کاربردی ترین مدل های سوتین در بازار + عکس

کاربردی ترین مدل های سوتین در بازار + عکس


منبع: فوت و فن

3

1402/5/22

11:37


در این مطلب با انواع مدل های سوتین به همراه عکس هر کدام آشنا می شویم و کاربرد هر کدام را بررسی کرده و قیمت سوتین های مختلف را مقایسه می کنیم.

کاربردی ترین مدل های سوتین در بازار + عکس

سوتین های زنانه مدل های بسیار متنوعی دارند که هر یک ویژگی های خاصی داشته و برای شرایط مختلف استفاده می شوند. برای خرید سوتین، باید به ویژگی هایی نظیر مدل و نوع سوتین دقت شود. علاوه بر این، کیفیت دوخت و تنخور سوتین که به برند و تولیدکننده ی آن مرتبط است نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید. هم چنین قیمت سوتین و میزان هزینه ای که در نظر دارید نیز اهمیت دارد. در ادامه ی این مقاله چند مدل از بهترین و کاربردی ترین سوتین های زنانه را معرفی کرده و ویژگی های خاص هر یک را نیز بررسی می کنیم.

قیمت لباس زیر به چه عواملی بستگی دارد؟

همانند دیگر مدل های پوشاک، لباس زیر زنانه نیز در قیمت های بسیار متفاوتی عرضه می شود. اما دلیل این تفاوت چیست؟ پیش از آن که با مدل های سوتین آشنا شوید، بهتر است بدانید که چه عواملی بر قیمت تاثیر می گذارد. نوع لباس زیر یکی از اولین فاکتور هایی است که سبب تفاوت در هزینه می شود. برای مثال، قیمت ست شورت و سوتین ، با توجه به اینکه دو لباس زیر خریداری می شود، بیشتر از سوتین ها یا شورت های تک است. البته خرید ست شورت و سوتین صرفه ی بیشتری از خرید جداگانه ی آن ها دارد! دیگر عامل مهم، برند تولیدکننده ی لباس زیر است. برند های خارجی و وارداتی، با توجه به کیفیت بالاتر و هزینه ی بیشتری که برای واردات آن ها شده، گران تر از نمونه های داخلی هستند. ساده یا فانتزی بودن لباس های زیر، جنس آن و فروشگاهی که لباس را از آن تهیه می کنید هم در قیمت تمام شده ی لباس زیر موثر هستند.

در ادامه به سراغ بهترین و کاربردی ترین مدل های سوتین می رویم.

  1. سوتین اسفنجی

یکی از بهترین مدل های سوتین که می توانید تهیه کرده و در موارد زیادی از آن استفاده کنید، سوتین اسفنجی است. این سوتین ها دارای یک پد با ضخامت کم از اسفنج هستند که به شکل ایده آل سینه ها حالت گرفته اند. سوتین اسفنجی در عین اینکه به خوبی به سینه ها فرم داده و آن ها را لیفت می کند، بسیار راحت هم است. می توانید از سوتین اسفنجی برای فعالیت های روزانه و زیر لباس های بیرونی، در مهمانی ها و همراه لباس های مجلسی، یا حتی در مواقع استراحت در خانه استفاده کنید. بنابراین، این سوتین از کاربردی ترین مدل های سوتین زنانه است. مزیت دیگر سوتین اسفنجی، این است که تقریبا تمام خانم ها می توانند از آن استفاده کنند، چرا که به مقدار بسیار زیادی به سایز اضافه نمی کند.

 

سوتین اسفنجی

  1. سوتین ساده

بیشتر خانم ها به دنبال سوتینی هستند که بتوانند در طول روز در خانه، یا بیرون از منزل از آن استفاده کنند. بنابراین، راحتی سوتین و وارد نکردن فشار بر بدن، اهمیت زیادی دارد. مدل های ساده ی سوتین که بدون اسفنج بوده و طرح کارشده ای ندارند، در دسته ی سوتین های ساده قرار می گیرند که خود مدل های بسیار متفاوتی دارند. مدل های تمام نخی، راحت و سبک هستند و می توانید در خانه یا حتی هنگام خواب از آن ها استفاده کنید. در عوض، برخی مدل ها با داشتن طراحی فرم دهنده و حتی فنر، سینه ها را خوش فرم و زیبا تر نشان می دهند. قیمت سوتین ساده نیز معمولا مناسب است و حتی می توانید برند های ترک آن، نظیر NBB را تهیه کنید که بسیار با کیفیت و با دوام هستند.

  1. سوتین جک دار

این سوتین برای خانم هایی که می خواهند سایز سینه ها کمی بزرگتر جلوه کرده و لیفت بیشتری داشته باشد ایده آل است. سوتین جک دار، که با نام پوش آپ هم شناخته می شود، ضمن حجم دهی به سینه ها، بسیار راحت بوده و تنخور زیبایی هم دارد. سوتین پوش آپ را می توانید در زمان هایی که بیرون از خانه هستید و با لباس های بیرونی، همچنین هنگام رفتن به مهمانی و همراه لباس شب بپوشید.

سوتین جک دار

  1. سوتین توری

سوتین های توری از جمله مدل های فانتزی هستند که بخش زیادی از آن ها، از پارچه های تمام تور، یا دانتل گیپوری تشکیل شده است. این سوتین ها معمولا کار شده هستند و طرح های گل دوزی شده روی آن ها وجود دارد. سوتین توری، می تواند فنر دار یا بدون فنر باشد. این سوتین ها گرچه مدلی فانتزی اند، اما بسیار راحت و سبک بوده و می توانید از آن ها به صورت روزمره هم استفاده کنید، بنابراین از کاربردی ترین مدل های سوتین زنانه اند.

  1. سوتین مینی مایزر

اگر شما از افرادی هستید که می خواهید سینه ها جمع تر و کوچک تر دیده شده و لباس ها راحت تر در بدنتان بنشینند، سوتین مینی مایزر یا کوچک کننده مناسب شماست. این مدل سوتین، برای مواقعی که می خواهید از شومیز ها و پیراهن های دکمه دار استفاده کرده و یا لباس های مجلسی دیگر به تن کنید مناسب است. طراحی سوتین مینی مایزر به گونه ای است که بالاتنه را هرچه بیشتر در بر بگیرد. بنابراین، سینه، بالای سینه ها، بغل ها و زیر آن، حتی پشت کمر به خوبی جمع می شوند.

سوتین مینی مایزر

  1. نیم تنه زنانه (سوتین ورزشی)

یک مدل بسیار کاربردی دیگر، نیم تنه اسپرت است. نیم تنه زنانه که به عنوان سوتین ورزشی هم شناخته می شود، از راحت ترین و جذاب ترین مدل هاست که در موارد بسیار زیادی می توانید از آن استفاده کنید. نیم تنه زنانه قابل استفاده در زمان ورزش و باشگاه ها، پیاده روی و حتی استفاده در خانه است. با استفاده از نیم تنه، نیازی به پوشیدن سوتین های دیگر ندارید. بند های پهن و حالت کشی یکسره، سبب راحتی بیش از حد نیم تنه می شوند. بعضی از مدل های سوتین ورزشی دارای پد های خارج شونده هم هستند تا سینه ها را خوش فرم تر نشان دهند. هم چنین می توانید در صورت تمایل پد ها را خارج کنید و از نیم تنه ساده استفاده کنید. قیمت نیم تنه زنانه نیز معمولا ارزان و مناسب است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو