رمزگشایی از پشت پرده حادثه تروریستی شاهچراغ | پشت حادثه شاهچراغ خودی ها هم دست داشتند!!

2

1402/5/24

12:00


رمزگشایی از پشت پرده حادثه تروریستی شاهچراغ | پشت حادثه شاهچراغ خودی ها هم دست داشتند!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سخنگوی سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساری با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با خلق برخی سوژه ها، کار رسانه‌ای بر علیه ایران را ساماندهی کند، گفت: اینکه در یک مکان زیارتی به مردم و زائران بی دفاع حمله مسلحانه شود نهایت ذلت و زبونی دشمن را می‌رساند.

او افزود: دشمن در کار رسانه‌ای تلاش می‌کند با یک تیر چند هدف بزند و دراین حادثه تروریستی نیز تلاش کرد سرو صدایی به پا کند، اما مدافعان حرم در همان گیت ورودی با مهاجم مقابله کردند.

سردار شریف با بیان اینکه دشمن با دست زدن به حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ اهداف چندگانه‌ای دارد، ادامه داد: ایجاد اختلاف مذهبی، اختلافات قومیتی و ایجاد شکاف بین کشور‌های همسایه از مهمترین اهداف این حادثه تروریستی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هنوز ابعاد این حادثه روشن نشده بود که دشمن فرد مهاجم را تبعه یکی از کشور‌های همسایه معرفی کرد که نشان می‌دهد آن‌ها بدنبال ایجاد شکاف ایران با کشور‌های همسایه هستند.

او با بیان اینکه فرد مهاجم تبعه افغانستان نیست، افزود: سرویس‌های بیگانه و کسانی که امنیت و آسایش مردم ایران را بر نمی‌تابند تلاش می‌کنند از برخی خلا‌ها استفاده کنند.

سردار شریف ادامه داد: وقتی عوامل حادثه تروریستی سال گذشته در حرم شاهچراغ دستگیر و مجازات شدند دشمن هم تلاش کرد با خلق حادثه تروریستی دیروز ترقه‌ای بترکاند تا دیده شوند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه طومار داعش در هم پیچیده شده است، گفت: این حمله دست و پا زدن‌های آخر دشمن برای ابراز وجود است و هیچ ارزش امنیتی و نظامی به همراه ندارد.

او افزود: دشمن می‌خواست با این فاجعه تروریستی بهره برداری رسانه‌ای بکنند اما موفق نشد.

سردار شریف ادامه داد: میزان تسلیحاتی که فرد مهاجم به همراه داشت می‌توانست فاجعه به بار بیاورد اما با هوشیاری مدافعان حرم در همان گیت ورودی دستگیر شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما برای ایجاد امنیت جانفشانی می‌کنیم تا امنیت به بهترین شکل تامین شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو