آشپزخانه توکار ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023

منبع: فوت و فن

5

1402/5/26

09:47


ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است در نمایشگاه ایفا 2023 (IFA 2023) «زندگی آشپزی بهتر برای همه» را با بسته آشپزخانه توکار جدید خودش ترویج کند.

آشپزخانه توکار ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است در نمایشگاه ایفا 2023 (IFA 2023) «زندگی آشپزی بهتر برای همه» را با بسته آشپزخانه توکار جدید خودش ترویج کند. این مجموعه لوازم آشپزخانه با بهره‌وری انرژی، ویژگی‌های کاربرپسند و طراحی زیبا هستند و شامل اجاق گاز InstaView، ماشین ظرفشویی QuadWash، اجاق القایی، یخچال فریزر و مایکروو می‌شود.

بسته آشپزخانه جدید معرفی شده ال‌جی سبد محصولات ممتاز ال‌جی را درون خودش دارد که قبلاً شامل Signature Kitchen Suite بوده و انتظار می‌رود که موقعیت این شرکت در بازار داخلی اروپا و بازار لوازم‌خانگی را تقویت کند. این شرکت ماه گذشته میلادی چشم‌انداز خودش را با برنامه توسعه بازارهای لوازم‌خانگی توکار در آمریکای شمالی و اروپا اعلام کرده بود، مکان‌هایی که بیش از ۷۰ درصد از بازار جهانی را شامل می‌شوند و ال‌جی را به یکی از پنج برند برتر لوازم‌خانگی تبدیل می‌کنند.

فر LG InstaView

فر LG InstaView ۲۴ اینچی ال‌جی به لطف عایق‌های پیشرفته و کنترل گرمایش بهینه‌اش توانسته رتبه بهره‌وری انرژی A++ را دریافت کند. این فر جدید همچنین دارای یک درب شیشه‌ای چهار لایه است که اتلاف حرارت را به حداقل می‌رساند و مجهز به فناوری LG InstaView است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن درب، به‌راحتی داخل آن را ببینند.

علاوه بر این، فر InstaView ال‌جی به طور یکپارچه زیبایی را با عملکرد ترکیب کرده و یک روکش سیاه و سفید مات را با کنترل‌های کاملاً لمسی و دسته‌ای ارگونومیک ترکیب کرده است. این فر با استفاده از حرارت یکنواخت و کنترل دقیق با فناوری ProBake Convection می‌تواند تنظیمات پخت و پز تخصصی مانند بخار پز یا سرخ کردن را ارائه بدهد. این کار باعث می‌شود تا سرآشپزهای خانگی به‌راحتی بتوانند تجربه آشپزی متنوع و خوشمزه‌ای را ارائه بدهند. تمیز کردن فر بعد از استفاده نیز با استفاده از EasyClean ال‌جی آسان است که نیاز به شستشوی شدید و استفاده از مواد شیمیایی ندارد. این فر ابتکاری و جدید شرکت ال‌جی برنده جایزه طراحی iF 2023 و جایزه Red Dot Award امسال شده است.

علاوه بر مدل ۲۴ اینچی فر InstaView، یک فر جمع و جور ۲۴ اینچی با دستیار بخار (Steam Assistant) نیز که آن هم از نوع لوازم آشپزخانه توکار است در نمایشگاه ایفا به نمایش گذاشته خواهد شد.

ماشین ظرفشویی LG QuadWash

ماشین ظرفشویی LG QuadWash با استفاده از موتور اینورتر Direct Drive مبتکرانه شرکت ال‌جی، رتبه بهره‌وری مصرف انرژی A را در اختیار دارد و در هر چرخه شستشو نیز انرژی را بهینه‌سازی می‌کند.

این ماشین ظرفشویی با استفاده از فناوری LG QuadWash در داخل خودش، با فشار بسیار زیاد آب را در همه جهات به بیرون پرتاب می‌کند تا لکه‌ها، چربی‌ها و بقایای مواد غذایی را از ظروف پاک کند. در همین حال نیز فناوری انحصاری TrueSteam ال‌جی نیز لکه‌های آب به‌جامانده روی ظروف را به حداقل می‌رساند تا ظروف تمیز و درخشان باشند.

این ماشین ظرفشویی شیک همچنین دارای صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی با خوانایی آسان است که توسط یک نشانگر نور ظریفی ایجاد می‌کند. این ماشین ظرفشویی با قابلیت اتصال به وای‌فای می‌تواند به برنامه LG ThinQ متصل شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی عملکرد آن را کنترل و نظارت کنند، چرخه‌های جدیدی را دانلود کنند و مشکلات جزئی را با تشخیص هوشمند حل کنند.

اجاق القایی LG Downdraft

اجاق القایی LG Downdraft محصولی تازه از ال‌جی به شمار می‌رود که یک لوازم آشپزخانه مبتکرانه است و از سیستم تهویه هوا و هود رو به پایین بهره می‌برد که در مرکز سطح آشپزی قرار دارد. این سیستم به شکلی مؤثر دود و بخار حاصل از پخت و پز را به پایین می‌کشاند و با استفاده از فیلترهای مشبک و تنظیمات سرعت متغیر، باعث می‌شود تا آشپزخانه بدون بو باشد. کنترل‌های لمسی اسلایدی کاربرپسند ظاهری کم‌رنگ و مینیمالیستی به این اجاق القایی بخشیدند که زیبایی ممتاز و توکار سایز لوازم آشپزخانه ال‌جی را درون خودش دارد.

لیو جائه چئول مدیر شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«پکیج آشپزخانه ال‌جی از فناوری‌های نوآورانه و طراحی یکپارچه بهره می‌برند، همان چیزی که مصرف‌کنندگان در سراسر جهان از برند ال‌جی انتظار دارند. این لوازم آشپزخانه بسیار شیک و توکار راهکارهای آشپزی راحت‌تر و زندگی آشپزی بهتری را برای همه افراد ارائه می‌کنند، خط تولید را ارتقا می‌دهند و موقعیت ما در بازار اروپا را مستحکم می‌کنند.»

غرفه ال‌جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ در مسه برلین آلمان از تاریخ ۱ تا ۵ سپتامبر دایر است و در آنجا طیف وسیعی از محصولات مختلف به نمایش گذاشته خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو