تفریحاتی که می‌توان به همراه خانواده در دبی داشت

تفریحاتی که می‌توان به همراه خانواده در دبی داشت


منبع: فوت و فن

3

1402/5/20

17:47


دبی مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین مقصد در امارات متحده عربی به شمار می‌رود که به‌خاطر زرق‌وبرق خودش مشهور است.

تفریحاتی که می‌توان به همراه خانواده در دبی داشت

دبی مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین مقصد در امارات متحده عربی به شمار می‌رود که به‌خاطر زرق‌وبرق خودش مشهور است. با این حال، دبی در سال‌های اخیر توانسته خودش را به‌عنوان یک مقصد عالی برای ماجراجویی‌های خانوادگی در بین گردشگران بشناساند و همین نیز سبب شده تا افراد بسیار زیادی برای تفریحات خانوادگی به آنجا بروند. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی تفریحاتی بپردازیم که می‌توان به همراه خانواده در دبی داشت.

۱. گشت‌وگذار در پارک آبی آتلانتیس آکواونچر

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر بزرگترین پارک آبی جهان است که در آن بیش از ۱۰۰ سرسره و بیش از یک کیلومتر ساحل اختصاصی وجود دارد و بهشتی برای تفریحات آبی محسوب می‌شود. در اینجا می‌توان تفریحات و ماجراجویی‌های مختلفی همچون عمیق‌ترین آکواترک جهان را تجربه کرد، با دلفین‌ها شنا کرد و همانند یک فرد حرفه‌ای در Wave Rider از موج‌سواری لذت برد. مطمئناً حضور در این پارک آبی می‌تواند اوقات خوشی را برای همه اعضای خانواده رقم بزند.

۲. سافاری در صحرا

در حالی که تل‌ماسه‌های خارق‌العاده بیابان ممکن است برای همه سنین مناسب نباشند اما می‌توان در آنجا یک سافاری خانوادگی و جالب را تجربه کرد. می‌توان از سواری و گشت و گذاری آرام در بیابان‌های اطراف دبی لذت برد و بچه‌ها نیز می‌توانند از دوچرخه‌سواری و اسنوبرد سواری لذت ببرند. هیچ چیزی همانند آسمان بی‌آلایش کویر و تماشای ستارگان نیست و مطمئناً این کار تجربه‌ای ماندگار و مسحورکننده را برای شما رقم می‌زند.

۳. سفر به لگولند

لگولند دبی (Legoland) هر آنچه کودکان لازم دارند را درون خودش جای داده است. اینجا فرصت‌های متعددی برای ساختن و خلق کردن وجود دارد و جاذبه‌های متعددی نیز درون آن به چشم می‌خورند که برای کودکان با هر سنی مناسب هستند. علاوه بر این، کودکان زیر سه سال می‌توانند به‌صورت رایگان از امکانات اینجا استفاده کنند. اگر در فصل تابستان به دبی سفر کرده‌اید، می‌توانید در طول روز فرزندان خود را به لگولند ببرید تا هم از گرمای هوا دور باشید و هم اوقات خوشی را سپری کنید.

۴. گشت‌وگذار در میراکل گاردن

باغ گل میراکل دبی (Miracle Garden) از جمله جاهای دیدنی دبی به شمار می‌رود که می‌تواند یک گشت‌وگذار خانوادگی دلنشین را برای شما رقم بزند. در اینجا می‌توان از نمایش خیره‌کننده گل‌ها و شکوفه‌ها لذت برد و از رایحه‌های گل‌های خارق‌العاده آنجا استشمام کرد. جاذبه‌های شگفت‎‌انگیزی از جمله خانم شناور، هواپیمای A380 امارات، پارک دریاچه، دهکده اسمورف‌ها و موارد دیگر در اینجا وجود دارند که مطمئناً هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان لذت‌بخش خواهد بود.

۵. بازدید از گرین پلنت

گرین پلنت یا سیاره سبز (Green Planet) تنها نمونه دیگری از ترکیب ثروت و چشم‌انداز است. اینجا یک جنگل بارانی سرپوشیده دلنشین و دلربا است که هزاران گیاه و حیوان را درون خودش جای داده و محیطی منحصربه‌فرد را خلق کرده است. بازدید از اینجا تجربه‌ای از سفر به مناطق استوایی را در یک گنبد زیستی در قلب شهری کویری را برای شما به ارمغان می‌آورند.

۶. لذت بردن از غذاهای بین‌المللی

در دبی غذاهای خوشمزه بسیار زیادی وجود دارد که هم در رستوران‌های عالی و هم در بازار غذاهای خیابانی و غرفه‌های غذا در مراکز خرید دیده می‌شوند. در دبی می‌توان بهترین غذاهای بین‌المللی را پیدا کرد و این در حالی است که گزینه‌های متعددی برای گیاه‌خواران وجود دارند. علاوه بر این، در دبی می‌توان طعم غذاهای اصیل عربی را چشید و همچنین غذاخوردن در دل صحرا را تجربه کرد.

۷. بازدید از فواره دبی

فواره دبی (Dubai Fountain) در برج خلیفه یکی دیگر از جاذبه‌های این شهر به شمار می‌رود که نمایشی جذاب و تماشایی را ارائه می‌کند و همه اعضای خانواده می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند. این نمایش آبی، روشنایی و موزیکال خیره‌کننده فرصتی ساده و در عین حال مفید در اختیار کودکان قرار می‌دهد تا با محیط پیرامون خود درگیر شوند و از تماشای یک تجربه تعاملی لذت ببرند.

۸. اسکی‌سواری در دبی

پیست اسکی دبی یکی دیگر از جاذبه‌های متفاوت اینجا به شمار می‌رود که به علاقه‌مندان به اسکی و ورزش‌های زمستانی فرصتی برای تفریح را در دل گرمای بیابانی این شهر می‌دهد. این پیست اسکی مسیرهای متعددی برای همه اعضای خانواده دارد و علاوه بر این دارای سینما برفی و پارک برفی است که می‌توانند شما را برای یک روز کامل سرگرم کنند.

۹. بازدید از موزه توهمات

موزه توهمات (Museum of Illusions) یکی از موزه‌های برجسته دبی به شمار می‌رود که تجربه‌ای خارق‌العاده و فراموش‌نشدنی را برای همه اعضای خانواده رقم می‌زند. توهمات نوری، اتاق‌های ضد گرانش و همچنین اتاق چرخان تنها بخشی از موزه به شمار می‌رود که تجربه متفاوتی را برای شما رقم خواهند زد. اتاق بازی هوشمند این موزه نیز بچه‌های کوچک را درگیر خودش می‌کند و اوقات خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

۱۰. رفتن به شهربازی کیدزانیا

کیدزانیا (KidZania) همانند به حقیقت پیوستن رؤیا برای کودکان است و بیشتر ۷۰۰۰ متر مربع مساحت آن به‌صورت یک شهر ساخته شده که در آن، فرصت‌های متعددی به کودکان داده می‌شود. کودکان در اینجا می‌توانند غرق در بازی‌ها شوند و از اوقات خودشان در اینجا لذت ببرند. این در حالی است که آن‌ها از طریق بازی، چیزهای متعددی را یاد می‌گیرند و این در حالی است که کودکان با هر سنی می‌توانند از آن لذت ببرند.

۱۱. بازدید از آکواریوم و باغ‌وحش دبی

باغ‌وحش و آکواریوم از جمله مکان‌هایی هستند که برای همه اعضای خانواده مناسب هستند و می‌توانند اوقات خوشی را برای همه رقم بزنند. باغ‌وحش زیرآبی دبی درون خودش بیش از ۱۴۰ گونه آبزی جای داده است و نیم نگاه بسیار خوبی از دنیای زیر آب را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند و در عین حال، تجربه‌ای خارق‌العاده و فراموش‌نشدنی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

۱۲. رفتن به بونس دبی

بونس (Bounce) یکی دیگر از جاذبه‌های دبی به شمار می‌رود که آرزوهای دوران کودکی را به واقعیت تبدیل می‌کند. اینجا، ترامپولین‌های متعدد و دیوار به دیوار قرار گرفته‌اند که فرصت پریدن بسیار زیادی را در اختیار کودکان و بچه‌ها قرار می‌دهند. با حضور در اینجا، بچه‌ها می‌توانند علاوه بر پریدن، از وسایل کوهنوردی و چالش‌های متعدد لذت ببرند و انرژی خود را آزاد کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو