ایران تسلیت: افزایش تعداد شهدا حادثه شاهچراغ | تعطیلی عمومی ایران اعلام شد!

3

1402/5/25

07:42


ایران تسلیت: افزایش تعداد شهدا حادثه شاهچراغ | تعطیلی عمومی ایران اعلام شد!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در پی حمله تروریستی یکشنبه ۲۲ مرداد دو مهاجم مسلح به حرم مطهر شاهچراغ(ع) که از باب‌المهدی وارد حرم شده بودند، تاکنون ۴ نفر به شهادت رسیده‌اند و هم‌چنین تعداد مجروحان  ۷ نفر اعلام شده است.

تعداد شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ به ٢ نفر رسید

شهید محمد جهانگیری شامگاه یکشنبه ٢٢ مرداد در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و علی‌رغم انجام دو بار عمل جراحی، دقایقی پیش وی نیز به خیل شهدای حرم پیوست.

شامگاه یکشنبه ٢٢ مرداد در پی حمله عناصر یک گروه تکفیری داعش در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، ۹ نفر مصدوم شدند که یک مصدوم در همان لحظات ابتدایی به درجه رفیع شهادت نائل شد و مابقی مصدومان به مراکز درمانی شیراز منتقل شدند که شامگاه امشب دوشنبه ٢٣ مرداد و دقایقی پیش یک مصدوم دیگر این حادثه به جمع شهدا پیوست.

عامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ افغانستانی نیست

سردار رمضان شریف در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که تابعیت عامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز افغانستانی است یا خیر، اظهار کرد: ظاهراً اصل اینکه ملیت او افغانستانی باشد تکذیب شده است اما اینکه ملیت او چیست به موقع اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اعلام ملیت افغانستانی برای تروریست دستگیرشده از سوی برخی رسانه‌های فارسی‌زبان خارج کشور افزود: مشخص است که دشمن با چه هدفی اصرار دارد ملیت او را افغانستانی اعلام کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو