ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی از نگاه سایت فیگار

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

2

1402/5/22

23:00


ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی قطعا شمارا به گریه می‌اندازند. در ادامه به معرفی ناراحت کننده ترین انیمیشن های دیزنی می‌پردازیم.

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی از نگاه سایت فیگار

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی قطعا شمارا به گریه می‌اندازند. در ادامه به معرفی ناراحت کننده ترین انیمیشن های دیزنی می‌پردازیم.

در قلمرو مسحور کننده انیمیشن‌های دیزنی، جایی که جادو و شگفتی‌های زیادی وجود دارد، مجموعه‌ای از فیلم‌ها نیز وجود دارد که احساس غم و اندوه عمیقی را برانگیخته است. این فیلم‌ها داستان‌هایی می‌باشند که در قلب ما قرار می‌گیرد و ما را به مناظر عمیقاً عاطفی منتقل می‌کند و تأثیر غیرقابل تحمل بر روح ما می‌گذارد. در این مقاله، ما به دلخراش ترین فیلم های دیزنی می‌پردازیم و به غم انگیزترین داستان‌هایی که مخاطبان را در هر سنی مسحور کرده و تحت تاثیر قرار داده است، خواهیم پرداخت.

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

دلخراش ترین فیلم های دیزنی

شما می‌توانید فهرست ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

احساساتی که این فیلم‌ها در را در قلب ما به وجود می‌آورند، ما را به یاد قدرت داستان پردازی و توانایی منحصر به فرد فیلم‌های انیمیشن برای کشف عمق تجربه بشر می‌اندازد. پس در ادامه نوشتار اشک آورترین فیلم های دیزنی همراه ما بمانید تا با ناراحت کننده ترین انیمیشن های دیزنی آشنا شوید.

Dumbo

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

Dumbo

 

در ابتدای مقاله ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی ، در قلمرو انیمیشن‌های کلاسیک اشک آور دیزنی، “Dumbo” بالاتر از بقیه فیلم‌ها قرار می‌گیرد و قلب مخاطبان را با داستان دلپذیر خود از یک فیل کوچک شایان ستایش لمس می‌کند که کشف می‌کند که آنچه او را از دیگران متفاوت کرده است، او را نیز فوق العاده می‌کند.

این سفر عاطفی به بررسی مضامین تنهایی، پذیرش و پیوند ناگسستنی بین مادر و فرزندش می‌پردازد. همانطور که شاهد مبارزه دامبو برای یافتن جایگاه او در دنیایی هستیم که او را به عنوان یک فرد بی پروا می‌بیند، ما نمی‌توانیم از اشتیاق او برای عشق، تعلق و شجاعت در آغوش گرفتن توانایی‌های منحصر به فرد او همدلی نکنیم.

The Lion King

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

The Lion King

هواداران هاردکور دیزنی می‌دانند که پادشاه شیر از هملت شکسپیر الهام گرفته است. یک پادشاه توسط برادرش به قتل می‌رسد، که تاج و تخت را غصب می‌کند و به پسرش انگیزه می‌دهد تا انتقام بگیرد. The Lion King اولین فیلم مدرن دیزنی بود که مرگ و ترامای حاصل از آن را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بینندگان جوان صحنه جنجالی از مرگ مفاسا و تلاش‌های بیهوده سیمبا برای بیدار کردن او را به یاد می‌آورند. این یکی از صحنه‌های فراموش نشدنی و سخت تماشای فیلم‌های دیزنی است که برای همیشه با مخاطبان همراه خواهد بود.

The Fox And The Hound

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

The Fox And The Hound

“روباه و هوند” داستانی چشمگیر در مورد دوستی و واقعیت غم انگیز را بررسیم می‌کند. این پیوند بعید بین روباه به نام تاد و یک سگ هون به نام مس دنبال می‌شود. علیرغم اینکه جامعه انتظار دارد که آنها دشمن باشند، آنها از طریق چالش‌ها حرکت می‌کنند و دلهره‌ای را که با تغییر انتظارات و اجتناب ناپذیری از هم جدا می‌شوند، تجربه می‌کنند. این فیلم به ما یادآوری می‌کند که چگونه دوستی می‌تواند شکننده باشد و تأثیر عمیقی بر زندگی ما داشته باشد.

Luca

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

Luca

“لوکا” بینندگان را به یک ماجراجویی که در مقابل پس زمینه یک شهر ساحلی زیبا ایتالیایی قرار دارد، می‌برد. این داستان دلخراش از شخصیت لوکا، یک هیولای جوان دریایی پیروی می‌کند، زیرا او در حالی که با ترس از طرد و نیاز به پنهان کردن هویت واقعی خود، شگفتی‌های جهان بشر را کشف می‌کند. در طول ماجراجویی، لوکا درمی‌یابد که جهانی که او از آن پنهانی می‌کند، پر از رازها و زیبایی‌های ناشناخته است. او با دوستان جدید خود، آلبرتو و گولیو، به سراسر شهر ساحلی می‌پیچد و در هر قدم با شگفتی‌هایی بی‌نهایت روبرو می‌شود.

این سفر، به لوکا کمک می‌کند تا از خودش بیشتر آگاه شود و به تدریج درک کند که ترس و تبعیض نباید او را از اکتشاف وجودش در دنیای زمینی بازدارد. با اعتماد به نفس و شجاعت، لوکا و دوستانش در مقابل تمام محدودیت‌ها و پیش‌فرض‌ها تجربه‌های جدیدی را پیدا می‌کنند و به عنوان یک هیولای دریایی، در قلب این شهر ساحلی زیبا، آزادانه و بدون ترس زندگی می‌کنند.

Inside Out

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

Inside Out

“Inside Out” به اعماق احساسات انسانی می‌پردازد و پیچیدگی‌های شادی، غم و اندوه و تعادل ظریف بین آنها را بررسی می‌کند. از طریق چشمان رایلی، یک دختر جوان که در حال حرکت به چالش‌های بزرگسالی است، شاهد تأثیر عمیق تحول عاطفی و اهمیت در آغوش گرفتن همه جنبه‌های احساسات خود می‌شویم.

این فیلم با بار عاطفی خود به ما یادآوری می‌کند که غم و اندوه، که اغلب به عنوان یک احساسات منفی دیده می‌شود، می‌تواند نقش مهمی در شکل دادن به هویت ما و تقویت همدلی داشته باشد و در نهایت ما را به سمت بهبود و رشد سوق دهد.

Encanto

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

Encanto

“Encanto” مخاطبان خود را با داستان خود از خانواده مادریگال، که دارای قدرت جادویی هستند، توسط یک شمع جادویی به آنها اعطا می‌کند. در این محیط پر جنب و جوش کلمبیایی، ما به سفر تلخ میرابل، تنها عضو خانواده بدون توانایی‌های خارق العاده می‌پردازیم. در حالی که او با احساس ناکافی بودن و ترس از ناامید کردن عزیزان خود، دست و پنجه نرم می‌کند، ما شاهد اکتشافات دلپذیر از ارزش خود، پویایی خانواده و قدرت موجود در پذیرش نقاط ضعف درک شده ما هستیم.

Big Hero 6

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

Big Hero 6

“Big Hero 6” ما را به شهر آینده نگر سانفرانسکوویو دعوت می‌کند، جایی که یک نابغه روباتیک جوان به نام هیرو حامادا به یک ماجراجویی دلپذیر وارد می‌شود. در مواجهه با از دست دادن ناگهانی برادر محبوب خود، هیرو در یک دوستی بعید با یک ربات مراقبت‌های بهداشتی دوست داشتنی به نام Baymax، آرامش پیدا می‌کند.

این فیلم با بار عاطفی، مضامین غم و اندوه، تاب آوری و قدرت بهبودی ارتباط را مورد بررسی قرار می‌دهد و به ما یادآوری می‌کند که حتی در تاریک‌ترین لحظه‌های ما، امید و پتانسیل رشد فوق العاده‌ای وجود دارد.

Bambi

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

Bambi

“بامی” به عنوان یک فیلم دست کم گرفته شده است که چرخه ظریف زندگی، عشق و از دست دادن را بررسی می‌کند. از طریق چشم گوزن جوان بامی، شاهد تأثیر عمیق تراژدی و قدرت تحول آمیز دوستی هستیم. این فیلم با اتهام عاطفی ما را به یاد زیبایی و شکنندگی طبیعت می‌اندازد، در حالی که به عنوان یک تمثیل دلپذیر برای محاکمات و مصائب اجتناب ناپذیر که همراه با رشد هستند، خدمت می‌کند.

Toy Story 3

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

Toy Story 3

“Toy Story 3” با اسباب بازی‌های محبوب که چندین دهه تصورات ما را به خود جلب کرده‌اند، خداحافظی می‌کند. همانطور که اندی، صاحب فداکار اسباب بازی‌ها، آماده می‌شود تا به دانشگاه بروند، آنها خود را با ترس قریب به اتفاق از ترک و تحقق ناخوشایند که زمان آن راهپیمایی می‌کند، دست و پنجه نرم می‌کنند.

این فیلم با اتهام عاطفی، مضامین دلتنگی، دوستی و اهمیت پذیرش تغییر را بررسی می‌کند و مخاطبان را با احساس عمیق اشتیاق و درک تلخ که همه چیزهای خوب باید به پایان برسد، می‌اندازد. این انیمیشن یکی از اشک آورترین فیلم های دیزنی می‌باشد.

Up

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

Up

در انتهای مقاله ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی ، “UP” پرواز را به سمت بال احساسات دلچسب می‌برد، زیرا ما در کنار کارل فردریکسن، بیوه‌ای که به دنبال آرامش در تحقق یک رویای مادام العمر است، به یک ماجراجویی عجیب و غریب می‌رود. از طریق سفر کارل در خانه شناور خود، شاهد وزن اندوه، پشیمانی و قدرت ارتباط انسان هستیم.

این فیلم غنی از نظر عاطفی، مضامین از دست دادن، مقاومت و اهمیت گراندش لحظات گرانبهایی را که زندگی ما را تعریف می‌کند، بررسی می‌کند. در حالی که ما به کارل در سفر فراز و نشیب او می‌پیوندیم، از زیبایی‌های عمیقی که حتی در میان بزرگترین غم و اندوه زندگی نیز می‌توان یافت می‌شود، می‌توانیم لذت ببریم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو