دعا برای بازشدن بخت پسر / دعای مجرب برای باز شدن بخت

منبع: مینویسم

3

1402/5/16

10:50


دعا سریع الاجابه و مجرب برای باز شدن بخت پسران را می توانید در این بخش از سایت می نویسم بخوانید.

دعا برای بازشدن بخت پسر / دعای مجرب برای باز شدن بخت

ازدواج کردن و یافتن یک همسر خوب و نیکو برای هر پسر و دختری امری مهم می باشد. خواندن دعا یکی از زیباترین کارهایی می باشد که می توانیم برای حل مشکلات خود انجام بدهیم و از خداوند کمک بخواهیم. برای بازشدن بخت پسر مجرد دعاهایی که در ادامه مطلب نوشته شده است را می توانید بخوانید. دعای مجرب برای باز شدن بخت پسران که بسیار سریع اجابت خواهد شد.

دعا برای باز شدن بخت پسر

برای باز شدن بخت پسر مجرد بهتر است این دعا را هفت شب در هنگام غروب آفتاب بخواند تا به زودی همسر مناسب و دلخواه خود را پیدا کند.

اللَّهُمَّ إِنِّی أُرِیدُ التَّزْوِیجَ فَقَدِّرْ لِی مِنَ النِّسَاءِ أَعَفَّهُنَّ فَرْجاً وَ أَحْفَظَهُنَّ لِی فِی نَفْسِهَا وَ مَالِی وَ أَوْسَعَهُنَّ رِزْقاً وَ أَعْظَمَهُنَّ بَرَکَهً وَ قَیِّضْ لِی مِنْهَا وَلَداً طَیِّباً تَجْعَلُهُ لِی خَلَفاً صَالِحاً فِی حَیَاتِی وَ بَعْدَ مَوْتِی »

برای باز شدن بخت پسر بهتر است آیات 131 و 132 سوره طه را هنگام غروب آفتاب به همراه معنی آن بخوانید. این دعا را هم خود شخص مجرد می تواند بخواند و هم کس دیگری به نیت او می تواند بخواند.

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾ وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى ﴿۱۳۲﴾ »

دعای مجرب برای باز شدن بخت پسر مجرد

امام علی (ع) برای باز شدن بخت پسر مجرد فرموده است: ابتدا دو رکعت نماز برای استجابت حاجت خود نیت کنید و بخوانید. سپس بعد از آن دعای زیر را بخوانید.

“اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی. فَمَنْ فَعَلَ ذَلِکَ أَعْطَاهُ اللَّهُ مَا سَأَلَ ثُمَّ إِذَا زُفَّتْ إِلَیْهِ وَ دَخَلَتْ عَلَیْهِ فَلْیُصَلِّ رَکْعَتَیْنِ ثُمَّ لْیَمْسَحْ یَدَهُ عَلَی نَاصِیَتِهَا وَ لْیَقُلِ:اللَّهُمَّ بَارِکْ لِی فِی أَهْلِی وَ بَارِکْ لَهَا فِیَّ وَ مَا جَمَعْتَ بَیْنَنَا فَاجْمَعْ بَیْنَنَا فِی خَیْرٍ وَ یُمْنٍ وَ بَرَکَهٍ وَ إِنْ جَعَلْتَهَا فُرْقَهً فَاجْعَلْهَا فُرْقَهً إِلَی خَیْر

ترجمه دعا:

پروردگارا، همسری مهربان و بچه آور و شکرگزار و باغیرت به من عطا کن که اگر به او نیکی کردم شکرگزار باشد، و اگر به او بدی کردم مرا ببخشد، و اگر یاد خدا کردم مرا یاری کند، و اگر خدا را فراموش کردم مرا به یاد خدا بیندازد، و اگر از نزد او خارج شدم (اسرار و اموال و آبروی مرا) حفظ کند، و اگر بر او وارد شدم مرا خوشحال سازد، و اگر او را به کاری امر کردم مرا اطاعت کند،

و اگر بر علیه او قسم خوردم (که او کاری را انجام دهد) او (آن کار را انجام داده) و مرا از آن قسم بریء‌الذمّه ‌کند، و اگر بر او غضب کردم مرا راضی سازد. ای پروردگار صاحب جلال و اکرام، چنین همسری را به من ببخش ! پس به درستی که من او را از تو خواسته‌ام و به من نمی‌رسد مگر آن چیزی که تو منت می‌گذاری و عطا می‌کنی.

بهترین دعا بخت گشایی

دعای سریع الاجابه و مجرب برای بخت گشایی پسر مجرد

اللهم افتح له أبواب الخيرات والرزاق اللهم وسع له في رزقه وبركته اللهم ارزقه العافية والصحة والسعادة والنجاح في كل ما يقوم به اللهم اجعله من الفائزين الناجحين وارزقه التوفيق في كل خطوة يخطوها اللهم اجعله مباركًا ومنيرًا في حياته.

ترجمه فارسی:

“خدایا، در راه بخشش و روزی‌های خیر، برای او درهایی باز کن. خداوندا، روزی او را در زندگی گسترش بده و برکت بده. خداوندا، به او سلامتی، سلامت روانی، خوشبختی و موفقیت در هر اقدامی که می‌کند بخشا. خداوندا، او را از برندگان موفق و پیروز قرار بده و به او توفیق بده در هر گامی که می‌گذارد. خداوندا، او را برای زندگی پربرکت و روشن نما.

سوره هایی برای باز شدن بخت

برای باز شدن بخت سوره های زیر را بخوانید:

سوره طه (یک مرتبه)

سوره ناس (صد مرتبه)

سوره اخلاص ( صد مرتبه)

سوره فلق ( هفتاد مرتبه)

سوره یس ( هفت مرتبه)

سور کافرون (هفت مرتبه)

همچنین بخوانید دعا رفع سحر برای ازدواج

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو