاره موجود که حاوی بذر در 10 سوراخ هستند، مشتریان می‌توانند هم‌زمان دو گیاه را پرورش بدهند که هر کدام در یک ماژول پنج سوراخی جداگانه قرار می‌گیرند.

ماژول‌های گیاه کاملاً رشد پیدا کرده را نیز می‌توان به مکان‌های دیگر انتقال داد یا در گلدان دیگر کاشت. گل‌ها به‌خصوص برای قرار دادن در گلدان یا سبد بسیار مناسب هستند. پکیج کیت بذر برای محصول Tuewoon شامل ۶ ماژول، ۳ نوع بذر و مواد مغذی است و پکیج کیت بذر Tuewoon Mini نیز شامل دو ماژول و یک نوع بذر و مواد مغذی است.

مشتریانی که از محصولات موجود پرورش گیاه ال‌جی استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با خریداری جداگانه نگهدارنده، از کیت بذر ماژولار نیز استفاده کنند. ال‌جی الکترونیکس از پلاستیک بازیافتی در ساخت نگهدارنده و کیت بذر ماژولار استفاده کرده، البته به‌استثنای برخی از قطعات مانند پوشش شفاف قسمت روشنایی LED. نگهدارنده قابل استفاده مجدد است و بنابراین، برای رشد یک گیاه جدید، فقط باید بسته کیت بذر را خریداری کنید. این بخشی از مدیریت ESG ال‌جی الکترونیکس به شمار می‌رود که برای ایجاد محیطی بهتر برای نسل‌های آینده با تبدیل کردن ضایعات به منابع و دنبال کردن اقتصاد چرخه‌ای است.

علاوه بر این، ال‌جی الکترونیکس گل جدیدی به نام گازانیا (Gazania) را معرفی کرده که می‌توان آن را در داخل این دستگاه‌های پرورش گل و گیاه ال‌جی رشد داد. این گل در دو نوع نارنجی و قرمز عرضه می‌شود تا بتواند دامنه انتخاب مشتریان را گسترش بدهد.

با عرضه کیت بذر جدید، محصولات پرورش گیاه LG Tuewoon در مجموع ۱۷ نوع کیت بذر خواهند داشت که شامل ۸ نوع سبزیجات برگ‌دار مانند کاهو، سامچو و کاهو رومی، ۸ نوع گل مانند گازانیا، گل همیشه بهار، خروس شمعی و چائوسنگوا و گیاه آرگولا می‌شود. در مجموع ۹ کیت بذر نیز برای محصول Tuewoon mini وجود دارد. ال‌جی الکترونیکس قصد دارد کیت‌های بذر بیشتری را در آینده عرضه کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو