آزمون هوش: چه چیزی در تصویر زیر اشتباه است؟

منبع: خبرنما

3

1402/5/21

17:02


آزمون تشخیص اشتباه تصویر خون آشام، جدیدترین بازی هوشی است که در اختیارتان قرار داده‌ایم. این بازی فوق العاده جالب و جذاب است. شما باید به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که چه چیزی در این تصویر اشتباه است. تصویر یک خون آشام درون حمام را نشان می‌دهد که در حال اصلاح صورتش است و به آیینه زل زده است. آیا می‌توانید بگویید اشتباه تصویر چیست؟…

آزمون تشخیص اشتباه تصویر خون آشام، جدیدترین بازی هوشی است که در اختیارتان قرار داده‌ایم. این بازی فوق العاده جالب و جذاب است. شما باید به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که چه چیزی در این تصویر اشتباه است. تصویر یک خون آشام درون حمام را نشان می‌دهد که در حال اصلاح صورتش است و به آیینه زل زده است. آیا می‌توانید بگویید اشتباه تصویر چیست؟

آزمون تشخیص اشتباه تصویر خون آشام

آزمون تشخیص اشتباه تصویر خون آشام

وای به ناخن های بلند او نگاه کنید، گوش هایش هم جلب توجه می کند، اما چه موهای مرتب و شانه زده ای دارد. چشمانش قرمز و قهوه ای است. دندان های ترسناکی هم دارد. آیا شما هم از خون آشام ها می‌ترسید؟ اگر این تصویر شما را یاد فیلم های ترسناک می‌اندازد پس از حل این آزمون صرف نظر کنید  ولی اگر عاشق هیجان هستید، به حل آزمون تشخیص اشتباه تصویر خون آشام ادامه دهید.

خوب برای این که هیجان آزمون را بالا ببریم برای حل آن یک زمان تعیین می‌کنیم. مثلا شما مکلف هستید تا در طول 5 ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید!

زمان شما از حالا شروع شد!

یک زمان سنج آماده کنید و روی 5 ثانیه تنظیم کنید، سپس دست به کار شوید!

.

.

.

.

عجله کنید، آنقدر که فکر می‌کنید هم سخت نیست!

آزمون تشخیص اشتباه تصویر خون آشام

.

.

.

فکر کنم زمان شده به پایان رسیده است!

حل آزمون تشخیص اشتباه تصویر خون آشام

آیا موفق به یافتن پاسخ درست شدید؟ اگر بله به شما تبریک می‌گوییم شما جزء معدود افرادی هستید که موفق به یافتن پاسخ شده است. می‌خواهید بدانید مشکل تصویر چیست؟ به عکس زیر نگاه کنید!

حل آزمون تشخیص اشتباه تصویر خون آشام

آیا سرنخی از تصویر گرفتید؟ درست است! تصویر یک خون آشام هرگز در آیینه منعکس نمی‌شود.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص اشتباه تصویر خون آشام لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو