بهترین فیلم های بیانسه Beyonce + بیوگرافی

بهترین فیلم های بیانسه Beyonce + بیوگرافی


منبع: فیگار

4

1402/4/12

19:32


بیانسه ممکن است بیشتر به خاطر موسیقی‌اش شناخته شود، اما در حرفه سینمایی او در برخی از فیلم های تحسین شده ایفای نقش کرده و حتی تعدادی را کارگردانی کرده…

بهترین فیلم های بیانسه Beyonce + بیوگرافی

بیانسه ممکن است بیشتر به خاطر موسیقی‌اش شناخته شود، اما در حرفه سینمایی او در برخی از فیلم های تحسین شده ایفای نقش کرده و حتی تعدادی را کارگردانی کرده است. با نوشتار بهترین فیلم های بیانسه Beyonce همراه ما بمانید.

بیانسه تک آهنگ خود را با نام Break My Soul منتشر کرد و در همان سال دوباره خود را بر سر زبان‌ها انداخت و به عنوان تأثیرگذارترین و تحسین شده ترین هنرمند معرفی شد. بیانسه با صدایی زیبا، تصویر عمومی تحسین برانگیز، و دیسکوگرافی پر از موفقیت‌های معتبر، بیش از دو دهه است که در صدر جهان بوده است و هیچ نشانه‌ای از توقف از خود نشان نمی‌دهد.

بهترین فیلم های بیانسه Beyonce

بهترین فیلم های بیانسه Beyonce

بهترین فیلم های بیانسه Beyonce

اگر چه بیانسه بیشتر به خاطر موسیقی‌اش شناخته شده است، اما یک هنرپیشه مورد احترام است که چندین موفقیت تحسین برانگیز را در دست دارد. او همچنین روی صندلی کارگردانی نشسته است و آلبوم‌های بصری بسیار تحسین شده و جاه طلبانه خود را هدایت می‌کند.

Coldplay: A Head Full Of Dreams (2018)

بهترین فیلم های Beyonce

بهترین فیلم های بیانسه

بهترین فیلم های بیانسه

مت وایت کراس این مستند را کارگردانی کرد که همراه با هفتمین آلبوم استودیویی Coldplay با عنوان A Head Full of Dreams بود. این مستند شروع و به شهرت رسیدن گروه را دنبال می‌کند و شامل مصاحبه‌هایی با اعضا و افراد کلیدی مرتبط با تولید آلبوم و به طور کلی حرفه Coldplay است.

مقاله مرتبط:

بهترین مستند های درباره موسیقیدانان

بیانسه که به عنوان یک خواننده برجسته در تک آهنگ آلبوم “Hymn for the Weekend” ظاهر شد، در حین ضبط آهنگ در مستند حضور دارد. A Head Full of Dreams نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد، آنها از بینش گروه قدردانی کردند، اما از عدم استفاده از فضای مستند انتقاد کردند، زیرا آن را بدون چالش و هیجان می‌دانستند.

Carmen: A Hip Hopera (2001)

بهترین فیلم بیانسه

بهترین فیلم های بیانسه

بهترین فیلم های بیانسه

بیانسه در سال 2001 در فیلم عاشقانه موزیکال تلویزیونی Carmen: A Hip Hopera با Mekhi Phifer همبازی شد. خلاصه داستان درباره یک افسر پلیس فیلادلفیا است که عاشق یک اغواگر زیبا می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، اقتباسی از اپرای کارمن در سال 1875 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های موزیکال تاریخ سینمای جهان + [2023]

Carmen: A Hip Hopera اولین بازیگری بیانسه را رقم زد. این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. بازی بیانسه و همچنین ارتباط او با فیفر مورد استقبال قرار گرفت، اما لحن موسیقایی فیلم با استقبال تفرقه انگیزتری مواجه شد.

The Lion King (2019)

بهترین فیلم Beyonce

بهترین فیلم های بیانسه

بهترین فیلم های بیانسه

شیر شاه اصلی یکی از بزرگترین فیلم‌های دیزنی است. این فیلم در سال 2019 یک بازسازی پویانمایی فوتورئالیستی دریافت کرد که استعدادهای دوبلور دونالد گلاور، ست روگن، بیلی آیچنر، چیوتل اجیوفور و بیانسه، بازیگر نقش عشق سیمبا، نالا، در آن نقش آفرینی کردند.

مقاله مرتبط:

بهترین فیلم های دیزنی که شما را به گریه می‌اندازد

شیر شاه نقدهای متفاوت حتی نقدهای بسیار منفی را از منتقدان دریافت کرد که آن را غیرضروری و بسیار پایین تر از نسخه اصلی می‌دانستند. بیانسه بازی خود را در این فیلم با آلبوم موسیقی متن The Lion King: The Gift همراه کرد، آلبومی که نسبت به خود فیلم نقدهای بهتری دریافت کرد.

Austin Powers In Goldmember (2003)

بیانسه اولین هجوم خود را به فیلم‌های اکران شده در سینما با همبازی شدن با مایک مایرز در سومین فیلم فرانچایز جیمز باند، آستین پاورز انجام داد. این فیلم با عنوان Austin Powers در Goldmember، سفر آستین به دهه 70 را نشان می‌دهد و با فاکسی کلئوپاترای بیانسه همکاری می‌کند تا دکتر ایول و متحد هلندی‌اش، گلدمبر را متوقف کند.

این فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد. منتقدان آن را پایین‌تر از دو نسخه قبلی خود می‌دانستند، اما از اجرای چندگانه مایرز و ارتباط او با بیانسه قدردانی می‌کردند. این فیلم آخرین فیلم این مجموعه بود، اگرچه مایرز و شرکت درباره امکان ساخت فیلم چهارم صحبت کردند.

Epic (2013)

حماسه 2013 دختر جوانی را دنبال می‌کند که کوچک می‌شود و به گروهی از گل‌ها در نبرد بین خیر و شر می پیوندد. در این فیلم انیمیشنی گروهی از بازیگران به رهبری آماندا سیفرید و جاش هاچرسون، کالین فارل، جانی ناکسویل، کریستوف والتز و بیانسه که صداپیشگی ملکه تارا را بر عهده دارند، حضور دارند.

مقاله مرتبط:

بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینمای جهان + [2023]

Epic عمدتاً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. ستایش از انیمیشن، طنز و صداپیشگی فیلم صورت گرفت اما از عدم اصالت آن انتقاد شد. بیانسه و سیا با همکاری یکدیگر آهنگی برای این فیلم به نام «Rise Up» نوشتند که در اوایل سال 2013 به صورت تک آهنگ منتشر شد.

بیوگرافی بیانسه

بیانسه جیزل نولز-کارتر زادهٔ ۴ سپتامبر ۱۹۸۱) خوانندهٔ آمریکایی است. او، ملقب به «کویین بی»، بابت خلاقیت در سبک هنری و توانایی در آواز خود مشهور است. بیانسه یکی از برترین سرگرمی‌سازان نسل خود، و نیز چهره‌ای تأثیرگذار در موسیقی عامه‌پسندِ معاصر دانسته می‌شود. کوشش‌هایش در موسیقی و رسانه‌های بصری، او را به یکی از چهره‌های فرهنگی مردمی دههٔ ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ تبدیل کرده‌است.

بیانسه اجرا را از کودکی با حضور در مسابقات خوانندگی و رقصندگی مختلف آغاز کرد. او در اواخر دههٔ ۱۹۹۰ به‌عنوان یکی از اعضای دستینیز چایلد که از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانهٔ تاریخ است، به شهرت رسید. بیانسه در طول وقفهٔ این گروه، نخستین آلبومش، به طرز خطرناکی عاشق (۲۰۰۳) را منتشر کرد که شامل تک‌آهنگ‌های پرفروش «مجنون عشق» و «پسربچه» بود. در پی انحلال دستینیز چایلد در سال ۲۰۰۶، او آلبوم‌های انفرادی از لحاظ تجاری موفق زادروز (۲۰۰۶) و من… ساشا فیرس هستم (۲۰۰۸) را منتشر کرد. این آلبوم‌ها شامل تک‌آهنگ‌های «بی‌جایگزین»، «دروغگوی زیبا»، «خانم‌های مجرد (یک حلقه رویش بگذار)» و تک‌آهنگ پرفروش «هاله» بود.

به‌دنبال قطع همکاری شغلی با پدرش متیو نولز، سبک هنری بیانسه با انتشار آلبوم‌های تجربی ۴ (۲۰۱۱)، بیانسه (۲۰۱۳)، لیموناد (۲۰۱۶) و رنسانس (۲۰۲۲) شاهد تحسین منتقدان بود. او در این آلبوم‌ها به موضوعات اجتماعی مانند بی‌وفایی، فمینیسم، زن‌باوری سیاهان، گریزگرایی و هدونیسم پرداخت. او نخستین هنرمند تک‌خوان شد که هفت آلبوم استودیویی نخستش به صدر جدول بیلبورد ۲۰۰ رسید. تک‌آهنگ‌های قابل توجه او شامل «بی‌نقص»، «وحشی» و «روحم را بشکن» می‌شود. بیانسه و همسرش جی-زی، عضو گروه موسیقی د کارترز هستند. او در چند فیلم شامل آستین پاورز: در عضو طلایی (۲۰۰۲)، پلنگ صورتی (۲۰۰۶)، دختران رؤیایی (۲۰۰۶)، کادیلاک رکوردز (۲۰۰۸)، وسواس (۲۰۰۹) و شیرشاه (۲۰۱۹) ایفای نقش کرده‌است.

بیانسه با فروش ۲۰۰ میلیون از آثارش در سراسر جهان، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی است. او افتخارات مختلفی از قبیل ۳۲ جایزهٔ گرمی و ۲۶ جایزهٔ ویدئو موسیقی ام‌تی‌وی (شامل جایزهٔ پیشگام ویدئو مایکل جکسون) کسب کرده‌است. بیلبورد در سال ۲۰۱۴ او را پردرآمدترین موسیقی‌دان سیاه‌پوست در تاریخ معرفی کرد و در سال ۲۰۲۰، نام او در فهرست تایم از ۱۰۰ زنی که قرن گذشته را تعریف کردند قرار گرفت. در سال ۲۰۲۳، رولینگ استون او را هشتمین خوانندهٔ بزرگ تاریخ رتبه‌بندی کرد.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های بیانسه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو