StanbyME Go؛ جدیدترین صفحه‌نمایش لایف‌استایل ال‌جی

StanbyME Go؛ جدیدترین صفحه‌نمایش لایف‌استایل ال‌جی


منبع: فوت و فن

3

1402/6/4

10:14


ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی عرضه جهانی جدیدترین صفحه‌نمایش لایف‌استایل خودش یعنی صفحه‌نمایش منحصربه‌فرد LG StanbyME Go (مدل 27LX5) را اعلام کرده است.

StanbyME Go؛ جدیدترین صفحه‌نمایش لایف‌استایل ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی عرضه جهانی جدیدترین صفحه‌نمایش لایف‌استایل خودش یعنی صفحه‌نمایش منحصربه‌فرد LG StanbyME Go (مدل 27LX5) را اعلام کرده است. این مدل جدید و نوآورانه دارای صفحه‌نمایش لمسی 27 اینچی و سیستم بلندگوی چهار کاناله 20 واتی است که به طور هوشمندانه در داخل یک کیف شیک، محکم و قابل‌حمل قرار گرفته است. این محصول با تکیه بر قابلیت حمل و تطبیق‌پذیری صفحه‌نمایش StanbyME اصلی، به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر کجا که می‌روند، بتوانند از تجارب سرگرمی به‌یادماندنی لذت ببرند.

StanbyME Go

StanbyME Go

صفحه‌نمایش StanbyME Go برای تماشای فیلم، انجام بازی و سرگرمی‌های دیگر عالی است و از آن می‌توان در داخل یا خارج از خانه استفاده کند. این محصول درون یک کیف قرار دارد و باتری داخلی آن نیز قادر است تا سه ساعت استفاده با یک بار شارژ را برای مصرف‌کننده به ارمغان بیاورد و همین نیز راحتی بسیار زیادی در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. علاوه بر صفحه‌نمایش بزرگ لایف‌استایل جدید و بلندگوهای قوی، این کیف شامل مکانی امن برای کنترل از راه دور این محصول و همچنین کابل برق آن است.

تلویزیون StanbyME Go علاوه بر داشتن قابلیت حمل، تنظیمات همه‌کاره نیز دارد که طیف وسیعی از کاربردهای مختلف و ترجیحات شخصی را پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند صفحه‌نمایش را برای رسیدن به بهترین زاویه دید کج کنند، آن را ۹۰ درجه از افقی به عمودی و عقب بچرخانند، ارتفاع آن را تا ۱۸ سانتیمتر تنظیم کنند یا آن را در حال رومیزی قرار بدهند. هنگامی که این محصول روی حالت رومیزی تنظیم شود، صفحه‌نمایش در قسمت پایین کیف به‌صورت صاف قرار می‌گیرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بازی‌های دیجیتالی از جمله شطرنج و دیگر موارد را به‌راحتی بازی کنند. این محصول همچنین می‌تواند به حالت پخش‌کننده ضبط مجازی تغییر پیدا کند تا یک تجربه شنیداری سرگرم‌کننده و نوستالژیک را رقم بزند. این صفحه‌نمایش لایف‌استایل ال‌جی وقتی کیف باز یا بسته می‌شود، به طور خودکار روشن یا خاموش می‎‌شود.

صفحه‌نمایش StanbyME Go همچنین از دوام و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و این موضوع با گذراندن موفقیت‌آمیز ۱۱ آزمایش مطابق با استاندارد سخت‌گیرانه MIL-STD-810G ارتش ایالات متحده آمریکا به اثبات رسیده است. آزمایش‌ها نشان می‌دهد که این تلویزیون می‌تواند طیف گسترده‌ای از عوامل محیطی، از جمله فشار کم، دمای بالا، دمای پایین، گردوغبار و اسپری نمک را کنترل کند و در برابر سقوط ناگهانی، لرزش و شوک مقاوم باشد.

برای به حداکثر رساندن تجربه تماشا نیز بلندگوهای داخلی تلویزیون StanbyME Go به طور خودکار خروجی صدا را در جلوی صفحه‌نمایش بهینه می‌کنند. تجربه تماشا با پشتیبانی از فناوری‌های صوتی و تصویری پیشرفته دالبی یعنی Dolby Vision و Dolby Atmos نیز بیشتر می‌شود.

تلویزیون قابل‌حمل StanbyME Go مجهز به پلتفرم اختصاصی تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون زحمت به دستگاه‌های اندروید یا آی‌او‌اس متصل شوند. علاوه بر این، تشخیص صدا این محصول امکان راه‌اندازی برنامه، تنظیم صدا و جستجو برای محتوا را بدون دخالت دست فراهم می‌کند. این یک ویژگی بسیار مفید برای کسانی است که دوست دارند در حین تماشا، آشپزی کنند، به تمیزکاری مشغول شوند یا کارها و فعالیت‌های دیگری را انجام بدهند.

محصولات صفحه‌نمایش لایف‌استایل ال‌جی در تجربه کاربر و تجربه تماشا انقلاب ایجاد کردند و راهکارهای جدیدی برای لذت بردن از محتوا و بالا بردن ارزش زندگی برای مصرف‌کنندگان امروزی ارائه می‌دهند. صفحه‌نمایش LG StanbyME Go قرار است به‌زودی به‌صورت جهانی و در نقاط مختلف جهان از جمله آمریکا، فرانسه، ایتالیا، بریتانیا، اسپانیا و آلمان عرضه شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو