رژ لب مناسب هر مکان را بشناسید

منبع: دلتا پیام

7

1402/5/22

10:15


همه افراد باید بدانند که برای هر مکانی باید از چه آرایشی استفاده کنند و برای مثال رژلب مناسب برای موقعیتی خاص را بشناسند.

رژ لب مناسب هر مکان را بشناسید

همه افراد باید بدانند که برای هر مکانی باید از چه آرایشی استفاده کنند و برای مثال رژلب مناسب برای موقعیتی خاص را بشناسند. افراد ممکن است برای هر مراسمی از رژلب قرمز استفاده کنند درصورتی‌که این کار باعث عدم زیبایی آن‌ها می‌شود. همراه دلتا مگ باشید.

جالب است بدانید رژلب زدن در واقع یک روتین هر روزه برای خانم‌ها است و خانم‌های بسیاری بدون استفاده از این لوازم‌آرایش جذاب از خانه بیرون نمی‌روند. رژلب به خانم‌ها اعتمادبه‌نفس داده و باعث می‌شود آن‌ها باانرژی خوب روز خودشان را شروع کنند.

رژ لب مناسب هر مکان

حالا باید بدانیم که برای هر موقعیت و مکانی از چه رنگ رژلب باید استفاده کنیم؟

رژلب مناسب برای محل کار 

یک تیپ رسمی و مؤدبانه برای محیط کار لازم و ضروری است. مخصوصاً اگر در دفتر کار می‌کنید حتماً مراقب استایل رسمی خودتان باشید. به همین جهت برای آرایش صورت در محیط کار باید بسیار مراعات کنید. برای مثال باید از رژلب‌های ملایم به‌عنوان‌مثال صورتی روشن استفاده کنید. این رنگ نه آن‌قدر بولد است که توی چشم بزنید و نه آن‌قدر بی‌رنگ است که لب‌هایتان را تازه نکند، از طرفی به تمام طیف پوست نیز می‌آید.

رژلب برای ملاقات عاشقانه

دغدغه بسیاری از خانم‌ها حاضرشدن برای یک قرار عاشقانه است. هر خانمی علاقه دارد بهترین استایل و آرایش را در قرار ملاقات عاشقانه داشته باشد. چه رنگی بهتر از قرمز؟ رنگ قرمز مات هیچ زمانی رنگ اشتباه و از مد افتاده‌ای نیست. هم خیلی پیچیده است و هم خیلی بولد و از طرفی برای تمام‌رنگ‌های پوست مناسب است.

رژلب مناسب برای بیرون رفتن با دوستان 

دوست دارید برای بیرون رفتن با دوستانتان استایلی طبیعی ولی درعین‌حال جذاب و فریبنده داشته باشید؟ باید برای این مکان از رژلب شاتونی روشن استفاده کنید. این رژلب مناسب یک قرار دوستانه و عالی است.  این رنگ رژلب‌های شاتوتی به هر رنگ پوستی می‌آیند و از طرفی نیاز به میکاپ صورت غلیظی نیز ندارند!

رژلب مناسب برای بیرون رفتن با دوستان 

برای مصاحبه شغلی 

هنگام ملاقات کاری به‌خصوص در جلسه اول یا جلسه آشنایی باید استایل با اعتماد به نفسی داشته باشید. هنگام مصاحبه شغلی، فردی که با شما مصاحبه می‌کند بیشتر به صورتتان توجه می‌کند تا با طرز فکر شما آشنا شود.  به همین دلیل باید آرایش صورت ملایم و جذابی داشته باشید و یک رژ لب قهوه‌ای خوش‌رنگ می‌تواند تأثیر زیادی در اولین قرار کاری‌تان داشته باشد.

رژلب مناسب برای تفریح با خانواده 

زمانی که قصد وقت گذراندن با خانواده را دارید، بهتر است از یک رژلب ملایم هلویی استفاده کنید تا هم ساده و هم جذاب باشید. فقط کافی است که با آن رنگ احساس آرامش و راحتی داشته باشید.

پر طرف‌دارترین رنگ رژ

  • صورتی، یک‌رنگ ملایم و دوست‌داشتنی
  • آرایشی ساده اما جذاب با رژ لب هلویی
  • قرمز، این رنگ سرشار از انرژی و قدرت است!
  • رنگ بنفش، مناسب خاص‌پسندها!
  • قهوه‌ای، بهترین انتخاب برای تناژهای گرم!

رژلب مناسب برای پوست گندمی

  • لازم است بدانید پوست‌های گندمی باید از رژلب‌های بفش روشن و قرمز گیلاسی مناسب استفاده کنند.
  • اکثر رنگ‌ها به جز رنگ بنفش و قهوه‌ای برای این طیف رنگ پوست گزینه‌های خوبی هستند.

رژلب مناسب برای پوست گندمی

رنگ رژ لب برای پوست روشن

برای پوست روشن و سفید رژلب‌های قرمز، هلویی، نود، مرجانی و صورتی روشن گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

پیشنهاد مطالعه: روتین پوستی که همه افراد مشهور، از کره‌ای‌ها یاد گرفتند!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو