بهترین انیمیشن های باربی از نگاه سایت فیگار

بهترین انیمیشن های باربی از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

4

1402/4/12

23:34


حالا که فیلم باربی، فیلم مورد انتظار سال 2023 می‌باشد، بد نیست نگاهی به بهترین انیمیشن های باربی از نگاه سایت فیگار بیاندازیم.

بهترین انیمیشن های باربی از نگاه سایت فیگار

حالا که فیلم باربی، فیلم مورد انتظار سال 2023 می‌باشد، بد نیست نگاهی به بهترین انیمیشن های باربی از نگاه سایت فیگار بیاندازیم.

لایو اکشن باربی با بازی مارگو رابی در سال 2023، یادآور این است که ما تعداد زیادی انیمیشن های برتر باربی داریم که می‌توانند برترین انیمیشن باربی لقب بگیرند. هیچ اسباب‌بازی نمادین‌تری نسبت باربی وجود ندارد و او در سالیان گذشته، فرنچایزی را راه‌اندازی کرده است که در آن به نظر می‌رسد هر فیلم باربی کاملاً با فیلم‌های قبلی متفاوت است.

این فیلم‌ها، در سال 2001 شروع شدند و برخی از عجیب‌ترین داستان‌ها را با باربی که به فضا، و یا حتی به اعماق اقیانوس‌ها می‌رفت و زندگی‌ای داشت که هر تصوری از شاهزاده خانم انیمیشنی را زیر و رو می‌کرد و بهترین انیمیشن های سینمایی باربی محور را به وجود می‌آورد.

بهترین انیمیشن های باربی از نگاه سایت فیگار

بهترین انیمیشن های درباره باربی

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمیشن های باربی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین انیمیشن های باربی

بهترین انیمیشن های باربی

با این حال، در اوایل دهه 2010، زمانی که باربی بازیگر شد، همه چیز تغییر کرد و کارگردانان، فیلم‍‌ها نقش‌هایی را نشان دادند که او بازی می‌کرد. این اتفاقات، در نهایت به مجموعه‌ای از فیلم‌ها ختم شد که کل فرنچایز را در بر گرفت و آن را به سمت بچه‌های بسیار خردسال در سطوح پیش دبستانی و ابتدایی، با درس‌های زندگی که در داستان‌های ساده‌تر بیان می‌شد، هدایت کرد. با این حال، در سال 2017، زمانی که نتفلیکس شروع به پخش همه فیلم‌های باربی کرد، سری به بهترین انیمیشن‌های آن خواهیم زد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین سریال های 2023

Barbie In A Mermaid Tale

بهترین انیمیشن های باربی

برترین انیمیشن باربی

در این فیلم پری دریایی، باربی در نقش مرلیا بازی می کند. یک دختر موج سوار معمولی که متوجه می‌شود در واقع یک پری دریایی است. به زودی پس از آن، او و بهترین دوست جدیدش زوما که دلفین است، باید با هم کار کنند تا مادرش، ملکه اوشنا را نجات دهند.

یکی از چیزهایی که واقعاً به این فیلم کمک می‌کند تا در بین هر فیلم باربی نمادین بماند، این واقعیت است که یکی از به یاد ماندنی‌ترین آهنگ‌های کل فرنچایز را دارد. با موسیقی و محیط سرگرم کننده استرالیایی، این فیلمی است که برای هر طرفدار باربی سرگرم کننده است.

Barbie Of Swan Lake

بهترین انیمیشن های باربی

انیمیشن های برتر باربی

یکی دیگر از باله‌های کلاسیک که گروه باربی به آن پرداختند، دریاچه قو بود. باربی به اسم اودت، دختر نانوا را بازی می‌کند که به دنبال یک اسب شاخدار در جنگل می‌رود و توسط دو تن از بهترین شرورهای باربی، روثبارت و اودیل، تبدیل به قو می‌شود.

اودت که با موسیقی چایکوفسکی تنظیم شده است باید آنها را شکست دهد تا دوباره به یک انسان تبدیل شود. این یک فیلم عالی برای آشنا کردن کودکان با درخشش موسیقی باله است و آن را با داستانی سرگرم کننده از یک جنگل مسحور شده و چند لباس شگفت انگیز باربی انجام می‌دهد.

Barbie In The 12 Dancing Princesses

بهترین انیمیشن های باربی

بهترین انیمیشن های درباره باربی

این فیلم باربی، به شدت مورد علاقه طرفداران است، اما به چند دلیل با چند فیلم بهتر فاصله دارد. Barbie In The 12 Dancing Princesses یک انیمیشن بسیار زیبا است؛ اما داستان، کاملاً از کنترل خارج شده است.

وقتی همسر شاه راندولف از دنیا می‌رود، او باید کسی را پیدا کند که به 12 دخترش آداب سلطنتی را آموزش دهد. او از پسر عمویش کمک می‌گیرد و در عوض رقصیدن را ممنوع می‌کند. هنگامی که دختران پورتال غرفه رقص زیرزمینی را پیدا می‌کنند، فیلم جادویی می‌شود.

Barbie And The Three Musketeers

بهترین انیمیشن های باربی

بهترین انیمیشن های سینمایی باربی محور

در سال 2008، نسخه باربی از داستان کلاسیک سه تفنگدار منتشر شد. باربی به اسم کورین در این انیمیشن، رویای تبدیل شدن به یکی از تفنگداران را دارد و سفری که او راهی می‌شود، راه او را در طول مسیر نشان می‌دهد.

این به راحتی یکی از بهترین اکران‌های فمینیستی در مقایسه با هر فیلم باربی است، زیرا زنان اینجا قوی و قدرتمند هستند و تا زمانی که حرف خود را ثابت نکنند باشند، عقب‌نشینی نمی‌کنند. یک نقشه قتل نیز وجود دارد و آنها از ابتدا تا انتها در حال انجام وظیفه هستند. تماشای آن بسیار سرگرم‌کننده است زیرا باربی و همراهانش هستند که شاهزاده را نجات می‌دهند. این انیمیشن، یک معکوس خوب از فرمول دیزنی دارد.

Barbie And The Diamond Castle

بهترین انیمیشن های باربی

بهترین انیمیشن های باربی

یکی از تکرارهای مدرن‌تر هر فیلم باربی، Barbie And The Diamond Castle، داستانی درباره دو دوست به نام‌های لیانا و الکسا است که با کمک یک آینه جادویی برای یافتن قلعه الماس سفری را آغاز می‌کنند.

داستان، دو صاحب گل فروشی را دنبال می‌کند که می‌خواهند دوست خود را از دست یک زن شرور نجات دهند، و آنها فرصتی پیدا می‌کنند که با یک غول بجنگند. آن‌ها باید موسیقی‌هایی را در یک میخانه اجرا کنند که در طول این مأموریت، دو توله سگ ناز به دست می‌آورند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی تخیلی

برترین انیمیشن های سریالی تاریخ که باید ببینید

Barbie: Princess Charm School

بهترین انیمیشن های باربی

بهترین انیمیشن های باربی

باربی در این انیمیشن،  نقش پیشخدمتی جوان را بازی می‌کند که در این فیلم جدیدتر باربی برای شرکت در مدرسه جذابیت شاهزاده خانم گاردانیا انتخاب شده است. همانطور که او در کلاس‌ها شرکت می‌کند، متوجه می‌شود که او ممکن است شاهزاده خانمی باشد که مدت‌ها پیش ناپدید شده است. این انیمیشن، یکی از فیلم‌های باربی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اما ممکن است به این دلیل باشد که کمی بحث برانگیز می‌باشد.

Barbie: Star Light Adventure

بهترین انیمیشن های باربی

بهترین انیمیشن های باربی

باربی در این انیمیشن، ژانر فضایی می‌گیرد. او یک شاهزاده خانم در فضا است و با هاوربرد سفر می‌کند. او باید به سیاره دیگری سفر کند و زمانی که ستاره‌های آسمان سیاره اصلی او شروع به محو شدن می‌کنند، به یک تیم نجات ملحق شود.

این انیمیشن به زیبایی یک اثر هنری است و شخصیت‌های باربی فوق العاده‌ای دارد که در ماجراجویی منحصر به فردی برای این فرنچایز ظاهر می‌شوند. همچنین خطرات بزرگی وجود دارد که سرنوشت جهان در خطر است.

Barbie And The Magic Of Pegasus 3-D

بهترین انیمیشن های باربی

بهترین انیمیشن های باربی

پس از رویارویی با جنگجوی شیطان صفت ونلاک، باربی به عنوان پرنسس آنیکا باید با پگاسوس خودش، بریتا، به پادشاهی ابری در آسمان سفر کند تا طلسم ونلاک را بشکند و خانواده‌اش را نجات دهد. این فیلم یک اکران دیگر با کسی است که در سال‌های پس از اکران به ستاره بزرگی تبدیل شده است، زیرا بری لارسون بخشی از صداپیشگان است و او ثابت می‌کند که صدای خوانندگی فوق‌العاده‌ای دارد.

همچنین این انیمیشن، یک فیلم سریع با ماجراهای سرگرم کننده است. داستان انیمیشن، منحصر به فرد است، زیرا باربی اینجا کامل نیست و نقص‌هایی دارد که باید بر آنها غلبه کند، چیزی متفاوت در مقایسه با هر فیلم باربی.

بیشتر بخوانید:

بهترین شروران دیزنی با غم‌انگیزترین داستان‌ها

بهترین مثلث‌های عشقی در محبوب ترین انیمیشن ها

Barbie As Rapunzel

بهترین انیمیشن های باربی

بهترین انیمیشن های باربی

مدت‌ها قبل از اینکه دیزنی راپونزل را به یک هنرمند خجالتی تبدیل کند که مشتاق رفتن به مکان‌های مختلف است، باربی قبلاً این ایده را به تصویر کشیده بود. با این حال، به جای اینکه مردی برای نجات او بیاید، راپونزل باربی از یک قلم موی جادویی برای انتقال او به بیرون از برج استفاده می‌کند.

این داستان شبیه به انیمیشن موفق دیزنی Tangled است که سال‌ها قبل از آن فیلم منتشر شد. با جنگ بین دو پادشاهی و شخصیت‌های کاملاً واقعی، این یک فیلم باربی است که ثابت کرد می‌تواند به خوبی با دیزنی رقابت کند.

Barbie As The Princess & The Pauper

بهترین انیمیشن های باربی

بهترین انیمیشن های باربی

برترین و بهترین فیلم تاریخ باربی، شاهزاده خانم و فقیر است. داستان داستان کلاسیک مارک تواین را دنبال می‌کند که یک شاهزاده و یک فرد عادی جای خود را با هم عوض می‌کنند. داستان شامل دوستی و عاشقانه و همچنین پیشی گرفتن از کسانی است که بهترین نیت را ندارند.

این فیلم همچنین برای داشتن یک شخصیت شرور با صداپیشگی مارتین شورت امتیاز جایزه دریافت می‌کند. چند موسیقی عالی از جمله آهنگ “من دختری مثل تو هستم” را اضافه کنید و این انیمیشن را بهترین فیلم باربی بدانید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های باربی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو