دوربین امنیتی شیائومی Home Security Camera 360 یک دستگاه عالی برای کاربران خانگی است. چندین ویژگی جالب دارد که آن را به یکی از بهترین دوربین های امنیتی Wi-Fi موجود  تبدیل می کند. شما می توانید آن را به راحتی در گوشی خود کنترل کنید. با این حال، راه‌اندازی دوربین امنیتی Mi Home و اتصال آن به برنامه می‌تواند برای برخی دشوار باشد. در این مطلب از سلام دنیا درباره مراحل مورد نیاز برای راه اندازی mi security camera 360 user manual و اولین چیزهایی که باید تغییر دهید تا از دوربین امنیتی Mi استفاده کنید صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نحوه اتصال و نصب mi security camera 360 user manual

کاملا واضح است که برای راه اندازی Mi Security Camera 360 به برنامه Mi Home نیاز دارید.

مرحله 1: هنگامی که برنامه را دانلود کردید، باید با استفاده از اعتبار Mi خود وارد آن شوید. می توانید با شماره یا آدرس ایمیل خود وارد شوید. پس از اتمام، یک نماد کوچک به علاوه در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی برنامه خواهید دید. روی آن ضربه بزنید تا دستگاه اضافه شود.


حتما بخوانید: بهترین ترفندهای گوشی شیائومی را بشناسید


در این مرحله، می توانید انتخاب کنید که دستگاه به صورت خودکار یا دستی اضافه شود. اگرچه روش اول عملی به نظر می رسد، روش دوم برای این دوربین مناسب تر است.

راه اندازی MI SECURITY CAMERA 3601

روی Camera ضربه بزنید و دوربین خود را از لیست انتخاب کنید.

مرحله 2 : در مرحله بعد، از شما خواسته می شود دستگاه را بازنشانی کنید. برای انجام این کار، دوربین را به منبع برق وصل کنید. دوربین ابتدا با چرخش افقی و عمودی خود را کالیبره می کند. پس از اتمام، دکمه Reset را در پایه فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که چراغ LED نزدیک لنز چشمک بزند به رنگ نارنجی.

نحوه اتصال و نصب دوربین امنیتی شیائومی 2


 
پس از اتمام، دکمه Next را بزنید و شبکه Wi-Fi را از لیست انتخاب کنید. اکنون، بخش دشوار فرا می رسد.

برنامه Mi Home یک کد QR را به شما ارائه می دهد که باید با استفاده از دوربین کوچک آن را اسکن کنید. نباید زمان زیادی ببرد. با این حال، این یک امر وقت گیر است و دوربین می تواند حدود 5-7 دقیقه کد QR را ثبت کند و سپس آن را اسکن کند.


حتما بخوانید: بالا بردن سرعت گوشی شیائومی با 3 ترفند ساده


برای دستیابی به نتایج سریعتر، روشنایی گوشی خود را به بالاترین حد تغییر دهید و گوشی را با فاصله 15 سانتی متری جلوی دوربین نگه دارید.

راه اندازی MI SECURITY CAMERA 360   مرحله 3

پس از ثبت اسکن، چراغ LED دوربین خانگی Mi به آبی تبدیل می شود. و بدین ترتیب فرآیند راه اندازی دوربین آغاز می شود.

نکته حرفه ای

مرحله 3: هنگامی که دستگاه را به شبکه Wi-Fi اضافه کردید، برنامه از شما می خواهد اتاقی را برای دستگاه انتخاب کنید. نامی را وارد کنید یا یکی از نام‌های موجود را انتخاب کنید و دکمه Next را بزنید. خودشه. شما مراحل راه اندازی را تکمیل کرده اید.

راه اندازی MI SECURITY CAMERA 360/4


اکنون روی نماد دایره ای کوچک ضربه بزنید تا دوربین به ناحیه دلخواه شما هدایت شود. و هر زمان که می خواهید قطعه خاصی را ضبط کنید، فقط دکمه Video را فشار دهید.

به غیر از آن، می‌توانید ضبط را در Mi Security Camera 360 نیز انتخاب کنید. به‌طور پیش‌فرض، دوربین خودکار را انتخاب می‌کند و می‌توانید بین HD و Low یکی را انتخاب کنید.


حتما بخوانید: چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم


تنظیمات اضافی MI SECURITY CAMERA 360

1. برای نصب MI Security Camera 360 روی گوشی: تنظیمات دوربین را تغییر دهید

به طور پیش فرض، دوربین Mi Security دارای یک سری تنظیمات است که برای نظارت اولیه خوب است. اما اگر بخواهید از این دوربین بیشترین بهره را ببرید، باید به تنظیمات (منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا) بروید.

اولین و مهمترین تنظیمی که باید تغییر دهید حالت دامنه پویا گسترده است. این ویژگی کیفیت ویدیو را با ایجاد تعادل بین نواحی نوردهی بیش از حد و کم نور افزایش می‌دهد.

تنظیمات اضافی MI SECURITY CAMERA 360/1

این تنظیمات در قسمت تنظیمات دوربین > تنظیمات تصویر در دسترس هستند. پس از ورود، سوئیچ را برای حالت دامنه پویا گسترده تغییر دهید.

2. برای نصب MI Security Camera 360 روی گوشی: حالت خواب را فعال کنید

‌از آنجایی که دوربین Mi Security یک دوربین داخلی است، نمی‌خواهید همیشه فعال باشد، به خصوص زمانی که در خانه هستید. حداقل من این کار را نمی کنم. به غیر از هشدارهای حرکتی (که به زودی خواهیم دید)، همچنین می تواند فضای کارت SD شما را اشغال کند. از این رو، بهترین راه این است که دوربین را در حالت خواب قرار دهید.

برای انجام این کار، روی نماد Shortcuts در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید و روی نماد اول کلیک کنید و ببینید.

تنظیمات اضافی MI SECURITY CAMERA 360/2

با این حال، اگر انجام روزانه آن را سخت می‌دانید ، می‌توانید یک برنامه خواب نیز تنظیم کنید. برای این کار، روی تنظیمات دوربین > تنظیمات خواب ضربه بزنید و روی زمان خواب برنامه ریزی شده ضربه بزنید.

تنظیمات اضافی MI SECURITY CAMERA 360/3

زمان شروع و زمان پایان را مطابق با اولویت خود وارد کنید، و تمام.

3. برای نصب MI Security Camera 360 روی گوشی: تنظیمات دید در شب را تغییر دهید

دوربین Mi Security همچنین به شما امکان می دهد حتی در شرایط کم نور به فیلم های رنگی تغییر دهید. به تنظیمات دوربین > تنظیمات دید در شب بروید و سوئیچ را برای تمام رنگی با نور کم تغییر دهید.

تنظیمات اضافی MI SECURITY CAMERA 360/4

4. برای نصب MI Security Camera 360 روی گوشی: هشدار حرکت را تنظیم کنید.

در آخر، بیایید نگاهی به تنظیمات هشدار حرکت، یکی از مهمترین تنظیمات بیندازیم. دوربین اگر حرکتی را تشخیص داد از طریق برنامه به شما اطلاع می دهد و در همان زمان شروع به ضبط فیلم می کند.


حتما بخوانید: نحوه حذف فضای دوم گوشی شیائومی


حتی اگر کارت microSD نصب نکرده باشید (که باید)، کلیپ به مدت 7 روز رمزگذاری شده و در فضای ابری ذخیره می شود. این گزینه به طور پیش فرض فعال نیست و باید به صورت دستی آن را روشن کنید.

برای انجام این کار، روی نماد نظارت در نوار پایین ضربه بزنید. روی دکمه مانیتورینگ خانه در پایین ضربه بزنید تا دستیار نظارت بر خانه فعال شود.

تنظیمات اضافی MI SECURITY CAMERA 360/5

سنسورهای دوربین Mi Home Security کاملاً عالی هستند و حتی اگر سنسور توسط چیزی به اندازه یک پشه فعال شود (بله، چندین بار اتفاق افتاده است) به شما هشدار می دهد. بنابراین، بهترین گزینه این است که سطح حساسیت را کمی پایین بیاورید.

تنظیمات اضافی MI SECURITY CAMERA 360/6

برای انجام این کار، روی Alert sensitivity ضربه بزنید و از تنظیمات موجود Low را انتخاب کنید. و در حالی که در آن هستید، می توانید بازه هشدار را نیز تغییر دهید.

سخن آخر

با توجه به مراحل آمده جهت اتصال و نصب MI Security Camera 360 بر روی گوشی های موبایل امیدواریم که این مطلب مورد استفاده و توجه شما قرار گرفته باشد.