زندگینامه ریحانه پارسا بازیگر جنجالی؛ درباره زندگی شخصی و لیست فیلم های او

زندگینامه ریحانه پارسا بازیگر جنجالی؛ درباره زندگی شخصی و لیست فیلم های او


منبع: روزانه

9

1402/5/16

14:38


ریحانه پارسا سلبریتی پُر حاشیه و خوش چهره سینمای ایران است که طی این سالها بارها و بارها چهره‌اش بولد شده است؛ او چه در زمان حضورش در ایران و چه در خارج از کشور بازیگری بسیار جنجال آفرین بوده است که امروز قرار است ما در روزانه به همه آن‌ها بپردازیم پس تا آخر […]

زندگینامه ریحانه پارسا بازیگر جنجالی؛ درباره زندگی شخصی و لیست فیلم های او

ریحانه پارسا سلبریتی پُر حاشیه و خوش چهره سینمای ایران است که طی این سالها بارها و بارها چهره‌اش بولد شده است؛ او چه در زمان حضورش در ایران و چه در خارج از کشور بازیگری بسیار جنجال آفرین بوده است که امروز قرار است ما در روزانه به همه آن‌ها بپردازیم پس تا آخر همراه ما باشید با بیوگرافی و بهترین فیلم های ریحانه پارسا.

بیوگرافی ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند سال 1377 است. پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است و تنها دو خواهر کوچکتر از خود دارد. علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی‌تر دنبال آرزوی دوران کودکی‌اش رفت.

شهرت با سریال پدر

شهرت با سریال پدر

ریحانه پارسا اولین بار سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت بسیاری رسید. او در این مجموعه کنار مهدی سلطانی بازی کرد و با سینا مهراد بسیار دیده شد.

نحوه انتخاب برای سریال پدر

برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم. خداروشکر توانایی‌های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد و برای این نقش انتخاب شدم.

پیشنهادات جدید

تجربه اول و بازی درخشانی که داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود.

مطلب مشابه: بیوگرافی هانیه توسلی؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم های او

آدم بلند پروازی هستم

همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌‌کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود و دیر یا زود به این موقعیت می‌رسیدم. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر را به صورت حرفه‌‌ای شروع کنم و تصور می‌‌کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌‌افتد.

زندگی شخصی

ریحانه پارسا در 13 فروردین 98 در 21 سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه‌ای کرد اما کمتر از 24 ساعت مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود. حتی بسیار از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند که بعدا متوجه سرکار رفتن خود شدند.

ازدواج با مهدی کوشکی

ازدواج با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کرده‌اند.

ماجرای آشنایی

ماجرای آشنایی این دو از دعوت مهدی کوشکی بعنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در نمایش «اولئانا» در دی ماه 1398 شروع شد.

اختلاف سنی 18 ساله

ریحانه پارسا متولد سال 1377 با آقای مهدی کوشکی متولد 1359 یک اختلاف سنی 18 ساله دارند، همچنین آقای کوشکی سابقه دو ازدواج را نیز داشته است. از همسر اول صاحب یک فرزند پسر نوجوان بوده و همسرش دومشان نیز خانم صحرا فتحی از بازیگران عرصه تئاتر می‌باشد.

آدم خونه نشینی هستم

ریحانه پارسا گفته است: بشدت تو زندگی عادی‌ام آدم تنها و خونه نشینی هستم و در طول روز کار خواصی‌ام نمی‌کنم و سعی می‌کنم دورم خلوت باشه تا توی آرامش باشم. بیشتر اوقات می‌نویسم و امیدوارم روزی اتفاقی در نوشتن هم برایم بیفتد.

افشاگری لیلا بوشهری

لیلا بوشهری از بازیگران کم کار چند سال اخیر در مورد ریحانه پارسا گفته است: او بازیگر خوبی نیست من خیلی چیزها را می‌دانم ولی نمی‌خواهم بگویم. اما این خانم پیش از این در کافه کار می‌کرد و از طریق یکی از عوامل سریال که به این کافه رفت و آمد داشته به سریال پدر معرفی شده است.

مطلب مشابه: بیوگرافی کتایون ریاحی؛ در مورد زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم ها و سریال های او

انتشار عکس‌های جنجالی

انتشار عکس‌های جنجالی

مدت کوتاهی بعد از پایان سریال پدر، خانم پارسا با انتشار عکس‌هایی با آرایش و استایل نامتعارف به شدت جنجالی و پِر حاشیه شد.

طلاق در کمتر از 7 ماه

کمتر از هفت ماه زندگی مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از هم پاشید و این دو در شهریور 99 با حذف عکس‌های مشترکشان تلویحا طلاق خود را رسانه‌ای کردند.

مهاجرت و تهدید

مهاجرت و تهدید

در نهایت 28 مهر ماه 1399 ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد، این خبر توسط سام درخشانی از  همکاران وی تایید شده است. او بعد از سکونت در ترکیه تهدید کرد اگر امنیت جسمی و روانی‌اش همچنان تهدید شود افشاگری می‌کند.

از شادمهر تا پویان مختاری

از شادمهر تا پویان مختاری

ریحانه بعد خروج از ایران اولین بار در ویدیو موزیک «شادمهر» بنام (بارون دلم خواست) ایفای نقش کرد که مورد توجه بسیاری از طرفداران شادمهر قرار گرفت.

او سپس عکس و فیلم‌های مشترکی از حضورش در خانه «پویان مختاری» که یکی از مهره‌های اصلی تبلیغ سایت‌های قمار است، منتشر داد.

ریحانه پارسا قربانی تجاوز

خانم پارسا در ادامه افشاگری‌هایش مدعی شد سال 1394 در 16 سالگی در فیلم «سال تحویل» توسط کارگردان مورد تجاوز قرار گرفته است که چندان جدی گرفته نشد.

مطلب مشابه: بیوگرافی پگاه آهنگرانی؛ درباره زندگی شخصی و لیست فیلم های این بازیگر

خبر قتل و خودکشی ریحانه پارسا

در اوایل آبان سال 1400 بود که خبر قتل ریحانه پارسا در ترکیه به تیتر اول خبرگذاری‌ها تبدیل شد. بسیاری از خبرگذاری‌ها در این خصوص نوشتند:

اخیراً اخباری مبنی بر فوت ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شده است. نام ریحانه پارسا جزو بحث‌های داغ کلاب هاوس و دیگر فضای مجازی شده است. قتل یا مرگ ریحانه پارسا واقعیت دارد؟ شنیده‌ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید. همزمان برخی از اخبار از خودکشی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می‌دهد!

اما آنچه به حدس و گمان در این خصوص منجر شد، آخرین استوری اینستاگرامی او بود که در آن لیست کا‌هایی را که باید پیش از مرگ انجام دهد را منتشر کرد.

یوتیوب ریحانه پارسا

از این سلبریتی مشهور تا به امروز ویدیوهای بسیاری در فضاهای مجازی منتشر شده است. این ویدیوها به دو دسته قبل از مهاجرت وی و بعد از آن تقسیم می شود. در ابتدا محل اصلی انتشار ویدیوهای این فرد اینستاگرام بود. پس از گذر زمان او تصمیم گرفت تا ویدیوهای خود را در یوتیوب نیز منتشر کند. شما می توانید با جست و جو کردن نام این بازیگر در سایت یوتیوب، تمامی ویدیوهای مربوط به وی را با کیفیت های مختلف مشاهده کنید.

دوست پسر ریحانه کیست؟

پس از این که این بازیگر به کشور ترکیه مهاجرت کرد، با مردان زیادی رابطه دوستی برقرار کرد. یکی از آن ها اشکان مستیی بود که در کشور ترکیه به عکاسی مشغول بود. پس از این که این بازیگر با این عکاس حرفه ای شروع به ایجاد رابطه کرد، عکس های بسیار زیادی که به حالت مدلینگ بود از خود منتشر کرد. اما این رابطه خیلی طول نکشید و پس از گذر زمان کم، خبر جدا شدن این دو از یک دیگر منتشر شد.

در آخرین خبرهای مربوط به این بازیگر، وی با یکی از افراد مشهور ترکیه در رابطه بود. قبل از این که وی به بستن صفحه رسمی اینستاگرامش اقدام کند، ویدیوهایی را از خود در ماشین این فرد منتشر کرد. این که نام این فرد مشهور ترکی چیست و در این کشور مشغول به چه کاری است، تا به امروز معلوم نشده است.

بهترین فیلم‌ های ریحانه پارسا

ما در ادامه متن بهترین فیلم های ریحانه پارسا را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد پس لطفا تا انتها همراه ما بمانید.

مطلب مشابه: بیوگرافی الناز شاکردوست؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم های این بازیگر

خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری

خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری

  • کارگردان: پیمان قاسم‌خانی
  • بازیگران: سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ریحانه پارسا، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، ستاره پسیانی
  • سال ساخت: 1398
  • ژانر: کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 4.1

این فیلم یکی از معروفترین فیلم کمدی‌های ایران است که در آن پژمان جمشیدی و سام درخشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. ریحانه پارسا نیز در قسمت دوم این مجموعه حضور پُر رنگی داشته است.

داستان این فیلم درباره گروهی ضدانقلابی به ریاست دکتر مدنی(فرهاد آییش) است و زیر نظر دونالد ترامپ مأموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگرهای فیلم ارتش سری انتخاب می‌شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریباً همه چی را به هم می‌ریزند و…

رقصنده

رقصنده

  • کارگردان: بهمن گودرزی
  • بازیگران: امین حیایی، ریحانه پارسا، امیرحسین رستمی، مرتضی رحیمی
  • سال ساخت: 1399
  • ژانر: خانوادگی ، اجتماعی
  • امتیاز در ای ام دی بی: _

در این فیلم ریحانه پارسا با امین حیایی هم‌بازی بود که درخشش او در این فیلم مورد توجه منتقدان قرار گرفت، این فیلم همواره به عنوان یکی از بهترین فیلم های ریحانه پارسا شناخته می‌شود.

داستان این فیلم درباره ورزشکار ایرانی می‌باشد که برای پیشرفت خود زیر بار مهاجرت و پناهندگی کشور دیگری می‌خواهد برود اما از جایی به بعد در ماجرایی قرار می‌گیرد که او را به فرد سرشناس مجازی تبدیل می‌کند و حالا ماجرا برای او جور دیگری رقم می‌خورد…

مطلب مشابه: بیوگرافی نازنین بنیادی؛ درباره زندگی شخصی و معرفی بهترین فیلم های این بازیگر

گشت ارشاد ۳

گشت ارشاد ۳

  • کارگردان: سعید سهیلی
  • بازیگران: پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، ریحانه پارسا، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی
  • سال ساخت: 1400
  • ژانر: کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 2.6

گشت ارشاد یکی دیگر از معروف‌ترین سری فیلم‌های کمدی ایران است که بیشتر ایرانی‌ها آن را دیده‌اند، اما در این قسمت عمو حسن کاراکتر معروف این سری حضور نداشت و جای او را امیر جعفری گرفته بود. ریحانه پارسا نیز با وجود مشکلات زیاد تواسنت در این فیلم حضور مثبتی داشته باشد.

داستان این فیلم درباره حسن و عطا است که از آمریکا دیپورت می‌شوند. آنها که به دنبال ون عباس می‌گشتند با فردی با نام پیکان (بهنام بانی) آشنا می‌شوند که ماشین به او اجاره داده شده‌است. حسن و عطا متوجه علاقه او به خوانندگی و همچنین ثروتمند بودن او می‌شوند پس تصمیم می‌گیرند به او کمک کنند، صدای فالش او را ادیت می‌زنند و او یک شبه به یک خواننده محبوب تبدیل می‌شود، مسئولین از او می‌خواهند کنسرتی را در یکی از شهرهای اطراف مشهد و در حضور سفیران دیگر کشورها برگزار کند اما او اعتماد به نفس اجرا کردن را ندارد، حسن و عطا از برادران بسیجی درخواست می‌کنند تا کنسرت او را به هم بریزند…

کوسه

کوسه

  • کارگردان: علی عطشانی
  • بازیگران: مهدی هاشم، ریحانه پارسا، پژمان جمشیدی، مهران احمدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، محمدجواد جعفرپور
  • سال ساخت: 1399
  • ژانر: کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: _

این فیلم از ریحانه پارسا آنچنان هم که باید دیده نشد و حتی عده کمی از وجود چنین فیلمی باخبرند؛ اما به هر حال او در این فیلم کمدی کنار بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی و مهران احمدی حضور داشته است.

داستان این فیلم که یک فیلم کمدی اجتماعی است در دو زمان روایت میشود، زمان گذشته که قبل از انقلاب است و زمان آینده. دو شخصیت اصلی با توجه به تغییر فضا و پیروزی انقلاب تغییراتی کرده‌اند که…

مطلب مشابه: بیوگرافی ترانه علیدوستی؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم های وی

پدر

پدر

  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
  • بازیگران: مهدی سلطانی، ریحانه پارسا، سینا مهراد، لعیا زنگنه، بیژن امکانیان، نیما رئیسی
  • سال ساخت: 1396
  • ژانر: ملودرام، اجتماعی
  • امتیاز در ای ام دی بی: _
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 33

این سریال احتمالا بهترین اثر در کارنامه کوتاه ریحانه پارسا باشد؛ پدر دقیقا دلیلی بود که باعث معروفیت ریحانه پارسا در همان نقطه اول شد.

داستان این سریال درباره پسری به نام حامد است که در خانواده مذهبی حاج علی تهرانی (که وضع مالی خوبی دارند) زندگی می‌کند. او هم‌دانشگاهی‌ای به نام لیلا دارد که دختری ثروتمند و غیرمذهبی است. طی یک حادثه لیلا می‌خواهد آبروی حامد را به کمک دوستانش و نامزدش (پسر عمویش) ببرد ولی سرانجام لیلا و حامد درگیر یک رابطه عاشقانه می‌شوند و با هم ازدواج می‌کنند. این ازدواج موجب تغییرات بسیاری در شخصیت و شیوه زندگی لیلا می‌شود. لیلا باردار می‌شود ولی حامد، پدر و مادر لیلا طی یک تصادف فوت می‌کنند و …

کلام آخر

ممنون که تا آخر همراه روزانه بودید؛ ما امروز و در این مقاله سعی کردیم به زندگی شخصی و هنری ریحانه پارسا بپردازیم و همچنین در ادامه بهترین آثار وی را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. / نویسنده امیرسالار کریمی

مطلب مشابه: بیوگرافی باران کوثری؛ درباره زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم های این بازیگر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو