متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است ؟ ؛ دنیای دیزنی در شمایل ماه تولد

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است ؟ ؛ دنیای دیزنی در شمایل ماه تولد


منبع: فیگار

4

1402/5/23

16:37


آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است ؟ برای پیدا کردن پرنسس دیزنی ماه تولد خود تا انتهای نوشتار همراه فیگار…

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است ؟ ؛ دنیای دیزنی در شمایل ماه تولد

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است ؟ برای پیدا کردن پرنسس دیزنی ماه تولد خود تا انتهای نوشتار همراه فیگار بمانید.

شاید فکر کنید شاهزاده‌خانم‌های دیزنی شخصیت‌هایی خیالی و سحرآمیز هستند، اما می‌توانید به راحتی با شخصیت‌های آن‌ها ارتباط برقرار کنید زیرا هر کدام از پرنسس‌های دیزنی از آرورا تا جاسمین ویژگی‌ها و خصوصیاتی دارند که می‌تواند با ماه تولد شما مرتبط باشد. در ادامه شباهت متولد هر ماه با پرنسس دیزنی را ببینید.

مقالات مکمل:

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

بهترین انیمیشن های دیزنی تاریخ سینما 

جدیدترین و بهترین فیلم های دیزنی درباره طبیعت و حیوانات

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

پرنسس دیزنی شبیه متولد هر ماه 

آیا می‌توانید برای متولد هر ماه یک پرنسس دیزنی مشابه پیدا کنید؟ در ادامه خواهید دید که متولد هرماه می‌تواند کدام خصوصیات پرنسس دیزنی را دارا باشد. شما می‌توانید فهرست متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

  • حمل – فروردین: مریدا (دلیر)
  • ثور – اردیبهشت: تیانا
  • جوزا – خرداد: سیندرلا
  • سرطان – تیر: آریل
  • لئو – مرداد: موآنا
  • سنبله – شهریور: جاسمین
  • میزان – مهر: سفید برفی
  • عقرب – آبان: راپونزل و السا
  • قوس – آذر: آنا
  • جدی – دی: رایا (رایا و آخرین اژدها)
  • دلو – بهمن: بل (دیو و دلبر)
  • ماهی – اسفند: آرورا

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

پرنسس‌های جذاب دیزنی می‌توانند شبیه ماه تولد شما باشند. پس در ادامه پرنسس ماه تولد خود را بیابید.

حمل – فروردین: مریدا (دلیر)

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است ؟

متولدان ماه حمل شباهت زیادی به شخصیت مریدا از فیلم دیزنی “برگشت به خانه” دارند. متولدین این ماه نیز مانند مریدا، شخصیتی شجاع و پرشور دارند و بدون تأخیر در عمل به تصمیمات خود عمل می‌کنند. آن‌ها در تصمیم‌گیری سریع و قاطع هستند و علاقه زیادی به ماجراجویی دارند، از آنجا که مریدا همیشه دنبال ماجراجویی‌های جدید است و به توانایی‌های خود اعتماد دارد.

مریدا به سختی می‌تواند در مقابل چالش‌ها بازی کند و به هر موقعیتی که به دلیل شجاعت خود به آن روبرو می‌شود، مقابله می‌کند. اما رفتار تکانشی مریدا در نهایت منجر به تبدیل مادر و برادرانش به خرس‌ها می‌شود. اما اگر این جزئیات را کنار بگذاریم، مریدا یکی از شجاع‌ترین شخصیت‌های دیزنی است و نمونه‌ای عالی از عنصر آتش می‌باشد.

نزول کمپانی دیزنی ؛ ده دلیل نارضایتی هواداران دیزنی

ثور – اردیبهشت: تیان

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

اراده و قدرت عمل متولدین ماه ثور با شخصیت پرنسس تیانا از انیمیشن “شاهزاده خانم و قورباغه” شباهت زیادی دارد. تیانا نیز مانند متولدین ثور، از اراده قوی و توانمندی عمل بهره می‌برد. در طول این انیمیشن، تیانا تصمیم می‌گیرد دو شغل داشته باشد و پول‌های خود را پس انداز کند، تا بتواند آرزوی پدرش را برآورده کند و رستوران خود را بسازد.

تیانا نشان می‌دهد که با تعهد و کوشش، می‌توان به اهداف خود دست پیدا کرد. او با انگیزه و اراده قوی، تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفش می‌کند و در نهایت به موفقیت دست می‌یابد. این شخصیت نشان می‌دهد که برای رسیدن به آرزوها و برآورده کردن اهداف، لازم است تصمیم‌گیری‌های جسورانه انجام داده و به آنها عمل کرد.

بهترین شروران دیزنی با غم‌انگیزترین داستان‌ها

جوزا – خرداد: سیندرلا

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است ؟

متولدین ماه جوزا، به عنوان افرادی سرزنده و اجتماعی شناخته می‌شوند. این ویژگی‌ها در شخصیت سیندرلا نیز نمایان است. اگرچه سیندرلا به عنوان یک خدمتکار خانه با کارهای فراوانی سر و کار دارد، اما هرگز او را ناراحت نمی‌بینید.

در داستان سیندرلا، او اجازه می‌گیرد از نامادریش برای شرکت در جشن رقص با شاهزاده استفاده کند و حتی پس از اینکه نگهبان درب را می‌بیند، او درخواست می‌کند کفش بلوری را امتحان کند. این نشان می‌دهد که سیندرلا حاضر است برای دستیابی به آرزوهای خود بجنگد و در عین حال هیچگاه ناامید و غمگین نباشد. این ویژگی‌ها نیز در متولدین ماه جوزا قابل تشخیص است.

متولدین جوزا همانند سیندرلا، افرادی هستند که از تعاملات اجتماعی لذت می‌برند و در محیط‌های گروهی راحت‌تر عمل می‌کنند. آن‌ها توانایی انطباق و ارتباط برقرار کردن با دیگران را دارند و در همین حالت، همواره خوشحالی و انرژی مثبت را حفظ می‌کنند.

بهترین فیلم های دیزنی که شما را به گریه می‌اندازد

سرطان – تیر: آریل

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولدین ماه سرطان نماد خرچنگ را دارند؛ حیوانی که می‌تواند در محیط‌های خشک و آب زندگی کند. به علاوه، شخصیت آریل در انیمیشن “پری دریایی کوچولو” نیز با متولدین سرطان تطابق دارد. او یک پرنسس احساسی و دوست‌داشتنی است.

علاوه بر این، شناخت شخصیت متولدین سرطان زمانی ممکن است که به نظر سفت و سخت آیند. به عنوان مثال، پدر آریل نمی‌تواند عشق او به شاهزاده اریک را درک کند و فقط او را دختری لجباز و کندپوش می‌بیند. این ویژگی نیز باعث می‌شود که شخصیت پرنسس آریل بسیار شبیه به متولدین سرطان باشد.

متولدین سرطان همچنین با ظاهر سفت و سخت خود شناخته می‌شوند. اما درونشان پر از احساسات و عاطفه است. آن‌ها از طریق پوست سخت خود محافظت می‌کنند و در برابر دیگران ممکن است احساساتشان را نشان ندهند. اما در عمق، آن‌ها بسیار حساس و نیازمند ارتباط و احساسات می‌باشند.

بهترین داستان پدر و فرزند در فیلم های انیمیشن دیزنی

لئو – مرداد: موآنا

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولدین ماه لئو به عنوان رهبران بزرگ شناخته می‌شوند. آن‌ها افرادی پرشور، خوشبین و مراقب هستند. بدون شک، موانا با تمام این ویژگی‌ها می‌تواند پرنسس ماه لئو باشد.

موانا به عنوان یک رهبر قبیله، با وجود تمام خطراتی که در مسیرش وجود داشت، از اقیانوس عبور کرد. او به بازگرداندن قلب الهه ته فیتی که توسط خدای مائوئی گرفته شده بود، مطمئن بود و می‌دانست که این کار باعث احیای سرزمینش و بازگشت به رونق گل و گیاهان خواهد شد. لئوها نیز مانند موانا، خوش‌بین هستند و در شرایط سخت هرگز تسلیم نمی‌شوند.

متولدین ماه لئو با قدرت رهبری و اعتماد به نفس قوی خود، قادر به الهام بخشیدن به دیگران و هدایت آنها در جهت هدف‌های مشترک هستند. آن‌ها با انرژی و اشتیاق زیادی به کار خود می‌پردازند و همیشه به دنبال رشد و پیشرفت هستند. علاوه بر این، آن‌ها دارای خوابوارهای بزرگی هستند و از تحقق رویاهایشان می‌پردازند.

پرنسس دیزنی ماه تولد

10 تا از بهترین فیلم های دیزنی بدون شاهزاده جذاب

سنبله – شهریور: جاسمین

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است ؟

متولدین ماه سنبله خصوصیاتی شبیه به پرنسس جاسمین از داستان علاءالدین دارند. آن‌ها عادت به تعیین اهداف بلندپروازانه دارند و برای تحقق آن‌ها سخت تلاش می‌کنند. به همین دلیل، آن‌ها به مقام و درجه بالایی هم دست می‌یابند. افراد ماه سنبله کمال‌گرایی دارند و این ویژگی را می‌توان در رابطه جاسمین با علاءالدین مشاهده کرد.

در قسمتی از انیمیشن، پرنسس جاسمین به علاءالدین می‌گوید که در طول تمام زندگی‌اش تلاش کرده است تا به جای پدر بر تخت پادشاهی بنشیند و برای این روز خودش را آماده کرده است. این نشان از این است که او، با وجود محدودیت‌ها و قوانینی که سلطنت او را محدود می‌کند، همچنان تلاش خود را ادامه می‌دهد.

متولدین سنبله نیز، مانند جاسمین، بلندپرواز و طموح‌مند هستند و از تلاش و کوشش برای دستیابی به اهدافشان عقب نمی‌افتند.

شباهت متولد هر ماه با پرنسس دیزنی

بهترین سریال های دیزنی تاریخ سینمای جهان

میزان – مهر: سفید برفی

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولدین ماه میزان به دلیل معاشرتی بودن و توانایی شنیدن فعالانه، به راحتی می‌توانند دوستان زیادی پیدا کنند. این خصوصیات آن‌ها را شبیه به سفید برفی در داستان هفت کوتوله می‌کند. در این داستان، سفید برفی با جذابیت و شخصیت خود، به راحتی توانست دل هفت کوتوله را به دست آورد. متولدین ماه میزان نیز به دلیل طبیعت معاشرتی و توانایی برقراری روابط مؤثر، می‌توانند به سرعت دوستان خوبی پیدا کنند.

اگرچه سفید برفی یک پرنسس قدیمی در دنیای دیزنی است، اما توانست در جنگل و میان کوتوله‌ها زندگی کند و با کمک حیوانات اطرافش راه بیابد. این نشان از هوش و ذکاوت فوق‌العاده او است. متولدین ماه میزان نیز می‌توانند در مواقع چالشی و با کمک هوش و دانش خود، مسائل را حل کنند و با مهارت‌های خود به دستاوردهای بزرگ دست یابند.

پرنسس دیزنی شبیه متولد هر ماه 

سریال جدید دیزنی پلاس در 2024

عقرب – آبان: راپونزل و السا

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است ؟

عقرب‌ها به عنوان افرادی مصمم و پایدار شناخته می‌شوند. در دنیای دیزنی، می‌توانید پرنسس راپونزل را با چنین ویژگی شخصیتی ببینید. راپونزل، علیرغم طرد شدن دائمی از سوی مادرش، به دنبال دلخواه خود است و در جشن شرکت می‌کند. او قلعه را ترک می‌کند تا بتواند در روز تولد ۱۶ سالگی خود فانوس‌ها را تماشا کند. این نشان از اصرار و تصمیم‌گیری محکم راپونزل در پیروی از آرزوهای خود است، که مشابه با مصمم بودن و اراده قوی عقرب‌ها است.

متولدین عقرب خصوصیاتی شبیه به السا از فیلم فروزن دارند. السا در طول انیمیشن به عنوان یک شخصیت مرموز معرفی می‌شود. او سعی می‌کند قدرت‌های خود را از دیگران، به ویژه خواهرش آنا، پنهان کند. این اقدام به دلیل ترس از اینکه با قدرت‌های خود ممکن است به دیگران آسیب برساند. به همین دلیل، السا قوانینی برای خود تعیین می‌کند و تلاش می‌کند قدرت‌های خود را پنهان کند، مشابه با حذف شخصیت عقرب.

به عنوان یک عقرب، السا زمانی که دست از این افکار برمی‌دارد و به دیگران رازها و استرس خود را فاش می‌کند، به شخصیتی پرشور و شجاع تبدیل می‌شود. این ویژگی‌ها نشان‌دهنده صبر، تصمیم‌گیری محکم و توانایی پذیرش و مواجهه با احساسات و واقعیت‌های ناخوشایند است که در شخصیت السا و متولدین عقرب مشترک است.

متولد هر ماه یک پرنسس دیزنی

بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینمای جهان

قوس – آذر: آنا

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

آنا شاهزاده خانم و خواهر کوچکتر السا در انیمیشن فروزن است. آنا شخصیتی شبیه به متولدین ماه قوس دارد. او شخصیت ایده‌آلیست و همیشه بهترین‌ها را برای خود و خواهرش می‌خواهد. او دوست دارد مردم شهرش به خوبی زندگی کنند و از رفاه و آسایش برخوردار باشند.

آنا همواره خوش‌بین است و به دنبال رویایش برای خود و محیط اطرافش می‌گردد. او انرژی مثبت و امیدواری را به اطرافیانش منتقل می‌کند و تلاش می‌کند تا بهترین راه‌حل‌ها را برای مسائل پیدا کند. این ویژگی‌ها نشان‌دهنده شخصیتی شبیه به متولدین ماه قوس است که خوش‌بین، سرزنده و با اعتماد به نفس هستند و به دنبال بهبود و رشد مداوم در زندگی خود و دیگران می‌باشند.

پرنسس دیزنی ماه تولد

معرفی شدن انیمیشن های جدید کمپانی دیزنی

جدی – دی: رایا (رایا و آخرین اژدها)

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

رایا اولین پرنسس آسیای جنوب شرقی در دنیای دیزنی است و انیمیشن “رایا و آخرین اژدها” در سال 2021 اکران شد. رایا شخصیتی عاقل و مستقل است که در طول فیلم برای آزادی خود و خانواده‌اش می‌جنگد. شخصیت سرسخت و تسلیم ناپذیر او نشان‌دهنده انرژی و تصمیم‌گیری قوی متولدین جدی است.

متولدین برج جدی نیز افرادی منطقی هستند و به سختی به دیگران اعتماد می‌کنند و حریم شخصی خود را حفظ می‌کنند. همانند رایا، آن‌ها تمرکز زیادی بر دستیابی به اهداف خود دارند و برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنند. آن‌ها معتقدند که فقط با این روش می‌توانند به خانواده و جامعه‌شان کمک کنند و خیری برای آن‌ها به ارمغان بیاورند.

شباهت متولد هر ماه با پرنسس دیزنی

تیزری از پروژه های آینده دیزنی منتشر شد

دلو – بهمن: بل (دیو و دلبر)

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است ؟

متولدین برج دلو خصوصیاتی شبیه به پرنسس بل از انیمیشن “دیو و دلبر” دارند. عنصر دلو هوا است و متولدین این ماه به خودگذشته و وفاداری اهمیت می‌دهند. پرنسس بل در این انیمیشن نه تنها با تمام اشخاصی که تبدیل به شیء شده بودند دوست شد، بلکه او متواضع و مهربان بود و حتی در قلعه هیولا سعی می‌کرد به او در انجام هر کاری کمک کند.

افراد متولد برج دلو عاشق استقلالی و مستقل بودن هستند و از قدرت هوش فوق‌العاده‌ای برخوردارند، تماماً مانند بل. او دوست داشتنی است و علاقه‌مند به یادگیری و آموزش است. او دوست دارد به دانش‌آموزی بپردازد و تا جایی که ممکن است، به یادگیری و تحصیلات خود ادامه دهد.

پرنسس دیزنی شبیه متولد هر ماه 

رونمایی دیزنی از پروژه های سال ۲۰۲۳ 

ماهی – اسفند: آرورا

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است

متولدین برج ماهی خصوصیاتی شبیه به پرنسس آرورا از انیمیشن “زیبای خفته” دارند. ماهی‌ها به طبیعت خود مهربان و فداکار هستند، همانند آرورا که تصویری کاملاً واقعی از یک فرد مهربان و فداکار است. با وجود اینکه دو خواهرش همیشه با او خوب نیستند، آرورا هیچ وقت از نشان دادن مهربانی به آن‌ها دریغ نمی‌کند. این پرنسس زیبا از دنیای دیزنی نمادی است از مهربانی و دلسوزی.

متولدین برج ماهی نیز مانند آرورا افرادی مهربان و دلسوز هستند. آن‌ها تمایل دارند دیگران را به طور صادقانه پشتیبانی کنند و از خودگذشتگی و ایثار برخوردارند. آن‌ها همچنین احساسات قوی و عمیقی دارند و به راحتی با قلبشان ارتباط برقرار می‌کنند. متولدین برج ماهی به طور طبیعی به دیگران احساس همدردی می‌کنند و همیشه تمایل دارند به آن‌ها کمک کنند و در زمان نیاز حاضرند فداکاری کنند.

متولد هر ماه یک پرنسس دیزنی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار متولد هر ماه شبیه کدام پرنسس دیزنی است سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو