بازی Avowed در ابتدا روی حالت Co-Op متمرکز بود

منبع: گیمفا

2

1402/5/18

18:31


اطلاعات جدید به دست آمده نشان می‌دهد که سازندگان عنوان اکشن نقش‌آفرینی تک نفره Avowed در ابتدا قصد داشتند این بازی را به عنوان یک اثر Co-Op محور توسعه دهند.

بازی Avowed در ابتدا روی حالت Co-Op متمرکز بود

اطلاعات جدید به دست آمده نشان می‌دهد که سازندگان عنوان اکشن نقش‌آفرینی تک نفره Avowed در ابتدا قصد داشتند این بازی را به عنوان یک اثر Co-Op محور توسعه دهند.

بازی Avowed، ساخته‌ی استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، یکی از عناوین انحصاری‌ مهم و مورد انتظار ایکس باکس به شمار می‌رود. این اثر که داستان آن در دنیای سری Pillars of Eternity و به طور خاص در سرزمین‌های زنده جریان دارد، بازیکنان در نقش فرستاده‌ی امپراتوری Aedyr قرار می‌گیرند که در خصوص یک طاعون مرموز تحقیق و بررسی می‌کنند.

در حالی که تمرکز بازی Avowed روی همراهان و عناصر سیستمی بدون محدودیت طبقاتی قرار دارد، تغییرات متعددی در طول روند توسعه‌ی آن رخ داده است. طبق اعلام توسعه‌دهندگان، این بازی در ابتدا قرار بود Skyrim آن‌ها باشد، اما سازندگان در نهایت تصمیم گرفتند مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و بر روی بر داستان‌های محدودتر تمرکز کنند. بخش پایانی مستند بیستمین سالگرد تاسیس آبسیدین نیز نشان داد که این پروژه در اوایل کار بر روی حالت Co-Op متمرکز بود.

فیرگاس ارکوهارت (Feargus Urquhart)، مدیر عامل آبسیدین اینترتینمنت، در اظهارات جدید خود می‌گوید که در ابتدا قصد داشت بازی Avowed به سمت یک اثر چندنفره سوق دهد و حتی برای مدت طولانی روی آن تلاش کرده است. به گفته‌ی وی، این تصمیم مربوط به زمانی بود که آبسیدین یک استودیوی مستقل محسوب می‌شد و احساس می‌کرد که این بازی برای ناشران جالب‌تر و جذاب‌تر خواهد بود. با این حال، به دلیل تمرکز بیش از حد بر روی حالت Co-Op، تیم توسعه‌دهنده تصمیم گرفت تغییراتی را در بازی اعمال کند که از جمله آن‌ها می‌توان به نحوه نوشتن مکالمات و برخی موارد دیگر اشاره کرد. سرانجام ارکوهارت متوجه شد که این یک تصمیم اشتباه است و بازی مذکور از یک عنوان Co-Op محور به یک اثر اکشن نقش‌آفرینی تک نفره تبدیل شد.

بازی Avowed در سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه در دسترس دارندگان سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.

منبع: Gamingbolt

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو