تست شخصیت شناسی: طرز خوابیدن شما چگونه است؟

3

1402/5/13

18:34


تست شخصیت وضعیت خواب شما این ویژگی های شخصیتی را آشکار می کند. طرز خوابیدن شما بیشتر اوقات شبیه کدام پوزیشن خواب است؟

تست شخصیت شناسی از روی طرز خوابیدن افراد

شماره ۱ : خوابیدن به پشت

اگر به پشت می خوابید ، دوست دارید که مرکز توجه باشید. شما فردی خوش بین هستید که از همراهی با افراد همفکر لذت می برید. شما معمولاً در اتاقی پر از مردم حضور پررنگی دارید. شما درگیر صحبت های کوچک یا چیزهایی که استانداردهای شما را ندارد یا پشت شما نیست، نمی شوید. توقعات بسیار بالایی از خود و دیگران دارید.

به احتمال زیاد یکی از شما حقیقت را می شنود تا یک دروغ شیرین را. شما برای رسیدن به اهدافتان بسیار دقیق و مداوم کار می کنید. شما زندگی را به شیوه ای ساختاریافته با ذهنیت موفقیت محور زندگی می کنید. در حالی که در رختخواب دراز کشیده اید و تصور می کنید که برنامه هایتان به واقعیت تبدیل می شوند، از “زمان من” خود بسیار لذت می برید.

یک فرد مستقل ممکن است موقعیت سلطنتی خوابیدن به پشت را اتخاذ کند. افرادی که به پشت می خوابند تمایلات سلطنتی مانند “ملکه” یا “پادشاه” روز و شب را نشان می دهند . آنها اعتماد به نفس، پذیرش دنیا و آزادی را تراوش می کنند. آن‌ها در مقایسه با دیگر سبک‌های خواب، ذهن باز و جویای تجربیات یا احساسات هستند.

به گفته محقق خواب کریس ایدزیکوفسک، خوابیدن به پشت به عنوان وضعیت سرباز و موقعیت ستاره دریایی طبقه بندی می شود. اگر کسی در موقعیت سرباز با پاها و بازوهای صاف بخوابد، معمولاً آرام و ساکت هستند اما استانداردهای بالایی دارند.

اگر کسی در حالت ستاره دریایی با دست ها و پاهای دراز بخوابد، شنوندگان خوبی هستند که برای دوستی ها ارزش قائل هستند و ترجیح نمی دهند در مرکز توجه باشند. آنها از نوع مردم “با جریان” هستند. آنها بسیار همدل و حامی هستند. آنها بیشتر در حال گوش دادن به کسی هستند که مشکلاتشان را با هم در میان می گذارند.

اگر فردی در حالت تماشاگر با دو دست بالا زیر سر یا بالش بخوابد، افرادی بسیار خوش بین هستند که به عزیزان، دوستان و خانواده خود بسیار وفادار هستند. آنها بی خیال هستند و زندگی را با نگرش شاد و خوش شانس می گذرانند.

برای دیدن تست های بیشتر به بخش انواع تست شخصیت شناسی مراجعه کنید

شماره ۲: خوابیدن به پهلو

اگر به پهلو می‌خوابید، شما فردی آرام، قابل اعتماد، ساده‌رو، فعال، خوش‌رفتار و اجتماعی هستید. همیشه منتظر هستید. شما از گذشته پشیمان نیستید و از آینده نمی ترسید. شما بدون توجه به تغییرات و موقعیت ها بسیار سازگار هستید. شما همیشه به دنبال پوشش نقره ای در همه چیز هستید. شما از خود، جنبه های خوب و بد خود آگاهی بالایی دارید، از این رو نمی توان به راحتی به شما توهین کرد. شما حتی در سختی ها همیشه لبخند بر لب دارید.

افرادی که به پهلو می‌خوابند و دست‌هایشان را دراز کرده‌اند ، معمولاً مشتاق یک رابطه یا ارتباط نزدیک با کسی هستند، اما در اعماق وجودشان نیز می‌ترسند که آن را به دست نیاورند. آنها رویکرد کاملاً منطقی به زندگی دارند. آنها همچنین تمایل دارند موجوداتی پیچیده باشند، زیرا هر دوی آنها ذهنیت باز نسبت به تجربیات جدید نشان می دهند، اما در عین حال به دیگران بسیار مشکوک هستند. آن‌ها معمولاً در تصمیم‌گیری کند هستند، اما پس از تصمیم‌گیری، به تصمیمات و افکار خود پایبند می‌مانند.

افرادی که به پهلو می خوابند و بالشی را در آغوش گرفته یا بین پاهای خود قرار می دهند، افرادی بسیار مفید هستند که بیش از سایر جنبه های زندگی به روابط اهمیت می دهند. به همان اندازه که هنگام خواب برای در آغوش گرفتن بالشی میل می کنید، دوست دارید با نزدیکان، شریک زندگی یا اعضای خانواده خود پیوند عمیقی داشته باشید. به احتمال زیاد وقتی با او می‌خوابید، شخص مهم خود را در آغوش می‌گیرید یا پاها یا دست‌های خود را دور او می‌پیچید. شما همچنین بسیار مراقب و مراقب هستید.

به گفته محقق خواب دانکل، افرادی که روی شکم می خوابند ، اجباری، تکانشی، مضطرب و سفت و سخت هستند. مشخص شد که آنها فاقد اعتماد به نفس هستند یا از ناامنی در مورد خود جلوگیری می کنند
همانطور که کریس ایدزیکوفسک، محقق خواب در مطالعات خود می گوید، افرادی که به پهلو در وضعیت چوب می خوابند و هم پاها و هم دست های خود را دراز کرده اند ساده لوح هستند و نسبت به تجربیات زندگی باز هستند. آنها می توانند بیشتر با هر کسی، حتی غریبه ها کنار بیایند. آنها یک نوع طبیعت بیش از حد اعتماد دارند.

افرادی که به پهلو می خوابند و زانوهای خود را تا شکم خم کرده و یک دست خود را زیر بالش یا گونه خود قرار می دهند، متفکران طبیعی هستند. شما با احساسات خود هماهنگ هستید، چه منفی و چه مثبت. شما آنها را در آغوش می گیرید و مطابق آن عمل می کنید. به نظر می رسد ظاهری خشن و سرد دارید اما در درون فردی احساسی هستید. شما همچنین شریک یا دوست خوبی هستید.

شماره ۳: خوابیدن شبیه جنین

اگر در وضعیت جنینی بخوابید، به دنبال محافظت هستید، خواهان درک شدن و مراقبت دیگران هستید. وضعیت خوابیدن جنین شبیه به حلقه زدن مانند یک نوزاد است. خوابیدن در وضعیت جنینی به شما کمک می کند تا از مشکلات دنیوی جدا شوید. شما یک فرد محافظ هستید که به راحتی باز نمی شوید. شما در اعتماد کردن به افراد مشکل دارید. آنها ظاهر بیرونی سختی دارند اما در درون بسیار احساسی هستند.

اگر فردی در وضعیت جنینی بخوابد ، در کنار اعضای خانواده یا افرادی که نقش مهمی در تربیت او داشته اند، راحت تر است. آنها خجالتی، حساس، بی گناه و بخشنده با وجدان پاک هستند. آنها از انجام کارهایی که نیازی به بودن در کنار افراد زیادی ندارند لذت می برند. آنها بیشتر در نقاشی، طراحی، نوشتن، رقصیدن و غیره یافت می شوند که در آنجا می توانند راه هایی برای بیان خود بیابند.

موقعیت خواب جنین توسط محقق خواب ساموئل دانکل برای اولین بار در دهه ۱۹۷۰ ارائه شد. او مشاهده کرد که افرادی که در وضعیت جنینی می خوابند احساسی تر و مضطرب تر هستند. آنها معمولاً گیج هستند و از لذت بردن از زندگی در حال حرکت بسته هستند. در طول مطالعات، افرادی که در وضعیت کامل جنین می‌خوابیدند، در زندگی بیداری خود احساس رها شدن داشتند. کریس ایدزیکوفسک، محقق خواب نیز مشاهده کرده است که افرادی که در وضعیت جنینی می‌خوابند، در اطراف افراد جدید یا محیط‌های جدید خجالتی هستند، اما با داشتن شرکت مناسب، می‌توانند به سرعت استراحت کنند.

شماره ۴: خوابیدن روی کشم

اگر روی شکم می خوابید، شما فردی با اراده، ریسک پذیر، ماجراجو، با روحیه بالا و مشکل گشا هستید. مشخص شده است که شما در رهبری یا ارائه راهنمایی به دیگران مؤثر هستید. شما ترجیح می دهید ۸ ساعت کامل بخوابید، تا پرانرژی و شارژ بمانید.

شما یک فرد جمعی هستید که گاهی اوقات سرد یا بی ادب می شوید. شما همیشه از رویارویی اجتناب می کنید. شما سعی خواهید کرد حد وسط را در هر انتهایی پیدا کنید. شما یک آدم اجتماعی هستید و دوست دارید که مورد توجه قرار بگیرید. وقتی در بهترین حالت خود هستید، حال و هوای گرم و دوستانه ای دارید. با این حال، مدیریت انتقاد بهترین ویژگی شما نیست، زیرا شما بدترین خودانتقادگر هستید، بنابراین شنیدن آن از زبان دیگران باعث ناراحتی شما می شود.

به گفته محقق خواب دانکل، افرادی که روی شکم می خوابند ، اجباری، تکانشی، مضطرب و سفت و سخت هستند. مشخص شد که آنها فاقد اعتماد به نفس هستند یا از ناامنی در مورد خود جلوگیری می کنند. مطالعات نشان داده است که اگر فردی روی شکم بخوابد، به احتمال زیاد در مشاغل مدیریتی، بانکی یا حسابداری مشغول به کار است.

اگر فردی روی شکم خود بخوابد و دستان خود را روی بالش یا اطراف آن قرار دهد و سر خود را به یک طرف چرخانده باشد (به چپ یا راست)، این وضعیت خوابیدن معده را می‌توان بیشتر به عنوان وضعیت سقوط آزاد یا چترباز طبقه‌بندی کرد. آنها شخصیتی بازیگوش و آزاده دارند و همیشه برای ماجراجویی آماده هستند. آنها کلمات را خرد نمی کنند و بنابراین گاهی اوقات ممکن است به گستاخی نزدیک شوند، مخصوصاً در موارد انتقاد یا افراط و تفریط. به گفته محقق خواب کریس ایدزیکوفسک، مشخص شده است که افراد خواب از سقوط آزاد پروانه های اجتماعی هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو