نکات بهداشتی لباس زیر بانوان

منبع: فرزند

203

1400/6/27

13:14


نکات بهداشتی لباس زیر بانوان

نکات بهداشتی لباس زیر برای بانوان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از آن جایی که لباس زیر بیشترین تماس را با سطح پوست دار مهمترین پوشش می باشد. کاربرد آن جلوگیری از آلوده شدن لباس های بیرونی با ترشحات بدن است و همچنین مانع از ایجاد اصطکاک پوستی در برابر لباس های بیرونی و ایجاد حساسیت های می گردد.

انواع مختلفی از لباس زیر چه برای زنان و چه برای مردان وجود و جایگاه اهمیت آن برای هر دو جنسیت بسیار زیاد است. لباس های زیر در زندگی روزمره دارای جایگاه ویژه ای است و باید در خرید آن و نگهداری و بهداشت آن ها، وقت و توجه زیادی گذاشت.
جا دارد که این نکته مهم را برایتان بازگو کنم که؛ اهمیت لباس زیر به خصوص در خانم ها بسیار عمیق تر و فراتر از رعایت یک سری نکات بهداشتی ساده می باشد. رابطه آن بر سلامت انسان به صورت مستقیم است. برای سلامت قسمت دستگاه تناسلی، حفظ دمای متعادل بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین باید نکات مهم زیر را در هنگام خرید انواع مختلف لباس زیر به خصوص شورت زنانه نخی نیلاتن در نظر داشته باشید.

نکات مهم در هنگام خرید و نگهداری انواع لباس زیر

انتخاب پارچه های طبیعی (پنبه)

دستگاه تناسلی ناحیه ای بسیار حساس و لطیف می باشد و باید در بهداشت آن کوشا بود و بهترین پارچه ها را برای پوشاندن آن استفاده نمود. از آنجایی که پنبه قابلیت جذب رطوبت بالایی دارد و امکان تنفس به پوست را می دهد؛ می تواند به راحتی مانع از ایجاد عفونت های مخمر و رشد باکتری ها بشود.

مواد مصنوعی در شورت زنانه نیلاتن به کار نمی شوند زیرا که آنها اجازه تنفس را به ناحیه تناسلی نمی دهند و با  وجود رطوبت و گرما؛ مکان مناسبی را برای رشد باکتری ها و مخمرها ایجاد می کنند. پس مهمترین نکته در هنگام انتخاب انواع لباس زیر زنانه توجه به جنس پارچه و اندازه آن است. لباس زیرهای خیلی تنگ هم فضای خوبی برای رشد باکتری و ایجاد حساسیت می کند.

درآوردن لباس زیر (شب ها)

در این مورد نظرهای متفاوتی وجود دارد و بستگی به سلامت و روحیه خودتان دارد. اگر شما دارای یک واژن سالم می باشید؛ پس هر دو گزینه را می توان انتخاب نمود. اینکه بدون پوشیدن شورت به رختخواب بروید؛ آن ناحیه بدون هیچ گونه محافظی به راحتی می تواند نفس بکشد و هیچ گونه رطوبتی نیز به وجود نمی آید.

اما اگر واقعا احساس خوبی از برهنه بودن دریافت نمی کنید و آن را دوست نمی دارید؛ پس توصیه ما این است که لباس زیر مناسب را بر تن داشته باشید.

خرید انواع لباس زیر به صورت اینترنتی

امروزه خرید اینترنتی انواع لباس زیرها به خصوص شورت زنانه بسیار رواج پیدا کرده است. در فروشگاه لباس زیر نیلاتن شما می توانید انواع شورت زنانه توری و شورت های بچگانه و مردانه را مشاهده نمایید و بهترین کیفیت را با مقرون به صرفه ترین قیمت ها تهیه کنید.

در این ایام کرونایی و ماندن در خانه خرید بصورت آنلاین بهترین روش برای ثبت سفارش و خرید کردن است. نیلاتن تنوع بالایی را در محصولات خود دارد. علاوه بر شورت های توری و لامبادا می توانید در آن مدل های جذاب سوتین را نیز مشاهده کنید.

تمامی محصولات مرغوب هستند و تخفیف های فوق العاده را در هنگام شورت لامبادا اعمال می شود.

نحوه شستن آن ها

برای ششستشو نکات زیادی وجود دارد که در ادامه بیان می کنیم:

  • لباس های زیر باید به صورت جداگانه و ترجیحا با دست شسته شوند.
  • در صورت ضرورت استفاده از ماشین لباسشویی، حتما از کیسه مخصوص لباس زیر استفاده کنید.
  • برای شستن از مواد شوینده ملایم مانند شامپو، صابون هایپوآلرژنیک استفاده نمایید. زیرا بقیه صابون ها مواد شیمیایی دارند که باعث ایجاد تحریکات پوستی و انواع حساسیت ها و خارش می گردد.
  • به منظور خشک شدن در نور آفتاب و در معرض هوای آزاد قرار دهید تا باقی مانده باکتری ها از بین بروند.
  • برخی از آن ها را می توان اتو نمود بستگی به جنس پارچه دارد. پارچه های نخی را می توان اتوکشی نمود.
  • در شستن شورت های کودکان حساسیت بیشتری به خرج دهید و جدا از لباس های بقیه افراد خانواده بشویید.

تعویض هرساله

شاید با خود بگویید: یک سال، اینکه خیلی کم است؛ من که دارم به صورت مرتب آن را می شوییم و خوب نگهداری می کنم. درست که است اما فراموش نکنید که لباس زیر تمیز قابلیت زنده نگه داشتن ده هزار باکتری را در خود دارد. پس اصلا غیرمنطقی نیست که بخواهید طی یک سال آن ها را دور بیاندازید و انواع جدید را بخرید.

سبک لباس زیر و روحیه

اهمیت پوشیدن شورت لامبادا زنانه و سوتین های جذاب و دلبر نیلاتن که در کنار سایر برندهای برتر فروش انواع لباس زیر مانند دیجی کالا، اوتیسا، گروچی، نیلاتن، علاوه بر افزایش بهداشت و سلامتی تان، بر تناسب اندام و زیبایی تاثیر مستقیم دارد. همین مساله باعث روحیه شاداب و پرانرژی تان می گردد.

اعتمادبنفس بانوان افزایش می یابد و زمانی که یک بانو از لحاظ روحی و جسمی در بهترین حالت ممکن باشد تمام انرژی مثبت را به خانه و اعضای خانواده انتقال می دهد و باعث ایجاد فضای آرام و شاد و پرانرژی در خانه می شود.

پس بانو خودت را دست کم نگیر و بهترین ها و زیباترین ها را بپوش و شاد باش.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو