یکی از موضوعات مهمی که دغدغه اصلی مادران محسوب می‌شود، کیفیت محصولاتی است که برای نوزادان خود استفاده می‌کنند. از آنجایی که این محصولات در ارتباط مستقیم با نوزاد هستند، بهداشت و کیفیت آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. پینو بیبی یکی از برندهایی که در ایران به صورت تخصصی محصولات مربوط به نوزاد، کودک و مادر را ارائه می‎‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

 

معرفی برند برتر محصولات تخصصی مادر و نوزاد در ایران

معرفی برند برتر محصولات تخصصی مادر و نوزاد در ایران

نوزادان فرشته‌های کوچکی هستند که دنیا را از سیاهی‎ها نجات می‎دهند. با تولد یک نوزاد کوچک و دوست‌داشتنی، جهان بار دیگر رنگ می‎گیرد و انسان‌ها به دنیا و آینده آن امیدوار می‏شوند!

 

اما نگهداری از این فرشته‎ها چندان ساده نیست و والدین باید تمام توجه خود را معطوف به نوزاد زیبا و کوچکشان کنند. نگهداری از نوزاد یکی از سخت‎ترین و درعین‎حال شیرین‎ترین کارهایی است که پدر و مادرها موظف به انجام آن هستند. اما با استفاده از محصولات مراقبتی و نگهداری از کودک می‎توان به‎راحتی از پس این چالش برآمد و از سلامت نوزاد خود، به‎خصوص در ماه‎های اول تولد اطمینان پیدا کرد.

برای مثال یکی از محصولاتی که فرایند شیردهی به نوزاد را ساده‎تر می‎کند شیشه‎شیر است که باید به‎صورت استاندارد و با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید گردد. پینو بیبی یکی از برترین تولیدکنندگان شیشه‎شیر و سایر محصولات تخصصی نوزاد، کودک و مادر است که در ادامه قصد آشنایی با برخی از محصولات این برند معتبر را داریم.

داستان پینو بیبی

تا سال 1396 در حوزه محصولات تخصصی نوزاد، کودک و مادر در ایران خلاء بزرگی وجود داشت. از طرفی تحریم ایران باعث شده بود تا امکان واردات این محصولات از کشورهای اروپایی و آمریکایی به‎راحتی فراهم نباشد و از طرف دیگر محصولات وارداتی از چین و دیگر کشورها از کیفیت لازم برخوردار نبودند یا با قیمتی بسیار بالا عرضه می‎شدند!

تا این سال برندهای محصولات تخصصی نوزاد و کودک در ایران انگشت‎شمار بودند و تنوع محصولات موجود بسیار کم بود. اما در سال 1396 برند پینو بیبی تصمیم گرفت با تولید محصولات باکیفیت،  به دوست همیشگی فرشته‎های کوچک شما تبدیل شود.

به‎این‎ترتیب در سال 1396 برآوردهایی در جهت بررسی نیاز مادر و نوزاد انجام گرفت و سپس اولین محصولات

 

پینو بیبی  (Pino Baby) در 3 دسته‎بندی لوازم شیردهی و نگهداری از نوزاد وکودک شوینده و مراقبتی وارد بازار شدند. در طی این سال‎ها تمام تلاش پینو بیبی دوستی و حفاظت از نوزادان لطیف و حساس شما بوده، به‎همین‎دلیل استفاده از تکنولوژی روز اروپا و مواد اولیه طبیعی، مرغوب و باکیفیت برای پینو بیبی در اولویت قرار دارد.

تلاش بی‎وقفه پینو بیبی برای تولید محصولات با کیفیت باعث شد تا این برند ایرانی موفق به کسب استاندارد

 

“قابل استفاده از بدو تولد” و “هایپوآلرژنیک” شود. طبق این استانداردها، محصولات تخصصی پینوبیبی نه تنها دارای حداقل میزان حساسیت هستند، بلکه از پوست حساس کودک نیز محافظت می‌کنند.

چه چیزی پینو بیبی را متمایز می‎کند؟

اگر یکی از محصولات تخصصی نوزاد مانند شیشه‌شیر را در اینترنت جست‎وجو کنید، برندهای متعددی برایتان نمایش داده می‎شود. اما اکثر این محصولات با قیمت‎هایی فراتر از حد انتظار و کیفیت معمولی عرضه ‏می‎شوند که نارضایتی بسیاری از مصرف‎کنندگان را در پی دارند. اما از انتخاب پینو بیبی به‎هیچ‎عنوان پشیمان نمی‎شوید، به چند دلیل:

مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون دقیق

برای تولید محصولات تخصصی نوزاد، کودک و مادر باید از مواد اولیه درجه یک، مرغوب و کاملاً بهداشتی استفاده شود. به این‏صورت از ایجاد بیماری یا حساسیت‎های پوستی در نوزادان جلوگیری خواهد شد و این فرشته‎های کوچک می‎توانند دوران حساس نوزادی را به سلامت بگذرانند و وارد دوره کودکی شوند. پینو بیبی از متریال باکیفیت و فرمولاسیون بسیار دقیق برای تولید محصولات مختلف استفاده می‎کند چرا که نوزاد زیبای شما بهترین دوست پینو بیبی است!

بهداشت و سلامت

جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار به خط تولید محصولات تخصصی نوزاد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پینو بیبی برای جلوگیری از ایجاد آلودگی میکروبی در خط تولید محصولات نوزاد مانند دستمال مرطوب آنتی‎باکتریال، خطوط تولید را به‏صورت روزانه ضدعفونی می‎کند و با سخت‎گیری در پوشش کارکنان، باعث جلوگیری از ورود آلودگی می‎شود.

دانش و تخصص

رعایت استانداردهای لازم و استفاده از فرمولاسیون دقیق در حوزه محصولات نوزاد و کودک زمانی محقق می‎شود که تمامی کارکنان از دانش و تخصص کافی برخوردار باشند. به ‎همین ‎علت پینو بیبی بهترین متخصصان سراسر کشور را گرد هم آورده تا با استفاده از دانش و تجربه این عزیزان، محصولی شایسته نوزاد و کودک ایرانی را تولید و به بازار عرضه کند.

تکنولوژی به‎روز

پینو بیبی از تکنولوژی روز اروپا برای تولید محصولات حوزه نوزاد و کودک استفاده می‎کند. همچنین با انجام تحقیقات پزشکی و آزمایشات ارگونومی از قابلیت استفاده محصولات تولیدی اطمینان پیدا می‎کند.

معرفی محصولات نوزاد، کودک و مادر پینو بیبی

حال که با دوست همیشگی نوزاد دلبندتان، پینو بیبی، آشنا شدید بهتر است به معرفی محصولات این برند معتبر ایرانی بپردازیم:

معرفی انواع لوازم شیردهی و نگهداری از نوزاد پینو بیبی

انواع اکسسوری یا لوازم شیردهی و نگهداری از نوزاد پینو بیبی شامل محصولات زیر هستند:

نکته: تمامی این محصولات دارای استاندارد هایپوآلرژنیک از سازمان پوست و جذام هستند و باعث ایجاد حساسیت، سوزش یا خارش روی پوست حساس نوزاد شما نمی‎شوند.

  • شیشه‎شیر: شیشه‎شیر پینو بیبی در دو سایز 150 و 260 میلی‌لیتری تولید می‎شود که سایز 150 میلی‎لیتری از بدو تولد نوزادان تا 6 ماهگی و سایز 260 میلی‎لیتری از 6 تا 18 ماهگی قابل استفاده هستند. این محصولات به‎صورت کاملاً ارگونومیک تولید شده‎اند و سری آن‎ها مانند سینه مادر عمل ‌کرده و پذیرش شیشه شیر را برای نوزاد آسان می‌کند.

همچنین شیشه‎شیرهای پینو بیبی دارای مجراهای مختلف ریزش و سیستم آنتی‎کولیک هستند. این محصولات از پلی‎پروپیلن درجه‎یک تولید شده (PP Total  فرانسه) و BPA Free یا به ‎عبارت‎ دیگر، فاقد مواد مضر می‎باشند.

  • لیوان آموزشی: لیوان آموزشی پینو بیبی برای کودکان 6 ماه به بالا قابل استفاده است. از ویژگی‎های این محصول می‎توان به جنس شفاف و باکیفیت، سیستم آنتی کولیک، سری ارتودنسی، دهانه عریض و سری ضد چکه اشاره کرد. این لیوان آموزشی به‌صورت BPA Free تولید شده و فاقد مواد مضر است. همچنین لازم است بدانید که این محصول قابلیت تبدیل شدن به لیوان و ظرف را نیز دارد.
  • پستانک: پستانک پینو بیبی از جنس PP یا پلی‎پروپیلن فرانسوی و سیلیکون گرید بهداشتی تولید شده و فاقد BPA و دیگر مواد مضر می‎باشد. این محصول از بدو تولد تا 18 ماهگی قابل استفاده است و در 2 سایز مختلف تولید می‎شود. از ویژگی‎های پستانک پینو بیبی می‎توان به وزن سبک، سری ارتودنسی (برای جلوگیری از آسیب به فک و دهان) و محفظه نگهداری این محصول اشاره کرد.
  • سرشیشه: با رشد نوزاد لازم است سرشیشه بطری شیر نوزاد را تعویض کنید. پینو بیبی 6 مدل سرشیشه مختلف از بدو تولد نوزاد تا 18 ماهگی طراحی کرده که همگی از جنس سیلیکون گرید بهداشتی نرم و منعطف ساخته شده و در بسته‎های 2 عددی عرضه می‎شوند. این محصول از ویژگی‎های مشابه‎ای با شیشه‎شیر پینو بیبی برخوردار است و به‎صورت BPA Free تولید می‎شود.

معرفی انواع محصولات مراقبتی پینو بیبی

انواع محصولات مراقبتی پینو بیبی شامل موارد زیر هستند:

  • شامپو نوزاد و کودک: پینو بیبی انواع شامپو نوزاد و کودک را در 3 مدل: شامپو سر و بدن، شامپو سر و پوست سر و شامپو بدن تولید می‎کند. درصد بالای روغن آرگان موجود در این محصولات از خشکی پوست حساس نوزادان جلوگیری می‎کند و عدم استفاده از مواد مضر مثل پارابن، رنگ و سولفات صنعتی باعث جلوگیری از سوزش چشم و لطافت پوست فرشته کوچک شما خواهد شد. این محصولات هایپوآلرژنیک هستند و با استفاده از درب پمپی به‎راحتی قابل استفاده خواهند بود.
  • صابون: صابون پینو بیبی برای پوست‎های حساس و نرمال تولید می‎شود و با وجود ترکیباتی مانند کالندولا در صابون حساس و روغن نارگیل در صابون نرمال، باعث محافظت از پوست حساس نوزادان می‎شود. این محصول فاقد پارابن، رنگ، الکل و دیگر مواد مضر است و از بدو تولد قابل استفاده خواهد بود.
  • دستمال مرطوب: دستمال مرطوب آنتی‎باکتریال پینو بیبی از مواد طبیعی تشکیل شده و فاقد الکل و پارابن است. این محصول PH سازگار با پوست نوزاد دارد و از بدو تولد برای تمیز کردن صورت، بدن و وسایل نوزاد و کودک قابل استفاده خواهد بود.

معرفی انواع شوینده پینو بیبی

انواع شوینده‎های برند پینو بیبی شامل موارد زیر هستند:

  • مایع لباس: شست‎وشوی لباس و ملحفه نوزادان باید به ‎صورت جداگانه و با استفاده از مایع یا پودر صابون مخصوص انجام شود. مایع لباسشویی پینو بیبی برای شست‎وشوی لباس نوزادان از بدو تولد قابل استفاده است و با وجود رایحه ملایم باعث ایجاد حساسیت در سیستم تنفسی نوزادان نمی‎شود. به‏عبارت‎دیگر این محصول به‎صورت هایپوآلرژنیک است و با وجود پلیمرهای پایدارکننده رنگ از تغییر رنگ لباس کودکان جلوگیری می‎کند. قدرت لکه‎بری این مایع شوینده بسیار بالا است و با استفاده از آن می‎توانید هرنوع لکه‎ای را از لباس نوزادتان پاک کنید. این محصول در دو رنگ آبی و صورتی و در حجم 1000 گرمی قابل خریداری است.
  • پودر صابون ماشین: پودر صابون ماشین پینو بیبی برای شست‎وشوی لباس و ملحفه نوزادان در ماشین لباسشویی کارایی دارد. این محصول فاقد مواد مضر، سیلیکون و SLS است و در تولید آن از اسانس طبیعی و هایپوآلرژنیک استفاده شده است. پودر صابون پینو بیبی دارای کف کنترل شده است و قدرت لکه‎بری بسیار بالایی دارد.
  • پودر صابون دستی: پودر صابون دستی پینو بیبی برای شست‌وشوی لباس و ملحفه نوزادان با دست کارایی دارد. با استفاده از این پودر می‎توانید تمامی لکه‎های ایجاد شده روی لباس نوزاد و کودک دلبند خود را تمیز کرده و از افت کیفیت لباس جلوگیری کنید. این محصول از بدو تولد نوزاد قابل استفاده است و به‎صورت هایپوآلرژنیک و بدون استفاده از مواد مضر مانند سیلیکون و SLS تولید شده است.

سخن نهایی

پینو بیبی دوست نوزادان و همراه مادران و پدران است. با استفاده از محصولات تخصصی پینو بیبی فرایند شیردهی و مراقبت از نوزاد ساده‎تر می‎شود و والدین می‎توانند از حفظ سلامت کودک دلبندشان اطمینان داشته باشند.

شما می‎توانید برای خرید محصولات پینو بیبی از طریق داروخانه‌ها و فروشگاه‎های معتبر، حضوری یا اینترنتی اقدام کنید. همچنین فروشگاه‎های معتبر کشور جهت همکاری با پینو بیبی می‎توانند با شماره 02188612125 تماس بگیرند. در نظر داشته باشید که جهت خرید محصولات باکیفیت پینو بیبی می‌توانید از سراسر کشور اقدام نمایید.