متولدین کدام فصل سال شادتر و افسرده‌تر هستند؟

4

1402/5/25

17:38


خلق و خوی متولدین هر فصل

احتمالا این را می‌دانید که فصلی که در آن متولد شده‌اید با خلق و خوی شما ارتباط دارد.محققان به این نتیجه رسیده‌اند که فصل تولد می‌تواند الگوهای رفتاری را در افراد به وجود بیاورد.

جمع بندی محققان از خلق و خوی متولدین هر فصل به شکل زیر است :

متولدین فصل بهار

افراد متولد فصل بهار، فرقی ندارد که در کدام یک از سه ماه به دنیا آمده باشند عموما انسان های خوشبین تری نسبت به فصل های دیگر هستند اما از طرفی خطر ابتلا به افسردگی خصوصا برای متولدین اردیبهشت و اوایل خرداد  بیشتر خواهد بود.

متولدین فصل تابستان

افراد متولد تابستان کمی تندخوتر هستند و زودتر تغییر روحیه میدهند. افراد متولد تابستان یعنی تیر، مرداد و شهریور عموماً انسان های شادتری هستند اما معمولا احساسات آن ها پایدار نیست. حداقل مشکلی که این نوسانات احساسی به وجود می آورد ممکن است باعث اختلال دوقطبی در بین آنان شود.

متولدین فصل پاییز

افراد متولد پاییز که در ماه های مهر، آبان و آذر متولد شده اند از لحاظ احساسی ثبات دارند اما زود کلافه می شوند آن ها کمتر در معرض افسردگی نسبت یه زمستانی ها می باشند.

متولدین فصل زمستان

افراد متولد زمستان بیشتر در معرض بیماری هایی مثل اسکیزوفرنی، اختلال افسردگی فصلی، اختلال افسردگی معمولی و دوقطبی قرار دارند. افراد متولد زمستان معمولا آرام تر هستند. افرادی که در زمستان به دنیا آمده اند راحت تر دچار کلافگی می شوند.

البته هیچ کدام از اطلاعات بالا در مورد همه افراد صدق نمی‌کند اما معمولا اکثریت چنین رفتاری را از خودشان نشان می‌دهند.درجه شخصیتی می‌تواند از ژن نیز به ارث برده شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو