آزمون تشخیص توپ متفاوت: کدام توپ فوتبال از بقیه متفاوت است؟

آزمون تشخیص توپ متفاوت: کدام توپ فوتبال از بقیه متفاوت است؟


منبع: خبرنما

3

1402/5/17

13:02


آزمون تشخیص توپ متفاوت: در تصویر سه توپ فوتبال وجود دارد که دوتای آنها یکسان و یکی از آنها متفاوت از بقیه است. چالش این است تا در طول 10 ثانیه توپ متفاوت را تشخیص دهید. شما می توانید با کمک این بازی فکری مهارت های شناختی و بینایی خود را تقویت کنید. اگر اغراق […]

آزمون تشخیص توپ متفاوت: کدام توپ فوتبال از بقیه متفاوت است؟

آزمون تشخیص توپ متفاوت: در تصویر سه توپ فوتبال وجود دارد که دوتای آنها یکسان و یکی از آنها متفاوت از بقیه است. چالش این است تا در طول 10 ثانیه توپ متفاوت را تشخیص دهید.

شما می توانید با کمک این بازی فکری مهارت های شناختی و بینایی خود را تقویت کنید. اگر اغراق نباشد، آزمون تشخیص توپ متفاوت یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود و محک زدن توانایی های ذهنی شما است. با حل این معما شما می توانید مغز خود را تمرین موثری دهید. زیرا این گونه تست های ذهن ما را وادار می کند تا خارج از چارچوب معمولی خود فکر کنیم.

آزمون تشخیص توپ متفاوت

به تصویر زیر نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید: کدام توپ از بقیه متفاوت است؟

کدام توپ متفاوت است

.

.

.

.

.

.

جواب

اگر موفق شدید توپ را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم. این نشانه دقت بینایی و ضریب هوشی بالای شما است.

خوب حالا وقت آن است تا جواب آزمون تشخیص توپ متفاوت را فاش کنیم. گزینه C از بقیه متفاوت است.

توپ متفاوت

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص توپ متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو