چالش برای تیزبین ها: کوسه را در 9 ثانیه پیدا کنید!

چالش برای تیزبین ها: کوسه را در 9 ثانیه پیدا کنید!


منبع: خبرنما

3

1402/5/22

13:00


چالش برای تیزبین ها: فقط افرادی با بینایی عالی می توانند کوسه را در این تصویر پیدا کنند! شما چطور؟ اگر می خواهید دقت دید چشمان خود را بیازمایید، پس این چالش بینایی را حل کنید. تست ها و آزمون های بینایی همواره یک سرگرمی جذاب برای گذراندن زمان در اوقات فراغت از کار است. […]

چالش برای تیزبین ها: کوسه را در 9 ثانیه پیدا کنید!

چالش برای تیزبین ها: فقط افرادی با بینایی عالی می توانند کوسه را در این تصویر پیدا کنند! شما چطور؟ اگر می خواهید دقت دید چشمان خود را بیازمایید، پس این چالش بینایی را حل کنید.

تست ها و آزمون های بینایی همواره یک سرگرمی جذاب برای گذراندن زمان در اوقات فراغت از کار است. جدای از جنبه سرگرمی، این آزمون ها مانند «چالش برای تیزبین ها» ورزش خوبی برای مغز و چشمان ما محسوب می شوند. بنابراین روزانه از حل کردن آنها غافل نشوید.

چالش برای تیزبین ها

تصویر بالا توسط یکی از کاربران فیسبوک بنام لینتون آلن گرفته شده است. آلن این عکس را در ساحل شهر پرث استرالیا گرفته است. او می گوید: «بعد از اینکه به خانه آمدم و عکس را با دقت دیدم، شوکه شدم!». جایی در تصویر یک کوسه استتار شده است.

اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا کوسه را در طول 9 ثانیه پیدا کنید. این چالش برای تیزبین ها است، پس حالا مهارت های بینایی خود را به نمایش بگذارید.

کوسه را پیدا کنید

.

.

.

.

.

.

جواب

کوسه استتار شده

تست‌های بینایی و سرگرمی دارای فواید زیادی هستند که برای افراد از هر سن و گروهی می توانند مفید باشند. این نوع تست‌ها معمولا به صورت مسابقات یا بازی‌های آنلاین یا حتی تمرین‌های کاغذی انجام می‌شوند و می‌توانند به عنوان ابزاری جذاب و تعاملی برای ارتقاء مهارت‌های بینایی، تمرکز و حافظه عمل کنند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از چالش برای تیزبین ها لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو