شخصیت شناسی: در این موقعیت انتخاب شما چیست؟

3

1402/5/28

02:17


در این موقعیت انتخاب شما چیست

موقعیت های بسیاری در زندگی وجود دارد که می توانند چیزهای زیادی را در مورد شما آشکار کنند. حتی انتخاب گوشی هوشمند شما می تواند جنبه هایی از شخصیت شما را آشکار کند! ما به این طرز فکر عادت کرده‌ایم که در یک موقعیت یکسان، تنها دو نوع انتخاب وجود دارد: انتخاب درست و انتخاب غلط. اما تست شخصیت شناسی ما اینگونه نیست. هیچ گزینه ای غلط نیست!

خود را در موقعیت تصویر زیر تصور کنید، اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ کتری در حال جوش را خاموش می کنید؟ جواب تلفن را می دهید؟ کودک گریان را آرام می کنید؟ یا جلوی سگی را که در حال جویدن کاناپه خانه است را می گیرید؟ اولین اقدام شما چیست؟

۱. اگر اول کتری در حال جوش را خاموش می کنید

اگر خاموش کردن کتری در حال جوش را انتخاب کرده اید، به این معنی است که شما فردی پرشور و نسبتاً تندخو هستید. شما به سرعت و بی تردید تصمیم می گیرید و هیچ چیز شما را از رسیدن به هدفتان باز نمی دارد. ممکن است خیلی زود از یکنواختی خسته شوید. به امنیت خود اهمیت می دهید و از غافلگیری خوشتان نمی آید. پیروی از یک برنامه مشخص و واضح بدون پیچ و تاب و چرخش غیرمنتظره برای شما آسان تر است.

۲. اگر اول جواب تلفن را می دهید

پاسخ دادن به تلفن می تواند به این معنی باشد که شما فردی متمرکز هستید. قبول اشتباهات دیگران برایتان سخت است. شما را می توان فردی توصیف کرد که قادر به انجام بسیاری از کارها به طور همزمان است. به راحتی می توانید با مردم ارتباط برقرار کنید و از بودن در کانون توجه لذت ببرید.

۳. اگر اول کودک گریان را آرام کنید

اگر ابتدا سعی می کنید کودک را آرام کنید، فردی آرام و مدبر هستید. شما دوست دارید به دیگران کمک کنید و آماده هستید که خود را برای منافع دیگران قربانی کنید. شما فردی خانواده دوست هستید و روابط انسانی جایگاه ویژه ای برای شما دارد. از تنهایی می ترسید و دوست دارید همیشه یک نفر در کنار شما باشد. برای شما، یک شب آرام و دنج با خانواده جذاب تر از یک مهمانی پر سر و صدا در یک رستوران است.

۴. اگر اول جلوی خرابکاری سگ را می گیرید

این تصمیم نشان می دهد که نمی توانید شلختگی را تحمل کنید. برای شما مهم است که همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. تا زمانی که همه چیز همانطور که می خواهید نباشد آرام نخواهید شد. به مادیات و موقعیت اجتماعی بیشتر توجه می کنید.

این ویژگی ها چقدر شخصیت شما را به درستی توصیف می کنند؟ آیا با تمام توضیحات موافق هستید یا مخالف؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو