تجربه سفری راحت با مستربلیط

منبع: فوت و فن

2

1402/5/25

07:04


امروزه استفاده از ابزارهای مختلف برای برنامه‌ریزی سفر به شما کمک می‌کند تا همه چیز را با سهولت بیشتر، هزینه کم‌تر و البته سریع‌تر انجام دهید.

تجربه سفری راحت با مستربلیط

امروزه استفاده از ابزارهای مختلف برای برنامه‌ریزی سفر به شما کمک می‌کند تا همه چیز را با سهولت بیشتر، هزینه کم‌تر و البته سریع‌تر انجام دهید. برای مثال به جای خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس به‌صورت حضوری می‌توانید آن را آنلاین تهیه کنید. همچنین اگر قصد رزرو اقامتگاه داشته باشید، ساده‌ترین روش، دسترسی به لیست اقامتگاه‌های یک شهر و رزرو آنلاین است. در شرایط خاص مثل ایام پرسفر نیز که پیدا کردن بلیط چندان ساده نیست می‌توانید از رزرو خودکار استفاده کنید. در این ادامه هر یک از این امکانات و نحوه استفاده از آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

مستربلیط چگونه همراه سفر است؟

مستربلیط یک پلتفرم آنلاین برای برنامه‌ریزی سفر از خرید بلیط تا رزرو اقامتگاه است. پلتفرمی که به شما کمک می‌کند تا بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی بتوانید رزرو بلیط و هتل را به ساده‌ترین شکل انجام دهید.

برای خرید بلیط هر وسیله حمل‌ونقل از هواپیما و قطار گرفته تا اتوبوس می‌توانید وارد پلتفرم مستربلیط شوید، روش حمل‌ونقل مورد نظر خود را انتخاب کرده و تاریخ حرکت و تعداد نفرات را وارد کنید. با انجام جستجو لیست کاملی از بلیط‌های موجود همراه با تعداد ظرفیت باقی‌مانده، قیمت، مشخصات کامل و غیره در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای مثال اگر بلیط هواپیما را جستجو کنید، نوع بلیط، کلاس پروازی، قیمت و غیره به شما نمایش داده می‌شود. در رابطه با بلیط قطار نیز می‌توانید مواردی مثل نوع قطار، تعداد تخت‌ها در هر کوپه و سایر امکانات را مشاهده کنید. همچنین بلیط اتوبوس با جزئیاتی مانند، نوع اتوبوس، تعداد صندلی‌ها و قیمت قابل مشاهده است. شایان ذکر است که در این پلتفرم شما می‌توانید بلیط خودروهای سواری بین شهری را نیز بخرید.

یک قابلیت کاربردی دیگر آن نیز امکان خرید بلیط کشتی است. با کمک این پلتفرم می‌توانید از بنادر مختلف داخلی و خارجی بلیط کشتی به سایر بنادر را خریداری کنید.

سفر با هواپیما

پس از خرید بلیط مورد نظر شما، نوبت به گام دوم یعنی رزرو اقامتگاه می‌رسد. برای رزرو هتل و اقامتگاه در پلتفرم مستربلیط گزینه‌های زیادی پیش‌روی شماست. با توجه به نوع مقصد، سلیقه و همچنین بودجه خود می‌توانید هتل، اقامتگاه بومگردی، ویلا، کلبه یا هر نوع اقامتگاه دیگری را رزرو کنید.

کافی است نوع اقامتگاه را در شهر مقصد جستجو کنید تا لیست کاملی از اقامتگاه‌های موجود به شما نمایش داده شود. حالا می‌توانید همه آن‌ها را به همراه عکس، موقعیت مکانی، امکانات موجود و همچنین هزینه اقامت مشاهده کنید.

پس از بررسی گزینه‌های مختلف می‌توانید اقامتگاه مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین رزرو کرده و با رسیدن به مقصد آن را تحویل بگیرید.

با این کار، رزرو هتل یا هر اقامتگاه دیگری با سرعت بالا و کمترین انرژی انجام می‌شود. چرا که بدون محدودیت مکانی و زمانی می‌توانید اقامتگاه مورد نظر خود را با عکس‌های موجود مشاهده کرده و به سادگی رزرو کنید.

در بخش بسته‌های سفر نیز می‌توانید بلیط و هتل را به‌صورت همزمان خریداری کنید. به این منظور باید شهر مبدا و شهر مقصد را وارد کرده، سپس تاریخ سفر خود را مشخص کنید تا علاوه‌بر بلیط‌ها، فهرست هتل‌ها نیز برایتان نمایش داده شود.

سفر با اتوبوس

مزایای خرید از مستربلیط

ابزارهای آنلاینی که خدمات سفر را به شما ارائه می‌دهند، کار شما را برای برنامه‌ریزی بسیار ساده می‌کنند. این مورد گرچه مهم‌ترین مزیت مستربلیط به شمار می‌رود، ولی خرید از مستربلیط مزایای زیاد دیگری دارد که در ادامه به‌صورت موردی به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • این پلتفرم در قالب سایت و اپلیکیشن طراحی شده است. مزیتی که به شما این امکان را می‌دهد به سادگی از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن تلفن همراه خود در شرایط مختلف به آن دسترسی داشته باشید.
  • با استفاده از فیلترهای مختلف سایت می‌توانید نتایج مورد نظر خود را به‌صورت دقیق‌تر جستجو و مشاهده کنید. برای مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز ارزان را دارید، می‌توانید از فیلتر تعیین بازه قیمتی استفاده کنید.
  • پس از انجام جستجوی اقامتگاه در پلتفرم، شما به لیست کاملی از آن‌ها دسترسی خواهید داشت که امکان مقایسه و بررسی را به شما می‌دهد. در این بخش می‌توانید علاوه‌بر مشاهده عکس‌ها از بخش‌های مختلف و همچنین امکانات موجود در آن، نظرات سایر مسافران که در آنجا اقامت داشتند را بخوانید تا به سادگی در مورد انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود تصمیم‌گیری کنید.
  • در این پلتفرم می‌توانید تخفیف‌های مختلف را در هتل‌ها مشاهده کرده و هتل‌هایی را با امکانات بیشتر و هزینه کمتر رزرو کنید.
  • تمامی خدمات در مستربلیط با وجود تیم پشتیبانی ارائه می‌شوند. بنابراین، پس از دریافت خدمات به‌صورت آنلاین، با سرعت بالا و بدون محدودیت زمانی یا مکانی در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید با تیم پشتیبانی در تماس باشید.
  • از دیگر مزایای آن نیز می‌توان به قابلیت رزرو خودکار بلیط پرواز اشاره کرد. از این قابلیت می‌توانید در هنگامی که بلیط‌های پرواز در مقصد مورد نظر شما تکمیل ظرفیت شده‌اند، استفاده کنید. با فعال کردن سیستم رزرو خودکار در سامانه، سیستم شروع به جستجوی بلیط‌های کنسل شده در تاریخ و مقصد مورد نظر شما می‌کند. در صورت کنسل شدن هر بلیط بلافاصله آن را برای شما خریداری خواهد کرد.
  • همه موارد بسیار ساده طراحی شده و می‌توانید بدون هیچ پیچیدگی به امکانات مستربلیط دسترسی داشته و خدمات مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد هتل‌ها، مقاصد مختلف، فرودگاه‌ها یا پایانه‌های مختلف و دیگر موارد مرتبط با سفر داشته باشید، می‌توانید مجله مستربلیط را بخوانید.

برنامه‌ریزی سفر نیاز به صرف زمان و هزینه دارد که اگر کمی هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید با صرف کمترین انرژی به یک سفر خاطره‌انگیز بروید. استفاده از پلتفرم مستر بلیط یک راهکار هوشمندانه برای برنامه‌ریزی سفر در کمترین زمان است که با وجود امکان مقایسه قیمت‌ها، شرایط سفری مقرون‌به‌صرفه‌ترین را نیز برای شما فراهم می‌کند. در این پلتفرم می‌توانید بلیط و اقامتگاه را به‌صورت آنلاین رزرو کرده و با مشاهده گزینه‌های مختلف، مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خودتان را پیدا و خریداری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو