آزمون پروانه پنهان: اگر تیزبین هستید پروانه را در 8 ثانیه پیدا کنید!

آزمون پروانه پنهان: اگر تیزبین هستید پروانه را در 8 ثانیه پیدا کنید!


منبع: خبرنما

1

1402/9/2

15:00


آزمون پروانه پنهان: آیا فکر می کنید چشمان تیزبینی دارید؟ آیا می خواهید دقت بینایی خود را بسنجید؟ پس این تست بینایی را انجام دهید. چالش خیلی ساده است، تنها کاری که باید بکنید این است که به تصویر نگاه کنید و در عرض 8 ثانیه پروانه مخفی شده در بین سگ ها را پیدا […]

آزمون پروانه پنهان: اگر تیزبین هستید پروانه را در 8 ثانیه پیدا کنید!

آزمون پروانه پنهان: آیا فکر می کنید چشمان تیزبینی دارید؟ آیا می خواهید دقت بینایی خود را بسنجید؟ پس این تست بینایی را انجام دهید. چالش خیلی ساده است، تنها کاری که باید بکنید این است که به تصویر نگاه کنید و در عرض 8 ثانیه پروانه مخفی شده در بین سگ ها را پیدا کنید.

حل معماها و بازی های فکری تصویری به صورت روزانه مهارت های بینایی و ذهنی شما را بهبود می بخشد. این تست های 2 دقیقه ای توانایی‌های شناختی، قدرت حافظه،  منطقی و بینایی شما را تقویت می کنند. علاوه بر این، آنها راهی عالی برای سرگرمی و کاهش استرس است. بنابراین، ما امروز آزمون پروانه پنهان را برای شما آماده کرده ایم تا با انجام آن هم سرگرم شوید و هم چشمان خود را محک بزنید.

آزمون پروانه پنهان

پروانه را پیدا کنید

تصویر بالا توله سگ های زیبا را نشان می دهد. در میان سگ ها یک پروانه نیز وجود دارد که خیلی خوب استتار شده است. آیا می توانید آن را در طول 8 ثانیه پیدا کنید. اکنون تایمر خود را تنظیم کرده و جستوجو را شروع کنید. زمان شما از الان شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

جواب

یافتن حیوانات پنهان در تصویر یکی از روش های جالب برای محک زدن بینایی است. تست بینایی پروانه پنهان نیز یکی از همین گونه آزمون ها است. حل کردن این تست ها به تقویت اتصالات بین سلول های مغز و همچنین ایجاد سلول های جدید کمک می کند. مطالعات نشان می دهند که انجام تست های بینایی باعث تقویت عضلات مغز و چشم می شوند.

زمان شما به پایان رسیده است، اگر تا هنوز به دنبال پروانه هستید، به تصویر زیر نگاه کنید:

پروانه پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون پروانه پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید و بهبود ببخشید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو